Onko muita, joiden miehet eivät suostu antamaan suuseksiä?
Ja joo, on pesty ja sheivattu ja pyydetty kauniisti, joskus kiristettykin, etten itsekään sit anna, mutta en sitä viitsi pitää, koska tykkään siitä hommasta itsekin :)
Kommentit (209)
Kuinka usein suorasti tai epäsuorasti torjut miehesi seksialoitteet?
Minun mutta en anna kyllä sitä sitten itsekkään. Silti meillä on tyydyttävä ja hyvä seksielämä. Tehdään sitten muuta joka tuntuu molemmista hyvälle.
Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?
Vierailija kirjoitti:
Aina korostetaan, ettei naisen tarvitse suostua seksissä sellaiseen, mitä ei halua. Miksi miehen pitäisi suostua?
Ei pidäkkään, mut kuka nyt tuollaista mieheksi huolisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hylkäisi hyvän miehen tuollaisen asian takia? Kaikki naisetko?
Puhdasta pitää olla (niin olen itsekin silloin kun haluan sukkia). Vähänkään jos kusen aromeja löytyy niin passitan pesulle. Meillä niin saa sanoa puolin ja toisin loukkaantumatta.
En ikinä imisi miestä jos hän ei nuole minua. En myöskään voisi olla suhteessa miehen kanssa joka ei nuole. N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hylkäisi hyvän miehen tuollaisen asian takia? Kaikki naisetko?
Ei tarvitsisi hylätä kun ei alunperinkään mieheksi ota, kyllä pitää seksi koeajaa ennen pariutumista ja toisen miellyttäminen seksuaalisesti puolin ja toisin nyt yleensä kuuluu hyvään seksiin. Ap ei ilmeisesti seksuaalisesti sovi miehellensä, joten miksi suhteeseen? On myös naisia jotka eivät tykkää antaa suuseksiä, eikö tällöin sellainen nainen ja ap:n mies olisi paljon parempia kumppaneita toisilleen? Seksi kuitenkin on aika olennainen osa parisuhdetta.
Ei sitä silloin teininä ajatellut, ei asia silloin ollut minulle niin tärkeä. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä silloin teininä ajatellut, ei asia silloin ollut minulle niin tärkeä. AP
Ja nytkö juuri tämä asia seksissä on hurrrrrrjan tärkeä?
Meillä harrastetaan vaan perinteistä muna-pilluun -seksiä, koska siitä me molemmat enimmäkseen tykätään. Joskus nuorempana tykkäsin fantasioida suuseksiä, mutta kun käytännössä sitä parin kolmen eri ihmisen kanssa kokeillut niin pakko vaan todeta, että siitä tulee vaan kiusallinen olo itselleni oikeassa elämässä, en nauti suuseksin saamisesta tai antamisesta.
En ymmärrä, miksi se sukuelinten imeskely ja nuoleminen on tänä päivänä joku oletusarvo, mutta kukin toki tyylillään. Henk.koht. nautin sellaisesta seksistä, joka voi johtaa lisääntymiseen.
N29
Vierailija kirjoitti:
En ikinä imisi miestä jos hän ei nuole minua. En myöskään voisi olla suhteessa miehen kanssa joka ei nuole. N28
En ymmärrä tuota logiikkaa, että kieltäydytään tekemästä jotain, ellei toinen tee sitä myös. Jos ei suihinottaminen ole naiselle vastenmielistä (tai hän jopa tykkää siitä), niin miksi siitä pitäisi kieltäytyä? Vaikutat yhtä kypsältä kuin teini-ikäiset.
No mun mies nuolee peppua ei muuta. Ja mä nuolen kaikkea ja annan kaikkea. Niin näin nyt mennään. Tosin odotan edelleen sitä elämäni ensimmäistä o:takin :(
Tiedän miltä sinusta tuntuu, ap, koska eksäni oli samanlainen. Itselleen kyllä kelpasi ja joskus puhuikin siitä, miten surullista olisi, jos en sitä hänelle tekisi. Eniten tuossa korpesi totaalinen epätasa-arvo, sillä eipä hän ollut muutenkaan kiinnostunut tyydyttämisestäni. Löysin onneksi lopulta miehen, jolle molempien nautinto on tärkeää. Enää ei pinna kiristy makuuhuoneessa. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
No sitten pitää asia hyväksyä tai laittaa mies vaihtoon, riippuu miten tärkeänä pidät asiaa, koska pakottaakaan ei voi. Kiukuttelu ja kiristys tuollasella asialla on henkistä väkivaltaa. Seksuaalista väkivaltaa se olisi silloin mikäli mies sen takia suostuisi että on pakotettu.
Voisin nuolla tuntitolkulla. Aivan mahtavaa. Mutta pakko lopettaa vaimon orgasmiin.
Parasta suuseksiä olen saanut mieheltä (lyhyt suhde), joka laukesi liian nopeasti. Oli selvästi opetellut toisen tavan tyydyttää naista.
Minun mieheni ei myöskään anna suuseksiä. Tosin hänellä on niin lyhyt kieli ja toisaalta taas muhkeat viikset ja parta, ettei se oikein edes hyvältä tunnu. Ja tosiaan kieli on niin lyhyt että yltää juuri ja juuri oman ylähuulensa nuolemaan :D
Tämä ei onneksi ole ongelma, en erityisemmin kaipaa suuseksiä, ei ole minun juttuni.
Jos ei mies halua, niin sitten se ei halua.