Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mun kannattaisi pukeutua

Vierailija
13.10.2017 |

Olen 162cm pitkä ja painan 62kg. Vartalo on tasapaksu. Olkapäät on leveämmät kuin lantio. Jalat lyhyet. Miten mä pukeutuisin viehättävästi? Kuljen aina jumppavaatteissa ja töissä pidän työvaatteita. Kävin vaatekaappia läpi ja siellä ei ole juuri mitään siistimpää vaatetta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perse isompi kuin vyötärö? Jos on niin trikoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytjalkaisten kannattaa hametta. Polvimittaista

Vierailija
4/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen Y-vartaloinen. Takapuoli on timmi ja sääret ovat sirot mutta lyhyet. Hartiat ovat leveät kuin ladonovi.

Vierailija
5/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla on hartioilla twvaraa enemämän kuin lantiolla, kannattaa sun korostaa sitä lantion aluetta. Eli pidät yläosat simppeleinä ja yksivärisinä ja hillittyinä ja hameeseen tai housuihin sitten kuvioita, värejä, rypytyksiä, röyhelöitä. Peplum toimii yleensä hyvin sun kaltaisilla. Myös kapeat housut on hyviä.

Vierailija
6/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan mun Y-vartaloon muotoa vartalonmyötäisellä yläosalla ja runsashelmaisella hameella. Luo illuusion lantiosta ja kapeammasta vyötäröstä.

Vierailija
7/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan mun Y-vartaloon muotoa vartalonmyötäisellä yläosalla ja runsashelmaisella hameella. Luo illuusion lantiosta ja kapeammasta vyötäröstä.

Niin ja hameen pituus polveen tai hiukan alle, itselläni näyttää ainakin parhaimmalta tuo pituus. Liian lyhyt leveähelmainen hame tekee jotenkin lyhyemmän ja tukevamman näköiseksi.

6

Vierailija
8/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y-vartalo on hyvä malli.

Kapeaa alaosaa pitää korostaa kapeilla hameilla ja housuilla.

Jalkaan korolliset kengät.

Yläosiin ei pyöreitä kaulanmuotoisia päänteitä.

Vierailija
9/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y-vartalo on hyvä malli.

Kapeaa alaosaa pitää korostaa kapeilla hameilla ja housuilla.

Jalkaan korolliset kengät.

Yläosiin ei pyöreitä kaulanmuotoisia päänteitä.

Mä ainakin näytän ihan karsealta jos korostan mun kapeaa alaosaa. Hartiat korostuvat entisestään ja tulee miesmäinen vaikutelma.

Vierailija
10/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaa, ihonmyötäistä yläkroppaan, bolerot ym siihen päälle tuo vähän vyötäröä esiin (kunhan ei korosta harteita liikaa)

Hameet A-mallisina (vaikea löytää nykyisin) sopii hyvin. Samoin nyt muodissa olevat korkeavyötäröiset farkut, mut valitse yläosaan tosiaan jotain "pienentävää" eli sitä yksväristä tummaa.

Vierailija
11/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudut vaatteisiin joissa tunnet olosi viehättäväksi - problem solved.

Vierailija
12/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat kapeat housut ja musta kauluspaita. Paita melko ihonmyötäinen. Ja korkeakorkoiset nilkkurit jalkaan. Mulla on selkeästi p.rse ja reidet paras osa kropasta. Miltä kuulostaa? Ap (menossa treffeille vaatekriisissä)

Vierailija
13/14 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat kapeat housut ja musta kauluspaita. Paita melko ihonmyötäinen. Ja korkeakorkoiset nilkkurit jalkaan. Mulla on selkeästi p.rse ja reidet paras osa kropasta. Miltä kuulostaa? Ap (menossa treffeille vaatekriisissä)

Laittaisin värikkäämmän yläosan tai asusteet, jos et ole selkeästi vain mustaa käyttävä.

Onnistuneita treffejä! 

Vierailija
14/14 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin värikkäämmän yläosan tai asusteet, jos et ole selkeästi vain mustaa käyttävä.

Onnistuneita treffejä! 

Kiitos. Treffit meni tosi kivasti :-) mun vaatteet on yleisesti aika hillittyjä. Vaihtoehtoina olis ollut farkut ja yläosaan valkoinen kauluspaita, tai sitten toppi jonka kanssa neuletakki/ sellainen Vilan perus trikoojakku. Ap