Sinkkuelämää -sarjan mokat
Itseäni häiritsi se, kun Samantha meni plastiikkakirurgin vastaanotolle suunnittelemaan silikonirintojen ottamista. Plastiikkakirurgin kanssa he katselivat juorulehteä ja plastiikkakirurgi kertoi, kenelle julkkikselle on asentanut silikonit ja milloin. Eikös lääkäreillä ole vaitiolovelvollisuus, joten heillä ole lupaa levitellä tietoja potilaistaan? Tuo oli mielestäni todella paha ja ärsyttävä moka!
Toinen moka on se, kun lahjapakettia käsitellään niin kuin se olisi tyhjä (usein onkin, mutta eihän se saisi näkyä katsojille). Räikein ja mieleenjäänyt paketin kantotapa oli Carriella ja Stanfordilla, kun he veivät puuhatuolia ja lasten astiastoa tuttunsa lapselle. Eipä näyttänyt kovin painavilta heidän kannatellessaan niitä... Carrie jopa nosti puuhatuolin päänsä yläpuolelle kuin höyhenen, kun esitteli korkkareitaan emännälle, joka pyysi ne poistamaan.
Mitä mokia te olette sarjassa huomanneet?
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi Carrien täytyy AINA juosta joka paikkaan? Plus säntäillä ja sinkoilla kämpässään miten sattuu.
Koska se on muka niin ihqun spontaani ja boheemi vapaa sielu. Siksi varmaan. :)
Ja kerran sillä oli ne stringit pikkupikku käsilaukussa, vaikka käytti aina niitä hirvittäviä kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi Carrien täytyy AINA juosta joka paikkaan? Plus säntäillä ja sinkoilla kämpässään miten sattuu.
Koska se on muka niin ihqun spontaani ja boheemi vapaa sielu. Siksi varmaan. :)
Oli niin rasittavan näköstä. Ja aina pukeutuminen vaiheessa, jos joku tuli kylään. Puhelin aina missä sattuu, mutta aamuisin/öisin siististi yöpöydällä.
Ymmärtääkö kukaan miksi aina haksahtaa Mr Bigiin kerta toisensa jälkeen? Sitoutumiskammoinen ukko joka ei ole kummoisen oloinen eikä näköinen. Miksi Carriellä on niin järkyttävä pakkomielle siihen? Näkee tosi powerful -miehenä jolla on rahaa?
Mä ymmärrän. Siinä on haastetta, hyvää seksiä, helkkarin komea ja vieläpä rahaakin. Mutta toki kertoo Carrien kypsyydestä ja elämäntilanteesta, että sitä kesti. Itse en (enää) kestäis. Olen 42. Nuorempana oli kaikenlaista säätöö ja soutamista & huopaamista. Ja hirveät sydänsurut.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän. Siinä on haastetta, hyvää seksiä, helkkarin komea ja vieläpä rahaakin. Mutta toki kertoo Carrien kypsyydestä ja elämäntilanteesta, että sitä kesti. Itse en (enää) kestäis. Olen 42. Nuorempana oli kaikenlaista säätöö ja soutamista & huopaamista. Ja hirveät sydänsurut.
Ja olihan niillä tosi kivaa yhdessä, loistava kemia ja olivat samalla aaltopituudella. Jos ei siis Kihon tempauksia nyt oteta huomioon.
Mun mielestä Janna näyttää ihan Sarah Jessica Parkerilta :D
En tiedä oliko Charlotten hahmo niin epäuskottava, vai näyttelijä superhuono, mutta mua ärsytti aina se. Kaikki ilmeet niin teennäisiä. Siis kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko Charlotten hahmo niin epäuskottava, vai näyttelijä superhuono, mutta mua ärsytti aina se. Kaikki ilmeet niin teennäisiä. Siis kaikki.
Muistan ton Davisin Melrose Placesta. Ei vissiin niin ärsyttävä siinä ollut.
Subilta tulevassa leffassa nimeltä Ruth & Alex Mirandan näyttelijä näyttelee kiinteistövälittäjää! Onpas hän kaunis vaaleassa tukasssa! Mirandan stailaus leffassa oli yksi moka, mielestäni. Ymmärrän toki, että siinä haettiin naista joka keskittyy uraansa, eikä halua näyttää laitetulta, mutta hän ei tainnut aluksi saada oikein edes naisellista meikkiä, ja käytti jotain ylisuuria farkkuhaalareita jne. Miranda kuitenkin vaikutti city-naiselta, miksi hän vapaa-ajallaan olisi ollut niin onneton pukeutuja?
Vierailija kirjoitti:
Subilta tulevassa leffassa nimeltä Ruth & Alex Mirandan näyttelijä näyttelee kiinteistövälittäjää! Onpas hän kaunis vaaleassa tukasssa! Mirandan stailaus leffassa oli yksi moka, mielestäni. Ymmärrän toki, että siinä haettiin naista joka keskittyy uraansa, eikä halua näyttää laitetulta, mutta hän ei tainnut aluksi saada oikein edes naisellista meikkiä, ja käytti jotain ylisuuria farkkuhaalareita jne. Miranda kuitenkin vaikutti city-naiselta, miksi hän vapaa-ajallaan olisi ollut niin onneton pukeutuja?
Sarja alkoi 90-luvulla, jolloin pukeutuminen oli yleensäkin vaatimatonta ja yksinkertaista. Alkujaksoissa jopa Carriella on melko pliisut vaatteet. Loppua kohden Mirandan stailaus paranee huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsee, kun yhdessä jaksossa Carrie kertoi pierasseensa Bigin läsnäollessa ja toisessa jaksossa kertoi tehneensä Bigin luona ekaa kertaa "kakkoshädän"'. Samantha oli molemmista, että "ei ei, hirveä moka", ja että hän valitsee miehensä myös sen mukaan että on tarpeeks paksut vessan seinät.
Kuitenkin yhdessä jaksossa missä juttelivat salaisesta sinkkukäyttäytymisestään (eli mitä tekevät yksin ollessa, Carriella esim keksien syönti, ja Charlottella mustapäiden tutkiskelu), niin Samanthalla ei ollut mitään sellaista. Hän sanoi että voi tehdä kaiken muiden nähden. Jotenkin siis epäuskottavaa, kun jos noi piereskelyt ja vessakäynnit oli hänestä kuitenki hirveä moka.[/quoteEi Charlotte tuijotellut mustapäitään kun ei hänellä sellaisia ollut. Ihohuokosia hän tuijotteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ymmärtänyt tämän ketjun 15 vuotta sitten, mutta NYT???
Se tulee edelleen telkkarista.
Kuka tänäpänä edes katsoo telkkaria?
Mikä tekee "tästäpäivästä" sellaisen että telkkaria ei katsottaisi?
Pahin moka oli tehdä koko täyspaska sarja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan ton Davisin Melrose Placesta. Ei vissiin niin ärsyttävä siinä ollut.
Sen hahmo Brookehan oli ihan super bitch Melrose Placessa.
Oli bitch, mutta esitti sen uskottavasti. Toisin kuin Charlottan roolin.
Ja ne Carrien kalsongit.... miksi?????
Carrien tekoitku oli ahdistavan noloa katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne Carrien kalsongit.... miksi?????
Onko kalsongit sama kuin kalsarit?
Ehkä sen mielestä oli seksikästä käyttää poikaystävän alushousuja.
Tää ei oo mikään moka, mutta Sinkkuelämässä ei koskaan vietetä juhlapyhiä: joulua, kiitospäivää, itsenäisyyspäivää, uuttavuotta (elokuvissa näitä kyllä on jossain muodossa vietetty)