Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö kun jotkut ihmiset ovat todella ärsyttäviä pelkällä olemuksellaan?

Vierailija
18.10.2017 |

Miten ne sen tekevät?

Kerro millainen on tietämäsi ärsyttvä ihminen joka ei tahallaan kuitenkaan halua ärsyttää.

Kommentit (236)

Vierailija
1/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ärsyynnyt kun näet sellaisessa ihmisessa  heijastuvan jonkin oman piirteesi jota et voi sietää.

Vierailija
2/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työntekijä tuli taloon. Samaan aikaan tuli muitakin. Ainoastaan tämä yksi ärsyttää minua suunnattomasti. Yrittää päteä kovin ja käyttäytyy kuin olisi ollut talossa jo pitkään. Jotain nöyryyttä pitäisi löytyä kun uuteen työpaikkaan tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on joku oikein tyhmä teksti t-paidan rintamuksessaan, niin ehkä sitten. Riippuu siitä tekstistä mitä se ja mitä sillä halutaan viestiä.En nyt kyllä muista lähiajoilta tällaista tapausta.

Vierailija
4/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Työpaikallani on tällaisia ihmisiä ja he ovat jotenkin yliampuvan aktiivisia, niin kuin heillä olisi todella suuri tarve saada etenkin esimiehet ajattelemaan kuinka aktiivisia ovat. Siis ymmärrän normaalin aktiivisuuden, olen itsekin sellainen, teen jopa ylimääräisiä hommia jotka ei minulle kuuluisi. Mutta sellainen koheltaminen jonkun mitättömän asian kanssa on ärsyttävää. Tätä näkee paljon työpaikallamme.

Järki on hyvä pitää myös työtä tehdessä. Voi olla tehokas mutta sellainen aktiivisen esittäminen vähäpätöisten asioiden kanssa on vain typerää ja ärsyttävää.

Vierailija
5/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, se voi olla vaikka sun lapses.

Mulla ei ole lapsia eikä tule sellaisia olemaankaan. En ole äitityyppiä. En kestäisi toista ihmistä nurkissa pyörimässä olipa kyseessä aikuinen tahi lapsi.

Ap

Vierailija
6/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtymys herää sinussa. Ei välttämättä muissa.

Vierailija
7/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää kliseinen hippityyppi erityisesti naisissa koska heitä näkyy enemmän. Jättimäinen rastanuttura, pitkä hame, killuttimia kaulassa ja ranteissa, joku koinsyömä villatakki.

Ehkä olen stereotypioiden uhri mutta ei ne tyhjästä synny.

Vierailija
8/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä sen. Toivonkin kuulevani ärsyynnyttekö te pelkästään joidenkin ihmisten olemuksesta ja millaisia nämä ihmiset ovat.

Ap

Vierailija
9/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka kävelee nopeasti kovalla lattiapinnalla kengillä, joissa on kovat, kopisevat korot..pam..pam..pam..

Vierailija
10/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siihen vaaditaan suun avaaminen, mutta ihan pelkällä olemuksella se on vaikeampaa. Ehkä joku lähiöprinsessaulkonäkö; maastokuviopilottitakki, räppikäpissä lukee joku "bitch" ja mustat viirukulmakarvat sellasessa "vittumaisessa kulmassa". Ei vaan herätä hyviä fiiliksiä.

Vierailija
11/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät ihmiset ovat ärsyttäviä, jos he eivät edes yritä kasvaa yli peloistaan.  Heihin ei voi luottaa.

Vierailija
12/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä sen. Toivonkin kuulevani ärsyynnyttekö te pelkästään joidenkin ihmisten olemuksesta ja millaisia nämä ihmiset ovat.

Ap

En. Olisi syytä miettiä, missä vika on. Se on sinussa, jos et ärsyynny käytöksestä, vaan vain jonkun ihmisen olemuksesta. Itse ärsyynnyn ylimielisestä käytöksestä, tyyliin että "vain minä olen oikeassa, lopeta jauhaminen, olet tyhmä". Ärsyynnyn myös muutenkin yrityksistä nollata mielipiteeni tai kommenttini tai yrityksestä kävellä ylitseni. 

Vierailija
13/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ihmisiä, jotka puhuvat todella ärsyttävän ylimielisesti ja reteesti. Miehiä  ne yleensä on. Todella sellainen stadilainen rehvakas, mutta samalla jätkämäinen tyyli. Usein nämä eivät mitään järin sivistyneitä ihmisiä myöskään ole, vaikka saattavat tietysti pokkaa ja röyhkeyttä vaativassa bisnesmaailmassa olla päässeet pitkälle.

Vierailija
14/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä ärsyynnyt kun näet sellaisessa ihmisessa  heijastuvan jonkin oman piirteesi jota et voi sietää.

Tässä asiassa ei ole oma piirteeni. Tiedän kyllä mitä terkoitat ja minua ärsyttää muissa piirteet mitä itsessäni en voi sietää. Mutta kaikki ärsytykset muissa eivät ole omia piirteitäni - Esim. minua ärsyttää se kun ihmiset tunkevat julkiseen kulkuvälineeseen ennen kuin muut poisjäävät ovat tulleet ulos, mutta itse en koskaan tuki oviaukkoa mennessäni julkisiin kulkuneuvoihin sisään. Ei siis kaikissa tapauksissa ole kyse siitä että tuo ärsyttävä piirre olisi oma ominaisuuteni.

Minua ärsyttää sekä itsessäni ärsyttävät piirteet että muissa olevat ärsyttävät piirteet.

Ap

Vierailija
15/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En koe ärsyyntyväni kenenkään olemuksesta. Elämänkokemus on opettanut suhtautumaan avarammin erilaisuuteen.

Vierailija
16/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi työntekijä tuli taloon. Samaan aikaan tuli muitakin. Ainoastaan tämä yksi ärsyttää minua suunnattomasti. Yrittää päteä kovin ja käyttäytyy kuin olisi ollut talossa jo pitkään. Jotain nöyryyttä pitäisi löytyä kun uuteen työpaikkaan tulee.

Minun aiemmassa työpaikassa kävi juuri noin, ja tuollainen henkilö osui heti silmään ja onnistui ärsyttämään samantien kun turpansa avasi. Kyseinen tapaus paljastui sosiopaatiksi, eli kiusasi muita mutta teki sen muilta huomaamatta koska antoi ymmärtää että hänellä pätevyyden takia yliote korkeampiarvoisiin ja että säännöt eivät koske juuri häntä.

Vierailija
17/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävät tyypit utelevat heti esim pomojen harrastuksia ja sen jälkeen menevät välittömästi bondaamaan "ai sä harrastat laskettelua, mäki totanoi käyn tual Saariselällä aina pari kertaa talvessa..."

Vierailija
18/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät, jotka puhuessaan sivelee sormillaan pukinpartaansa. Se palmikoitu pukinparta on ällön näkönen jo sinänsä.

Vierailija
19/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtymys on harvoin ratkaisu mihinkään. En jaksa ärsyyntyä.

Vierailija
20/236 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toiset ihmiset ärsyttää sua ilman syytä, tarkista oletko nälkäinen, seksin puutteessa tai periaatteessa tyytymätön omaan elämääsi.

Voit myös kokeilla joogaa tai rentoutusharjoituksia, niin pipo saattaa löystyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi