Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ja autot

Vierailija
13.10.2017 |

Kiihottuvatko jotkut naiset siitä että jollain miehellä on audi, bmw, mercedes tai joku muu vastaava premium auto. Ja annetaanko sellaiselle miehelle helpommin seksiä? Vai kuuluuko sellainen ajatusmaailma sinne teini ikään? Ja ei, mulla ei ole mitään noista autoista vaan volvo, työväenluokan premiumia :D.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena vastaan että muulla ei väliä kunhan auto on Volvon farkku tai citymaasturi (c30 c70 ym homostelut ei käy. V50 rajoilla). 740 940 (ym kolminumeroiset) V70 (ykkös kakkos kolmoskoppaset) V40 (vanha kori) V60 XC60 XC90 ym ym..

Vastaa aloittaja itselleen.

Väärin meni.

Aloittaja

Ei mennyt.

Vierailija
22/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että naisetkin tietävät autoista? Satun olemaan autoasentajana ja ketutti tuo teidän tappelu, ihan provomielessä hehkutin lempparimerkkiä..

Terveisin volvohifistelykommentinlaittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että naisetkin tietävät autoista? Satun olemaan autoasentajana ja ketutti tuo teidän tappelu, ihan provomielessä hehkutin lempparimerkkiä..

??? Miten niin vaikea uskoa?

Vierailija
24/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillään heti alottajan kommentiksi?

Vierailija
25/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä se menee alfamiehellä tuollainen kuumaperseinen autonasentaja nainen, kuin kaikki muutkin.

Ei muuta kuin repäisee huoltohaalariin reiän ja alfa työntyy jyhkeällä kalullaan naisasentajan pillunhuulille ja siitä hitaasti ja varmasti syvemmälle, niin että naisasentaja kirkuu lopulta loputtomissa orgasmiensa sarjoissa.

Vierailija
26/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se menee alfamiehellä tuollainen kuumaperseinen autonasentaja nainen, kuin kaikki muutkin.

Ei muuta kuin repäisee huoltohaalariin reiän ja alfa työntyy jyhkeällä kalullaan naisasentajan pillunhuulille ja siitä hitaasti ja varmasti syvemmälle, niin että naisasentaja kirkuu lopulta loputtomissa orgasmiensa sarjoissa.

Sori, töissä ei paneskella.

Vierailija
27/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, töissä ei paneskella.

Eihän nyt toki töissä, mutta voithan sä vetää sen haalarisi päälle töiden jälkeenkin, niin tulen suhun sitten.

Vierailija
28/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alfojen alfa ja panen teitä kaikkia. Menee siinä samalla tuo alfamieskin kun reikä allani vaihtuu sitä tahtia ettei sitä huomaisi edes kaikkien niiden pillujen välissä.

Vierailija
29/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alfojen alfa ja panen teitä kaikkia. Menee siinä samalla tuo alfamieskin kun reikä allani vaihtuu sitä tahtia ettei sitä huomaisi edes kaikkien niiden pillujen välissä.

Ulvoisi alfamies kauhusta sellaista tuska-aariaa että hänen alfa-aikakautensa loppuisi siihen ja itkisi itsensä uneen joka ikinen ilta. Ja minä liikun kävellen. Päästöt 0. Täytän kaikki normit.

Vierailija
30/30 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulvoisi alfamies kauhusta sellaista tuska-aariaa että hänen alfa-aikakautensa loppuisi siihen ja itkisi itsensä uneen joka ikinen ilta. Ja minä liikun kävellen. Päästöt 0. Täytän kaikki normit.

Heh.

T. Aito Alfa1