Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#metoo -kampanjan kirvoittama yleisin kysymys: "Eikö saa ketään enää lähestyä, kun kaikki on häirintää?"

Vierailija
18.10.2017 |

Kaikki, jotka tätä pohtii, minulla on teille neuvo: jos lähestyt naista, niin sano vain asioita, jotka voisit sanoa äidillesi, tyttärellesi tai siskollesi tai jotka hyväksyisit sellaisiksi, että joku muu mies voisi sanoa äidillesi, tyttärellesi ja siskollesi.

Hyvät tavat osaa kaikki. Se on oma valinta olla possu.

Kommentit (663)

Vierailija
161/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kopeloin vaimoani jatkuvasti kotona. Hän suorastaan vaatii sitä minulta. Kohta vaatteet lähtevät jos huomioni herpaantuu. Itsekin kyllä tykkään läheisyydestä joten olen aivan innoissani. Jos tilanne muuttuisi niin mitenköhän sitä enää pärjäisin nykymaailmassa jossa naiset eivät halua lempeä eikä huomiota.

Sori vaan, mutta sana kopeloida paljasti sinut täysin kokemattomaksi mieheksi, joka ei ymmärrä mitä eroa on kopeloinnilla ja hyväilyllä.

Vierailija
162/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai suhde/flirttailu on todella edennyt molemminpuolisessa yhteisymmärryksessä aika ronskiksi.

...ja mistä sen tietää että se on edennyt aika ronskiksi ja molemminpuolisessa yhteisymmärryksessä? Kuinka signaloit sen? Miten se sinulle signaloidaan ilman että se on seksuaalista häirintää?

Antakaapa vähän enemmän konkretiaa näihin etenemissääntöihinne, tällaisenaan ne ovat liian epämääräisiä.

Yleensä sen huomaa siitä, että suudellaan ja riisutaan vaatteita ja ollaan siirtymässä makuuhuoneen puolelle.

Nyt meni kärry hevosen edelle. Mistäs sitä tietää että on soveliast alkaa suudella ja riisua vaatteita? Siitäkö että juuri todettiin aseksuaalin keskustelun tuloksensa että pidetään samasta kirjailijasta?

Jännä tapa näillä vänkääjillä. Ollaan olevinaan niin mukahauskoja eikä ymmärretä yhtään mitään mistään. "Mistäs sitä tietää mitään?!?" Puolustetetteko huonosti käyttäytyviä ihmisiä ihan noin muutenkin? Oletteko kenties kuin joku teinijonnelauma räkättämässä kaikelle idiotismille? Mikä teitä harmittaa tässä metoo-kampanjassa eniten, se että naiset eivät enää halua olla huonon käytöksen kohteina? Miksi?

Mitäpä jos yrittäisitte vastata itse kysymykseen.

Esitettiin ympäripyöreä tralalaa-teoria missä ensin jutellaan kuin mummolle ja sitten ollaankin jo tempomassa vaatteita pois kieli kurkussa, mutta kun kysyttiin että mitenkäs se reitti noiden välillä kulkee niin seuraakin vain ad hominem. Erikoista.

Tässä oma viimeisin esimerkki 5 vuoden takaa (johti nykyiseen parisuhteeseen):

Mies tulee baarissa tiskillä viereen ja kysyy "miten menee". Kerron että hyvin ja että ollaan tyttöporukalla juhlimassa (osoitan pöytää). Mies sanoo että näyttää mukavalta meiningiltä. Kysyy haluanko juoman, sanon että en nyt kiitos (en uskalla ottaa mieheltä enää juomaa baarissa kun pari kertaa perään huo*riteltu kun en sitten omistanut loppuiltaani tälle ihmiselle). Hän sanoi että selvä juttu, hymyili ja osoitti omaa pöytäänsä "mä oon tuolla istumassa jos haluat tulla myöhemmin juttelemaan".

Kohtelias mies, osoitti kiinnostuksen, antoi tilaa. Ei ahdistanut. Menin myöhemmin ja toin samanlaisen juoman hänelle, minkä oli aikaisemmin ostanut. Juteltiin, vaihdettiin puhelinnumeroita, tavattiin.

Näin tämä noin niinkun neurologisesti normaalien maailmassa edelleen käsittääkseni sujuu.

