Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö kun jotkut ihmiset ovat todella ärsyttäviä pelkällä olemuksellaan?

Vierailija
18.10.2017 |

Miten ne sen tekevät?

Kerro millainen on tietämäsi ärsyttvä ihminen joka ei tahallaan kuitenkaan halua ärsyttää.

Kommentit (236)

Vierailija
201/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut olevani tällainen monia ärsyttävä ihminen. Olen päätellyt että se johtuu temperamentistani, joka todennäköisesti on paljolti espanjalaisten biologisten vanhempien peruja. Olen hyvin vilkas, äänekäs ja nopea liikkeissäni. Innostuneena on vaikea hillitä toisten päälle puhumista. En myöskään osaa sellaista "nöyrää" sosiaalista koodia jota Suomessa odotetaan. Esim. kun minulla tulee asia työkaverille, minä vaan reippaasti pongaisen siihen pöydän viereen ja paukautan kysymykseni. Olen huomannut että moni muu lähestyy toisen työpistettä varovaisen näköisenä, ikään kuin anteeksipyytelevin elein "enhän vaan häiritse". Olen yrittänyt opetella tuota itse mutta se ei tule aidosti ja reaktioista päätellen on muista vielä kummempaa kuin se että tapani mukaan vaan ampaisen paikalle ja esitän asiani.

Kohtalotoverini! Minulla on italialaiset geenit ja kärsin täsm

Liityn joukkoonne. Geenini eivät tosin tule eteläisestä Euroopasta vaan Pohjois Savosta, mutta ihan samat ongelmat.

Vierailija
202/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jOku jo kirjoittelikin hihittelystä, itseäni ainakin kaikkein eniten ärsyttää sellaiset "kaiken naurajat". Joka ikinen lause päätetään naurahduksella.

Tämä on todella ärsyttävää. Moni nainen tekee tuota.

Arvelen, että sillä koetetaan alitajuisesti tehdä itsestä "vaaraton" ja vähän mitätöidä sitä omaa puhetta jälkikäteen. Että hihihii, ei tämä nyt niin vakavastiotettavaa ollut, tykkäättehän minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ongelmia on hänellä, joka muista ihmisistä ärsyyntyy tai ahdistuu.

Vierailija
204/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin (epävarmoilla) naisilla miehille esittäminen ja mielyttäminen. Jokin epävarmuus jäänyt suhteessa miehiin nuoruudessa?

Usein ihan fiksuja aikuisia naisia, joilla asialliset jutut ja mielipiteet, kun ollaan naisporukassa, mutta kun mies tulee porukkaan, alkaa sellainen ihmeellinen esittäminen miehelle; nauretaan 'vitseille', vähätellään meitä muita naisia jne...

En tiedä osasinko selittää asiaa, kun se ei ole sellainen selvä juttu.

Tekis joskus mieli sanoa, että ole ihan oma ittes, ei sun tarvi mitään esittää, vaikka Jussi tuli paikalle.

Minun siskoni on tuollainen. Mielipiteetkin muuttuvat ihan vastakkaisiksi kun joku mies tulee paikalle.

Vierailija
205/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parran ympäröivä suu. Jos vielä tumma parta, tup mieleen preiän, ja on ällöttävää näköinen.

Suun paikalla peräreikä eräillä.

Vierailija
206/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaltaan jotenkin sellainen pullavaisen leivottava.

Vierailija
207/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parran ympäröivä suu. Jos vielä tumma parta, tup mieleen preiän, ja on ällöttävää näköinen.

Joo, tuo ällöttää minuakin. 

Vierailija
208/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis parta suussa?

Vierailija
209/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis parta suussa?

Kyllä se preiältä näyttää.

Vierailija
210/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätarkat sählääjät...

Vierailija
211/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä nainen, joka on kova opettamaan muita tyyliin "laitammehan me aikuiset ihmiset nyt kahvikupit itse astianpesukoneeseen" tai "kyllähän meistä jokainen osaa laittaa roskansa oikeisiin kierrätysastioihin". Tämä käytös on siis yhteisestä kahvihuoneesta. En itse työskentele hänen kanssaan suoraan, mutta hän käyttäytyy kuulemma ihan samoin jokaikinen päivä. Itsellä hermo palaa jo kahvitauolla. Hän on vähän väliä "herkuttomalla" dieetillä ja pahastuu sitten kovasti, jos joku tuona aikana tarjoilee pullaa tai kakkua kahvihuoneessa. Erehdyin kerran lounaalla kysymään häneltä, ottaako hän jälkiruokaa. Kysyin ihan vain ystävällisyyttäni, kun olin itselleni menossa hakemaan. Sain vastaukseksi, ettei hän ole tilivelvollinen minulle siitä, syökö jälkiruokaa vai eikö. Olen yrittänyt sen jälkeen vältellä ko. ihmistä kokonaan. En katso, että normaali kanssakäyminen hänen kanssaan on mahdollista. 

Vierailija
212/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo laittoikin;

Vika on sinussa, kun tunnet ärtymystä, kateutta tms.- ihmiset.

Inhimillisiä ominaisuuksia, joiden yläpuolelella kuvittelevat olevansa.

Ja näiden julistaminen🤦

Vierailija
213/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin totta. Muistan kun näin meidän naapurin ekan kerran muutama vuosi sitten kun olivat muuttaneet ja mietin heti, että noiden kanssa tulee vielä ongelmia.  Ja niinhän siinä kävi. Kauhee valitus ihan mitättömistä asioista ja kaikki pitäisi tehdä kuten he haluaa. Meillä siis pieni rivariyhtiö. Inhotaan noita naapureita meidän taloyhtiön muiden osakkaiden kanssa,  joten ei ole meissä se ongelma vaan ihan noissa naapureissa. Kaikkien ei tosiaankaan pitäisi asua taloyhtiössä.....

Vierailija
214/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaikki jolla on huulitäytteitä. Naurettavia white trash porukkaa. Tai näyttää siltä vaikkei olisikaan🤷🏻

Vierailija
215/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kokevat että yhteiset säännöt eivät koske heitä.

Mitä väliä- asenteiset.

Vierailija
216/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamaltaan jotenkin sellainen pullavaisen leivottava.

Taikinanaama. Tällainen mättämässä vehnäjauhoja, sokeria ja alkoholia 🙄

Vierailija
217/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet ympyrät jos alkaa yks jos toinenkin jo pelkällä olemuksellaan ärsyttää. 

Vierailija
218/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Stubbi

Vierailija
219/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet ympyrät jos alkaa yks jos toinenkin jo pelkällä olemuksellaan ärsyttää. 

Sinäkö olet "maailmankansalainen" , kaikkien "kaveri"?

Juuri sellainen, joka kuvittelee olevansa "parempi".

No et kuule ole🤦

Vierailija
220/236 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka on aina kiireessä...

Jokapaikanhöylät, elämän suorittajat.

Ja tekevät tämän hyvin selväksi muillekin.

Jos joku elää hitaammin, nautiskellen niin kuvittelevat että tällainen elämä on tylsää ja jopa "kuollutta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi