Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei mehet nosta samanlaista haloota siitä, kun humalaiset naiset tarraavat baaritiskillä "salaa" muniin kiinni?

Vierailija
19.10.2017 |

Ja näin on muuten käynyt lukemattomia kertoja!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tämmöistä tapahtuu? Kuka on törmännyt ko. ilmiöön?

Mä luulen, että sitä tapahtuu, mutta hyvin vähän. Varmasti suurin osa netissä anonyymipalstoilla kirjoitetuista tapauksista on sepitettyjä. 

Sille on syynsä, tämä alkoi vain naisten osallistumisella. Baarissa ahdistelu on sieltä kaikkein lievimmästä päästä. Naisten ahdistelutapaukset ovat useammin sellaisia, että ahdistelijana on esim. valmentaja, kun olet vasta 13, kuten tänään uutisoitiin.

Haet näemmä tosissasi palstan vähättelijämestarin titteliä. Sopiiko, että tulen baariahdistelemaan sinua? Käyn haaroväliin kiinni ja vonkaan seksiä? Se kun on niin lievää...

Vierailija
82/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin nimi ja osoite kiiiiittoss?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kampanja ei sulje pois mitenkään miesten kohtaamaa seksuaalista häirintää. Olen nainen ja olen kohdannut ahdistelua niin miehiltä kuin naisilta. Samoin tunnen useita miehiä, joilla on vastaavia kokemuksia sopimattomasta koskettelusta ja puheista naisilta ja muilta miehiltä. Miehetkin vaan omia kokemuksiaan kertomaan ääneen. Minusta tuntuu, että naiset eivät miesten tavoin aina itse tunnista esim.omaa vastaavaa sopimatonta käytöstään.

Vierailija
84/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tämmöistä tapahtuu? Kuka on törmännyt ko. ilmiöön?

Mä luulen, että sitä tapahtuu, mutta hyvin vähän. Varmasti suurin osa netissä anonyymipalstoilla kirjoitetuista tapauksista on sepitettyjä. 

Voihan sitä toki tuomita muiden puheet sepitteeksi jos se oman maailmankuvan koossa pitämistä helpottaa, mutta katsotaan nyt vaikka vähän tutkimuksia ja lehtikirjoituksia aiheesta niin ei tarvitse pelkkään mutuiluun tukeutua:

https://yle.fi/uutiset/3-5278294

"Joka kahdeksas suomalainen mies on joutunut naisen seksuaalisen häirinnän kohteeksi kahden viime vuoden aikana. Alle 35-vuotiaista miehistä ahdistelua on kokenut joka viides."

"... joka viides miespoliisi on kokenut työssään seksuaalista häirintää."

"Naisista seksuaalista häirintää on kokenut joka kolmas."

http://www.heuni.fi/material/attachments/heuni/reports/6KmO8YShL/Text_o…

"Kymmenen prosenttia miehistä oli kokenut seksuaalista häirintää ja ahdistelua viimeisten 12 kuukauden aikana ja 26 prosenttia täytettyään 15 vuotta."

https://www.thl.fi/fi/web/sukupuolten-tasa-arvo/sukupuoli/syrjinta/syrj…

"Kouluterveyskyselyn (2013) mukaan 8.– 9.-luokkalaisista tytöistä yli 60 prosenttia ja pojistakin liki puolet on kokenut seksuaalista häirintää joskus tai toistuvasti."

Hyvin vähän, niinkö?

Yhtä alanuolittajaa harmittaa, kun joku tuo faktoja mukaan keskusteluun. Vähättelystä tulee paljon vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi