Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
461/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nuoria äitiparkoja, jotka tätä paskaa lukevat.

Paskan kanssa puuhaaminen on olennainen osa vauvanhoitoa.

Niin olen päätellyt kakkajuttujen määrästä, joilla äidit viihdyttävät kuulijoita, mieluiten tietysti ruokapöydässä.

Mun nauruhermoja ulosteet ei kutkuta, mutta yritän silti edes kohteliaasti hymähtää kun "Eemeli tallasi vaippaan ja kiipesi valkoiselle sohvalle hyppimään, hekohekoheko!..."

Niin siis sä oot samaa porukkaa joka täällä puhuu " kyrvistä" ja " suihinotosta" ja " ulosteesta" ja ihan kaikki mahdolliset " violetit paisuneet utareet" jutut on nyt heitetty ja kakkajutut ei sua enää naurata?

Eli voin päätellä että olet murrosiän loppupäässä, ehkä noin 16- vuotias?

Päin honkia meni!

Eikös teinit juuri hirnu pissakakkajutuille?

Olen nainen, enkä välitä kuunnella kakkajuttuja. Oli se paska sitten tullut minkä hyvänsä ikäisen ihmisen takapuolesta.

Muutkaan eritteet eivät kiehdo.

Okei?

Vierailija
462/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus että kun äidit valtaavat vessat, alkavat prinsessat kitistä kun eivät pääse treffeillään kohentamaan asuaan, korjaamaan meikkiään ja kampaustaan sekä toimittamaan omia eritteitään pöntölle.

Minä kun laitan ovet säppiin jotta saapi rauhassa olla siellä vessassa ilman häiriötä. Että tämä on MINUN asenteeni.

Ja korjaan vielä omat meikkini ja kampaukseni imetyksen päätteeksi. Vaihdan vielä mukulan vaipankin ettei haiso ja ole epämukava. Kohennan vielä asuani ja tissini jotta itselläkin on kiva olla. Saatan vielä tehdä omat toimituksenikin sinne pyttyynkin jos tilanne vaatii.

Tähän menee aikaa X, joten ei sitten kannata valittaa asiasta ;)

Ei sen pitäisi haitata kun en imetä siellä ravintolasalissa häiritsemässä ruokailuanne. Minulla kun ei ole kiire mihinkään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas imetystä vastustavat naiset. Niin on teidänkin tissit imetystä varten luodut eikä muuhun. Sama kun teitäkin lehmiin verrattaisiin. Utareet ne teilläkin on. Ja maitorauhaset vaikka eivät maitoa tuotakaan.

Alapeukku heti kun teistä sanoo samalla tavalla kuin äideistä. Ja kyllä. Tissit ovat vauvoja varten.

Vierailija
464/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen päätellyt kakkajuttujen määrästä, joilla äidit viihdyttävät kuulijoita, mieluiten tietysti ruokapöydässä.

Mun nauruhermoja ulosteet ei kutkuta, mutta yritän silti edes kohteliaasti hymähtää kun "Eemeli tallasi vaippaan ja kiipesi valkoiselle sohvalle hyppimään, hekohekoheko!..."

Niin siis sä oot samaa porukkaa joka täällä puhuu " kyrvistä" ja " suihinotosta" ja " ulosteesta" ja ihan kaikki mahdolliset " violetit paisuneet utareet" jutut on nyt heitetty ja kakkajutut ei sua enää naurata?

Eli voin päätellä että olet murrosiän loppupäässä, ehkä noin 16- vuotias?

Päin honkia meni!

Eikös teinit juuri hirnu pissakakkajutuille?

Olen nainen, enkä välitä kuunnella kakkajuttuja. Oli se paska sitten tullut minkä hyvänsä ikäisen ihmisen takapuolesta.

Muutkaan eritteet eivät kiehdo.

Okei?

No luulisi sitten että osaat sellaiseen asiaan kuin imetys ja vauvat ja lapset suhtautua kuin aikuinen, ilman että uikutat täällä eritteistä sivutolkulla.

Samaa porukkaa sinä olet kuin nämä jotka vertaavat imetystä vessareissuihin ja miehen sukuelinten imemiseen.

Vauvan syöminen ja vessa eivät kuulu mitenkään yhteen ja jos imettämisestä jotain tietäisit, et vertaisi sitä ulostamiseen.

Sulla itsellä on kauhea tarve puhua asiasta hirvittävän ällöttävään sävyyn, sen sijaan että osaisit käyttäytyä kuin aikuinen.

Hyi häpeä nyt itseäsi.

Kakkapissapylly jutut ei sinua naurata mutta vauvan ruokailu ja tissit on nyt nolo juttu??- voi pientä raukkaa.

Vierailija
465/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAISET siis ovat imettäviä äitejä kohtaan aivan kamalia. Siis NAISET!!!

Eipä uskoisi kun ollaan niin feministiä ja ties mitä nistiä.

Eikös ennen ainakin feministit pitäneet NAISTEN puolia asiassa kuin asiassa??

Luulisi MIESTEN olevan monen imetystä ällöttävänä pitävän ja sitä vastustavan kommentin takana kun itseä se ei miellytä, mutta ei ole. Tai ainakin keskenkasvuiset kakarat kommenttien takana, vähintäänkin.

Oletteko ihan varmoja että olette AIKUISIA NAISIA???

En kyllä ihan heti uskoisi kun tätä ketjua olen lukenut eritteistä ja ties mistä, äitiä verrattu lehmiin ja rintamaitoa pissaan, ettei kyllä kuulosta sivistyneen ja aikuisen ihmisen puheilta lainkaan tuommonen.

Unohtuiko muuten se että äitinnekin on teitä saattanut imettää julkisesti ja vienyt ravintoloihin jne?

Oletko todellakin sitä mieltä, että naisten on siedettävä kaikki toisten NAISTEN tekemät asiat, ovat ne sitten vaikka kuinka väärin, vain sen vuoksi, että ovat NAISIA.

Tässä ei ole kysymys mistään "naisasiasta", vaan aikuisen ihmisen käyttäytymisestä, eli otetaan kaikki huomioon ja hyväksytään se, että vauvan tulo perheeseen tuo väistämättä rajoitteita. Miksi on niin hirveän vaikeaa olla pois ravintoloista se vuosi!

Vierailija
466/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana mikä valitusvirsi tuli kun imetin vessassa kun joku mielensäpahoittaja ei sinne päässytkään. Mulle tuli hyvä mieli. Kannattaa vaan vallata vessa itselle imetyksen ajaksi. Sain jopa meikkiäni kohentaa rauhassa sen varjolla kun ei kukaan kananen ollut tönimässä peilin edessä eikä suihkimassa karmean käryisiä myrkkyjään vieressä. Astmaatikkona en halua tukehtua kemikaaleihin.

Vierailija
467/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi MIESTEN olevan monen imetystä ällöttävänä pitävän ja sitä vastustavan kommentin takana kun itseä se ei miellytä, mutta ei ole. Tai ainakin keskenkasvuiset kakarat kommenttien takana, vähintäänkin.

En kyllä ihan heti uskoisi kun tätä ketjua olen lukenut eritteistä ja ties mistä, äitiä verrattu lehmiin ja rintamaitoa pissaan, ettei kyllä kuulosta sivistyneen ja aikuisen ihmisen puheilta lainkaan tuommonen.

Unohtuiko muuten se että äitinnekin on teitä saattanut imettää julkisesti ja vienyt ravintoloihin jne?

Oletko todellakin sitä mieltä, että naisten on siedettävä kaikki toisten NAISTEN tekemät asiat, ovat ne sitten vaikka kuinka väärin, vain sen vuoksi, että ovat NAISIA.

