Miksei ravintolassa muka saisi imettää?
Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?
Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.
Kommentit (2693)
Se imetys haisee härsiintyneelle tissihielle, vie muidenkin ruokahalut.
Vaikkei näkis sitä toimintaa mutta haju paljastaa yli 5 metrin päähän.
Minä imetän julkisesti ihan vain siksi, että pääsisin esittelemään tissejäni jokaiselle. :)
Mulle nyt on ainakin henkilökohtaisesti ihan sama, jos joku haluaa imettää ravintolassa. :D Ihan normaalia elämistähän tuo on ja jos tuommosen takia menee ilta pilalle, niin saa olla aikamoinen vänkyrä lol.
Puolialastomana ei ole soveliasta olla ravintolassa imetykseen vedoten. Jos sen pystyy tekemään toisia kunnioittaen strippaamatta, niin mikä ettei, siitä vain imettämään.
Miksi ravintolassa ei saisi vilauttaa p*llua??
Miehenä voisin imettää vaimoani ravintolassa. Tulisi halvemmaksi kuin jälkiruoka..
Eiköhän kielletä, koska loukkaa transnaisia, jotka eivät voi luonnollisesti imettää. Onhan sentään 2020 ja genderideologia nousussa.
Pakko on nyt kommentoida tähän. Olen ujo ihminen enkä halua häiritä ketään. Mutta vauvani ovat molemmat olleet pienikokoisia. Sellainen vauva syö koko ajan, muutaman minuutin välein. Jos ei syötä, niin huutaa. Menisin kyllä nurkkaukseen, se ei haittaa. Mutta se vain, että vauva ei syö niinkuin aikuiset, sivustyneiden taukojen välissä.
Joka ikinen teko mitä ihminen voi tehdä ahdistaa joitain, pelottaa joitain, kiinnostaa joitain, antaa mielihyvää joillekin jne. Voi loputtomiin nyhvätä pohtien mitä mieltä joku herra A tai neiti B on jostain mitä teet. Lue lakisivuilta että onko se laitonta. Jos ei niin tee se. Anna ihmisten olla mitä mieltä ovat.
Vauvan kanssa ei tarvitse mennä ravintolaan. Sen ajan kuin lapset ovat niin pieniä, etteivät syö itse tai osaa olla huutamatta ja juoksematta ravintolassa, voi olla aivan hyvin kotona. Näin olen toiminut itse. Ei olisi tullut mieleenkään mennä imetettävän vauvan kanssa ravintolaan, jossa asiakkaat nauttivat rauhassa hyvästä ruoasta. Imettäminen on äidin ja vauvan välinen herkkä hetki, joka vaatii rauhallisen kotiympäristön. Vauva ei kaipaa hälinää, jota ravintolassa aina on.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaikkialla imettävät ovat MINÄ MINÄ MINÄ ihmisiä. Itsekkäitä ja ärsyttäviä. Ovat ilmeisesti kasvaneet tällaisessa rajattomassa kodissa missä Tiinuli Piinuli saa tehdä mitä huvittaa. Jatkaa samaa rataa aikuisena. YLeensä heille on lässytetty, lässyttävät myös omille lapsilleen. En tiedä kamalampaa kuin lapselle lässytys, kuulostaa mieli.....sair.....aan jorinalta. Ja en todellakaan voi sietää näitä Tiinuli Piinuli mammoja imettämässä kahviloissa ja ravintoloissa. Menköön kotiin imettämään.
Nainen 40 v. ja äiti
Trolli. Sä et ole 40v nainen ja äiti, koska muuten et olisi kirjoittanut noin t y p e r ä ä kommenttia. Veikkaan i n c e l-”miestä”, joka on suuttunut siitä kun edes nämä ravintolassa/kahvilassa imettävät eivät näytä sulle r i n t o j a a n.
Katkeruus paistaa kommentista niin selkeästi läpi, että sen tajuaa sokea kivikin.
Vauva syötetään siellä, missä sille tulee nälkä. Tuskin vauva lähtee michelin ravintolaan mukaankaan, mutta arkisemmissa kuppiloissa ja kahviloissa imettäminen on ihan luonnollista.
Imetystissit on rumat eikä kukaan halua nähdä mitään semmoista syödessään. Sama kun veisi paskavaipan toisen ruokapöytään.
Imettäminen onnistuu ilman, että joutuu paljastelemaan muille. Itse käyttänyt imetyspaitoja ja harsia, jos joutunut esim kahvilassa imettämään.
Yök, yöök. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että imetykset tehdään kotona , autossa tai parhaan kaverin kotona. Joko eduskunnassa imetetään. On kyettävä hillitsemään halujaan niin kauan kun lapsi on imetas iässä. Jotkuthan vielä kahden vuoden ikäistä imettää.
On se kun pitää olla niin kauan lietsussa, ettei kotona voida syöttää. Sama koskee 3-vuotiaan vaipopa teatteria. On niin merkillistä, ettei siihen saada vauhtia ja viedä vessaan. Ei vaivauduta siihen hommaan.
Imettäminen ja ison lapsen vaippailut on ihan hirveintä mitä tiedän. Epäesteettistä.
Ihan samasta syystä ei sovi ravintolaan kun ei sovi esim. kirkkoonkaan. Hyvien tapojen vastaista. En halua katsella toisten utareita kun syön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi imettävän äidin on pakko mennä ravintolaan? Ihan vain muiden kiusaksi?
Eikö millään voi jättää ravintolakäyntejä väliin niin kauan kuin imettää? Tai opettaa se kersa juomaan myös pullosta, jolloin sen voi jättää kotiin jonkun luo, jos on ihan pakko päästä ravintolaan.
Sehän on hyvin lyhyt aika (oma ongelma, jos päättää imettää taaperoakin), kyllä se pitäisi jaksaa. Vinkki: ruokaa saa myös kaupasta.
Mitä jos vaan perustetaan sellainen yhteiskunta jossa äidit pysyvät kotona lasten kanssa? Julkiset paikat vaan miehille? Ai niin, sellaisia taitaa olla jo...
Toinen vaihtoehto on, ettei hankita enää lapsia. Parempi niin kuin että mennään herranjumala ihmisten ilmoille imettämään! Omg!! Ai niin , tähän suuntaanhan olla jo menossa Suomessa. Äidit ovat ottaneet neuvosta vaarin, kukapa tahtoisi kotona kaikki päivät möllöttää.
Kolmas vaihtoehto on, ettei imetetä lapsia vaan annetaan huomattavasti huonompilaatuista ravintoa korvikkeena! Koska pienempi murhehan on lasten ravitsemus kuin se että joku IIiiik joutuisi näkemään imetystä vaikka ravintolassa!
Tiivistetysti: Voi että kun oli niin hyvä neuvo sulla!
/sarkasmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi nimenomaan imettää siellä ravintolassa?
Koska vauvallaKIN on nälkä! Kuka olisi uskonut!
Haluatko itse syödä vessanlemussa? Mieti vähän.
Imetys voi joskus jopa kestää 30-50 minuuttia jos kyseessä on vastasyntynyt ja vastasyntynyt voi usein syödä jopa 30 min välein ja kaikki vauvat eivät todellakaan hyväksy pulloa!Olisiko syytä hyväksyä että vastasyntyneen paikka on kotona?
Olisiko syytä hyväksyä että sinun (joka et halua nähdä imetystä) paikka on kotona?
Saahan ravintolassa piereksiä ja paskantaa toisten syödessä.No vessassa tietenkin....
Entäs toisten eväitä?