Sinkkuelämää -sarjan mokat
Itseäni häiritsi se, kun Samantha meni plastiikkakirurgin vastaanotolle suunnittelemaan silikonirintojen ottamista. Plastiikkakirurgin kanssa he katselivat juorulehteä ja plastiikkakirurgi kertoi, kenelle julkkikselle on asentanut silikonit ja milloin. Eikös lääkäreillä ole vaitiolovelvollisuus, joten heillä ole lupaa levitellä tietoja potilaistaan? Tuo oli mielestäni todella paha ja ärsyttävä moka!
Toinen moka on se, kun lahjapakettia käsitellään niin kuin se olisi tyhjä (usein onkin, mutta eihän se saisi näkyä katsojille). Räikein ja mieleenjäänyt paketin kantotapa oli Carriella ja Stanfordilla, kun he veivät puuhatuolia ja lasten astiastoa tuttunsa lapselle. Eipä näyttänyt kovin painavilta heidän kannatellessaan niitä... Carrie jopa nosti puuhatuolin päänsä yläpuolelle kuin höyhenen, kun esitteli korkkareitaan emännälle, joka pyysi ne poistamaan.
Mitä mokia te olette sarjassa huomanneet?
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään moka, mutta miten Charlotte maksoi elämisensä avioeron jälkeen, kun oli työtön? Oon varmasti unohtanut jotain...
Eiköhän sillä ollut aika huomattavia säästöjä tai perittyä rahaa kun kerran pystyi ostamaan hienon asunnonkin Manhattanilta.
Ei ollut Charlottella rahasta puutetta. Sehän antoi sen järkyttävän kalliin vihkisormuksenkin Carrielle, jonka rahoilla tämä osti asuntonsa.
Oli muuten yksi historian rasittavimmista kohtauksista tuossa jaksossa. Se kun Carrie vielä mietti mistä saa rahat, ja kävi raivoamassa Charlottelle ettei tämä ollut tarjonnut omiaan. Ja tätä ennen oli repinyt Mr. Bigiltä saadun shekin (jonka oli myös käynyt ruinaamassa).
Nehän teki Treyn kanssa avioehdon, ja siinä Charlotte vaati olevansa miljoonan arvoinen. Eli sai käsittääkseni sen erossa ja myös Treyn asunnon. Toki olihan sillä varmaan ihan hyvin omaakin rahaa ennestään.
Itseäni häiritsee, kun yhdessä jaksossa Carrie kertoi pierasseensa Bigin läsnäollessa ja toisessa jaksossa kertoi tehneensä Bigin luona ekaa kertaa "kakkoshädän"'. Samantha oli molemmista, että "ei ei, hirveä moka", ja että hän valitsee miehensä myös sen mukaan että on tarpeeks paksut vessan seinät.
Kuitenkin yhdessä jaksossa missä juttelivat salaisesta sinkkukäyttäytymisestään (eli mitä tekevät yksin ollessa, Carriella esim keksien syönti, ja Charlottella mustapäiden tutkiskelu), niin Samanthalla ei ollut mitään sellaista. Hän sanoi että voi tehdä kaiken muiden nähden. Jotenkin siis epäuskottavaa, kun jos noi piereskelyt ja vessakäynnit oli hänestä kuitenki hirveä moka.
Minusta on outoa, että noin paljon veljeillään ex:n kanssa kuten Miranda ja Steve ja Carrie ja Big. Tosielämässä tuskin kukaan mies sietäisi sitä, että ex:n kanssa ollaan tiiviisti yhteydessä, vieläpä sellaisen, jonka kanssa on pettänyt. Varmaan sopimustekniset syyt vaikuttavat, että Bigin täytyy pyöriä kuvioissa
Siis se että Carrie meni ihan oksentamaan kun Aidan oli ostanut hänelle vääränlaisen timanttikihlasormuksen!
Vierailija kirjoitti:
Siis se että Carrie meni ihan oksentamaan kun Aidan oli ostanut hänelle vääränlaisen timanttikihlasormuksen!
Ei kai Carrie varsinaisesti sille sormukselle yökkäillyt, vaan ajatukselle mahdollisesta avioliitosta Aidanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään moka, mutta miten Charlotte maksoi elämisensä avioeron jälkeen, kun oli työtön? Oon varmasti unohtanut jotain...
Eiköhän sillä ollut aika huomattavia säästöjä tai perittyä rahaa kun kerran pystyi ostamaan hienon asunnonkin Manhattanilta.
Eihän Charlotte ostanut sitä Park Avenuen asuntoa vaan sai sen avioerossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Carrie varsinaisesti sille sormukselle yökkäillyt, vaan ajatukselle mahdollisesta avioliitosta Aidanin kanssa.
No yhtä lailla epäuskottavaa :D
Mä tykkäsin aina Carriesta eniten. Mä luulen että jos se livenä olis tässä niin katsoisin häntä yhtä lumoutuneena kuin sarjassa. Hän on jonkun verran ikäistään vanhemman näköinen, johtunee laihuudesta, mutta myös kovat valot pressi ym kuvissa on epäeduksi pienillekin virheille.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää-sarjan suurin moka on se, että Carrie valitsee mr Bigin eikä Aidania. Todellisuudessa suhde tällaiseen mieheen ei toimisi pätkääkään, vaan Aidan on juuri sitä kunnollista aviomiesmatskua. Rappioromantiikassa ei sinällään ole mitään vikaa, mutta sarja antaa käsityksen, että se kantaa. Ei kanna.
Aidan ei kyllä väräytä mitään, ei ulkonäkö, ei muutenkaan, ihan mitäänsanomaton tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja hääpuvun sovittaminen aiheutti allergisen ihoreaktion. :) Olihan se toki ruma puku, mutta epäuskottavaa yhtä kaikki. Viestinä kun tuntui olevan, että ajatus avioliitosta sai Carrie oksentamaan ja aiheutti ihottuman.
Sekin oli vähän liioiteltua, kun Petrovsky järjesti Carrielle jotain romanttista ja Carrie pyörtyi siitä romantiikan yliannostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
En keksi nyt mitään konkreettista, mutta Carrie asuu Manhattanilla, ostaa jatkuvasti tuhansien dollarien kenkiä ja työkseen kirjoittaa viikoittaista kolumnia?? (joo vuokrasäädelty asunto, mutta silti)
Tämä!
Sinkkumies
[/quote]Sekin oli vähän liioiteltua, kun Petrovsky järjesti Carrielle jotain romanttista ja Carrie pyörtyi siitä romantiikan yliannostuksesta. [/quote]
Olen aina miettinyt pyörtyikö se siinä oikeasti, vai näyttelikö Petrovskylle jotta tämä tajuaisi että kaikki se romantiikka on liikaa? Joka tapauksessa outo kohtaus.
Ja miksi Carrien täytyy AINA juosta joka paikkaan? Plus säntäillä ja sinkoilla kämpässään miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Nehän teki Treyn kanssa avioehdon, ja siinä Charlotte vaati olevansa miljoonan arvoinen. Eli sai käsittääkseni sen erossa ja myös Treyn asunnon. Toki olihan sillä varmaan ihan hyvin omaakin rahaa ennestään.
Eikös tuo miljoona olisi tullut poikalapsen synnyttämisen jälkeen? Ja sekin pikkuhiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Sekin oli vähän liioiteltua, kun Petrovsky järjesti Carrielle jotain romanttista ja Carrie pyörtyi siitä romantiikan yliannostuksesta.
Olen aina miettinyt pyörtyikö se siinä oikeasti, vai näyttelikö Petrovskylle jotta tämä tajuaisi että kaikki se romantiikka on liikaa? Joka tapauksessa outo kohtaus.
Ilmeisesti romantiikka meni niin yli, että Carrielta meni taju oikeasti. Mitään muuta selitystä pyörtymiselle ei annettu.
Vierailija kirjoitti:
Aidan -> Carrie oksentaa
Petrovsky -> Carrie pyörtyy
Oliko sillä muuta vaihtoehtoa kuin Big? ;D
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sekä Big ja Petrovsky muutti Pariisiin? Paljon muitakin kaupunjeja on.
Amerikkalaisille Pariisi = Eurooppa