Lämpöpallohoito?
Ehkä väärä palsta ja väärä kysymys mutta kysympä kuitenkin. Onko lämpöpallohoitoa ja sterilisaatiota mitenkään mahdollista saada 30-vuotiaana ja lapsettomana?
En tule ikinä hankkimaan lapsia (tämän vuoksi ehkä väärä palsta) enkä haluaisi syödä pillereitä. Mulla suvussa porukkaa kuollut tulppiin joten ei kiitos.
Ehkäisy ei ole se ongelma vaan nämä menkat. Vatsakivut ovat sellaiset että meinaa laatta lentää, pitää vetää kaksin käsin kipulääkkeitä että pystyy jotenkin olemaan. Lisäksi vuodan kuin seula. Yötä vasten pakko laittaa super tamppooni + yöside ja pahimmillaan nekin valskaavat. Menkat menee vaan vuosi vuodelta pahemmiksi niin kivun kuin vuodon määrän osalta. Parin vuoden päästä taidan ostaa sitten jo ihan tenavaippoja. Kaverini tosin minua yli 20-vuotta vanhempi sai tämän lämpöpallohoidon. Hänellä ei ole enää menkkoja eikä kipuja tai mtn muutakaan. Haluaisin tämän hoidon itsekin, koska tiedän etten halua lapsia enkä niitä tule koskaan hankkimaan, sanoi sitten lääkäri tai ketä tahansa mitä tahansa. Näin olen ajatellu koko ikäni. Onko tällaiseen hoitoon mitään mahdollisuuksia? ja siis hoidon voin maksaa itsekin josse nyt ei miljoonia maksa.