Tiedättekö kun jotkut ihmiset ovat todella ärsyttäviä pelkällä olemuksellaan?
Miten ne sen tekevät?
Kerro millainen on tietämäsi ärsyttvä ihminen joka ei tahallaan kuitenkaan halua ärsyttää.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Uusi työntekijä tuli taloon. Samaan aikaan tuli muitakin. Ainoastaan tämä yksi ärsyttää minua suunnattomasti. Yrittää päteä kovin ja käyttäytyy kuin olisi ollut talossa jo pitkään. Jotain nöyryyttä pitäisi löytyä kun uuteen työpaikkaan tulee.
Miksi pitää olla nöyryyttä, kun tulee uuteen työpaikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät ihmiset ovat ärsyttäviä, jos he eivät edes yritä kasvaa yli peloistaan. Heihin ei voi luottaa.
Elikkä sinä pelkäät siis pelkääviä ihmisiä itse? Et luota itse itseesi siitä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussipysäkillä on silloin tällöin nuorehko mies, jonka silmät ovat lähellä toisiaan ja nenä on tavallista pottunenää terävämpi. Hänellä on tapana käännellä päätään vasemmalle ja oikealle nopeassa tahdissa. Hän on kuin joku lintu tai pieni pelokas eläin. Se ärsyttää minua, vaikka ei pitäisi. Voi olla vaikka miten kiva tyyppi.
Ohi aiheesta mutta sinulla on mukaansatempaavan tekstin tuottamisen lahja. Petyin kun tämä teksti ei ollutkaan minkään erakkoelämää viettävän tapaärsyyntyjän elämästä kertovan romaanin alku :D
Tämä on taas niitä myötähäpeän hetkiä, kun tajuaa jonkun kehuvan omaa kommenttiaan.
Tämä aloitusaihe arsyttaa ja aloittajan asenne
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät ihmiset ovat ärsyttäviä, jos he eivät edes yritä kasvaa yli peloistaan. Heihin ei voi luottaa.
Totta! Moni pelkuri on alapeukuttanut.
Just oli joku juttu miehestä joka poltti koko talon, kun yritti tulella tappaa hämähäkkiä.
Ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Bussipysäkillä on silloin tällöin nuorehko mies, jonka silmät ovat lähellä toisiaan ja nenä on tavallista pottunenää terävämpi. Hänellä on tapana käännellä päätään vasemmalle ja oikealle nopeassa tahdissa. Hän on kuin joku lintu tai pieni pelokas eläin. Se ärsyttää minua, vaikka ei pitäisi. Voi olla vaikka miten kiva tyyppi.
Nii tai hänellä voi olla myös joku juttu miksi toimii hieman huomiot herättävällä tavalla. Vaikka pään pakkoliikkeet tms. jolle hän ei itse voi mitään.
Nuorempana voi olla tällaista ehdottomuutta ja näköalattomuutta, mutta vanhemmalla iällä ihminen ei enää ajattele moisia. Osa ihmisistä vain on ärsyttävämpiä kuin toiset ja silloin kun itse on väsynyt tai stressaantunut, suurin osa vaikuttaa olevan täysiä kusipäitä. Ärsyttävyys on siis ihan oman suhtautumistavan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheesta mutta sinulla on mukaansatempaavan tekstin tuottamisen lahja. Petyin kun tämä teksti ei ollutkaan minkään erakkoelämää viettävän tapaärsyyntyjän elämästä kertovan romaanin alku :D
Tämä on taas niitä myötähäpeän hetkiä, kun tajuaa jonkun kehuvan omaa kommenttiaan.
Kyllä vain.
Miksi ap olet kyylä ja vahtaat tämmöisiä asioita elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi työntekijä tuli taloon. Samaan aikaan tuli muitakin. Ainoastaan tämä yksi ärsyttää minua suunnattomasti. Yrittää päteä kovin ja käyttäytyy kuin olisi ollut talossa jo pitkään. Jotain nöyryyttä pitäisi löytyä kun uuteen työpaikkaan tulee.
Miksi pitää olla nöyryyttä, kun tulee uuteen työpaikkaan?
Koska kirjoittaja on itse nuoleskellut kieliruskeana ensin, kun tuli samaan työpaikkaan 30 vuotta sitten.
Ei ole reilua, jos ei saa pistää omia kokemuksiaan kiertoon, ja ylläpitää ikuisesti, loputtomasti ja aina vaan uudestaan ja uudestaan muodostuvaa HIERARKIAA!!!
Kirjoittaja on kotonaan lapamadon asemassa. Työpaikalla harjoittelijoiden ja uusien työntekijöiden alistaminen on ainoa tapa hänelle kokea olevansa jotakin.
Siksi jokaisen joka tulee HÄNEN työpaikalleen "taloon" täytyy pyytää anteeksi sitä että on kehdannut tulla töihin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on ihmisiä, jotka puhuvat todella ärsyttävän ylimielisesti ja reteesti. Miehiä ne yleensä on. Todella sellainen stadilainen rehvakas, mutta samalla jätkämäinen tyyli. Usein nämä eivät mitään järin sivistyneitä ihmisiä myöskään ole, vaikka saattavat tietysti pokkaa ja röyhkeyttä vaativassa bisnesmaailmassa olla päässeet pitkälle.
Keijo Kouvolasta avautui juuri😂
Ylipäänsä kaikki itseään täynnä olevat ihmiset ovat melkoisen rasittavia. Sellaiset, jotka puhuvat seurassa koko ajan itsestään ja tekemisistään. Liikenteessä ne, jotka päättävät itse, mitä sääntöjä he katsovat hyväksi noudattaa. Kaupoissa ja ravintoloissa ne, jotka eivät osaa käyttäytyä henkilökuntaa kohtaan. Voi, onhan näitä, mutta kuten joku sanoi, ei niistä liikaa kannata stressata, aina niitä kuitenkin riittää.
Jos joku tuntematon ärsyttää, niin pitää katsoa peiliin. Se kertoo ap aina vain sinusta itsestäsi jotain.
Miksi tästä aloituksesta tunnutaan loukkaantuvan? Haittaako teitä ajatus siitä, että joku voi ärsyyntyä teistä? Itseäni ei haittaa. Minä ärsytän ihmisiä usein ihan täällä av:llakin, miksipä en voisi ärsyttää livenäkin, vaikka en tahallaan ärsyttäisikään. Ja kun tämä aloitushan koskee nimenomaan sitä että jotkut ihmiset voivat ärsyttää tahattomasti.
Minä ärsytän useinkin ihmisiä tahattomasti. Se on minulle ihan ok, sillä olen sinut itseni kanssa.
Ap
Ärsyttänyt ainakin yksi sellainen keski-iän ylittänyt mies. Joka juttelee aina sattuessamme samaan paikkaan ja ne jutut on jotenkin niin hankalaselkoisia ja tietenkin epäkiinnostavia. Hänellä voi tietenkin olla joku diagnoosikin mt- puolelta. Ja lisänä ehkä iskemismoodi päällä, on minua paljon paljon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap olet kyylä ja vahtaat tämmöisiä asioita elämässä?
En ole ap. mutta ihmettelen vaan mikä tuossa mukaa on kyyläämistä.
Puhut ripulipaskaa jos väität ettei kukaan ihminen koskaan ärsytä sinua millään tavalla.
Älkää viitksikö aikuiset ihmiset lässyttää ja teeskennellä ettei teitä ärsytä kukaan, ja olette jotain äiti ammoja jokainen.
Itseäni ärsyttää sellaiset ihmiset jotka ovat ylivarovaisia käytöksessään ja mullottavat silmät möllöinä jos joku ei ole yhtä harmaa ja tylsä kuin he.
Sellaiset "lampaat" ja klikkiytyjät, joille on hirveän tärkeää uusissa paikoissa/ryhmissä/kursseilla/töissä/koulussa että he pääsevät klikkiytymään johonkin laumaan, ja nimen omaan vahvistamaan klikkiään yhdessä ihmettelemällä jotain ei klikkiin kuuluvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuntematon ärsyttää, niin pitää katsoa peiliin. Se kertoo ap aina vain sinusta itsestäsi jotain.
Kuten jo aiemmin vastasin, kaikki mikä minua ärsyttää muissa eivät ole omia piirteitäni. Osa on, osa ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä aloituksesta tunnutaan loukkaantuvan? Haittaako teitä ajatus siitä, että joku voi ärsyyntyä teistä? Itseäni ei haittaa. Minä ärsytän ihmisiä usein ihan täällä av:llakin, miksipä en voisi ärsyttää livenäkin, vaikka en tahallaan ärsyttäisikään. Ja kun tämä aloitushan koskee nimenomaan sitä että jotkut ihmiset voivat ärsyttää tahattomasti.
Minä ärsytän useinkin ihmisiä tahattomasti. Se on minulle ihan ok, sillä olen sinut itseni kanssa.
Ap
No sen nyt voi arvata lapsikin, että totta kai palstalaiset ovat omassa elämässään monestikin kuulleet olevansa ärsyttäviä. Siksi mielipaha ja ap:n solvaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko usein katsonut itse peiliin? Vai oletko niin täydellinen ettei kukaan koskaan ärsytä?
Kopeat, turhan tärkeän oloiset ja kaikkiin ja kaikkeen kyllästyneet ihmiset kyllä alkaa aina nyppimään.