Joanna hiusvärit marketeissa?
Millaisia on? Oletteko kokeilleet?
Ostin yhden,mutta en ole uskaltanut vielä.
Kommentit (65)
laitetaanko joanna värit kuivaan vai märkään hiukseen.paketin ohje nääs hävis
Voiko tuota vaalennus (värinpoisto)ainetta käyttää tummanruskeiksi värjättyihin hiuksiin? Miten vaaleaksi hiukset näin tulee? Ei kai ihan blondiksi kuitenkaan?
Meinasin kokeilla ensin c-vitamiinilla värinpoistoa , mutta jos se ei tehoa, niin houkuttelis kyllä kokeilla tuota Joannan värinpoistoa.
Kyseessähän on siis kesto väri..en tiedä mistä olet katsonut tuon että lähtee muutamien pesujen jlk pois. Itsellä violetti jonka laitoin kaksi väriseen tukkaan; juuri ruskea(värjätty) ja Latva violetin haalenemisen jäljiltä vihreä ja sen alla vaaleaa. Tuli silti todella tasainen ja hyvä loppu tulos. Itse suosittelen. Oman hiuksen värit kyllä yleensäkin jää hyvin kiinni.
Onko kukaan kokeillut ruskeita sävyjä tältä merkiltä, esim. keskivaaleanruskea 33?
🇺🇦🇮🇱
Just ostin mustan värin sävyssä 42. Lukee että ois kestoväri mutta aikasemmin oon käyttänyt sitä vaaleampaa väriä ja siinä luki vaan että kestää 24 pesua. Jääkö tämä nyt sitten eri tavalla hiuksiin vai lähteekö milloinka pois?
Just ostin multi blond super raidoitusaineen, huomenna meinasin kokeilla. Ajattelin ensin ihan vaan otsahiuksiin.
Ei kyllä ole kiva, jos hiuksia lähtee tai kuivuu pahasti..
Hyvin toiminut vaaleat hiukset värjännyt.
Itse värjäsin pari tuntia sitten suoraan mustasta joanna up to 9 tones vaalennus aineella ja kuivasin, hiukset olivat heti aivan hirvässä kunnossa. päätin kuitenkin laittaa heti perään samaa väriä uudestaan ja nyt on väri päässä,Pelkään aika paljon lopputulosta...
Marketin värit paljon turvallisempia kuin mitä kampaamoissa käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Itse värjäsin pari tuntia sitten suoraan mustasta joanna up to 9 tones vaalennus aineella ja kuivasin, hiukset olivat heti aivan hirvässä kunnossa. päätin kuitenkin laittaa heti perään samaa väriä uudestaan ja nyt on väri päässä,Pelkään aika paljon lopputulosta...
Miksi?
Jos te ette saanut sitä väriä tasaisesti niin silloin vika oli värjääjässä eikä värissä, myös jos ette saaneet sitä väriä tasaisesti niin silloin sitä väriä oli luultavasti liian vähän.
Sinisessä värissä on se huono puoli että siinä on sinistä, ja se ei lähde pois parissa pesussa todellakaan.
Summasummarum turhaa sä väriä dissaat jos itse et ole ottanut väristä selvää etkä ostanut tarpeeksi väriä tasaiseen lopputulokseen.
Äitini värjsi harmaat. Väri ei meinannut tarttua ja kului nopeasti pois
Hyvä, blondaan mun pojan hiukset aina Joanna vaalennusaineella.
Tykkään näistä. Halpa eikä tahraa ihoa. Ainut huono puoli on ettei väri säily kovin kauan vaan haalistuu jo alle kuukaudessa.
Mulle myös teki tämä sävy vaaleanruskeista hiuksista tumman punaruskeat eli ei lähellekään paketin sävyä, mutta tykkään kuitenkin tästä väristä eli ei ongelmaa.