Onko muita, joiden miehet eivät suostu antamaan suuseksiä?
Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos aloittajalle tästä ketjusta. Tämän ansiosta sisäistin vihdoin sen tosiasian, ettei nykyisen parisuhteeni seksielämä ole vastavuoroista. En aio alistua sietämään epätyydyttävää seksielämää ja palvelemaan poikaystävääni seksuaalisesti. Harmittaa ihan kauheasti, kun olen uskotellut itselleni kuukausi toisensa perään että on ihan ok jos en saa orgasmia eikä mies tyydytä minua mitenkään vaikka olen pyytänyt ja yrittänyt keskustella rakentavasti miten saataisiin molempia tyydyttävä meno makuuhuoneessa. Vasta näin jälkiviisaana osaan arvostaa exääni, jonka kanssa oli aivan täydellinen kemia seksuaalisti. Jos jollain lukijalla on kunnollinen ja hyvä mies, joka on myös hyvä sängyssä, niin kannattaa pitää hänestä kiinni :(
Nimim. Mies ei nuole, käytä käsiään tai tee oikein muutakaan kuin tökkii ykköseen ja vaatii suuseksiä.
Ei maailma ole tasa-arvoinen seksinkään suhteen. Toinen saa tarpeeksi toinen ei - toisaalta mikä kullekkin sitten on tarpeeksi. Omien tarpeiden tyydyttämiseen turha yrittää vaatia toiselta yhtään mitään. Antamisen ilo puolin ja toisin täytyy oppia itse. Jos homma ei toimi, niin täytyy uskaltaa tehdä ratkaisuja suuntaan tai toiseen.
Minulle tuollainen ei olisi läheskään tärkeimpien asioiden listalla suhteessa.
Mun mieheni taasen ei tykkää suutelusta. Minä taas tykkäisin sellaisesta paljon. Se on minusta aivan oleellisen ihanaa. Mutta ei voi mitään. Olen sopeutunut tähän. Ollaan oltu aviossa jo 18 vuotta.
"Ei alakertaa saippualla pitäisi pestä. Hyi olkoon se on suuri tulehtumis riski, eikä edes toimi vettä paremmin."
HEH! yli 30 vuotta pessyt alakerran joka päivä saippualla kertaalleen, ja nolla tulehdusta. Se mikä tulehduksia aiheuttaa ei suinkaan ole puhtaus, vaan se jos ei oikein osata huuhdella saippuaa pois, tai se että mennään pesemättöminä petipuuhiin, annetaan miehen tökkiä likaisilla sormilla ja pitkillä kynsillä tavaraa, ja tunkea sissijuustoinen elin sisään eikä seksin jälkeenkään pestä vehkeitä. Myös karvojen ajelu, ja peräreikää ja vitulista hinkaavat naruperseenvälipöksyt, ja liian tiukat housut joissa alakerta muhii ja hankautuu, altistavat tulehduksille.
Kyllä kuvottaa ajatus jonku hikisen akan vehkeistä. Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?
Ei pidäkkään, mut kuka nyt tuollaista mieheksi huolisi?
No minä huolisin. En pidä suuseksin saamisesta, ei tyydytä minua seksuaalisesti. Miehelle voin antaa suuseksiä itse. Itse tyydytyn vain yhdynnällä.
Helppohan sun on noin sanoa, kun saat o:n helposti yhdynnässä. 50% naisista ei saa, ja tarvitsee kipeästi suuseksiä sen takia..
En saa orgasmia yhdynnässä. Minulle orgasmi ei ole se tyydytys. Vaan se pelkkä sisään-ulos-liike tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi "kostaakseen" lopettaa suuseksin antamista toiselle, joka ei halua sitä antaa? Yhtä lailla ap:lla on oikeus jättää miehelle antamatta kuin miehellä jättää ap ilman, jos ap siis haluaisi olla antamatta.
Jos minä nauttisin siitä että peräaukkoani nuollaan, mutta itse en nuolisi koska se ällöttäisi liikaa, niin ei kumppaninkaam tarvitse silloin minua sieltä nuolla vaikka hän pystyisikin tai jopa nauttisi sen tekemisestä..
No, ei varmaan tarvitse nuolla, mutta kai nyt voi, jos molemmat siitä tykkää.
Itse annan varmasti useammin suuseksiä vaimolle, kuin toisinpäin. Miksi en antaisi, jos hän siitä pitää...?
Minulle suuseksi on suurinpiirtein paras asia seksissä. Tykkään saada ja antaa ihan yhtälailla. Eli periaatteessa tämän mukaan voisi huudella, että vaikka mies ei ikinä antaisi suuseksiä, niin itse ei saisi "kostaa" ja olla antamatta. Mutta sellainen pikkujuttu vaan, että sillä vastavuoroisuudella on todellakin väliä mun halujeni kannalta :) Jos oma nautinto jäisi jatkuvasti saamatta niin ei kyllä suihinotto tulis mieleenkään , koska mielenkiinto seksiä kohtaan lopahtaisi täysin kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?
No minä huolisin. En pidä suuseksin saamisesta, ei tyydytä minua seksuaalisesti. Miehelle voin antaa suuseksiä itse. Itse tyydytyn vain yhdynnällä.
Helppohan sun on noin sanoa, kun saat o:n helposti yhdynnässä. 50% naisista ei saa, ja tarvitsee kipeästi suuseksiä sen takia..
En saa orgasmia yhdynnässä. Minulle orgasmi ei ole se tyydytys. Vaan se pelkkä sisään-ulos-liike tyydyttää.
Eli ainoa tapa saada o, on sormettaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en saa orkkua yhdynnässä koskaan enkä silti vaatisi miestä antamaan vastentahtoisesti suuseksiä. Itse koen anaaliseksin epämiellyttävänä enkä missään nimessä halua että minua painostetaan ja kiristetään siihen, enkä vastaavasti halua painostaa kumppanianikaan asioihin jotka hän kokee yhtä vastenmielisinä. Meitä on näemmä moneen junaan. Ärsyttää vaan, kun jotkut yrittävät puhua kaikkien tai lähes kaikkien muidenkin puolesta.
Oikeastiko jollekin tulee vuonna 2017 yllätyksenä se, että kaikki eivät halua orgasmia kumppaninsa kanssa??!
Jotkut ei oikeasti halua suuseksiä, eikä se tee heistä mitenkään huonoja. Huonoa sensijaan on painostaa toista sellaiseen mistä tämä ei pidä.
Oli. Imperfektissä. Jätin äkkiä myös tuon vuoksi. Itselleen kyllä kelpasi. Todella itsekästä toimintaa vuoteessa tuollainen yksipuolisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ei oikeasti halua suuseksiä, eikä se tee heistä mitenkään huonoja. Huonoa sensijaan on painostaa toista sellaiseen mistä tämä ei pidä.
Painostaa ei tietenkään pidä, mutta jos toinen osapuoli kokee sen tärkeäksi ja luontevaksi osaksi seksielämää, niin etsii sitten vastaavanlaisen kumppanin. Muuten menee ajan kanssa vain pettämisen puolelle, jos tyytyy kompromissiratkaisuun ja "ihan kivaan". Miehiä kyllä löytyy, jotka suorastaan pyytävät.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko jollekin tulee vuonna 2017 yllätyksenä se, että kaikki eivät halua orgasmia kumppaninsa kanssa??!
Tulee todellakin yllätyksenä. Itse en ole tämmöisestä ikinä kuullut vaikka olen nelikymppinen. Onko tämmöinen yleistäkin? Vai niiden juttu ketkä eivät tiedä mitä se laukeaminen kumppanin kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Voisin nuolla tuntitolkulla. Aivan mahtavaa. Mutta pakko lopettaa vaimon orgasmiin.
Miksi pitää lopettaa? Minä jatkan ja kolmannen orgasmin jälkeen siirrytään yhdyntään. Yhdynnässä neljäs orgasmi tulee usein sisään työntymisvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin tulee yllätyksenä. Voitko seilttää että miksi ei halua? Ymmärrän etät joku hyväksyy sen että ei saa orgasima toisen kanssa, mutta mistä syystä voisi haluta että ei tule orgasmia.
t. mies 46v
Oli ihana herätys hetki sitten kun mies nuoli minut hereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee todellakin yllätyksenä. Itse en ole tämmöisestä ikinä kuullut vaikka olen nelikymppinen. Onko tämmöinen yleistäkin? Vai niiden juttu ketkä eivät tiedä mitä se laukeaminen kumppanin kanssa on.
Itselleni se orgasmi ainakin on sivuseikka, ja on ollut ärsyttävää aina uusille kumppaneille selittää ja vakuuttaa, että minua ei kannata eikä saa koettaa saada laukeamaan ennen yhdyntää tai heti seksin alussa. Orgasmin jälkeen kun kaikki kiinnostukseni seksiin lopahtaa kuin seinään, eikä tee mieli jäädä edes halimaan, toisen kosketus tuntuu ärsyttävältä. Yhdynnässä nautin suunnattomasti nimenomaan siitä edestakaisin-liikkeestä, kuten joku aiempikin täällä sanoi tekevänsä. Inhottavaa saada liian aikaisin, ja joutua joskus "esittämään mukavaa" kumppanille, joka vielä haluaa jatkaa, vaikka itse haluaisin mennä vaikka katsomaan telkkaria, tekemään ihan mitä vaan muuta kuin seksiä.
Minua vasta oksettaa ajatus, että tällainen takapuolen ja genitaalin nuolija rakki tulee antamaan pusun..