Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
441/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikaruokalassa töissä. Tänään joku mamma päätti asiakseen alkaa imettää keskellä ravintolaa ja vielä juoksutti mua hakemaan ketsuppia ja haarukoita ja veitsiä, kun hänellä on nyt tilanne päällä.

Mua suoraan sanottuna ällötti.

Olet väärällä alalla. Et selkeästi sovellu ASIAKASPALVELUALALLE ollenkaan.

Ällöttääkö sinua lihavat, kaljut jne ASIAKKAINA myös?

Vierailija
442/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mä oon jonkun miehen kanssa ravintolassa syömässä ja se näkee jonkun äipän tissin ja ei huomaa enää mua ollenkaan?

Kyl mä nostan metakan jos joku koittaa imettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä saa halventaa imettäjiä ja toivoa heille pahaa, mutta jos halventajalle kertoo totuuden (imetys ei haise, ei näy, eikä kuulu) niin viesti poistetaan? Luulisi VAUVA-lehden tukevan imetystä.

Vierailija
444/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET siis ovat imettäviä äitejä kohtaan aivan kamalia. Siis NAISET!!!

Eipä uskoisi kun ollaan niin feministiä ja ties mitä nistiä.

Eikös ennen ainakin feministit pitäneet NAISTEN puolia asiassa kuin asiassa??

Luulisi MIESTEN olevan monen imetystä ällöttävänä pitävän ja sitä vastustavan kommentin takana kun itseä se ei miellytä, mutta ei ole. Tai ainakin keskenkasvuiset kakarat kommenttien takana, vähintäänkin.

Oletteko ihan varmoja että olette AIKUISIA NAISIA???

En kyllä ihan heti uskoisi kun tätä ketjua olen lukenut eritteistä ja ties mistä, äitiä verrattu lehmiin ja rintamaitoa pissaan, ettei kyllä kuulosta sivistyneen ja aikuisen ihmisen puheilta lainkaan tuommonen.

Unohtuiko muuten se että äitinnekin on teitä saattanut imettää julkisesti ja vienyt ravintoloihin jne?

Vierailija
445/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

463 voisi lopettaa sen valehtelun. Imetystä et voi haistaa, voit kuulla sen vain ihan vierestä ja useimmat peittää lapsen ja rinnan, joten rintaa et näe. Jos taas koet että ajatus ällöttää, ÄLÄ KATSO SIIHEN SUUNTAAN. Ja USAa on turha ottaa mukaan keskusteluun, siellä saa leffat olla hyvinkin väkivaltaisia mutta alastomuus on heikäläisille (fiktiossakin!) kauhistus.

Vierailija
446/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos mä oon jonkun miehen kanssa ravintolassa syömässä ja se näkee jonkun äipän tissin ja ei huomaa enää mua ollenkaan?

Miehesi toivoisi varmaan lapsia ja että sinäkin sitten imetät?

Vika on omassa päässäsi kun noin ajattelet

Vierailija
447/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä saa halventaa imettäjiä ja toivoa heille pahaa, mutta jos halventajalle kertoo totuuden (imetys ei haise, ei näy, eikä kuulu) niin viesti poistetaan? Luulisi VAUVA-lehden tukevan imetystä.

Näin.

Onhan se ihan sairasta verrata imetystä mihinkään sukuelimien esittelyyn tai suuseksiin.

Mode on ääliö parempaa vailla.

Kumma että tälläistä vihapuhetta edes sallitaan.

Ketä muita saa haukkua lehmiksi, verrata rintaa lehmän utareisiin tai puhua kenestäkään näin uhkaavaan ja pahaan sävyyn?

Vauva ei kysele koska syödään, äideillä on oikeus käydä ravintolassa, äideillä on oikeis siellä imettää, se ei näy eikä kuulu kenellekään.

Vierailija
448/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että jos vähänkään fiksu mies niin nostaa kytkintä samantien kun keskenkasvuinen leidi nostaa metelin imetyksestä ja jäät siihen keskenäsi mekkaloimaan :D

Vierailija
449/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vauva- lehden nimeä kantavalla palstalla saa olla loputtomasti viestejä joissa äiti ja vauva ajetaan vessan syömään?

Ajattelin tilata lehden, enpä tilaa.

Voi nuoria äitiparkoja, jotka tätä paskaa lukevat.

Vierailija
450/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että jos vähänkään fiksu mies niin nostaa kytkintä samantien kun keskenkasvuinen leidi nostaa metelin imetyksestä ja jäät siihen keskenäsi mekkaloimaan :D

Herra ei tunnista ironiaa.👎

Vauvapalsta on kuin vauvat ja lapset muutenkin - ei tajua huumoria.

Vierailija
451/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas imetystä vastustavat naiset. Niin on teidänkin tissit imetystä varten luodut eikä muuhun. Sama kun teitäkin lehmiin verrattaisiin. Utareet ne teilläkin on. Ja maitorauhaset vaikka eivät maitoa tuotakaan.

Vierailija
452/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mun mies ja lapset sanois jos pyyhkäsen kesken syönnin paskahuusiin istumaan vauvan kanssa puoleksi tunniksi... Saattaisivat tilata jo valkotakkisia paikalle.

Olisi kyllä melko kumma peliliike.

Mitäs jos se imetyskauhistelija lähtisi pytyn kannelle hetkeksi istuskelemaan?

Vierailija
453/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vauva- lehden nimeä kantavalla palstalla saa olla loputtomasti viestejä joissa äiti ja vauva ajetaan vessan syömään?

Ajattelin tilata lehden, enpä tilaa.

Tätä minäkin ihmettelen että VAUVA palstalla vastustetaan äitiyttä, vauvoja ja imetystä.

Vieläpä NAISET kyseessä!!!!

Vierailija
454/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän mun mies ja lapset sanois jos pyyhkäsen kesken syönnin paskahuusiin istumaan vauvan kanssa puoleksi tunniksi... Saattaisivat tilata jo valkotakkisia paikalle.

Olisi kyllä melko kumma peliliike.

Mitäs jos se imetyskauhistelija lähtisi pytyn kannelle hetkeksi istuskelemaan?

Sama juttu. Lähinnä näyttäisi vain oudolta moinen ja veikkaanpa että myös vanhempi sukupolvikin olisi enemmän ihmeissään kun äiti vauvan kanssa poistuu vessaan pitkäksi aikaa kuin häiriintyisivät imetyksestä siinä omassa pöydässään :'D

Vierailija
455/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskan kanssa puuhaaminen on olennainen osa vauvanhoitoa.

Niin olen päätellyt kakkajuttujen määrästä, joilla äidit viihdyttävät kuulijoita, mieluiten tietysti ruokapöydässä.

Mun nauruhermoja ulosteet ei kutkuta, mutta yritän silti edes kohteliaasti hymähtää kun "Eemeli tallasi vaippaan ja kiipesi valkoiselle sohvalle hyppimään, hekohekoheko!..."

Vierailija
456/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra ei tunnista ironiaa.👎

Vauvapalsta on kuin vauvat ja lapset muutenkin - ei tajua huumoria.

Rouva, neitiseni, rouva minä olen

Vierailija
457/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa monella olla joku äitiongelma tai äititrauma takana jota ei ole hoidettu.

Ja jos imetys on teistä jotenkin seksuaalista, hakekaa apua seksuaaliterapeutilta.

Vierailija
458/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku 19- vee sanoo sitten seuraavalla kerralla kun paha maailma äiteineen kaatuu päälle, että minäpä lähden tuonne vessaan nyt istumaan ajaksi X, kunnes helpottaa.

Vierailija
459/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä pikkutytöt siirtyy siitä " hih hih hii, kakkapissapylly" jutuista " kyrpävittuämmähyivittukuinkanoloayök" juttuihin?

Siinä vaiheessa kun ne reppanat menee mäkkiin tai heseen töihin?

Vierailija
460/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskan kanssa puuhaaminen on olennainen osa vauvanhoitoa.

Niin olen päätellyt kakkajuttujen määrästä, joilla äidit viihdyttävät kuulijoita, mieluiten tietysti ruokapöydässä.

Mun nauruhermoja ulosteet ei kutkuta, mutta yritän silti edes kohteliaasti hymähtää kun "Eemeli tallasi vaippaan ja kiipesi valkoiselle sohvalle hyppimään, hekohekoheko!..."

Niin että kuitenkin naurattaa ja itse mielelläsi kirjoitat tänne törkeyksiä?

Kakkajutut ei naurata mutta *yrpä on hassu sana ja suuseksi kiehtoo ja tissit ihan uskomattoman paljon?