Tiedättekö kun jotkut ihmiset ovat todella ärsyttäviä pelkällä olemuksellaan?
Miten ne sen tekevät?
Kerro millainen on tietämäsi ärsyttvä ihminen joka ei tahallaan kuitenkaan halua ärsyttää.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
jOku jo kirjoittelikin hihittelystä, itseäni ainakin kaikkein eniten ärsyttää sellaiset "kaiken naurajat". Joka ikinen lause päätetään naurahduksella.
Tämä on todella ärsyttävää. Moni nainen tekee tuota.
Arvelen, että sillä koetetaan alitajuisesti tehdä itsestä "vaaraton" ja vähän mitätöidä sitä omaa puhetta jälkikäteen. Että hihihii, ei tämä nyt niin vakavastiotettavaa ollut, tykkäättehän minusta.
Enemmän ongelmia on hänellä, joka muista ihmisistä ärsyyntyy tai ahdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin (epävarmoilla) naisilla miehille esittäminen ja mielyttäminen. Jokin epävarmuus jäänyt suhteessa miehiin nuoruudessa?
Usein ihan fiksuja aikuisia naisia, joilla asialliset jutut ja mielipiteet, kun ollaan naisporukassa, mutta kun mies tulee porukkaan, alkaa sellainen ihmeellinen esittäminen miehelle; nauretaan 'vitseille', vähätellään meitä muita naisia jne...
En tiedä osasinko selittää asiaa, kun se ei ole sellainen selvä juttu.
Tekis joskus mieli sanoa, että ole ihan oma ittes, ei sun tarvi mitään esittää, vaikka Jussi tuli paikalle.
Minun siskoni on tuollainen. Mielipiteetkin muuttuvat ihan vastakkaisiksi kun joku mies tulee paikalle.
Parran ympäröivä suu. Jos vielä tumma parta, tup mieleen preiän, ja on ällöttävää näköinen.
Suun paikalla peräreikä eräillä.
Naamaltaan jotenkin sellainen pullavaisen leivottava.
Vierailija kirjoitti:
Parran ympäröivä suu. Jos vielä tumma parta, tup mieleen preiän, ja on ällöttävää näköinen.
Joo, tuo ällöttää minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Siis parta suussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis parta suussa?
Kyllä se preiältä näyttää.
Meillä on töissä nainen, joka on kova opettamaan muita tyyliin "laitammehan me aikuiset ihmiset nyt kahvikupit itse astianpesukoneeseen" tai "kyllähän meistä jokainen osaa laittaa roskansa oikeisiin kierrätysastioihin". Tämä käytös on siis yhteisestä kahvihuoneesta. En itse työskentele hänen kanssaan suoraan, mutta hän käyttäytyy kuulemma ihan samoin jokaikinen päivä. Itsellä hermo palaa jo kahvitauolla. Hän on vähän väliä "herkuttomalla" dieetillä ja pahastuu sitten kovasti, jos joku tuona aikana tarjoilee pullaa tai kakkua kahvihuoneessa. Erehdyin kerran lounaalla kysymään häneltä, ottaako hän jälkiruokaa. Kysyin ihan vain ystävällisyyttäni, kun olin itselleni menossa hakemaan. Sain vastaukseksi, ettei hän ole tilivelvollinen minulle siitä, syökö jälkiruokaa vai eikö. Olen yrittänyt sen jälkeen vältellä ko. ihmistä kokonaan. En katso, että normaali kanssakäyminen hänen kanssaan on mahdollista.
Joku jo laittoikin;
Vika on sinussa, kun tunnet ärtymystä, kateutta tms.- ihmiset.
Inhimillisiä ominaisuuksia, joiden yläpuolelella kuvittelevat olevansa.
Ja näiden julistaminen🤦
Tää on niin totta. Muistan kun näin meidän naapurin ekan kerran muutama vuosi sitten kun olivat muuttaneet ja mietin heti, että noiden kanssa tulee vielä ongelmia. Ja niinhän siinä kävi. Kauhee valitus ihan mitättömistä asioista ja kaikki pitäisi tehdä kuten he haluaa. Meillä siis pieni rivariyhtiö. Inhotaan noita naapureita meidän taloyhtiön muiden osakkaiden kanssa, joten ei ole meissä se ongelma vaan ihan noissa naapureissa. Kaikkien ei tosiaankaan pitäisi asua taloyhtiössä.....
Minua ärsyttää kaikki jolla on huulitäytteitä. Naurettavia white trash porukkaa. Tai näyttää siltä vaikkei olisikaan🤷🏻
Ihmiset, jotka kokevat että yhteiset säännöt eivät koske heitä.
Mitä väliä- asenteiset.
Vierailija kirjoitti:
Naamaltaan jotenkin sellainen pullavaisen leivottava.
Taikinanaama. Tällainen mättämässä vehnäjauhoja, sokeria ja alkoholia 🙄
Liian pienet ympyrät jos alkaa yks jos toinenkin jo pelkällä olemuksellaan ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet ympyrät jos alkaa yks jos toinenkin jo pelkällä olemuksellaan ärsyttää.
Sinäkö olet "maailmankansalainen" , kaikkien "kaveri"?
Juuri sellainen, joka kuvittelee olevansa "parempi".
No et kuule ole🤦
Sellaiset, jotka on aina kiireessä...
Jokapaikanhöylät, elämän suorittajat.
Ja tekevät tämän hyvin selväksi muillekin.
Jos joku elää hitaammin, nautiskellen niin kuvittelevat että tällainen elämä on tylsää ja jopa "kuollutta".
Liityn joukkoonne. Geenini eivät tosin tule eteläisestä Euroopasta vaan Pohjois Savosta, mutta ihan samat ongelmat.