Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei mehet nosta samanlaista haloota siitä, kun humalaiset naiset tarraavat baaritiskillä "salaa" muniin kiinni?

Vierailija
19.10.2017 |

Ja näin on muuten käynyt lukemattomia kertoja!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tämmöistä tapahtuu? Kuka on törmännyt ko. ilmiöön?

En tiedä aloituksen kuvaamasta tapahtumasta, mutta kyllä miehiäkin ahdistaa suunnattomasti se jos joku tuntematon nainen tarraa kadulla käsikynkkään koska luulee että kaikki miehethän haluu panna - etenkin jos itse on just kävelemässä omaa tyttöystävää vastaan.

Vitun ärsyttävää ja draamaa. Tapahtuu joskus miehillekin ja koska siitä ahdistelusta ei puhuta niin eipä sitä kukaan esim. se oma uus tyttis tajua että se oli epätoivottua ahdistelua.

öööm... vai on sulle käynyt näin? Mitä nainen sanoi syyksi kun halusi käsikynkkään? onko joku muu törmännyt vastaavaan ilmiöön? tai munien kopeloimiseen?

Ja heti vähättelevä kommentti. "Eihän tollasta nyt miehille tapahdu?"

On niitä pedofiili-naisopettajia saatu ihan tuomiolle asti nuorien poikien hyväksikäytöstä.

Mä oon vaimokkeen roolissa todistanut tuota että mieheeni on liimauduttu kiinni kun olen ollut hetken poissa. Läheskään aina liimautuja ei siis ole ruma haahka vaan joku viehätysvoimastaan liian itsevarma älykääpiö.

Lisäks kysypä muuten asiaa esim. Justin Bieberiltä että käyks tytöt muka käsiks.

no tämän kertomuksen jakaja voisi nyt valaista mitä nainen sanoi syyksi kun halusi käsikynkkään

Siinähän se viestissä luki jos osaat yhtään prosessoida lukemaasi. Yritti iskeä.

No ei se kyllä selvinnyt että mitä nainen tilanteessa sanoi syyksi omituiselle käytökselleen. Tarttui vaan. Vaimoke kertoi sitten näistä iskuyrityksistä.

Miten toi käytös naisen tekemänä on yhtäkkiä omituista? Kun kyse on miehestä joka tekee samoin ei kukaan tivaa että mitä se sanoi. Mikä sun syy on tota tivata? Tollaisia miehiä ja naisia nyt vaan on.

Vierailija
62/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin lähinnä otettu, jos joku antais vähän huomiota. Näin miehenä se ei niin ahdista, koska voin lopettaa ahdistelun aina kun haluan. Jos ei puhumalla, niin sitten käyttämällä voimakeinoja.

En ihan usko että voit vetää naishenkilöä turpaan tai käyttää kauheasti voimakeinoja leimautumatta täydeksi siaksi.

Toistaiseksi ei ole tarvinnut käyttää voimakeinoja. Uhka siitä, että naama muovataan uusiks on riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä aloituksen kuvaamasta tapahtumasta, mutta kyllä miehiäkin ahdistaa suunnattomasti se jos joku tuntematon nainen tarraa kadulla käsikynkkään koska luulee että kaikki miehethän haluu panna - etenkin jos itse on just kävelemässä omaa tyttöystävää vastaan.

Vitun ärsyttävää ja draamaa. Tapahtuu joskus miehillekin ja koska siitä ahdistelusta ei puhuta niin eipä sitä kukaan esim. se oma uus tyttis tajua että se oli epätoivottua ahdistelua.

öööm... vai on sulle käynyt näin? Mitä nainen sanoi syyksi kun halusi käsikynkkään? onko joku muu törmännyt vastaavaan ilmiöön? tai munien kopeloimiseen?