Tässä ei ole kysymys mistään "naisasiasta", vaan aikuisen ihmisen käyttäytymisestä, eli otetaan kaikki huomioon ja hyväksytään se, että vauvan tulo perheeseen tuo väistämättä rajoitteita. Miksi on niin hirveän vaikeaa olla pois ravintoloista se vuosi!

Ole itse vuosi pois ihmisten ilmoilta ja sano vasta sitten onko vaikeaa vai ei!!!

Vierailija
468/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan vielä törmännyt näin typeriin nuoriin naisiin kuin täällä.

Että joku kehtaisi urputtaa imettämisestä.

Joku typerä homo ( rauha hänen sielulleen) teki asiasta kauhean kohun ja häntä pidettiin yleisesti todella typeränänä, ettei sitten osannut itse käyttäytyä kuin aikuinen vaan rupesi asiasta möyhkäämään ja kuvia napsimaan. Ei ollut hyvää käytöstä, ei.

Maailma on täynnä tissikuvia ja teinien itsensä kieli on niin kamalaa että korvat punottaa, ja täällä te sitten hyiyököttelette rinnoille??

Vierailija
469/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät vauvat rajoita ravintolassa syömistä. Ja niin. Mikset itse ole kykenevä ottamaan muita huomioon?

Miksi sinulle on hirveän vaikeaa hyväksyä vauva ravintolassa?

Voisit itsekin pysyä poissa niistä vielä kotona kasvamassa muutama vuosi. Kyllä se siitä

Vierailija
470/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sinä voisit ruveta käyttäytymään kuin aikuinen. Todella noloa ottaa pulttia jostain pienen vauvan syömisestä.

Vierailija
471/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa nyt hyvät ihmiset sinne ravintolaan parempaa ruokailuseuraa itsellenne, ettei tarvi muiden pöytiä kyyläillä syödessä. Ja, jos joku alkaa imettää ja sattumalta huomaat, niin eikös ruokailuseurasikin pahastu, jos alat tuijottamaan vauvan takaraivoa etkä keskity seuraasi?

Mut ihan totta. Mun mielestä on sääli, ettei naiset pidä yhtä imetysasioissa. Naisella on oikeus imettää, eikä sitä tarvi piilotella (Tissistä ei näy välttämättä mitään, jos suojaa) eikä kukaan siihen nännin vilaukseen kuole, jos sattuu näkemään. Ja, jos nännin näkeminen tuottaa ahdistusta, suosittelen seksuaaliterapiaa.

Tosi inhottava lukea tällasta negatiivisuutta entisenä pelokkaana julki-imettäjänä.

Miksi on oikeus, kyllä mä naisten puolta pidän yleensä asiassa kuin asiassa, mutta en ymmärrä miksi imettävällä naisella olisi joku maaginen erioikeus valutella eritteitä ravintolassa, kun ei ne eritteet sinne ruokapaikkaan kuulu sitten milläänpäin ajateltuna. Ei siellä ole muillakaan oikeutta alkaa eritteitään valuttelemaan. 

Tämä pitäisi ihmisen ymmärtää ihan maalaisjärjellä, että kaikelle on aikansa ja paikkansa. Imetys ei ole sellainen asia joka sopii tilaan missä on joukko toisilleen ventovieraita ihmisiä syömässä. 

Vierailija
472/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan täysi työ opettaa lapseni käyttäytymään ravintolassa kuten ihmiset käyttäytyvät, että istutaan ja odotetaan, ei kuljeskella ja ruoka syödään sievästi ja keskustellaan kivasti.

Siitä jättäisin sitten 2,4,7,8 vuotiaat isänsä kanssa ravintolapöytään ja lähtisin paskahuusiin vauvan kanssa istumaan kun hänelle tulee nälkä ja läheisyyden kaipuu? Olisi soppa valmis.

Meilläkin on oikeus käydä ihmisten ilmoilla ja ravintoloissa, ja hoidetaan se mahdollisimman " tehokkaasti" ja muita häiritsemättä.

Ja tasan imetän siinä pöydässä!!!!- sano kuka teini mitä vain.

Vierailija
473/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa nyt hyvät ihmiset sinne ravintolaan parempaa ruokailuseuraa itsellenne, ettei tarvi muiden pöytiä kyyläillä syödessä. Ja, jos joku alkaa imettää ja sattumalta huomaat, niin eikös ruokailuseurasikin pahastu, jos alat tuijottamaan vauvan takaraivoa etkä keskity seuraasi?

Mut ihan totta. Mun mielestä on sääli, ettei naiset pidä yhtä imetysasioissa. Naisella on oikeus imettää, eikä sitä tarvi piilotella (Tissistä ei näy välttämättä mitään, jos suojaa) eikä kukaan siihen nännin vilaukseen kuole, jos sattuu näkemään. Ja, jos nännin näkeminen tuottaa ahdistusta, suosittelen seksuaaliterapiaa.

Tosi inhottava lukea tällasta negatiivisuutta entisenä pelokkaana julki-imettäjänä.

Miksi on oikeus, kyllä mä naisten puolta pidän yleensä asiassa kuin asiassa, mutta en ymmärrä miksi imettävällä naisella olisi joku maaginen erioikeus valutella eritteitä ravintolassa, kun ei ne eritteet sinne ruokapaikkaan kuulu sitten milläänpäin ajateltuna. Ei siellä ole muillakaan oikeutta alkaa eritteitään valuttelemaan. 

Tämä pitäisi ihmisen ymmärtää ihan maalaisjärjellä, että kaikelle on aikansa ja paikkansa. Imetys ei ole sellainen asia joka sopii tilaan missä on joukko toisilleen ventovieraita ihmisiä syömässä. 

Millään maaalaisjärjellä ajateltuna en ole missään nähnyt eritteiden vilauttelua, en tissistä enkä muustakaan ruumiin aukosta.

Sulla on joku eritefetissi ilmeisesti kun jatkuvasti jauhat niistä joten kiitos riittää ja ole niiden eritteiden kanssa siellä kotona niin paljon kun tykkäät

Vierailija
474/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kuitenkin naurattaa ja itse mielelläsi kirjoitat tänne törkeyksiä?

Kakkajutut ei naurata mutta *yrpä on hassu sana ja suuseksi kiehtoo ja tissit ihan uskomattoman paljon?

Hakeudu hoitoon tai opettele edes lukemaan!

Missään kohtaa tekstiäni ei puhuttu sukupuolielimistä, ei käyttämälläsi älyntasoasi kuvaavalla alatyylin termillä eikä muilla.

Kyse on siitä, että itsekkäät vauvamammat pakottavat kaikki ravintola-asiakkaat seuraamaan vauvan ruokintaa kaikkine vähemmän miellyttävine näkyineen, äänineen ja hajuineen.

Nyt on varmasti tullut selväksi, että joiltain tämä show vie ruokahalut.

Tähän asti olen ollut kohtelias ja jättänyt areenan vapaaehtoisesti. Olen luullut että huono käytös johtuu vain tyhmyydestä. Nyt on selvää, että se johtuu itsekkyydestä ja minäsaantehdämitäminähaluan-asenteesta.

Joten jos joku vauvansyöttö- vaippatuhraaja ilmaantuu viereen, en tästedes siirry. Mutta en takaa, että pystyn pidättelemään oksennusta.

Kas kun meillä lapsettomillakin on yhtäläinen oikeus ruokailla ravintoloissa. Vähintään puolet lapsettomista tutuista jotka on suostuneet hoitamaan vauvaa, on tunnustanut, että niiden eritteiden lähellä laatta lensi.

Ja kun piti siivota sotkut ja puhdistaa vauva, laatta lensi uudelleen.

Kakkapissakakkapissaeritekakkapissaeriteoksennuslaattaoksennus???

Jep, minä vaan livautan maitoa paidan raosta vauvalle, ei näy ei kuulu ja sinä mölötöt kakkapissaoksennus- juttujasi loputtomasti.

Eritteet erittet eritteet eritteet....

Vierailija
475/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eritepissakakkaoksennuseriteeriteerite..

En haluisi sun kanssa syömään.

Vierailija
476/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus että kun äidit valtaavat vessat, alkavat prinsessat kitistä kun eivät pääse treffeillään kohentamaan asuaan, korjaamaan meikkiään ja kampaustaan sekä toimittamaan omia eritteitään pöntölle.

Minä kun laitan ovet säppiin jotta saapi rauhassa olla siellä vessassa ilman häiriötä. Että tämä on MINUN asenteeni.

Ja korjaan vielä omat meikkini ja kampaukseni imetyksen päätteeksi. Vaihdan vielä mukulan vaipankin ettei haiso ja ole epämukava. Kohennan vielä asuani ja tissini jotta itselläkin on kiva olla. Saatan vielä tehdä omat toimituksenikin sinne pyttyynkin jos tilanne vaatii.

Ei sen pitäisi haitata kun en imetä siellä ravintolasalissa häiritsemässä ruokailuanne. Minulla kun ei ole kiire mihinkään :)

Joo, kyllä se on tullut selväksi, että sitä vauvarumbaa ei ainoastaan vaadita saada levittää missä vain julkisella paikalla, vaan mahdollisuuksien mukaan tehdään kiusaa.

Joten tämä vuodatus ei anna mitään uutta keskiverto äitimamman luonnekuvaan.

Vierailija
477/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eritefetissi-ihminen jatkaa vaan....

Vierailija
478/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvan pitäisi syödä vessassa? Söisitkö itse?

Johan se on sanottu: se ällöttää tavallisia asiakkaita.

Lapset ravintolaan sitten kun osaavat käyttäytyä ja syödä siivosti.

Vauvat ei osaa, niiden paikka ei ole tavallisissa ravintoloissa: menkää johonkin mammakuppilaan.

Lapsen hankkiminen muuttaa elämää jonkin verran tietääkseni. Yksi toivottava muutos on tajuta, että kaikki paikat eivät sovi vauvaseurueille.

Ravintola on sellainen
.

Juuri näin.

Itselleni ei olis tullut mieleenkään lähteä ravintolaan syömään vauva mukana.. Mutta toisille tuntuu olevan aivan käsittämättömän mahdotonta pysyä niistä poissa se aika. Tuntuu että näillä ihmisillä on aivan pakko päästä imettämään juuri ravintolaan, kai heitä jossain imetyshihhulifoorumeilla usutetaan siihen, ei tuota pakkomiellettä muulla voi käsittää. 

Idiootteja on moneen junaan.

Vierailija
479/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä lapsettomat luttaa niin kovin äidinmaidon kanssa että tulee oksennus?

En nyt oikein tajunnut.

Vierailija
480/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se on tullut selväksi, että sitä vauvarumbaa ei ainoastaan vaadita saada levittää missä vain julkisella paikalla, vaan mahdollisuuksien mukaan tehdään kiusaa.

Joten tämä vuodatus ei anna mitään uutta keskiverto äitimamman luonnekuvaan.

Menikö pointti ohi?

Eli kun äidit valtaavat vessat imettääkseen, se vie määrän x aikaa jonka aikana joku tulee sitä TODENNÄKÖISESTI tarvitsemaan MUTTA ei pääsekään koska vessa on VARATTU ja taas alkaa VALITTAMINEN kun sinne vessaan EI päässytkään silloin kun ITSELLÄ oli HÄTÄ ja TAAS joutui odottamaan ties kuinka kauan.

Ymmärsitkö nyt mitä tarkoitin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi