Naiset ja autot
Kiihottuvatko jotkut naiset siitä että jollain miehellä on audi, bmw, mercedes tai joku muu vastaava premium auto. Ja annetaanko sellaiselle miehelle helpommin seksiä? Vai kuuluuko sellainen ajatusmaailma sinne teini ikään? Ja ei, mulla ei ole mitään noista autoista vaan volvo, työväenluokan premiumia :D.
Kommentit (30)
Vaikea uskoa että naisetkin tietävät autoista? Satun olemaan autoasentajana ja ketutti tuo teidän tappelu, ihan provomielessä hehkutin lempparimerkkiä..
Terveisin volvohifistelykommentinlaittaja
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että naisetkin tietävät autoista? Satun olemaan autoasentajana ja ketutti tuo teidän tappelu, ihan provomielessä hehkutin lempparimerkkiä..
??? Miten niin vaikea uskoa?
Epäillään heti alottajan kommentiksi?
Vierailija kirjoitti:
Siinä se menee alfamiehellä tuollainen kuumaperseinen autonasentaja nainen, kuin kaikki muutkin.
Ei muuta kuin repäisee huoltohaalariin reiän ja alfa työntyy jyhkeällä kalullaan naisasentajan pillunhuulille ja siitä hitaasti ja varmasti syvemmälle, niin että naisasentaja kirkuu lopulta loputtomissa orgasmiensa sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin volvohifistelykommentinlaittajaSiinä se menee alfamiehellä tuollainen kuumaperseinen autonasentaja nainen, kuin kaikki muutkin.
Ei muuta kuin repäisee huoltohaalariin reiän ja alfa työntyy jyhkeällä kalullaan naisasentajan pillunhuulille ja siitä hitaasti ja varmasti syvemmälle, niin että naisasentaja kirkuu lopulta loputtomissa orgasmiensa sarjoissa.
Sori, töissä ei paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin volvohifistelykommentinlaittajaSiinä se menee alfamiehellä tuollainen kuumaperseinen autonasentaja nainen, kuin kaikki muutkin.
Sori, töissä ei paneskella.
Eihän nyt toki töissä, mutta voithan sä vetää sen haalarisi päälle töiden jälkeenkin, niin tulen suhun sitten.
Mä olen alfojen alfa ja panen teitä kaikkia. Menee siinä samalla tuo alfamieskin kun reikä allani vaihtuu sitä tahtia ettei sitä huomaisi edes kaikkien niiden pillujen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alfojen alfa ja panen teitä kaikkia. Menee siinä samalla tuo alfamieskin kun reikä allani vaihtuu sitä tahtia ettei sitä huomaisi edes kaikkien niiden pillujen välissä.
Ulvoisi alfamies kauhusta sellaista tuska-aariaa että hänen alfa-aikakautensa loppuisi siihen ja itkisi itsensä uneen joka ikinen ilta. Ja minä liikun kävellen. Päästöt 0. Täytän kaikki normit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulvoisi alfamies kauhusta sellaista tuska-aariaa että hänen alfa-aikakautensa loppuisi siihen ja itkisi itsensä uneen joka ikinen ilta. Ja minä liikun kävellen. Päästöt 0. Täytän kaikki normit.
Heh.
T. Aito Alfa1
Ei mennyt.