Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä, että laiskoja vähän patistellaan töihin mediassa.

Vierailija
18.10.2017 |

Nämä "ideologisesti työttömät" ovat yhteiskuntamme syöpä joka vie taloutemme lopulta aivan kuralle. Tarvitaan tiukkaa suhtautumista lorvimiseen. Heti karenssia jos ei työ maita. Pakko töihin ei ole mennä, mutta ei työmarkkinatuki ole tehty vapaamatkustamiseen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on yhteiskunnan syöpä.

Vierailija
2/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkin puolueet ovat enemmän tai vähemmän. Nyt puhuttiin ihmisistä ja Kokoomusta äänestävät tuottavat yleensä jotain yhteiskunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt saataisiin ensin töitä edes niille jotka töitä haluavat. Murehditaan sitten niitä jotka eivät töihin halua.

Vierailija
4/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt saataisiin ensin töitä edes niille jotka töitä haluavat. Murehditaan sitten niitä jotka eivät töihin halua.

http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201710182200470258_tb.shtml

Kun ei kelpaa! Lue vaikka tuosta.

Vierailija
5/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkin puolueet ovat enemmän tai vähemmän. Nyt puhuttiin ihmisistä ja Kokoomusta äänestävät tuottavat yleensä jotain yhteiskunnalle.

Eivätkä tuota. Veroparatiiseihin ne rahat menee ja kaverien yrityksille.

Vierailija
6/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä maassa ole työpaikkoja edes niitä haluaville.

Vierailija
7/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mun rahat ainakaan, olen normaali työtä tekevä ihminen. Raha menee sinne missä sen on hyvä olla. Sen vuoksi verotusta pitäisi laskea kilpailukykyiseksi.

Vierailija
8/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÖYHÄT KYYKKYYN NIINKUIN OLIS JO!!!!!!!!

Vierailija
9/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mun rahat ainakaan, olen normaali työtä tekevä ihminen. Raha menee sinne missä sen on hyvä olla. Sen vuoksi verotusta pitäisi laskea kilpailukykyiseksi.

Minne se raha menee? Osakkeisiin joista hyödyt vain sinä?

Vierailija
10/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko veromarkkojen hyvä rahoittaa laiskojen sohvalla makaamista ja biletystä?

Vierailija
11/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, siksi ne veroparatiiseihin meneekin.

Vierailija
12/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201710182200470258_tb.shtml

Kun ei kelpaa! Lue vaikka tuosta.

Tuollaisi ne työttömät juuri ovat! Ei muka löydy töitä kun oikeasti kuse on vain siitä ettei löydy sitä työtä jota haluaisi tehdä. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa. Ottakaa vain lonkkaa, mutta omilla rahoillanne!

Vierailija
13/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskureilta tuet pois.

Vierailija
14/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, siksi ne veroparatiiseihin meneekin.

Ai, olen luullut että kaikki valtion ja kuntien antamat tuet laiskoille työttömille, sekä yleinen kansalaisille ilmainen terveydenhoito rahoitetaan veroeuroilla. Millä ne sitten rahoitetaan? Mistä kirstusta Kela ja sossu jakaa rahansa? Tuskin sieltä veroparatiisin tileiltä.

Vierailija
15/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaista mediapeliä syyllistää työttömät työnvälttelijöiksi. Kuitenkin oikeaa palkkaa maksaviin töihin on kymmeniä-satoja hakijoita per paikka. 

Vierailija
16/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansanel%C3%A4kelaitos

Vuonna 2016 Kelan etuusrahastojen rahoittamisesta vastasivat valtio (68 %), työnantajien ja vakuutettujen sairasvakuutusmaksut (26 %) sekä kunnat (6 %).[3] Vuonna 2016 sosiaalimenot Suomessa olivat yhteensä noin 67,2 miljardia euroa, josta Kelan osuus oli 20 %.[4]

Vierailija
17/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun ei niitä töitä vaan ole kaikille, eiole ees koulutus paikkoja! Todella ahdistavaa tällänen vainoominen, että mene töihin! Mutta ei näytetä missä olis itselle sopiva työ?

Vierailija
18/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Muttakun ei niitä töitä vaan ole kaikille, eiole ees koulutus paikkoja! Todella ahdistavaa tällänen vainoominen, että mene töihin! Mutta ei näytetä missä olis itselle sopiva työ?

Kuule, luuletko että ammattiin valmistumisen jälkeen kaikki saavat töitä omalta alalta, eivät saa! Tiedän koulutuksia, joista 1-5 prosenttia ovat työllistyneet alallensa. Muut hakeutuvat niihin töihin, mitä ikinä saavatkin.  Siis todella yrittävät hakea ja saavat myöskin jotain työtä. Kyllä me hienohelmat olemme olleet raksalla siivoamassa äijien paskapönttöjä ja tehtaalla liukuhihnalla, ja samalla olemme nähneet vaivaa hakea muita töitä. Työhaastatteluihin valmistauduttiin aina innolla ja etukäteen alasta selvittäen, jotta tahto työhön näkyisi työhaastattelussa, toimi! Aina on työttömiä patistettu töihin tai opiskelemaan aina! Mistäköhän johtuu? Varmaan siitä, että lusmuilijoita halveksitaan muiden verorahojen käyttäjinä. Mitä siitä tulisi, että työssä olijat laittaisivat hanskat tiskiin kohonneiden veroprosenttien myötä. Sitä tilannetta ei Suomessa tule. Ratkaisu tulee olemaan jotain aivan muuta. Harkitse sinäkin, että prinsessatyötä ei ole aina tarjolla prinsessalle.

Vierailija
19/19 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Kerro nyt, mikä se sinulle sopiva työ olisi, joka sinulle pitäisi näyttää?  Näyttää?:D Pitääkö tuoda tarjottimella töihinkutsu kotisohvalle vai miten sen haluaisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä