Mikä "vika" on tuntemissasi ikisinkuissa?
Tuli mieleen tuosta Ensitreffit alttarilla -sarjasta ja Marista, joka näyttäytyy ainakin sarjan perusteella aika vaikeana tyyppinä, että millaisia "vikoja" on tuntemissanne pitkän aikaa sinkkuina olleissa ihmisissä? Ja nyt puhun siis sinkuista, jotka etsivät kuumeisesti parisuhdetta, en niistä, jotka itse haluavat olla sinkkuja.
Omat havaintoni:
-Sitoutumiskammo. Kiinnostutaan ainoastaan tyypeistä, jotka eivät ole todellisuudessa saatavilla, kuten varatuista.
-Vaativuus, epäluuloisuus, toisen testaaminen eli juurikin "vaikea luonne" esim. aiemmin parisuhteissa tulleiden haavojen takia.
-Yleinen kykenemättömyys joustaa, koska esim. 10 v. sinkkuvuoden aikana on tottunut tekemään asiat oman pään mukaan
-Heti-kaikki-tänne-nyt -tyypit. Eli parisuhteen kaipuu on niin kova, että toinen säikäytetään jo toisilla treffeillä pois, liika tarvitsevuus siis.
Nämä havainnot olen tehnyt lähipiirini ihmisistä, jotka usein surevat sitä etteivät löydä kumppania. Syitä on toki tsiljoonia ja uskon ettei moni vaan ole tavannut sitä sopivaa, mutta välillä tekisi mieli sanoa suoraan esim. yhdelle ystävälle, joka testaa miehiä ja on tosi vaativa persoona, että katsos vähän peiliin..
Enkä väitä olevani itse mikään täydellisyys, jokaisella on vikansa. Mutta kiinnostaisi vaan kuulla, onko muilla vastaavia havaintoja? Ja jos on, oletteko sanoneet niistä koskaan toiselle esim. kysyttäessä "mikä mussa on vikana, kun en koskaan löydä ketään ja taas yks aluksi kiinnostunut tyyppi vaan katosi jonnekin..."
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri mietin, että mikä mussa on vikana, kun ei nää parisuhteet vaan onnistu. Ei edes pääse alkuun... :/ Oon ollut sinkkuna viimeset viis vuotta ja kolme parin kuukauden tapailua on ollut, mutta aina ne on kaatuneet siihen ettei mies ole ollut tarpeeksi kiinnostunut. Ehkä mussa tosiaan on jotain, mitä en ite näe tai sitten en vaan oo löytänyt vielä sitä sopivaa ja oikeaa... Jos jokin vika pitäis itsessä mainita, niin ehkä se on se, että oon tosiaan jo heti alusta asti aika vakavissani, en osaa tapailla mitenkään kevyesti. Ehkä se sit karkottaa joitain pois. Toisaalta samanlaista miestä etin itsekin, joten ehkäpä ne ei ole olleet sopivia tosiaan.
Laihduta.
Kirjoittajana mies, joka kuuluu 66 prosenttia -ryhmään ja luulee olevansa lihaksikas.
Se halu seurustella ja löytää se joku näkyy-ja usein myös karkottaa kaikki muut paitsi jotenkin luonnevikaset, jotka etsivät juuri näitä sitoutumishaluisia, joita päästä pompottamaan. Olen useasti kuullut etenkin miesten suusta, että naisen epätoivo näkyy päälle päin. Varmasti miehillä sen vastaavasti huomaa tietynlaisessa katkeruudessa naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Huono hygienia, laiskuus, yleinen välinpitämättömyys, seksittömyys, liian korkea käsitys omasta tasostaan, lapsellisuus, kyvyttömyys sitoutua, eriytymättömyys vanhemmista etenkin äidistä, alhainen äo, poikkeuksellisen epämiellyttävä olemus, katkeruus, viha vastakkaista sukupuolta kohtaan vaikka ei ole homo
Kiinnostava tuttavapiiri, joka kertonee kirjoittajasta itsestään aivan liikaa.
Hänelle ei vaan kukaan kelvannut ja nyt ei n. 50-vuotiaana taida enää etsiäkään. Elämä meni näin. Tarjokkaita olisi ollut, ei kai vaan natsannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea läski.
Monet läskit ovat suhteessa :D
Moni ei ole ollut läski suhteen alkaessa.
Vierailija kirjoitti:
Oma syy sinkkuuteeni on huono itsetunto. En uskalla tehdämiehille aloitetta. Jos joku mies kiinnostuu minusta niin muutun todella dramaattiseksi. Minusta tulee vaikea. Oikeasti haluaisin että mies vaan rakastaisi niin paljon että näkisi sen draamailun läpi. Mutta ei tietenkään...Miehet toteavat, että hitto mikä sekopää, morjes..
Minulla huono itsetunto oireilee epävarmuutena ja miellyttämisenhaluna. Lopputulos on just sama kuin sullakin eli mies menettää kiinnostuksensa silmänräpäyksessä ja minä jään ihmettelemään mitä ihmettä taas tapahtui ja seuraavalla kerralla olen entistäkin epävarmempi. Enää vuosiin en ole huomannut yhdenkään miehen osoittavan kiinnostusta ja hyvä niin, en varmasti kestäisi enää ainuttakaan molemminpuolista kiinnostusta/ihastusta joka loppuu miehen puolelta kuin seinään.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ja liikkumattomuus on ne suurimmat viat. Etenkin kun kiinnostus kohdistuu ainoastaan sporttisiin miehiin ja näille taas on hoikkiakin naisia jonoksi asti.
Monet miehet kammoavat ylipainoa. Olen deittaillut viime aikoina. Hämmästyttää, kun itseäni huomattavasti nuoremmat miehetkin ottavat kontaktia. Ovat kertoneet, että omanikäiset naiset ovat pulskia.
Tämä on tosi mielenkiintoista. Eikö hieman pullukat naiset ole yleensä luonteeltaan jotenkin rennompia? Mikä siinä hoikkuudessa juuri suomalaisia miehiä houkuttaa? Itse olen nainen, normaalipaino, mutta haluaisin olla hieman pyöreä! Ja minulla oli nuorena anoreksia. Siitä syystä en voi sietää laihuutta. Aion lihottaa 5 kiloa normaalin ylärajaan ihan tarkoituksella. Jos joku mies ei kiinnostu niin voivoi. Joissain muissa kulttuureissa pieni pyöreys (muodokkuus) kertoo hedelmällisyydestä ja on haluttua ja kaunista.
Olen töissä kauppakeskuksessa ja voin sanoa että lihavat ei todellakaan ole leppoisia. Ylipainoiset on muita useammin ärtyneitä ja tuskastuneita, ähkävät ja puhkavat sekä valittavat erityisesti kuumuudesta ja ihmispaljoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei ihastuta, koskaan. Tunnustan ihastukseni miehelle, mies katoaa vähin äänin enkä kuule hänestä koskaan. Nämä miehet EIVÄT ole mitään komistuksia, vaan aivan tavallisia miehiä. Ilmeisesti olen liian ruma suhteeseen, mutta seksinvonkaajia riittää. Mihinkään sellaiseen en suostu.
Ehkä et arvosta itse itseäsi ja se näkyy? Tuosta viestistä paistaa sellainen.
Wtf? Tuo kommentoija kertoi kuinka ei suostu ihan mihin vain eikä ala miehelle kertapanoksi. Eikö se just kerro itsensä arvostamisesta kun ei suostu ihan mihin tahansa?
Liian läski, lyhyet hiukset, puhuu koko ajan vain itsestään.
Itsepäinen ja rasittava, kaikki pitää mennä hänen mukaansa. Hidas, meikkaamiseen menee kolme tuntia ennen kuin voi lähteä mihinkään.
Vääristynyt minäkuva, pitää itseään hoikkana, kauniina ja nuorekkaana vaikka todellisuudessa huonot elämäntavat näkyy niin kropassa kuin kasvoissakin. Alkoholin kanssa läträäminen, tupakointi ja auringonotto jättää pysyvät jäljet vaikka nykyisin olisikin savuton ja raitis.
Mites tuo pyöreys mikä täällä laitetaan syyksi? Eikö tutkimukset ole osoittaneet että miehen ihanne on aavistuksen pyöreä ja naisten laiheliini? Itse olen aavistuksen ylipainoinen (tykkään herkutella ja olen tyytyväinen itseeni) ja aina olen saanut kumppanin jonka olen halunnut (ja mielestäni minulla on vaativa miesmaku). Välillä tulee jopa tarjouksia tahoilta joilta en haluaisi (esim.mieheni paras ystävä avautui viimeksi illanvietossa, että jos joskus tulisi avioero minulle niin hän toivoisi että ottaisin yhteyttä, hänestä olen ihanin nainen jonka hän tuntee, voi ei, puolisolle en kertonut kun en halunnut pahoittaa hänen mieltään).
Vierailija kirjoitti:
Vastaan näin päin: En tunne ainuttakaan sellaista vasten tahtoaan sinkkuna olevaa miestä tai naista, joka olisi sosiaalinen, aktiivinen, omaisi laajan ystäväpiirin (johon kuuluu myös vastakkaista sukupuolta) ja olisi aina valmis tutustumaan uusiin ihmisiin, harrastaisi monipuolisesti ja olisi mukana myös yhteisöllisessä toiminnassa, pukeutuisi tilanteen mukaan ja huolehtisi muutenkin hygieniastaan ja ulkonäöstään (hampaat, hiustenleikkaus).
Minä tunnen kyllä. Heitä vain yhdistää tietty tinkimättömyys, ehdottomuus ja joustamattomuus.
Ystävien kesken se on ok, koska he voivat sen takia olla aikaansaavia ja tarmokkaita, ystävinä hurjan lojaaleja. Mutta jokainen näkee että parisuhteessa olisi tanssittava heidän pillin mukaan. Ystävänä itse koen että heidän kanssa pitää olla pikkuisen varovainen, koska heillä on valtavan vahvat mielipiteet muista ihmisistä ja siitä mikä on hyväksyttävää ja mikä taas täysin tuomittavaa. Harmaita alueita ei ikään kuin ole, ja he tekevät sen selväksi hyvin suorasanaisesti.
Joustamattomuus tulee päällimmäisenä mieleen. Kolmenkympin ylittäneissä naisissa myös tietynlainen vihaisuus ja ehdottomuus.
Lisäksi jotkut ovat oikeasti vain tosi tylsiä tyyppejä, ei näkemyksiä tai mielipiteitä, huumorista puhumattakaan.
Mahdottomat odotukset. Pitäisi olla samaan aikaan kovempi härkä kuin tiedekunnan lätkäjätkien mutta kuitenkin kiinnostunut ajamaan sukupuolineutraaliutta, harrastaa korkeakulttuuria ja muuta semmoista.
Kyllähän tuollaisia miehiä on, mutta moni heistä on kehittynyt tuollaiseksi vasta naisensa määrätietoisella opastuksella. Ikisinkut odottelee saavansa tuollaisen helmen itselleen ilman kovaa työtä pelkällä persoonallaan ja kauneudellaan.
You wanna live fancy
Live in a big mansion
Party in France
You better work bitch
Tiedän kymmeniä ikisinkkunaisia. Löytyy reilusti ylimääräistä, todella hankalaa luonnetta, pukeutuvat epänaisellisesti, tökeröt käytöstavat, kaikki muukin naisellisuus puuttuu, ei kauhean älykkäitä, luulevat naurettavuuksiin asti itsestään liikoja, lähes jokaisella jonkinasteista miesvihaa, ovat toisaalta aivan liian lutkamaisia ja helppoja, näkee jo naamasta etteivät kunniota ketään jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan näin päin: En tunne ainuttakaan sellaista vasten tahtoaan sinkkuna olevaa miestä tai naista, joka olisi sosiaalinen, aktiivinen, omaisi laajan ystäväpiirin (johon kuuluu myös vastakkaista sukupuolta) ja olisi aina valmis tutustumaan uusiin ihmisiin, harrastaisi monipuolisesti ja olisi mukana myös yhteisöllisessä toiminnassa, pukeutuisi tilanteen mukaan ja huolehtisi muutenkin hygieniastaan ja ulkonäöstään (hampaat, hiustenleikkaus).
Minä tunnen useitakin päinvastaisia sinkkuja, joita luettelit. Ihan normaaleja ihmisiä, nutta eivät vaan ole kohdanneet ketään tai kohtaavat harvoin parisuhteeseen asti. Useilla toki on huonoja kokemuksia aikaisemmista parisuhteista eivätkä halua toistaa samaa tai olla huonoissa suhteissa. Olen itsekin sellainen.
Eikös nyt keskusteltu IKIsinkuista?
Tuntevat tosi huonosti miehiä. Eivät yritäkään kaveerata kavereidensa poikaystävien kanssa jotta oppisivat näkemään millaisia miehet on. Käsitys miehistä syntynyt naisille suunnatun viihteen kautta + äkäisten keski-ikäisten elämäänsä pettyneiden sukulaisnaisten kaikki miehet on sikoja - valehtelusta...
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo pyöreys mikä täällä laitetaan syyksi? Eikö tutkimukset ole osoittaneet että miehen ihanne on aavistuksen pyöreä ja naisten laiheliini? Itse olen aavistuksen ylipainoinen (tykkään herkutella ja olen tyytyväinen itseeni) ja aina olen saanut kumppanin jonka olen halunnut (ja mielestäni minulla on vaativa miesmaku). Välillä tulee jopa tarjouksia tahoilta joilta en haluaisi (esim.mieheni paras ystävä avautui viimeksi illanvietossa, että jos joskus tulisi avioero minulle niin hän toivoisi että ottaisin yhteyttä, hänestä olen ihanin nainen jonka hän tuntee, voi ei, puolisolle en kertonut kun en halunnut pahoittaa hänen mieltään).
Minäkin olen pyöreähkö, ja olen aina saanut miehiä, parisuhteeseen tai muutenkin. Olen muuten elämänhaluista ja nautiskelevaa tyyppiä.
Ehkä et arvosta itse itseäsi ja se näkyy? Tuosta viestistä paistaa sellainen.