On puristettu perseestä, käyty vehkeisiin kiinni, yritetty pussata, ujutettu kättä paidan alle vatsalle, roikuttu kaulassa yms. Ilmestytty avonaisessa kylpytakissa ovelle tekemään tikusta asiaa ja eksytty väärään saunavuoroon toistuvasti. On myös ehdotettu seksiä uranäkymien parantamiseen ja koitettu savustaa pihalle kun ei seksiin suostuttu. Monellekos naiselle on muuten esimies ehdottanut että voisi pikkujouluissa piristää toimiston setiä strippaamalla kun "ne varmaan katselis tuollaista nuorta ja kaunista naista mielellään?"

in your dreams

Vierailija
64/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On puristettu perseestä, käyty vehkeisiin kiinni, yritetty pussata, ujutettu kättä paidan alle vatsalle, roikuttu kaulassa yms. Ilmestytty avonaisessa kylpytakissa ovelle tekemään tikusta asiaa ja eksytty väärään saunavuoroon toistuvasti. On myös ehdotettu seksiä uranäkymien parantamiseen ja koitettu savustaa pihalle kun ei seksiin suostuttu. Monellekos naiselle on muuten esimies ehdottanut että voisi pikkujouluissa piristää toimiston setiä strippaamalla kun "ne varmaan katselis tuollaista nuorta ja kaunista naista mielellään?"

in your dreams

Se että sulle ei tapahdu tollasta ei poista sitä että osalle tapahtuu.

Vierailija
65/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä pedofiili-naisopettajia saatu ihan tuomiolle asti nuorien poikien hyväksikäytöstä.

Mä oon vaimokkeen roolissa todistanut tuota että mieheeni on liimauduttu kiinni kun olen ollut hetken poissa. Läheskään aina liimautuja ei siis ole ruma haahka vaan joku viehätysvoimastaan liian itsevarma älykääpiö.

Lisäks kysypä muuten asiaa esim. Justin Bieberiltä että käyks tytöt muka käsiks.

no tämän kertomuksen jakaja voisi nyt valaista mitä nainen sanoi syyksi kun halusi käsikynkkään

Siinähän se viestissä luki jos osaat yhtään prosessoida lukemaasi. Yritti iskeä.

No ei se kyllä selvinnyt että mitä nainen tilanteessa sanoi syyksi omituiselle käytökselleen. Tarttui vaan. Vaimoke kertoi sitten näistä iskuyrityksistä.

Miten toi käytös naisen tekemänä on yhtäkkiä omituista? Kun kyse on miehestä joka tekee samoin ei kukaan tivaa että mitä se sanoi. Mikä sun syy on tota tivata? Tollaisia miehiä ja naisia nyt vaan on.

Ai ei ole omituista jos mies kadulla ripustautuu käsikynkkään sanomatta mitään? Kysyn koska kiinnostaa. Miksi et halua vastata? 

Vierailija
66/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

in your dreams

Se että sulle ei tapahdu tollasta ei poista sitä että osalle tapahtuu.

ei helvetti taas yhen kerran näitä tarinoita

Vierailija
67/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on sitä' mieltä että  kenen tahansa lisääntymiselimiin tarraaminen jos ei  kohteen kanssa ole parisuhteessa on ihan yhtä väärin ja häpeällistä oli tekijä mitä sukupuolta tahansa ja kohde mitä sukupuolta tahansa. Parisuhteessakin on parempi selvittää toisen osapuolen kanta asiaan tapauskohtaisesti ennen toimeen  ryhtymistä..

Vierailija
68/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öööm... vai on sulle käynyt näin? Mitä nainen sanoi syyksi kun halusi käsikynkkään? onko joku muu ttörmännyt vastaavaan ilmiöön? tai munien kopeloimiseen?

in your dreams

Tuohan se naisten asenne miesten ahdisteluun yleensä on. Yllättävän monelle miehelle tuossa ei kuitenkaan ole mitään uutta. Omalle kohdalle ei kyllä ole mitään strippausehdotuksia sentään osunut :D Muunlaista häirintää työpaikalla kylläkin aika paljon silloin kun olin vielä naisvaltaisella työpaikalla.

Vierailija
69/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei ole omituista jos mies kadulla ripustautuu käsikynkkään sanomatta mitään? Kysyn koska kiinnostaa. Miksi et halua vastata? 

Mä voin naisena vastata sulle että tää on tapahtunut mulle miesten taholta yli 10 krt. Ihan normaalia ääliöiden käytöstä. Taidat olla kohtuullisen pihalla maailmanmenosta.

Vierailija
70/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, mikset nosta?

En ole uskaltanut. Mutta jos kuulen että muutkin miehet ovat joutuneet ilman omaa syytään samalla tavalla mieheyttä ja seksuaalisuutta itsemääräämisoikeutta häpäisevän ja loukkaavan kohtelun uhreiksi, saatan muiden miesten rintamassa uskaltautua kertomaa asiasta julkisesti ja leimaamaan tekijät.

Tuo miesten ahdistelu on varmaan aika harvinaista. Ja nainen saa luultavasti olla aika humalassa, jos sitä tekee. Itselle ei koskaan ole tullut  mieleenkään, että kävisin vieraaseen ihmiseen käsiksi, ei mieheen, eikä naiseen. Naiset ehkä paremmin tajuaa sen, että toiseen ihmiseen ei kosketa luvatta. Miehillä tämä juttu on hämärtynyt ja miehet katsoo monesti oukeudekseen käpälöidä vieraitakin naisia. Itse en ole koskaan nähnyt tai kenenkään kuullut valittavan, että nainen olisi  vatkannut tuntemattoman miehen munia. Meillä ei miestä ainakaan ole ahdisteltu, mutta minua (naista) lukemattomat kerrat.

Vierailija
71/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka tarttuvat miesten muniin ovat yli 40-vuotiaita ja ovat katkeroituneet kun eivät enää saakaan miestä kuin miestä. Nuoruudessaan oppivat tämän kourimisen miehiltä.

Eli miesten vika! Just..

Vierailija
72/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu kyllä teitä miehiä pitää sääliä. pitää, pitää kun tämä tarinointi ja itkeminen ei muuten lopu. Aivan puhdasta paskapuhetta nuo jauhamasi jutut. Sä olet joku isokin kiho jolle naiset tarjoaa persettään yletäkseen urallaan? Niin hyvännäköinen että kadulla ohikulkijat ripustautuu käsipuoleen?

Voi vaan kuvitella sitä kitinän määrää jos eläisit edes viikon naisen kengissä ja kohtaisit kaikkea tuota OIKEASTI

Vierailija
73/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi eivät nosta? Kukaan ei ole kieltänyt. En tajua miksei esim. saa puhua rintasyövästä, ilman että joku "entäs kivessyöpä"-tyyppi tulee siihen ulisemaan. 100% ettei tällä ulisijalla itsellään ole edes syöpää, mutta pitää päästä ulisemaan.

Ei ne naisten kokemat vääryydet vähene sillä, että miehet eivät niitä usko eivätkä ole saaneet vähintään kahteen sekuntiin huomiota. 

Eivätkä ne kyllä muuten ole samoja naisia jotka ahdistelevat, joita on itse ahdisteltu. Törkeitä ihmisiä on molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
74/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi vittu kyllä teitä miehiä pitää sääliä. pitää, pitää kun tämä tarinointi ja itkeminen ei muuten lopu. Aivan puhdasta paskapuhetta nuo jauhamasi jutut. Sä olet joku isokin kiho jolle naiset tarjoaa persettään yletäkseen urallaan? Niin hyvännäköinen että kadulla ohikulkijat ripustautuu käsipuoleen?

Voi vaan kuvitella sitä kitinän määrää jos eläisit edes viikon naisen kengissä ja kohtaisit kaikkea tuota OIKEASTI

Mitäs luulet, voiko Justin Biber kävellä kadulla ilman seksuaalista häirintää. Tuskin. Ei naiset oo yhtään sen parempia. Se häirintä kohdistuu vaan pienempään joukkoon miehiä.

Vierailija
75/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap, mikset nosta?

En ole uskaltanut. Mutta jos kuulen että muutkin miehet ovat joutuneet ilman omaa syytään samalla tavalla mieheyttä ja seksuaalisuutta itsemääräämisoikeutta häpäisevän ja loukkaavan kohtelun uhreiksi, saatan muiden miesten rintamassa uskaltautua kertomaa asiasta julkisesti ja leimaamaan tekijät.

Tuo miesten ahdistelu on varmaan aika harvinaista. Ja nainen saa luultavasti olla aika humalassa, jos sitä tekee. Itselle ei koskaan ole tullut  mieleenkään, että kävisin vieraaseen ihmiseen käsiksi, ei mieheen, eikä naiseen. Naiset ehkä paremmin tajuaa sen, että toiseen ihmiseen ei kosketa luvatta. Miehillä tämä juttu on hämärtynyt ja miehet katsoo monesti oukeudekseen käpälöidä vieraitakin naisia. Itse en ole koskaan nähnyt tai kenenkään kuullut valittavan, että nainen olisi  vatkannut tuntemattoman miehen munia. Meillä ei miestä ainakaan ole ahdisteltu, mutta minua (naista) lukemattomat kerrat.

Ei se ole mitenkään harvinaista. Harvinaisempaa toki kuin naisten kokema häirintä (tai vaihtoehtoisesti miesten kynnys kokea jokin asia häirinnäksi tai ilmoittaa siitä on korkeampi) mutta esimerkiksi 2012 Tasa-arvobarometrin mukaan 15-34-vuotiaista miehistä joka viides oli kokenut viimeisen kahden vuoden aikana häirintää, naisista joka toinen.

Vierailija
76/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole sen nahkatikkarin eikä munien perään (kivekset)!;)

Vierailija
77/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on täysi oikeus nostaa asiasta haloo. KETÄÄN ei saa kosketella vasten tahtoaan. Miksi miehet eivät sitten haloota nosta? Sen tietävät vain miehet itse.

Tämä juuri. Mies valittaa, että miksi ei nosteta haloota miesten ahdistelusta. Tai paremminkin miksi NAISET ei nosta melua miesten ahdistelusta. No nostakaa se melu. Taitaa vaan olla harvassa ne miehet joita on ahdisteltu. Mieheltä tuossa kysyin, että onko häntä ahdisteltu, ja hän sanoi, että valitettavasti ei. Ja jatkoi vielä, että hän olisi vetäissyt kalun heti kokonaan esiin, jos joku olisi tullut vatkaamaan. Ja  sitten kun valitin, että naisia kyllä ahdistellaan, niin mies sanoi , että ei kyllä vieraat miehet saa käpälöidä, kun ei aina ne tututkaan saa;)

Vierailija
78/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on täysi oikeus nostaa asiasta haloo. KETÄÄN ei saa kosketella vasten tahtoaan. Miksi miehet eivät sitten haloota nosta? Sen tietävät vain miehet itse.

Tämä juuri. Mies valittaa, että miksi ei nosteta haloota miesten ahdistelusta. Tai paremminkin miksi NAISET ei nosta melua miesten ahdistelusta. No nostakaa se melu. Taitaa vaan olla harvassa ne miehet joita on ahdisteltu. Mieheltä tuossa kysyin, että onko häntä ahdisteltu, ja hän sanoi, että valitettavasti ei. Ja jatkoi vielä, että hän olisi vetäissyt kalun heti kokonaan esiin, jos joku olisi tullut vatkaamaan. Ja  sitten kun valitin, että naisia kyllä ahdistellaan, niin mies sanoi , että ei kyllä vieraat miehet saa käpälöidä, kun ei aina ne tututkaan saa;)

Aika juntti mies.

Vierailija
79/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä myös sanoo että "ei haittaa" tuollainen. Ja jopa teini-ikäisiä poikia, jotka tulevat ahdiskelluksi vanhemman naisen toimesta, vain taputellaan selkään. Niin ja aina kuvitellaan että se joka ahdistelee on jokin nuori mallin mitoissa oleva nainen johon ollaan lääpällään. Entä jos kyseessä olisikin toinen mies?Miehet itse levittävät kulttuuria jossa ovat vain lihanpaloja lautasella. Ei ihme että sitä samaa sitten yritetään soveltaa naisiin ja vihastutaan kun eivät suostukaan siihen.

Vierailija
80/84 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ääliö jaksaa hokea näitä baaritiskijuttuja?

Naiset kertovat, miten lapsia kouritaan ja raiskataan, miten työpaikalla esimies vaatii seksiä tai käy käsiksi, ja miehet puhuvat baarissa lähentelystä?

Onko näillä oikeasti aivoissa vikaa, ettei ymmärretä, vai yritetäänkö tässä tietoisesti hämärtää sitä, että naiset haluavat puhua vakavista rikoksista?

Miksi haluat linjata, että naisten tekemä baarilähentely ei ole vakavaa siinä missä esimiesten seksivaatimuksetkin? Miksi ajattelet niin vanhanaikaisesti, että rikos ei ole vakava kun se kohdistuu mieheen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi