Onko muita, joiden miehet eivät suostu antamaan suuseksiä?
Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?
Kuka tällaista korostaa ja miksi?
Tietenkin molempien tulee seksissä suostua sellaiseen, joka ei itselle niin mielihyvää tuota, kunhan se ei ole tosi vastenmielistä. Sitä sanotaan vastavuoroisuudeksi ja anteliaisuudeksi.
Miksi kukaan haluaisi seksikumppanin, joka ei ole antelias?
Vierailija kirjoitti:
Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)
Miehesi yrittää kohteliaasti vihjaista, että peset pimppisi huonosti.
Mulla oli kerran miesystävä, joka aina rehvasteli ja ilakoi siitä, kuinka hän nuolee mua. Tätä ei kuitenkaan koskaan tapahtunut. Seurusteltiin noin 8 kuukautta. Tykkäsi kuitenkin vastaanottaa suuseksiä.
No minä en ainakaan ottais suhteeseen miestä joka ei nuole. Ei myöskään mies voi vaatia jos ei ite annakkaan. On se niin suuri osa seksielämää kuitenkin. Varsinkin naisille ketkä ei yhdynnässä laukea.
Olet varmasti vielä nuori. Tommosta sen ei kuulu olla. Vaadi ittelleskin nautinto.
Olen äimänkäkenä miksi mies ei haluaisi antaa suuseksiä???? No, halunsa kullakin - itse en oikein parempaa seksistä löydä kun naisen nuoleminen.
Ihan OK, jos nainen haluaa imeä mua... en sitä varsinaisesti kaipaa. Oma intohimoni on nuolla naisen pillua. Tunti jos toinenkin vierähtää helposti, niin kiva on tuottaa toiselle nautintoa. Nimenomaan kumppanin nautinto tuo minulle sen tarvitsemani palkinnon.
Kiitos aloittajalle tästä ketjusta. Tämän ansiosta sisäistin vihdoin sen tosiasian, ettei nykyisen parisuhteeni seksielämä ole vastavuoroista. En aio alistua sietämään epätyydyttävää seksielämää ja palvelemaan poikaystävääni seksuaalisesti. Harmittaa ihan kauheasti, kun olen uskotellut itselleni kuukausi toisensa perään että on ihan ok jos en saa orgasmia eikä mies tyydytä minua mitenkään vaikka olen pyytänyt ja yrittänyt keskustella rakentavasti miten saataisiin molempia tyydyttävä meno makuuhuoneessa. Vasta näin jälkiviisaana osaan arvostaa exääni, jonka kanssa oli aivan täydellinen kemia seksuaalisti. Jos jollain lukijalla on kunnollinen ja hyvä mies, joka on myös hyvä sängyssä, niin kannattaa pitää hänestä kiinni :(
Nimim. Mies ei nuole, käytä käsiään tai tee oikein muutakaan kuin tökkii ykköseen ja vaatii suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on nuolija, pahimmanlaatuinen sellainen. Ei myöskään halua että pesen alakertaani saippualla, menee karvoilla tai ilman, on kuulemma aivan sama. Tämä nuolisi nuolemasta päästyäänkin, ja monesti tyytyväisenä istuskelee, ja kun kysyn että mitäs herra noin tyytväisenä miettii, niin piltsinnuolentaahan se :D Ei ole kokemusta siitä etten saa suuseksiä, mutta on paljonkin kokemusta siitä ettei sitä osata tehdä. Olin ilman miehen antamaa suuorgasmia 7 vuotta, koska ei vain löytynyt osaajaa, vaikka monia testasin. Homma ei edes ole siinä ettei kerrota miten, vaan siinä ettei asia vain taida miestä niin paljon kiinnostaa että hän viitsisi kuunnella tai tehdä niin kuin pyydetään. Nykyisen mieheni kanssa keskusteltiin ennen kuin olimme yhdessä, ja vasta tutustuimme, että mitkä asiat on seksissä tärkeitä. Voi sitä myhäilevää ilmettä kun sanoin etten ota enää miestä joka ei heti osaa nuolla. Vastaus oli - Aijai, nyt taidettiin löytää vastakappaleemme!
Ja totta oli! Paras hommassaan.
Ei alakertaa saippualla pitäisi pestä. Hyi olkoon se on suuri tulehtumis riski, eikä edes toimi vettä paremmin.
Oletko kuullut intiimisaippuasta? Kertoisitko, jos kaadut naama edellä pissaan ja kakkaan, niin pyyhitkö paperilla, pesetkö pelkällä vedellä vai pesetkö kenties vedellä ja saippualla? Mikä tapa olisi se hygieenisin? Hellävarainen saippua ei aiheuta tulehdusta, kertoohan sen nyt järkikin, huono hygienia kyllä.
Piäisikö miehen siis polvistua naisen eteen nuolemaan pillua? Siitäkö avauksessa on kyse?
Vaimoni ei halua suuseksiä, vaikka olen ehkä yksi maailman siisteimmistä miehistä. Se vain vihaa ajatusta pitää tavaraa suussa. Vaimoni on sitten vähän likaisesta päästä alapäähygienian suhteen, mutta ei se mua haittaa, ja mieluusti annan suuseksiä, mutta... ei vaimo tykkää siitä, että sukupuolielin ja suu ovat samassa lauseessa. Se on aina se normaali seksi, joka kiinnostaa, ja mua kiinnostaisi vähän kaikenlainen.
Suhteen alussa puhuttiin asiasta, ja hän valehteli, kun halusi antaa kiimaselle pojalle "oikean" vastauksen. Edellinen avokki tuli imemään kesken kun tein tietokoneella juttuja, joten vähän suuri kontrasti on kyllä. Tuntuu huonolta kun toinen ei halua tuottaa hyvää oloa. Minä kyllä tuottaisin myös itselleni epämiellyttävällä tavalla, jos vaimo jotain erikoista haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä imisi miestä jos hän ei nuole minua. En myöskään voisi olla suhteessa miehen kanssa joka ei nuole. N28
En ymmärrä tuota logiikkaa, että kieltäydytään tekemästä jotain, ellei toinen tee sitä myös. Jos ei suihinottaminen ole naiselle vastenmielistä (tai hän jopa tykkää siitä), niin miksi siitä pitäisi kieltäytyä? Vaikutat yhtä kypsältä kuin teini-ikäiset.
Tiedätkö, se syö oikeasti maista, kun jonkun marttyroivan imurin lailla olet antanut kaikkesi jollekin äijälle vuosien ajan, eikä se ole kuitenkaan valmis tekemään sinun eteesi yhtään mitään, mikä ei värisytä omaa viisaria. Minusta herrasmiesmäistä olisi olla itse odottamatta sellaisia asioita, joita ei aio toiselle antaa. Olisi myös reilua sanoa suoraan, että nuolemista on turha odottaa, eikä väittää, että "ehkä mä sit joskus myöhemmin".
Olisin samoilla linjoilla, jos mies ottaa vastaan suuseksiä ja nauttii siitä, pitäisi myös naisen saada sitä, jos nainen saa siitä suurta nautintoa. Seurustelin joskus naisen kanssa, joka ei antanut suuseksiä, ja kyllä siinä jää paljosta paitsi. Ei kyllä ottanutkaan vastaan suuseksiä, mitä olisin hyvin mielelläni antanut.
Kreikkalaisesta suudelmasta en osaa sanoa, kun en ole ikinä antanut tai vastaanottanut. Eikö se vaadi melkoisia puhdistustoimenpiteitä etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?
Ei pidäkkään, mut kuka nyt tuollaista mieheksi huolisi?
No minä huolisin. En pidä suuseksin saamisesta, ei tyydytä minua seksuaalisesti. Miehelle voin antaa suuseksiä itse. Itse tyydytyn vain yhdynnällä.
Helppohan sun on noin sanoa, kun saat o:n helposti yhdynnässä. 50% naisista ei saa, ja tarvitsee kipeästi suuseksiä sen takia..
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt syytä miksei anna? Mä olin noin 3kk yhdessä miehen kanssa, joka ei antanut suuseksiä vaikka itse sitä mielellään vastaanotti. Muutaman kerran pyysin sitä erikseen, mutta tuntui lykkäävän sitä jollain tekosyyllä. Ehkä kahdesti yritti antaa suuseksiä minullekin, mutta se tuntui vastentahtoiselta räpellykseltä. Annoin asian olla, mutta myöhemmin se alkoi vaivata minua ja kysyin ihan arkisessa keskustelutilanteessa suoraan syytä suuseksin antamattomuudelle. Silloin hän totesi, että hänen pitkäaikainen ja viimeisin seurustelukumppani ei ollenkaan pitänyt suuseksin saamisesta, joten ei varsinaisesti enää "osaa" sitä antaa. Silloin se kuulosti selittelyltä, mutta maagisesti tuon keskustelun jälkeen suuseksi muuttui puolin ja toisin todella paljon vapautuneemmaksi ja mikä tärkeintä - myös minä saan sitä usein miehen aloitteesta. Mies kertoo jopa nauttivansa suuseksin antamisesta ja kehittyy siinä jatkuvasti. Olen edelleen tuon miehen kanssa yhdessä. :)
Ja tämä on loistava esimerkki miksi seksistä on tärkeää myös keskustella. Nykyisen kumppanin kanssa on avoin keskusteluyhteys ja näinpä ei tarvitse arpoa miten hänet tyydyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan ymmärtänyt miten vuodesta toiseen jaksaa pitää sänkypuuhat mielenkiitoisena tyylillä "muutama veto ja ravistus". Sekin tosin on ok jos tykkää.
Suuhommissa oma kieleni saattaa välillä eksyä tuhkaluukullekkin, siinä sinulle päivittelemistä Hähähääää!
Miltäs se tuhkaluukku oikein maistuu?
Kukaan itseään kunnioittava mies ei alennu lipittämään mitään ureareikää!
Lue vaan kunhan et kerro niitä sun vaimolle.