Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ruokinta vuorot, tilaa lapsille AINA pizzaa tai vie hesburgeriin

Vierailija
13.10.2017 |

Olemme sopineet että mies hoitaa lasten ruokinnan yhtenä päivänä viikossa että minä saan vapaata ruoanlaitosta. Mies luistaa aina vastuusta syöttämällä lapsille roskaruokaa. "No ei tarvitse tilata eik tule sotkua" hitto että ärsyttää, ihan kuin se korjaaminen ja tilaaminen olisi minulle jotain luksusta.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat teille kaikille tietysti pitsat päivä ennen miehen vuoroa, ja sittensanot että nyt pitää syödä kotona tehtyä, kun eilen syötiin pitsaa.

Vierailija
122/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta tässä taitaa olla syy, miksi niin monissa erotapauksissa (viikonloppu)isä on lasten mielestä niin kiva ja leppoisa, äiti hirviö. Isä hakee pizzaa ja aamuisin saa nukkua pitkään, äiti herättää tarhaan tai kouluun ja syöttää kasviksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Kakarat alkavat kuitenkin polttaa yläasteella ja kiskovat maksa-arvot taivaisiin jatkuvalla kaljan ja siiderin juonnilla jo viimeistään ennen 20v. Siinä ei paljon hesemättö kerran viikkoon tunnu enää missään.

Vierailija
124/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa luettavaa kun porukka kirjoittelee omasta miehestään kuin jostain lapsesta tai eläimestä.

Opettakaa sille budjetti, laittakaa tekemään, olisi hyvä osata, pitäisi tehdä, ei osaa, viitsi, laiska, opeta...

Kysymys, miten, ilmeisesti iso osa naisista, päätyy yhteen, perustamaan perheen vieläpä, ihmisen kanssa josta ei puheidenne perusteella ole oikein mihinkään?

Älyttömän alentavaa puhetta omasta kumppanista jota pitäisi puolustaa ja nostaa ennemminkin ylös ja olla pilkkaamatta.

Ja kaikki on niin hemmetin graafisen tarkkaa ja säännöllistä.

Me ollaan normaalituloisia, joidenkin mielestä varmaan köyhiä, ei mitään 3000€ palkkoja.

Ei meillä ole mitään budjettia, eikä miestä tarvi istuttaa alas oppimaan elämää ja ruokkimaan lapsiaan. Mies tekee meillä useammin ruokaa kuin minä, joskus iskee rahat käteen (neljälle lapselle) ja sanoo että menkää Heseen tai pitsalle.

Ei yhteisiä lapsia tarvi kasvattaa sen mukaan mikä MINUSTA on parasta. Ja lapsillekin tekee välillä oikeasti hyvää ottaa rahat ja lähteä viettämään kivaa yhteistä aikaa.

Mulla on tuttavapiirissäkin yksi tällainen "se ei taas osaa sitäkään" ja "taas se tekee näin vaikka oon sanonu miljoona kertaa"...en ymmärrä en.

Opetelkaa olemaan sen miehenne kanssa niin kun se olis oikeasti teidän, SINUN kumppani eikä vaan joku joka hihna kireänä koittaa tanssia pillinne mukaan. Antakaa ne ruokarahat lapselle tai tilatkaa pitsat ja pistäkää lapset syömään sitä, lämmittäkää sauna tai menkää suihkuun ja pussailkaa.

Hirveetä suorittamista ja pankinjohtamista teidän elämä.

Mukavaa, että sulla on aloitteellinen ja vastuullinen mies. Ketjun aihehan ei siis oikeastaan edes koske sua ollenkaan.

Vaikutat aika empatiakyvyttömältä ketjun aiheen tilannetta kohtaan. Eivät nuo ehdotuksesi ole mahdollisia, jos mies päättää jättää vastuun kodista naiselle. Valitettavasti se ei useinkaan tule miehestä ilmi ennen kuin on "liian myöhäistä". Neuvosi pätevät osaan tilanteista, mutta ketjun aiheeseen ne eivät oikeastaan liity mitenkään.

Mielestäni oleellisempaa on kysyä, miksi on niin monia miehiä, jotka jättävät vastuun kodin perusasioista naiselle, kuin moittia niitä naisia, jotka joutuvat selviytymään sellaisen tilanteen kanssa.

Vierailija
125/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa roskaruokaa on ihan jees. Lapsetkin tarvitsee elämyksiä, henkinen plussa voittaa fyysisen miinuksen :D

Vierailija
126/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on miehesi, joka tarvitsee tämän piristyksen elämäänsä? Anna sen jatkua, ja mieti voisitko itse olla miehellesi parempi..

Vierailija
127/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vannon eineksien nimeen silloin kun ei ole aikaa tai halua kokata. Esimerkiksi Apetitin pakastekeitot sisältävät täsmälleen samat ainesosat kuin mitä itse laitan keittoihin. Toki tulee halvemmaksi tehdä itse.

Meillä juuri tänään äidin kokkausvuorolla tarjoiltiin muuten Apetitin lihakeittoa. Eilen oli isän vuoro, ja isä leipoi pizzaa. Viikonloppuna tehdään porukalla ruokaa, ja lapset saavat auttaa.

Vierailija
128/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tuo nyt ihmekään? Miehethän on just tollasia. Menee siitä, missä aita on matalin, jotta ei tarvis ponnistella. Miehet vaivautuu vain seksin ja urheilun vuoksi, ei muun. Minä olen jo luovuttanut. Syököön niitä makkaraperunoita, kun ovat keskenään. Otan osani sitten takaisin muissa hankinnoissa.

Vierailija
129/130 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokintavuoro

Vierailija
130/130 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tilaa koskaan pitsaa

olen profeetta