Vinkkaa laatuvaatteita
Mistä löytyy oikeasti laadukkaita ja kestäviä vaatteita? Vaatteita, jotka säilyttävät muotonsa, eivät nukkaannu heti ensimmäisissä pesuissa ja kestävät käytössä siistinä vuosia. Mielellään vielä Euroopassa valmistettuja. Hintataso saa olla perus ketjumuotia korkeampi, mutta kuitenkin niin, että niihin olisi tavallisella keskituloisella varaa pienen säästämisen jälkeen. Itselläni olisi hakusessa 160cm normaalivartaloiselle naiselle sopivia vaatteita.
Kommentit (17)
Onko kokemusta Noshin vaatteista 160-senttisellä? Joskus olen niitä katsellut, mutta näyttävät pidemmille ihmisille sunnitelluilta
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemusta Noshin vaatteista 160-senttisellä? Joskus olen niitä katsellut, mutta näyttävät pidemmille ihmisille sunnitelluilta
Olen vähän päälle 160 cm. Ihan hyvin istuu. Ei mitään ongelmaa.
Samaa paskaa kalliimmassa paketissa.
Makian kiertää kaukaa niin ei vikaan voi mennä. Ei korkea hinta takaa laatua
Minkä tyylisiä etsit? Jotain perustrikoota vai hienompaa materiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Andiata, Max Mara
Ja näitä löytyy myös kirppiksiltä hyväkuntoisina ja murto-osalla uuden hinnasta. Juuri ostin itselle Andiatan trenssin 25 eurolla, aivan kuin uusi.
Ukrainalainen Saiko Eco Store teki tosi laadukkaita vaatteita, mutta lopetti tuotannon pian sodan alettua. 😔 Etsystä löytyy pienellä vaivannäöllä muitakin hyviä valmistajia, mutta tuo oli suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyylisiä etsit? Jotain perustrikoota vai hienompaa materiaalia?
Etsin ihan vain perussiistejä arkivaatteita, erityisesti paitoja ja neuleita. Materiaalilla ei ole oikeastaan muuta väliä, kunhan pysyisi siistinä pitkään ja kestäisi käyttöä ja pesua. Tykkään yleensä aika pelkistetyistä vaatteista, jotka istuvat rennosti, mutta eivät ole kuitenkaan säkkimallisia.
Nanso! Sporttisempaa Luhdalta. Laatu priimaa molemmissa.
J.Crew ja United colors of benetton.
Edelliseen lisään vielä, että myös mekot kiinnostavat
No itsellä on nyt harkinnassa tuotteita tällaisilta sivuilta kuin Nosh, Koto, Versonpuoti, Ihanaclothing, Viljavadesign. Näistä löytyy oikeasti hyviäkin tuotteita.
Ja GreenGo on erinomainen, jos sukkia tai kalsareita etsit.
Andiata, Max Mara