Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joanna hiusvärit marketeissa?

Vierailija
18.10.2017 |

Millaisia on? Oletteko kokeilleet?
Ostin yhden,mutta en ole uskaltanut vielä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin värjäämään kaverin luonnostaan tummaa tukkaa punaisella. Samantien, kun laitoin väriä tukkaan alkoi reagoida ja muuttui tulikuumaksi. Väriä osui ihoon ja alkoi kirvelemään kovasti. Pestiin heti pois. Onko normaalia, että väri muuttuu samantien tulikuumaksi tukassa??[/quote

Eikö tullut mieleen, että hiusväri allergia aiheuttaa tollasta?

Vierailija
22/65 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päänahkaa polttaa, niin usein on kysymyksessä allergia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse väri kuumenee hiuksessa, väri reagoi johonkin hiuksessa olevaan,esim. vedestä tai hennaväreistä hiukseen jääneisiin metalleihin. Kyseessä on kemiallinen reaktio. Vaalennusaineilla taitaa olla yleisempi, mutten ole kampaaja. En usko, että reaktio olisi ollut yhtään erilainen kalliimmallakaan värillä.

Vierailija
24/65 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon kirjoitti:

punanen väri ei todellakaan tarttunut, oli ennestän ruskeat hiukset. noudatin tarkasti ohjeita eikä lopputulos ollut kehuttava. väri sentään levittyi tasaisesti, johtuu varmaan siitä että sekoittui hyvin ravistaessa hapetteen kanssa.. en muuten suosittelisi, ei se turhaan 3 euroo maksa:(

Mulla kävi sama juttu! Lähtikö väri sun päästä kulumalla pois? Ärsyttää ku näin kauheen vaivan saada hiukset punaseksi ja nyt ne on ruskeat enkä haluaisi vaalentaa tätä pois..

Vierailija
25/65 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väri pitää laittaa kosteaan tukkaan niinkuin ohjeissa sanotaan. Muuten ei tartu

Vierailija
26/65 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yhtä hyvää tavaraa kuin kalliimmat värit. Tai ainakin se musta. Ainut negatiivinen asia, että ainetta melko vähänlaisesti. Eli kun oli pitkä juurikasvu, niin ei riittänyt latvoihin..

Vierailija
27/65 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä poistat värin?

Vierailija
28/65 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo vuosia ja hyvä on, mulla on lähtenyt jotkut kestovärit ainakin paljon nopeammin kun Joanna pois. Asiansa ajaa, välissä käytän Biozellin sävyttävää color maskia, jos haluaa ylläpitää mustaa..sehän on aika nopeasti haalistuva väri kuitenkin ja ainahan se juurikasvu jossain vaiheessa tulee. Kun ei käy kampaajalla, säästää ison pennin...kampaaja ottaa aina liikaa ja harvemmin saa hiuksistani kuitenkaan sellaiset, mitä itse haluan. Tietyn malliset jne. Kerran katsoin miten kampaaja leikkaa ja sitä olen noudattanut, en kaipaa muita malleja/värejä...musta kiiltävä hius on aivan ihana. Omaa hiusväriä pitäisin, mutta hiuslaatu on ohkainen ja itsepäinen, vaikka tuuheat hiukset onkin. Myrkkyä tai ei niin hyvä väri ainakin on optisesti, olen käyttänyt sävyä Ebony Black.

Vierailija
29/65 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondattiin kaverin hiuksia ja alkoi savuamaan seitsemän minuutin kohdalla, en suosittele

Vierailija
30/65 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi tosi hyvin! Ite käytin Joanna multi blondia ja toimi mutta kuivattaa hiuksia mutta se saadaan korjattua parilla hiusnaamiolla :)

Vierailija
31/65 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liila väri pysyy hiuksissa max viikon. sitten haalistuu oranssihtavaksi. Pitää aina värjätä uudestaan, se turhauttaa. Onko vinkkejä väreistä, jotka pysyisivät eivätkä heti haalistuisi?

Vierailija
32/65 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu joanna värei ja noh iha ok sanoisin, ei nii hyvii ku 8-10e

Vierailija
33/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tyven vaalentamiseen tai raita-aineena ja on tehokkain vaalennusaine. Vaalentaa oikeasti punertavan maantienvärisen tyven kerralla. Muilla vaalennusaineilla vaatinut 2-3 käsittelyä että vaalenee edes keltaiseksi. Ei edes kampaajalla ole vaalennukset onnistuneet kerralla.

Väriä on vaan aika vähän, eli vähintään 2 purkkia tarvitsee pelkkään tyveen.

Muita merkkejä en enää edes käytä. Yleensä vaalennan)raidoitan ja värillisillä naamioilla taitan sävyn sopivaksi.

Vierailija
35/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tyven vaalentamiseen tai raita-aineena ja on tehokkain vaalennusaine. Vaalentaa oikeasti punertavan maantienvärisen tyven kerralla. Muilla vaalennusaineilla vaatinut 2-3 käsittelyä että vaalenee edes keltaiseksi. Ei edes kampaajalla ole vaalennukset onnistuneet kerralla.

Muita merkkejä en enää edes käytä. Yleensä vaalennan)raidoitan ja värillisillä naamioilla taitan sävyn sopivaksi.

Miten vaaleaksi tuolla vaalennusvoiteella saa tyven? Millä naamiolla taitat sävyn sopivaksi?

Vierailija
36/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaaleaksi tuolla vaalennusvoiteella saa tyven? Millä naamiolla taitat sävyn sopivaksi?

Vähintään sellainen tipunkeltainen/haalean keltainen, joskus jopa ihan valkoinen.

Taitan useimmiten Biozellin tai KC colormaskin sävyillä Soft ice tai Pearl.

Vierailija
37/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia lähti paljon :(

Vierailija
38/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintään sellainen tipunkeltainen/haalean keltainen, joskus jopa ihan valkoinen.

Sulla on siis platina vaaleat hiukset? Onko miten pitkät?

Sori että utelen mutta mietin oman maantien värisen juureni vaalentamista itse.

Vierailija
39/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siis platina vaaleat hiukset? Onko miten pitkät?

Sori että utelen mutta mietin oman maantien värisen juureni vaalentamista itse.

Aika lailla platinanvaalea kyllä, pituus olkapäille.

Kokeile vaan vaalentaa, aina sen saa värjättyä piiloon jos ei miellytä. Tuo vaalennusaine toiminut hyvin omassa tyvessä joka tosiaan ollut aina hankalasti vaaleneva vaikka ei tumma olekaan.

En todellakaan lupaa että se sinullakin toimii yhtä tehokkaasti, mutta kokeilemalla selviää.

Vierailija
40/65 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme