Taas yksi uusi, turha päivä alkamassa
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on lähinnä surullista, eikä jotain, missä "ei ole voimia". Tiedän periaatteessa syitäkin tilanteelle, mutten voi niille (ainakaan vielä) mitään. Surullista, ja jos jotain, niin tunne turhasta taas kerran päivästä elämässäni nostattaa myös vihaa.
apMiksi et keksi päivääsi itse jotain merkityksellistä? Jotain kivaa? Lähde liikkeelle sieltä mökistäsi, se virkistää mieltä.
No kun en keksi mitään, millä ois mulle merkitystä. Rakastin erästä miestä, se ei minua, se siinä mielekkäässä sitten. Voin mennä sataan kahvilaan ja näyttelyyn ja huvipuistoon ja elokuvaan ja metsään ja sieneen ja marjaan eikä mikään merkitse yhtään mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko itseäsi ja pidätkö itseäsi tärkeänä? Ehkä elämä tuntuu yhtä turhalta kuin mitä ajattelee itsestään. Ainakin minulla.
Minusta muut on minulle velkaa ja jos en saa sitä hyvällä, vaadin sen muilta pahalla. Onneksi mies jo aika paljon ymmärtääkin.
ap
Ahaa, sinä oletkin äitihullu / kivikissaäiti.
Sääliksi käy miestäsi ja lapsiasi. Olet myrkyllinen ihminen. En olisi tekemisissä kanssasi mistään hinnasta.
Olen pahoillani pahasta mielestäsi mutta se mikä tuli ensimmäisenä mieleeni, ja tiedän että seuraava sanomani aiheuttaa varmasti vihaa: "olipas taas yksi turha postaus alkamassa". Mitä haet sillä että ilmoitat vain että sinulla on paha olla? Muiden sääliä ja huomiota. Jos kertoisit tarkemin mikä pahan olon aiheuttaa niin täällä sinulle voitaisiin antaa neuvoja siihen miten voisit mahdollisesti päästä siitä eroon. Puhuminen auttaa yleensä todella paljon. Mutta jos tarkoitus on vain hakea muiden sääliä, miltä tämä nytten näyttää, niin silloin omat sympatiani menevät täysin nollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko itseäsi ja pidätkö itseäsi tärkeänä? Ehkä elämä tuntuu yhtä turhalta kuin mitä ajattelee itsestään. Ainakin minulla.
Minusta muut on minulle velkaa ja jos en saa sitä hyvällä, vaadin sen muilta pahalla. Onneksi mies jo aika paljon ymmärtääkin.
apAhaa, sinä oletkin äitihullu / kivikissaäiti.
Sääliksi käy miestäsi ja lapsiasi. Olet myrkyllinen ihminen. En olisi tekemisissä kanssasi mistään hinnasta.
Aika hitaat sytyttimet sulla. En ois sinun kanssasi tekemisissä myöskään. Noin tyhmien kanssa vasta tylsistyisikin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani pahasta mielestäsi mutta se mikä tuli ensimmäisenä mieleeni, ja tiedän että seuraava sanomani aiheuttaa varmasti vihaa: "olipas taas yksi turha postaus alkamassa". Mitä haet sillä että ilmoitat vain että sinulla on paha olla? Muiden sääliä ja huomiota. Jos kertoisit tarkemin mikä pahan olon aiheuttaa niin täällä sinulle voitaisiin antaa neuvoja siihen miten voisit mahdollisesti päästä siitä eroon. Puhuminen auttaa yleensä todella paljon. Mutta jos tarkoitus on vain hakea muiden sääliä, miltä tämä nytten näyttää, niin silloin omat sympatiani menevät täysin nollille.
No ei mussa aiheuta vihaa, jos tää on sinusta TURHA. Kerroin jo että haen keskustelua tunteesta kun uusi päivä ja herätessä eka ajatus on, miten turha se päivä on. Sen joutuu läpi elämään.
Et varmasti kykene neuvomaan miten muuttaa tilannetta, mutta en sellaista kaivannutkaan. Katsos, sä itse ymmärsit, että kaipaan neuvoja, mutta se ei ollut tarkoitukseni. Ja miksi kuvittelet, että kaipaan sääliäsi? Antaisit ennemmin tukea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella, että se mitä sä luulet jonkun hakevan ja haluavan ei ole aina se totuus. Mutta siitä pisteet sinulle, että et vain alkanut paskomaan päälleni, vaan kerroit, mitä ajattelit, että halusin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella käy säliksi lapsia. Täällä tuo nainen valittaa, että ainut jota hän rakasti oli joku randomi mies - ei mainitse lainkaan omia lapsiaan. Toivottavasti lasten isä kykenee antamaan lapsille rakkautta ja perusturvallisuutta ja toivottavasti tämä nainen pysyy kaukana lapsistaan, ei kykene antamaan kuin lisää pettymyksiä heille.
Todella itsekäs nainen, täysin kyvytön empatiaan edes omia lapsiaan kohtaan, käy sääliksi niin naisen vanhemmat kuin mies (toivottavasti ex pian) ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella, että se mitä sä luulet jonkun hakevan ja haluavan ei ole aina se totuus. Mutta siitä pisteet sinulle, että et vain alkanut paskomaan päälleni, vaan kerroit, mitä ajattelit, että halusin.
ap
Kun siis minun kokemukseni mukaan vaikka joku kertoisikin mulle, mitä hän luulee, että mä halusin, se tilanne jatkuu niin, että ei pysty muuttamaan näkökantaansa. Ei pysty ymmärtämään, etten mä halunnut sitä, mitä henkilö itse luuli. Sitten mä oon sika. Yeah right.
ap
Joo todella masentavaa. Synttärit on tänään ja yksin täällä istun portailla, ketään ei kiinnosta. Ja juuri kuulin että ihastuksellani on jo uusi mies, joten yksinäiset ajat jatkuu silläkin rintamalla. Pimeä talvikin tulee, kumpa voisi mennä talviunille ja herätä huhtikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella käy säliksi lapsia. Täällä tuo nainen valittaa, että ainut jota hän rakasti oli joku randomi mies - ei mainitse lainkaan omia lapsiaan. Toivottavasti lasten isä kykenee antamaan lapsille rakkautta ja perusturvallisuutta ja toivottavasti tämä nainen pysyy kaukana lapsistaan, ei kykene antamaan kuin lisää pettymyksiä heille.
Todella itsekäs nainen, täysin kyvytön empatiaan edes omia lapsiaan kohtaan, käy sääliksi niin naisen vanhemmat kuin mies (toivottavasti ex pian) ja lapset.
Sun näkemyksesi elämästä on todella kapea, jos suret tuota. Sun kannattais paljon ennemmin sanoa olevasi pahoillasi, ettei se mies tai kukaan muukaan rakastanut minua, jolloin minun olisi ehkä sata kertaa helpompaa antaa saamaani rakkautta eteenpäin. SE auttaisi mun lapsiani. Mutta ethän sä ihmisistä oikeasti välitä, vaan itsestäsi sinäkin, siksi et pysty toivomaan minulle hyvää.
ap
Puhuin eilen äitini kanssa (ikävä kyllä) puhelimessa (kun hän soitti) niin äitini kehui, miten mä oon etuoikeutettu, kun mulla on tää asunto nyt kun tuli mitä lie tarvetta olla yksin. Jee. Mä oon niiiiiiin etuoikeutettu, että tuli tarvetta olla yksin! Mahtavaa etuoikeutta verrattuna ydinperheisiin.
ap
Sä toivot tukea ja ehdotonta rakkautta tarvitsematta itse antaa mitään. Olet kuin avaruuden musta aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitäpaitsi myrkyllinen ihminen. Ei kukaan myrkytön ihminen puhu noin toisista eikä toisille. Mutta ymmärrän, koska et ole positiivinen myrkytön ihminen, vaan säälittävä, myrkkyä muiden päälle suhiseva luuseri, niin sun kannattaakin etsiä positiivista ja iloista seuraa pysyäksesi pinnalla myrkyistäsi. Säälittävää vain kun luulet ilmeisesti itseäsi myrkyttömäksi?!?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet sitäpaitsi myrkyllinen ihminen. Ei kukaan myrkytön ihminen puhu noin toisista eikä toisille. Mutta ymmärrän, koska et ole positiivinen myrkytön ihminen, vaan säälittävä, myrkkyä muiden päälle suhiseva luuseri, niin sun kannattaakin etsiä positiivista ja iloista seuraa pysyäksesi pinnalla myrkyistäsi. Säälittävää vain kun luulet ilmeisesti itseäsi myrkyttömäksi?!?
ap
...meinaan niin et voi kehittyä. Opetella ihan itse olemaan myrkytön, ettei tartte edes positiivista seuraa siihen.
ap
No, voi voi. Pääsit omaan rauhaan eikä onnea löytynytkään oman navan haistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Sä toivot tukea ja ehdotonta rakkautta tarvitsematta itse antaa mitään. Olet kuin avaruuden musta aukko.
Jos on sitä vaille jäänyt, niin toivoo. Ja en mä niin ajatellut siitä miehestä, mutta en toki voi pakottaa häntä antamaan mun rakastaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
No, voi voi. Pääsit omaan rauhaan eikä onnea löytynytkään oman navan haistelusta.
No ei löytynyt ei, mutta on tää silti parempi, kuin elää perheen keskellä, eli sikäli plussan puolella olen siinä. Nyt on mahdollisuus saada omia asioita kuitenkin kuntoon. Opin jo tai mies oppi näkemään mua realistisemmassa valossa. Saa nyt sit nähdä mihin se johtaa. Eli mies näki nyt vasta, mihin musta ei oo, mutta se hyväksyikin sen silti ja minut. Aika kiva tunne.
ap
el'mänvoimat loppui 33 vuotiaana, nyt 46, ei mikääänkiinnosta, koetan silti päästä Tepaukseen jos Jeesus hyväksyisi taivaaseen
edes naista ei ole koskaan saanut tai rakastunut
ois sekijn kiva kokea ja pikkulapsia
Ootte te mammat aika sherlockeja! Tällä kertaa en olisi jo aloituksesta tiennyt kuka on asialla. Palstalla kun riittää muitakin ankeilijoita.
Minä olen menettänyt jotain elämässä mistä en toipunut koskaan. Ja välittikö ympäristöni siitä vähääkään? Vitut ne välitti. Ne oli välittävinään. Niin että heille itselleen tuli hyvä mieli. Niin että he itse voivat lakaista sirut maton alle. Koska hehän olivat aikuisia. Ei se heihin sattunut lainkaan yhtä paljon. Sen jälkeen lapsikin oli helpompi nähdä häirikkönä, jos se kehtasi sanoa mitään. Älä sano, niin isoäiti antaa sinulle pullaa. Sano, niin äitis antaa sinulle turpaan. Isälle ei kerkiä sanomaan mitään, kun se puhuu itse. Jipii.
ap