Taas yksi uusi, turha päivä alkamassa
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat keskustelua lempiaiheestasi. Minä. Muilla on helpompaa. Vain sinulla raskasta. On ollut traagista (heppalehdet ja kaikki). Ei tarvitse tehdä mitään. Saa olla ilkeä ja paha.
Ei, en kaivannut, vaan turhaksi päivän heti aamusta asti kokemisesta. Voi kai sitäkin ihmetellä ja siitä kesustella heti "ratkaisematta", että mitäköhän tällekin kamaluudelle oikein voisi tehdä? Koska oletettavasti jos sille voisi tai osaisi jotain tehdä, niin koko ongelmaa ei olisi olemassakaan. Minulla.
ap
Onneksi ei joudu tämän kanssa olemaan tekemisissä. Mahtaa olla rankkaa
Minä. Minulla. Minulle. Minä minulla minulle....
Vierailija kirjoitti:
Sut tunnistaa aina. Ja yhtä vastenmielinen olet ihan joka päivä
en kirjoita täällä vaikuttaakseni miellyttävältä jos tunteenikaan eivät sitä ole, koska vittuuntunut vihainen ihminen harvemmin on miellyttävä. Jos koitat hakea miellyttäviä ihmisiä, niin ole keskenäsi sitten, ei täällä sinua kukaan pakota olemaan ja ketjujani lueskelemaankaan.
ap
Mitä tälle voi tehdä.
Lähde ulos
Syö
Tee mulle hyvää
Unohda itsesi
Poistu palstalta
Ota vastuuta
Ole hyvä!
Cat kirjoitti:
Joka aamu on armo uus
+++++
Vierailija kirjoitti:
Mitä tälle voi tehdä.
Lähde ulos
Syö
Tee mulle hyvää
Unohda itsesi
Poistu palstalta
Ota vastuutaOle hyvä!
No mutta kun en tästä kirjoittanut ratkaistakseni asian voi hyvänen aika sentään. Siis pakolla. Vaan keskustellakseni tunteista joita turhien päivien eläminen nostattaa, vaikkapa. Jos joku on niihin yhtä turhautunut, kuin minäkin!!!
ap
Sinun tunteesi ja toimintasi on vain sinun vastuulla
Ilmeisesti marina ja ilkeys ei auta. Tee jotain muuta.
Tee jotain hyvää muille
Ei sinua muiden ongelmat kiinnosta. Vaikka olisi jonkun toisen ketju, valtaat senkin. Sivutolkulla lempiaihetta. Tiedät varmaan mikä se on
Vierailija kirjoitti:
Sinun tunteesi ja toimintasi on vain sinun vastuulla
Ilmeisesti marina ja ilkeys ei auta. Tee jotain muuta.
Tee jotain hyvää muille
Vihaisuus ja vittuuntuminen eivät ole mitään valintoja. Aivan naurettavaa selittää, että tunkemalla ruusun perseeseen sieltä ei ikinä tule paskaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua muiden ongelmat kiinnosta. Vaikka olisi jonkun toisen ketju, valtaat senkin. Sivutolkulla lempiaihetta. Tiedät varmaan mikä se on
Ööö siis tämä on minun aloitukseni. Millä lailla ei "muitten ongelmat kiinnosta"? Jos avaan jonkun muun ketjun, niin pitäisikö mun olettaa, että sen aloittaja teki sen meidän muiden ongelmille? Vainkenties omilleen?
ap
Unohdin että sinä tykkäät kurjuudesta. Siksi et tee sille mitään
Laita lotto menemään. Päätä ettet äänestä Niinistöä vaaleissa. Boikotoi Vallilaa. Lopeta lihan syönti.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin että sinä tykkäät kurjuudesta. Siksi et tee sille mitään
En tykkää :( Muutenhan minusta jokin metsässä käveleminen ois mukavaa :)
ap
Älkää nyt hyvät ihmiset ruokkikko tätä sekopäätä. Se osaa kyllä pitää tän ketjun kuumana ihan ilman apuakin.
Tai siis olen nauttinut sienestämisestä mutta sitten sekin muuttui turhaksi. Metsässä käveleminen voi periaatteessa olla yhtä kurjaa mutta eri tavalla, kuin kotonakin oleminen, kaupungilla käyminen, kahvilassa istuminen, töissä oleminen tai mikä tahansa, mutta se(kään) ei saa elämää tuntumaan merkitykselliseltä.
ap
Se johtuu siitä että olet tyhjä ja paha. Ja valitettavasti joudut aina olemaan itsesi seurassa
Elämässä ei monestikkaan huomaa miten hyvin kaikki on ennenkuin jotain todella pahaa tapahtuu.Läheiselläni saattaa olla erittäin vakava sairaus(tutkimukset kesken).En minäkään osannut arvostaa tavallista turvallista arkeani aikaisemmin!
Sut tunnistaa aina. Ja yhtä vastenmielinen olet ihan joka päivä