Miten käsitellä jatkuvat ghostaukset?
Viimeiset seitsemän kertaa ovat päättyneet ghostaukseen, kun olen yrittänyt tutustua toiseen ihmiseen paremmin. On ollut treffejä ja läheisyyttä, intensiivistä päivittäistä viestittelyä jne. kunnes yhtenä päivänä viestiin ei enää vastata yhtään mitään ja toisesta ei kuulu enää mitään ikinä.
Miten te muut käsittelette tämänlaiset kokemukset ja pettymykset? Itse tuntuu että en enää vain jaksa edes yrittää, kun se lopputulos on kuitenkin aina sama. Eli jään täytenä kysymysmerkkinä ihmettelemään oikein mitä tapahtui...
Kommentit (22)
Käsittelisin asian niin, että keksisin parempaa tekemistä. Parisuhteet on aina ajanhukkaa.
itse kai sen paremmin tiedät, mitä vikaa sinussa on. ei me sitä osata tuon tekstin perusteella kertoa
Vierailija kirjoitti:
Käsittelisin asian niin, että keksisin parempaa tekemistä. Parisuhteet on aina ajanhukkaa.
Kyllä minä haluaisin jakaa elämäni ilot ja surut jonkun kanssa parisuhteessa. Uskon myös että tämä tarve on suurimmalla osalla ihmisistä.
Parempaa tekemistä olen harrastanut jo lähemmäksi 10 vuotta itseni kanssa
Vierailija kirjoitti:
itse kai sen paremmin tiedät, mitä vikaa sinussa on. ei me sitä osata tuon tekstin perusteella kertoa
Siinäpä se. En oikeasti tiedä mikä on vialla. Viestien vaihto saattaa loppua kuin seinään, ja minkäänlaista selitystä en ole siis mistään syistä saanut kertaakaan.
Jotain seksiä etsiviä miehiä? Vaihda mestaa, josta etsit heitä.
Huokuuko susta jotenkin epätoivo? Takerrutko liikaa ja vastapuoli katsoo paremmaksi vain poistua vähin äänin paikalta? Annatko tarpeeksi tilaa intensiivisen viesteilyn lomassa?
Jos jokin tilanne toistuu yhä uudestaan, kyllä mä miettisin miten itse aiheutan sen. Yksittäiset tapaukset voisi mennä vastapuolen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se. En oikeasti tiedä mikä on vialla. Viestien vaihto saattaa loppua kuin seinään, ja minkäänlaista selitystä en ole siis mistään syistä saanut kertaakaan.
varmasti olet 40 vuodessa tajunnut miksi olet muita huonompi ihminen, jota kukaan ei jaksa pitkään katsella/kuunnella
Menet mukaan pelimiesten systeemeihin. Vaihda miestyyppiä sekä saittia.
Avainsana on tuo " intensiivinen".
Mieti sen merkitystä ystävyyssuhteissa ja tutustumisessa, niin ehkäpä ymmärrät, että miksi sinut ghostataan
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä keksit että aloittaja olisi nainen? Ei missään kohtaa kerro omaa sukupuolta
Tutustu narsismiin ja heidän deittailutapoihin niin opit näkemään red flagit. Ja jos itse lähdet mukaan näihin uuaaaa beibe, olet ihanainen prinsessa, kuuma hottis, katsotaan nyt mihin tämä johtaa ja tottahan kai me seurustellaan niin joo, liput liehuu ja kovaa. Nuo tyypit haluavat vaan kokea tuota huumaa uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on niiden miesten päässä ja siinä, että sinä kerta toisensa jälkeen lähdet samanlaisen kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Huokuuko susta jotenkin epätoivo? Takerrutko liikaa ja vastapuoli katsoo paremmaksi vain poistua vähin äänin paikalta? Annatko tarpeeksi tilaa intensiivisen viesteilyn lomassa?
Jos jokin tilanne toistuu yhä uudestaan, kyllä mä miettisin miten itse aiheutan sen. Yksittäiset tapaukset voisi mennä vastapuolen piikkiin.
Tämä. Jos sama kaava toistuu kerta toisensa jälkeen, on ilmeistä että toimintatavoissasi on jotain mikä aiheuttaa yhä uudestaan ja uudestaan saman reaktion vastapuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmasti olet 40 vuodessa tajunnut miksi olet muita huonompi ihminen, jota kukaan ei jaksa pitkään katsella/kuunnella
Puhutko Nyt itsestäsi? Hirveä ihminen?!?
Aloitatko sinä itse intensiivisen viestittelyn? Jos aloitat, kokeilepa jatkossa olla aloittamatta ja katso, mitä tapahtuu.
Tai jos naiset ovat niitä intensiivisiä, vaihda jännänaisista tylsiin taviksiin.
Vierailija kirjoitti:
Avainsana on tuo " intensiivinen".
Mieti sen merkitystä ystävyyssuhteissa ja tutustumisessa, niin ehkäpä ymmärrät, että miksi sinut ghostataan
Viestintä on ollut intensiivistä molemmin puolin. En minä teen muuta kuin vastaa viesteihin mitä minulle lähetetään. Eli vuorotellen tapahtuvaa viestien vaihtoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on niiden miesten päässä ja siinä, että sinä kerta toisensa jälkeen lähdet samanlaisen kyytiin.
Olen siis mies ja hetero
-ap
Se ihan oikeasti huokuu ihmisestä, jos on jotenkin "kiire" tai alusta asti suhtautuu liian ns vakavasti tutustumiseen. Enkä tarkoita epätoivoa tai roikkumista mutta se vaan heijastuu käytökseen alitajuisesti, jos koko ajan vaikka just pe ghostausta tai että keskustelukumppani ei olekaan kiinnostunut tms. En tarkoita että pitäisi mitään pelejä alkaa pelata mutta yritä suhtautua itsekin kevyemmin ennen kuin jutussa alkaa oikeasti olla vakavampia merkkejä.
Enkä siis ole enää edes mikään nuori ja tapailemani ihmiset ovat kaikki olleet lähellä nejänkympin rajaa. Eli kaiken järjen mukaan ihan aikuisia ihmisiä.