Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehet eivät suostu antamaan suuseksiä?

Vierailija
14.10.2017 |

Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimen omaan naisena haluan sellaisen miehen, joka ei pahemmin välittäisi suuseksistä. En kestäisi, että joak ikinen kerta tai emlkein sen täytyisi antaa lipittää ja minun puolestani sen värkkejä.

Tykkään seksistä, mutta minulla on herkkä oksennusrefleksi ja en tykkää suuseksin antamisesta ja myös olens ellainen, kuten joku muukin, että vain kiusaannun ja en saa vain mitään tuntumaa minulle aanetusta suuseksistä. Takapuoelen nuolemista en ole harrastanut koskaan, enkä myöskään anna kenenkään nuolla omaa takapuoltani.

Ns. normaaliseksisssäkin on jo niin paljon eri variaatioita, että se riittää minulle ja kumppanilleni aivan hyvin.

En voisi kuvitella, että mies nuolisi takapuoltani ja sen jälkeeni suutelisi suulle ja päinvastoi, ei kiitos!

Päinvastoin tuntuu, että paljon enemmän on sitä hellyyttä ja läheisyyttä kun pitäydytään erossa noista ko. toiminnoista.

Vierailija
62/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on nuolija, pahimmanlaatuinen sellainen. Ei myöskään halua että pesen alakertaani saippualla, menee karvoilla tai ilman, on kuulemma aivan sama. Tämä nuolisi nuolemasta päästyäänkin, ja monesti tyytyväisenä istuskelee, ja kun kysyn että mitäs herra noin tyytväisenä miettii, niin piltsinnuolentaahan se :D Ei ole kokemusta siitä etten saa suuseksiä, mutta on paljonkin kokemusta siitä ettei sitä osata tehdä. Olin ilman miehen antamaa suuorgasmia 7 vuotta, koska ei vain löytynyt osaajaa, vaikka monia testasin. Homma ei edes ole siinä ettei kerrota miten,  vaan siinä ettei asia vain taida miestä niin paljon kiinnostaa että hän viitsisi kuunnella tai tehdä niin kuin pyydetään. Nykyisen mieheni kanssa keskusteltiin ennen kuin olimme yhdessä, ja vasta tutustuimme, että mitkä asiat on seksissä tärkeitä. Voi sitä myhäilevää ilmettä kun sanoin etten ota enää miestä joka ei heti osaa nuolla. Vastaus oli  - Aijai, nyt taidettiin löytää vastakappaleemme!

Ja totta oli! Paras hommassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka exä ei antanut mulle suuseksiä eikä toinenkaan tykännyt. Toinen kuitenkin halusi kokeilla ja silloin tällöin sitä halusi antaa mutta ei se nyt itsestä tunnu sitten kovin kummoiselta kun tietää, että sitä tehdään vain mun mieliksi. Nyt on sellainen mies joka rakastaa nuolla mua ja ai että... :D

Vierailija
64/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?

Ei pidäkkään, mut kuka nyt tuollaista mieheksi huolisi? 

Minä. Inhoan suuseksiä, enkä viitsi poistella karvojakaan. 

Vierailija
65/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minulla oli vielä nainen niin nuolin häntä aina ennen yhdyntää. Parasta oli nuolla niin että naiseni sai orgasmin ja joskus useamman.

Tämän jälkeen aina hieman halipusuttelua ja eikun hommiin:)

No itse en koskaan saanut suuseksiä tai käsihoitoa sen kummemmin ja sitten kun aina vaadittiin sitä hoitoa niin mulla lerpahti. Tuntui siis työlle..

Vierailija
66/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä kauheasti suuseksistä, tykkään enemmän että mies sormettaa. Rakastan myös ottaa mieheltä suihin, siitä en luopuisi, mutta voisin hyvin elää saamatta mieheltä suuseksiä. MUTTA minulle olisi todella suuri turnoff jos mies ei teoriassa olisi valmis antamaan suuseksiä. Siis silloinkaan jos siitä oikeasti nauttisin ja haluaisin. En olisi sellaisen miehen kanssa joka ei halua miellyttää kumppania sängyssä. Itsekin menen aika pitkälle miellyttäessäni miestä ja odotan saavani samaa kohtelua takaisin.

Vierailija
67/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi "kostaakseen" lopettaa suuseksin antamista toiselle, joka ei halua sitä antaa? Yhtä lailla ap:lla on oikeus jättää miehelle antamatta kuin miehellä jättää ap ilman, jos ap siis haluaisi olla antamatta.

Jos minä nauttisin siitä että peräaukkoani nuollaan, mutta itse en nuolisi koska se ällöttäisi liikaa, niin ei kumppaninkaam tarvitse silloin minua sieltä nuolla vaikka hän pystyisikin tai jopa nauttisi sen tekemisestä..

Se, että ylipäänsä haluaa kostaa toiselle asioita sängyssä ei minusta ole ihan terveen ihmisen merkki enkä ikinä alkaisi parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa joka ajattelee noin. Enkä kyllä myöskään ihmisen kanssa, joka saa kiksejä siitä että painostaa minua asioihin joita en halua tehdä.

Vierailija
68/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä kauheasti suuseksistä, tykkään enemmän että mies sormettaa. Rakastan myös ottaa mieheltä suihin, siitä en luopuisi, mutta voisin hyvin elää saamatta mieheltä suuseksiä. MUTTA minulle olisi todella suuri turnoff jos mies ei teoriassa olisi valmis antamaan suuseksiä. Siis silloinkaan jos siitä oikeasti nauttisin ja haluaisin. En olisi sellaisen miehen kanssa joka ei halua miellyttää kumppania sängyssä. Itsekin menen aika pitkälle miellyttäessäni miestä ja odotan saavani samaa kohtelua takaisin.

Teetkö sinäkin sängyssä asioita, jotka tuntuvat sinusta vastenmieliseltä? Ja mies nauttii siitä huolimatta että tuottaa sinulle pahaa oloa? Ei kuulosta ihan terveeltä seksielämältä.

Vierailija
69/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taipuisa kaveri, ja kykenen nuolemaan omat kulkuset.

Vierailija
70/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Päinvastoin tuntuu, että paljon enemmän on sitä hellyyttä ja läheisyyttä kun pitäydytään erossa noista ko. toiminnoista."

Eli olette kokeilleet noita hommia, ja se vähensi teillä läheisyyttä ja hellyyttä. Silloin kannattaakin pysyä erossa, mikä ikinä se homma nyt onkaan mistä hellyys vähenee. Meillä ei hellyys ole vähentynyt, eikä läheisyys suuseksin takia, päinvastoin :) 

T: 66

Vierailija
71/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi painostaa toista sellaiseen mitä tämä ei halua. Niin se vain on.

Jos tarpeet ei kohtaa, voi vaihtaa kumppania.

Vierailija
72/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi! Sillä on omituinen kammo touhutippoja kohtaan, mutta epäilen sen olevan vain yksi syy. Muita ei tohdi ääneen sanoa. :) Minusta taas tipat kuuluvat asiaan, oikeastaan pidän niistä.

Vierailija
73/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkealta kuulostaa kovin monen seksielämä.

Vierailija
74/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)

En anna enää suuseksiä, koska rouvakaan ei tee muuta kuin makaa selälällään, hurjana päivänä kerran pari vuodessa voi olla kontallaan.

Vierailija
75/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei anna ja se vituttaa, mutta vain välillä. Seksi kun muutenkin on niin toissijaista nykyään.

Vierailija
76/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on nuolija, pahimmanlaatuinen sellainen. Ei myöskään halua että pesen alakertaani saippualla, menee karvoilla tai ilman, on kuulemma aivan sama. Tämä nuolisi nuolemasta päästyäänkin, ja monesti tyytyväisenä istuskelee, ja kun kysyn että mitäs herra noin tyytväisenä miettii, niin piltsinnuolentaahan se :D Ei ole kokemusta siitä etten saa suuseksiä, mutta on paljonkin kokemusta siitä ettei sitä osata tehdä. Olin ilman miehen antamaa suuorgasmia 7 vuotta, koska ei vain löytynyt osaajaa, vaikka monia testasin. Homma ei edes ole siinä ettei kerrota miten,  vaan siinä ettei asia vain taida miestä niin paljon kiinnostaa että hän viitsisi kuunnella tai tehdä niin kuin pyydetään. Nykyisen mieheni kanssa keskusteltiin ennen kuin olimme yhdessä, ja vasta tutustuimme, että mitkä asiat on seksissä tärkeitä. Voi sitä myhäilevää ilmettä kun sanoin etten ota enää miestä joka ei heti osaa nuolla. Vastaus oli  - Aijai, nyt taidettiin löytää vastakappaleemme!

Ja totta oli! Paras hommassaan.

Ei alakertaa saippualla pitäisi pestä. Hyi olkoon se on suuri tulehtumis riski, eikä edes toimi vettä paremmin.

Vierailija
77/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt syytä miksei anna? Mä olin noin 3kk yhdessä miehen kanssa, joka ei antanut suuseksiä vaikka itse sitä mielellään vastaanotti. Muutaman kerran pyysin sitä erikseen, mutta tuntui lykkäävän sitä jollain tekosyyllä. Ehkä kahdesti yritti antaa suuseksiä minullekin, mutta se tuntui vastentahtoiselta räpellykseltä. Annoin asian olla, mutta myöhemmin se alkoi vaivata minua ja kysyin ihan arkisessa keskustelutilanteessa suoraan syytä suuseksin antamattomuudelle. Silloin hän totesi, että hänen pitkäaikainen ja viimeisin seurustelukumppani ei ollenkaan pitänyt suuseksin saamisesta, joten ei varsinaisesti enää "osaa" sitä antaa. Silloin se kuulosti selittelyltä, mutta maagisesti tuon keskustelun jälkeen suuseksi muuttui puolin ja toisin todella paljon vapautuneemmaksi ja mikä tärkeintä - myös minä saan sitä usein miehen aloitteesta. Mies kertoo jopa nauttivansa suuseksin antamisesta ja kehittyy siinä jatkuvasti. Olen edelleen tuon miehen kanssa yhdessä. :)

Vierailija
78/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi ok, jos en saisi suuseksiä koskaan. Mutta se ei olisi ok, että mies haluaa vain itselleen suuseksiä ja yhdyntää välittämättä siitä etten saa noista orgasmia. Jos minun tyydyttäminen ei miestä kiinnosta niin ei minuakaan sitten kiinnosta koko seksi.

Vierailija
79/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna enää suuseksiä, koska rouvakaan ei tee muuta kuin makaa selälällään, hurjana päivänä kerran pari vuodessa voi olla kontallaan.

Miksi tällaiset parit eivät eroa?! Seksi ei ole koko suhde, mutta kertoo suhteen tilasta. Toisaalta tuollaiset ihmiset ehkä ansaitsevat toisensä, kun eivät ymmärrä hyvästä suhteesta mitään.

Vierailija
80/209 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni osallistuisin tähän keskusteluun oman kokemukseni kanssa, mutten voi, kun en tiedä, koska mulla ei ole miestä vaan vaimo. Saanko silti lukea teidän jutut? Pliide?