Mä pakenin kerran baarissa ahdistelijaa jonkun tuntemattoman miehen luo (oli mielestäni kivan näköinen). Kerroin että tulin ihan vaan juttelemaan kun joku ahdistelee, jos saisi olla rauhassa. Mies sanoi mulle, että sulla on söpö nenä. Baarista poistuessa suudeltiin pitkään ja hartaasti, ja lähdettiin omiin koteihimme. Nähtiin uudestaan. Ei siitä mitään isompaa syntynyt, mutta olisi voinut syntyä jos elämäntilanteet olisi natsanneet paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissa on paljon parempi. Se tulee itse hinkkaamaan jalkaa eikä sitten yhtään pahastu kun silittää.

Kissa <3

M

Vierailija
164/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten kokee vastakkaisen sukupuolen riippuu siitä pitääkö itse toista seksuaalisesti puoleensavetävänä. Jos ei, kaikki tuntuu ahdistavalta. "Ruma keski-iläinen akka vilkuilee minua hyi."

Juurikin näin.

Onhan siinä ihan vissi ero kuka kehuu rintoja, naapurin juoppo Pena vai Johnny Depp.

Normaalille, fiksulle naiselle siinä ei oikeasti ole eroa. Olkoon naapurin Pena tai Liisa tai Johnny Depp, normaali nainen kaipaa kehuja rinnoistaan vain rakastamaltaan henkilöltä. Ei muilta. 

No eiköhän sen nyt kaikki tajua että Johnny Deppille ja Harry Stylesille sallitaan enemmän kuin Teuvo Hakkaraiselle. Ei tietenkään mitä vaan sallita heillekään mutta ihan eri asia kuin joku Teuvo.

Tässä olet ihan yksinkertaisesti vain väärässä. Toki joukkoon mahtuu kaikenlaista, kyllä naisissa huomiohuoria on jotka antaa vähänkin julkkiksen kohdella itseään miten sattuu, mutta ei ne naiset normaaleja tai fiksuja ole nähneetkään.

No tee testi. Pistä Harry Styles kadunkulmaan hymyilemään tytöille ja vinkkailemaan että tuus vähän tänne, mul on yks juttu. Sitten laitat Teuvon tekemään saman. Vertaile reaktioita.

Kumpikaan ei syyllisty seksuaaliseen ahdisteluun tuossa tilanteessa. Hymyilyssä ja pyynnössä käymään (siinä kadunkulmassa, julkisella paikalla), ei ole mitään ihmeellistä. Mieluummine menisin katsomaan mitä asiaa Teuvolla on kuin jollain räkänokalla.

Vierailija
165/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei flirttailu ole naisten mielestä mitään ahdistelua!

Paitsi tietysti siinä tapauksessa jossa nainen kokee sen ahdisteluna. Ja sitähän sinä miekkonen et koskaan tiedä etukäteen.

Vierailija
166/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kissa on paljon parempi. Se tulee itse hinkkaamaan jalkaa eikä sitten yhtään pahastu kun silittää.

Kissa <3

M

Tai koira. Tajuu painua *ittuun jos sitä potkasee kun tulee nylkyttämään jalkaa.

Koira <3

N

Vierailija
167/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein aloituksen siitä ahdistuksesta, että me too-kampanjassa kerrotut ahdistelut ovat tapahtuneet niin usein hyvin nuorille tytöille. Avaus poistettiin heti. Miksi tästä ei saa keskustella? Se on hyvin häiritsevää, etenkin kun ahdistelijat usei tuttuja tai puolituttuja aikuisia miehiä! Mistä tuo ilmiö kertoo?

Se kertoo siitä että possut sikailevat nuorille kokemattomille tytöille, koska eivät uskalla lähestyä naisia, jotka antaisivat saarnan tai turpiin. Tietävät siis olevansa olemattomia olmeja ja kelmejä. Epäilen että ahdistelu on (kuten raiskauskin tai naisiin kohdistunut väkivalta) vain valtapeliä, näytetään nuoremmille ja heikommille kenellä on (mukamas) valtaa. Tämä siksi, etteihän tuo ahdistelu johda mihinkään kahdenkeskiseen seksiin tai seurusteluun.

Vähän ujon oloisiin nuoriin naisiin koska ajatellaan, että ei osaa puolustautua.

Se, että ahdistelu tapahtuisi pukeutumisen takia on täysin huuhaata.

Ennemminkin korkokengissä ja seksikkäissä vaatteissa pukeutuvat naiset saavat sitä tavallista huomiota, mutta ei ahdistelua.

Ahdistelija kokee suurempana riskinä ahdistella itsevarman oloista jo aikuista naista.

Valitettavasti siis ennemmin menee niin, että mitä heikommassa asemassa nainen on sitä todennäköisempää ahdistelu.

Juuri näin. Minua on ahdistelleet "sedät" aika tavalla silloin kun olin nuori. Olin rilli- ja lettipäinen lukutoukka ja vaatteet oli mallia farkut ja college. Minua lääppi ja kähmi vanhempieni ystävä jonka kaikki tiesi "hienoksi mieheksi". Luoja millaista ahdistusta se aiheutti 14-vuotiaassa minussa kun ajattelin että olen jotenkin pervo kun pidän niin kamalana sitä kun "Risto" halaa ja vetää polvelleen istumaan ja hengittää raskaasti. Että eihän niin hieno mies voi tehdä mitään väärää!

Töissäkin tuli uran alkupuolella samaa settiä, niin kauan kun näytin (ja olin) kiltiltä ja viattomalta. Eräässäkin duunipaikassa yksi rekkakuski otti minusta salaa valokuvan, tuli siis salaa toimiston puolelle. Hoidin aina välillä asioita kuskien kanssa ja tyyppi siis tiesi minut. Pomoni soitti sitten ko. firman ajojärjestelijällä eikä sitä kuskia näkynyt meillä puoleen vuoteen.

90 % miehistä tosiaan tietää mikä on soveliasta lähestymistä. Ja kyllä nuo hirviötkin sen tietävät. Eivät vain välitä, koska kyse on nimenomaan sairaasta vallankäytöstä ja satuttamisen, loukkaamisen ja likaamisen halusta.

Vierailija
168/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehet vislailee, tööttää kun menevät ohi autolla, katselevat pitkään kaupoissa ja joskus olen huomannut joidenkin tuijottavan rintojani. Mä en kertakaikkiaan jaksa pahastua tällaisista. Ihan perusmeinikiä, hauskaakin. Tuntuu et tuon kampanjan myötä naiset oikein kaivelemalla kaivelevat jotain tarinantynkää, että saisivat oikein uhreja olla ja jakaa sosiaaliseen mediaan kokemuksensa. Nyyhkis.

N22

Vierailija
169/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nykyäänhän valitetaan häirinnästä yökerhoissa. Ennen aikaan niihin mentiin hakemaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Nykyään... niin... miksi?

Kontakti EI OLE sama asia kuin ahdistelu. Ei niihin yökerhoihin ole koskaan menty sitä varten, että joku tuntematon ukko voisi tarrata tisseihin tai jalkoväliin ja kuolata panoehdotuksia samalla.

Vierailija
170/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai suhde/flirttailu on todella edennyt molemminpuolisessa yhteisymmärryksessä aika ronskiksi.

...ja mistä sen tietää että se on edennyt aika ronskiksi ja molemminpuolisessa yhteisymmärryksessä? Kuinka signaloit sen? Miten se sinulle signaloidaan ilman että se on seksuaalista häirintää?

Antakaapa vähän enemmän konkretiaa näihin etenemissääntöihinne, tällaisenaan ne ovat liian epämääräisiä.

Yleensä sen huomaa siitä, että suudellaan ja riisutaan vaatteita ja ollaan siirtymässä makuuhuoneen puolelle.

Nyt meni kärry hevosen edelle. Mistäs sitä tietää että on soveliast alkaa suudella ja riisua vaatteita? Siitäkö että juuri todettiin aseksuaalin keskustelun tuloksensa että pidetään samasta kirjailijasta?

Jännä tapa näillä vänkääjillä. Ollaan olevinaan niin mukahauskoja eikä ymmärretä yhtään mitään mistään. "Mistäs sitä tietää mitään?!?" Puolustetetteko huonosti käyttäytyviä ihmisiä ihan noin muutenkin? Oletteko kenties kuin joku teinijonnelauma räkättämässä kaikelle idiotismille? Mikä teitä harmittaa tässä metoo-kampanjassa eniten, se että naiset eivät enää halua olla huonon käytöksen kohteina? Miksi?

Esitettiin ympäripyöreä tralalaa-teoria missä ensin jutellaan kuin mummolle ja sitten ollaankin jo tempomassa vaatteita pois kieli kurkussa, mutta kun kysyttiin että mitenkäs se reitti noiden välillä kulkee niin seuraakin vain ad hominem. Erikoista.

Täällä taas mies kysyi aika suoraan. Olimme tapailleet jo jonkin aikaa ja olin ensimmäistä kertaa hänen luonaan ja jäämässä yöksi, koska välimatkan takia vaihtoehdot olivat hänen kotinsa ja hotelli. Mies kysyi illan tullen, että laitetaanko sohva nukkumiskuntoon ja tarjosi minulle sänkyä. Vastasin siihen, että jos hänelle sopii, kyllä siihen sänkyyn taitaa kaksikin mahtua. No sehän sopi kuulemma oikein hyvin.

Vierailija
171/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten kokee vastakkaisen sukupuolen riippuu siitä pitääkö itse toista seksuaalisesti puoleensavetävänä. Jos ei, kaikki tuntuu ahdistavalta. "Ruma keski-iläinen akka vilkuilee minua hyi."

Juurikin näin.

Onhan siinä ihan vissi ero kuka kehuu rintoja, naapurin juoppo Pena vai Johnny Depp.

Normaalille, fiksulle naiselle siinä ei oikeasti ole eroa. Olkoon naapurin Pena tai Liisa tai Johnny Depp, normaali nainen kaipaa kehuja rinnoistaan vain rakastamaltaan henkilöltä. Ei muilta. 

No eiköhän sen nyt kaikki tajua että Johnny Deppille ja Harry Stylesille sallitaan enemmän kuin Teuvo Hakkaraiselle. Ei tietenkään mitä vaan sallita heillekään mutta ihan eri asia kuin joku Teuvo.

Tässä olet ihan yksinkertaisesti vain väärässä. Toki joukkoon mahtuu kaikenlaista, kyllä naisissa huomiohuoria on jotka antaa vähänkin julkkiksen kohdella itseään miten sattuu, mutta ei ne naiset normaaleja tai fiksuja ole nähneetkään.

No tee testi. Pistä Harry Styles kadunkulmaan hymyilemään tytöille ja vinkkailemaan että tuus vähän tänne, mul on yks juttu. Sitten laitat Teuvon tekemään saman. Vertaile reaktioita.

Kumpikaan ei syyllisty seksuaaliseen ahdisteluun tuossa tilanteessa. Hymyilyssä ja pyynnössä käymään (siinä kadunkulmassa, julkisella paikalla), ei ole mitään ihmeellistä. Mieluummine menisin katsomaan mitä asiaa Teuvolla on kuin jollain räkänokalla.

Mä menisi Stylesin luokse, eikä siinä olisi mitään väärää. Saan mennä kenen luokse haluan. TÄMÄ on se mikä miehiä kismittää eniten; naisen vapaus valita ketä kiinnostaa. En menisi sen Stylesin luokse, jos se viheltäisi, kopeloisi ja ahdistelisi. Ahdistelu on ahdistelua kaikilta, mutta huomiointi ei. En silti ole velvollinen kiinnostumaan niistä kohteliaista, mutta olen velvollinen ilmaisemaan sen kohteliaasti.

Kyllä, yllättäen Johnny Depp, Styles tai joku muu komea on kiinnostavampi kuin lyhyt, kalju, lihava mies. Ihan kuin ei kaunis nainen olisi miesten mielestä kiinnostavampi kuin vähemmä kaunis. HUOH

Vierailija
172/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oma viimeisin esimerkki 5 vuoden takaa (johti nykyiseen parisuhteeseen):

Mies tulee baarissa tiskillä viereen ja kysyy "miten menee". Kerron että hyvin ja että ollaan tyttöporukalla juhlimassa (osoitan pöytää). Mies sanoo että näyttää mukavalta meiningiltä. Kysyy haluanko juoman, sanon että en nyt kiitos (en uskalla ottaa mieheltä enää juomaa baarissa kun pari kertaa perään huo*riteltu kun en sitten omistanut loppuiltaani tälle ihmiselle). Hän sanoi että selvä juttu, hymyili ja osoitti omaa pöytäänsä "mä oon tuolla istumassa jos haluat tulla myöhemmin juttelemaan".

Kohtelias mies, osoitti kiinnostuksen, antoi tilaa. Ei ahdistanut. Menin myöhemmin ja toin samanlaisen juoman hänelle, minkä oli aikaisemmin ostanut. Juteltiin, vaihdettiin puhelinnumeroita, tavattiin.

Näin tämä noin niinkun neurologisesti normaalien maailmassa edelleen käsittääkseni sujuu.

Kyllä tuollaisen juomanostotarjouksen joku herkkähipiäisempi tulkitsisi seksuaaliseksi ahdisteluksi. Kuten myös pöytänsä näyttämisen.

Aikä härskiä ko mieheltä kuvitella että naisella ei ole itse varaa maksaa omia juomiaan.

Vierailija
173/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4891 kirjoitti:

Olen samaa mieltä otsikon kanssa, mutta yhtä asiaa en ymmärrä. 

Kuvitellaan, että jokainen asia jota et äidillesi, siskollesi tai tyttärellesi sanoisi, olisi kiellettyä sanoa kenellekkään naiselle.

Mites tilanteet, joissa mies ja nainen (näin esimerkkinä) ovat kiinnostuneita toisistaan ja toinen pohtii, miten lähestyä toista, tehdä aloite? Maun rajoissa tietenkin, mutta pienellä flirtillä luonnollisesti? Onko kahden ihmisen välinen kanssakäyminenkin nykyään kiellettyä, onko kiinnostuksen osoittaminen, ehkä pieni flirttikin, väärin? JA ennenkuin kukaan alkaa raivota, puhun flirtistä, jota on aina ollut ja jota jokainen meistä varmasti harrastaa jossakin elämänsä vaiheessa. Se, mikä on aina kuulunut normaalina osana meihin ihmisiin. Epäilen myös, että jos kukaan ei koskaan osoittaisi minkäänlaista normaalia kiinnostusta toista ihmistä kohtaan, valittaisimme siitäkin ja kokisimme olevamme epäkiinnostavia, rumia ja tylsiä. 

Olisiko siis vain naisella lupa tehdä aloite ja flirttailla miehelle? Tämä olis taas ristiriitaista ja tekopyhää siksi, että myös miehet kokevat seksuaalista häirintää enemmän kuin ehkä annetaan ymmärtää. Naiset varmasti miehiä enemmän, mutta näinkin vakavasta asiasta ei saisi tehdä vain toisen sukupuolen ongelmaa. 

Koen, että on vaikea esittää asiaani ja kysymyksiäni ilman, että saan vihaa niskaani. En todellakaan tarkoita, että MINKÄÄNLAINEN seksuaalinen häirintä tai ahdistelu olisi okei. En tarkoita, että toisen koskemattomuutta saa rikkoa; kähmiä ja hipelöidä ilman lupaa. Ei ikinä. Pohdin vain, että missä menee se raja, onko mikään enää sallittua? Onko enää salittua osoittaa kiinnostuksensa, yrittää lähestyä toista osapuolta kuitenkaan tämän yksityisyyttä rikkomatta koska kaikki ja ihan jokaikinen katse ja kommentti otetaan seksuaalisena häirintänä? Tietysti rajat on kaikilla erilaiset ja jokainen tulkitsee tavallaan, mutta oikeasti, onko enää turvallista olla ystävällinen pienellä flirtillä ja baarissa tai kahvilassa lähestyä jotakuta, kun yksi katsekin luokitellaan häirinnäksi? 

Unohda aloituksen ajatus, että "älä sano mitään mitä et sanoisi äidillesi". Ajattele pikemminkin: "Miten toivoisin kiinnostuneen miehen lähestyvän siskoani tai tytärtäni?" Siinä asetelma on sama, eli sukupuolinen kiinnostus (mikä on ihan hyvä ja iloinen asia), mutta kun ajattelet että nainen olisi sinulle tärkeä, joku sellainen johon suhtaudut suojelevasti, ymmärrät heti missä rajat menee.

Sen sukupuolisenkin kiinnostuksen kun voi esittää kunnioittavasti ja arvostavasti. Tosin yleensähän sitä ei tarvitse mitenkään edes tuoda esiin, kyllä molemmat tietää onko kiinnostusta ilmassa kun on muutama sana vaihdettu. Ja ne muutamat sanat voi tosiaan olla jotain ihan neutraalia, ei sillä ole väliä. Feromonit kuitenkin aika pitkälle ratkaisee kiinnostuuko nainen vai ei, ei se miten nokkelalta vaikutat.

Vierailija
174/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Jouduin googlaamaan tuo Harry Stylesin ja sehän on joku maitonaamainen pikkujätkä. Olisin varmaan parikymppisenäkin mieluummin lähtenyt Hakkaraisen matkaan. Hakkarainenhan ei ole lainkaan ruma mies, miehekäs ja särmä ja hyvä moottorisahan kanssa. Tietysti se on ääliö mutta niin lienee tuo pikkupoikakin, julkkikset tuppaa olemaan.

Vierailija
175/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nykyäänhän valitetaan häirinnästä yökerhoissa. Ennen aikaan niihin mentiin hakemaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Nykyään... niin... miksi?

Kontakti EI OLE sama asia kuin ahdistelu. Ei niihin yökerhoihin ole koskaan menty sitä varten, että joku tuntematon ukko voisi tarrata tisseihin tai jalkoväliin ja kuolata panoehdotuksia samalla.

Kiitos, olin tulossa kertomaan saman.

Musta tuntuu, että miehet, jotka sanovat naisen suuttuvan flirtistä, ovat näitä jotka "flirttailevat" kehumalla persettä/tissejä tai kertomalla kuinka haluaisivat panna tätä.

Vierailija
176/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä ahdistelupuheet vaikuttavat ilman muuta tavismiehen käyttäytymiseen. En yleensäkään ryhdy juttusille vieraiden naisten kanssa jos eivät ole mummoikäisiä. Baarissa täytyy tarkemmin pohtia sanomisiaan tai ylipäätään lienee parempi antaa naisten lähestyä ja tehdä aloite. Onneksi en käy baarissa joka vuosi. Naiset varmaan pelkäävät minulaistani pitkää miestä - varsinkin pimeällä. Itsekin usein vaivaannun jos satun vaikka illalla bussipysäkillä yksinäisen naisen kanssa kaksin. Tai joudun kävelemään kotiin pimeällä ja joku nainen kävelee edellä. Onneksi liikun lähes yksinomaan omalla autolla tai taksilla. Kaupan kassatytölle voi vissiin vielä hymyillä.

Vierailija
177/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kopeloin vaimoani jatkuvasti kotona. Hän suorastaan vaatii sitä minulta. Kohta vaatteet lähtevät jos huomioni herpaantuu. Itsekin kyllä tykkään läheisyydestä joten olen aivan innoissani. Jos tilanne muuttuisi niin mitenköhän sitä enää pärjäisin nykymaailmassa jossa naiset eivät halua lempeä eikä huomiota.

Haluaako se sinun vaimosikin lämpöä ja huomiota ihan jokaiselta vastaantulijalta, vai haluaako hänkin useimpien naisten tapaan valikoida ihan itse keneltä hän niitä helliä kosketuksia ja kopelointeja vastaanottaa? Siitähän tässä on kyse.

Vierailija
178/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu että joillakin miehillä on neurologinen poikkeama että ei osata asettua toisen ihmisen asemaan. Ja puuttuu kyky erinäisiin ajatusleikkeihin. Ja siihen päälle itseään pidetään täysin virheettömänä. Täydellinen yhdistelmä siihen että aivan varmasti asiat menee päin honkia. 

Vierailija
179/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä ahdistelupuheet vaikuttavat ilman muuta tavismiehen käyttäytymiseen. En yleensäkään ryhdy juttusille vieraiden naisten kanssa jos eivät ole mummoikäisiä. Baarissa täytyy tarkemmin pohtia sanomisiaan tai ylipäätään lienee parempi antaa naisten lähestyä ja tehdä aloite. Onneksi en käy baarissa joka vuosi. Naiset varmaan pelkäävät minulaistani pitkää miestä - varsinkin pimeällä. Itsekin usein vaivaannun jos satun vaikka illalla bussipysäkillä yksinäisen naisen kanssa kaksin. Tai joudun kävelemään kotiin pimeällä ja joku nainen kävelee edellä. Onneksi liikun lähes yksinomaan omalla autolla tai taksilla. Kaupan kassatytölle voi vissiin vielä hymyillä.

Voit hymyillä mulle.

T. Kaupan kassatyttö

Vierailija
180/663 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas mies kysyi aika suoraan. Olimme tapailleet jo jonkin aikaa ja olin ensimmäistä kertaa hänen luonaan ja jäämässä yöksi, koska välimatkan takia vaihtoehdot olivat hänen kotinsa ja hotelli. Mies kysyi illan tullen, että laitetaanko sohva nukkumiskuntoon ja tarjosi minulle sänkyä. Vastasin siihen, että jos hänelle sopii, kyllä siihen sänkyyn taitaa kaksikin mahtua. No sehän sopi kuulemma oikein hyvin.

Tuossa taidettiin hakea sitä, miten alkutervehdyksestä päästään ylipäänsä sille tapailun asteelle että seksin ehdottaminen on ok. Ei niinkään sitä, miten siitä tapailuvaiheesta edetään seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme