Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joanna hiusvärit marketeissa?

Vierailija
18.10.2017 |

Millaisia on? Oletteko kokeilleet?
Ostin yhden,mutta en ole uskaltanut vielä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu kokeillut sävyä 35, cherry red? Vaalealle pohjalle laitettuna veti hiukset punaruskeaksi, ei lähelläkään paketin väriä ja tarkistin sävytkin väriainetuubeista. En osta näitä enää ikinä.

Mulle myös teki tämä sävy vaaleanruskeista hiuksista tumman punaruskeat eli ei lähellekään paketin sävyä, mutta tykkään kuitenkin tästä väristä eli ei ongelmaa.

Vierailija
42/65 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanko joanna värit kuivaan vai märkään hiukseen.paketin ohje nääs hävis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuota vaalennus (värinpoisto)ainetta käyttää tummanruskeiksi värjättyihin hiuksiin? Miten vaaleaksi hiukset näin tulee? Ei kai ihan blondiksi kuitenkaan?

Meinasin kokeilla ensin c-vitamiinilla värinpoistoa , mutta jos se ei tehoa, niin houkuttelis kyllä kokeilla tuota Joannan värinpoistoa.

Vierailija
44/65 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessähän on siis kesto väri..en tiedä mistä olet katsonut tuon että lähtee muutamien pesujen jlk pois. Itsellä violetti jonka laitoin kaksi väriseen tukkaan; juuri ruskea(värjätty) ja Latva violetin haalenemisen jäljiltä vihreä ja sen alla vaaleaa. Tuli silti todella tasainen ja hyvä loppu tulos. Itse suosittelen. Oman hiuksen värit kyllä yleensäkin jää hyvin kiinni.

45/65 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut ruskeita sävyjä tältä merkiltä, esim. keskivaaleanruskea 33?

🇺🇦🇮🇱

46/65 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
47/65 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin mustan värin sävyssä 42. Lukee että ois kestoväri mutta aikasemmin oon käyttänyt sitä vaaleampaa väriä ja siinä luki vaan että kestää 24 pesua. Jääkö tämä nyt sitten eri tavalla hiuksiin vai lähteekö milloinka pois?

Vierailija
48/65 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö se helposti

Vierailija
49/65 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin multi blond super raidoitusaineen, huomenna meinasin kokeilla. Ajattelin ensin ihan vaan otsahiuksiin.

Ei kyllä ole kiva, jos hiuksia lähtee tai kuivuu pahasti..

Vierailija
50/65 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toiminut  vaaleat hiukset värjännyt. 

Vierailija
51/65 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse värjäsin pari tuntia sitten suoraan mustasta  joanna up to 9 tones vaalennus aineella ja kuivasin, hiukset olivat heti aivan hirvässä kunnossa. päätin kuitenkin laittaa heti perään samaa väriä uudestaan ja nyt on väri päässä,Pelkään aika paljon lopputulosta...

Vierailija
52/65 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketin värit paljon turvallisempia kuin mitä kampaamoissa käyttävät.

Vierailija
53/65 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse värjäsin pari tuntia sitten suoraan mustasta  joanna up to 9 tones vaalennus aineella ja kuivasin, hiukset olivat heti aivan hirvässä kunnossa. päätin kuitenkin laittaa heti perään samaa väriä uudestaan ja nyt on väri päässä,Pelkään aika paljon lopputulosta...

Miksi?

Vierailija
54/65 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ette saanut sitä väriä tasaisesti niin silloin vika oli värjääjässä eikä värissä, myös jos ette saaneet sitä väriä tasaisesti niin silloin sitä väriä oli luultavasti liian vähän.

Sinisessä värissä on se huono puoli että siinä on sinistä, ja se ei lähde pois parissa pesussa todellakaan. 

Summasummarum turhaa sä väriä dissaat jos itse et ole ottanut väristä selvää etkä ostanut tarpeeksi väriä tasaiseen lopputulokseen.

Vierailija
55/65 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini värjsi harmaat. Väri ei meinannut tarttua ja kului nopeasti pois

Vierailija
56/65 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia siitä mustasta? 

Vierailija
57/65 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/65 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, blondaan mun pojan hiukset aina Joanna vaalennusaineella. 

Vierailija
59/65 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako blondista mustaksi?

Vierailija
60/65 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä. Halpa eikä tahraa ihoa. Ainut huono puoli on ettei väri säily kovin kauan vaan haalistuu jo alle kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi