Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te kauniit tiedätte olevanne hyvännäköisiä?

Vierailija
12.10.2017 |

tätä aina ihmettelen? laitatteko kuvia jatkuvasti johonkin faceen ja keräätte siellä kehuja vai mistä tiedätte että kaikki pitää teitä kauniina?

Kommentit (235)

Vierailija
181/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peili kertoo ja btw Suomessa ei ole vaikeaa olla kaunis kun ei ole ylipainoa, ei polta tupakkaa, pukeutuu kauniisti, on paksut, pitkät hiukset ja valkoiset, tasaiset hampaat. Moni mies on kehunut ulkonäköä ja muutama nainen. Sinäänsä sivuseikka miltä näyttää kunhan on itseensä tyytyväinen. 

Niin no. Nuorempana olin mitoissa 165/49kg, enkä saanut yhtään sen enempää huomiota kuin nyt 65 kiloisena. Paksut hiukset on ja kaikkea, mutta jokin sitten ilmeisesti ulkonäössäni on niin häiritsevää.

Vierailija
182/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihtuisin lasten samaisen jälkeen, näyttäisin prinsessa ruususelta. Itse koen asian ristiriitaisena, tiedän Ruususen olevan kaunis, mutta minä vähättele itseäni kiusaustaustan vuoksi. En jaa kuvia koskaan, koskaan kehtaa kerskua, enkä antaa kenellekään mahdollisuutta loukata enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tyytyväinen ulkonäkööni. En yleensä ajattele sitä, en peilaa itseäni jatkuvasti, enkä etsi itsestäni virheita. En myöskään vertaa itseäni muihin, se on aivan järjetöntä. 

Vierailija
184/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peili kertoo ja btw Suomessa ei ole vaikeaa olla kaunis kun ei ole ylipainoa, ei polta tupakkaa, pukeutuu kauniisti, on paksut, pitkät hiukset ja valkoiset, tasaiset hampaat. Moni mies on kehunut ulkonäköä ja muutama nainen. Sinäänsä sivuseikka miltä näyttää kunhan on itseensä tyytyväinen. 

Niin no. Nuorempana olin mitoissa 165/49kg, enkä saanut yhtään sen enempää huomiota kuin nyt 65 kiloisena. Paksut hiukset on ja kaikkea, mutta jokin sitten ilmeisesti ulkonäössäni on niin häiritsevää.

Alipaino ainakin on häiritsevää ja varsinkin jos on ihan muodoton tikku ilman takapuolta.

Vierailija
185/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alipaino ainakin on häiritsevää ja varsinkin jos on ihan muodoton tikku ilman takapuolta.

No, en hypännyt 49kg painosta suoraan 65kg painoon, vaan välissä olen ollut 50, 51, 52, 53, 54, 55....jne kg. Eikä kyllä eroa ole ollut, yhtä itsekseen sai olla illanvietoissa jne. 

Vierailija
186/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tuo on? Kyllä nyt jokainen näkee peilistä tai kuvasta joka itsestä on otettu, onko kaunis, tavallinen vai ruma. Miksi ihmeessä se liittyisi siihen mitä muut sanoo? Siinä tapauksessa joo, jos on itse sokea niin ei voi tietää.

Faktat faktoina. Erittäin harva ihminen on kaunis/komea, ehkä pari prosenttia väestöstä ja sama juttu oikein rumat ihmiset, hekin ovat ääripää, lähes kaikki ihmiset ovat tavallisia, eli enemmän tai vähemmän ok, jotain pientä tai isompaa vikaa ulkonäössä. Ja ei, sitä ei lasketa että osaa meikata itsensä taitavasti että näyttää kauniilta, vaan pitää olla ilman meikkiä kaunis. Virheetön iho, symmetriset kasvot, kauniit hiukset, isot silmät, pieni nenä, eikä saa olla liian kapeat huulet, ja näkyvä amorinkaari pitää olla jne.

Vierailija
187/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päivitä valokuvia, tietysti kaverit kehuisi kohteliaisuuttaan, mutta mun mielestä tyrkkynä oleminen on noloa.

Leikkasin n. 10v sitten hiukset lyhyiksi ja miehet eivät enää katsoneet minuun missään. Taisi olla pari ylikiloakin. Ajattelin että okei, tässä iässä alkaa sitten se että miesten päät eivät enää käänny ja okei.

En pitänyt lyhyistä hiuksista, enkä jaksanut niitä laittaa ja kasvatin taas pitkät. Erosin ja laihduin aika lailla. Ilmeisesti olin taas nätti, koska todellakin taas miesten päät kääntyivät, niin nuorten kuin vanhojenkin. Olin hämmästynyt koska luulin että ne ajat ovat jo ohitse. Edelleen saan katseita ja iltaravintoloissahan se arvo tsekataan, saan kyllä kommentteja ja huudahduksia. Eli pienestä näyttää olevan kiinni. En kyllä mieti ulkonäköä sen kummemmin.

Mulla aivan sama. Nuorena, hoikkana ja pitkähiuksisena mulla oli vähän liikaakin vientiä. Vuosien vieriessä ja mm. perhe-elämän aikana kiloja kertyi ja hiukset olivat välillä melko lyhyenä. Nyt on taas pidempi tukka ja olen laihduttanut, selkeästi miehet ovat taas kiinnostuneempia, kuin pulskassa lyhythiusvaiheessa. Näistä se taitaa lähinnä olla kiinni.

Vierailija
188/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hämmentävää, ette tiedä oletteko kauniita vai rumia. Itse huomaan sen viimeistään valokuvista, että paremminkin vois asiat olla.

Ehkä perusnäteillä, tai persoonallisella tavalla hyvännäköisillä asia voi olla vähän kiikun kaakun valokuvaus- tai peiliinkatsomishetken olosuhteista (valaistus, kuvakulma, väsymyksen taso, ilme, asento, vaatetus) sekä omasta fiiliksestä riippuen. Samoin ulkopuolisten reaktiot vaihtelee: osa viehättyy todella, osaa ei nappaa.

Itse olen ihan oikeasti ulkonäöltäni tämänhetkisen kauneuskäsityksen mukaan epäviehättävä, joten valokuvat, peilikuvat ja ihmisten palaute ei anna ristiriitaista infoa, vaan on aika homogeenisesti rumuuteen viittaavaa. Todella kauniiden osalla varmaan sama juttu päinvastoin

Vierailija
189/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kysymys tuo on? Kyllä nyt jokainen näkee peilistä tai kuvasta joka itsestä on otettu, onko kaunis, tavallinen vai ruma. Miksi ihmeessä se liittyisi siihen mitä muut sanoo? Siinä tapauksessa joo, jos on itse sokea niin ei voi tietää.

Onhan tässä keskustelussa ollut meitä, jotka olemme luulleet olevamme kauniita, mutta asian todellinen laita selvinnyt pikkuhiljaa. 

Olen voinut lähteä illanviettoon pitkään laittautuneena peilistä katsoen, kuinka ihanalta ja kauniilta näytän. Ja viettänyt sitten illan yksinäni katsoen sivusta, kun kaverini keräävät ihailijoita.

Vierailija
190/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tässä keskustelussa ollut meitä, jotka olemme luulleet olevamme kauniita, mutta asian todellinen laita selvinnyt pikkuhiljaa. 

Olen voinut lähteä illanviettoon pitkään laittautuneena peilistä katsoen, kuinka ihanalta ja kauniilta näytän. Ja viettänyt sitten illan yksinäni katsoen sivusta, kun kaverini keräävät ihailijoita.

I feel you

Vierailija
191/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymystä ja naurusta! Iloiset ajatukset tulevat jatkuvasti mieleeni useita kertoja päivässä. Joudun usein varta vasten vakavoitumaan sopeutuakseni tilanteeseen ja ympäristöön. Sekin kyllä onnistuu.

Vierailija
192/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on usein vaikea hahmottaa kuka oikeasti on kaunis kun on hiukset värjätty, meikkiä, keinoripsiä, botoxia ym. ym.

Luulevat kaunistuvansa noilla mutta käykin päinvastoin kun usein menee överiksi.

Vierailija
193/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa naista joka olisi kaikkien mielestä kaunis. Täysin makuasioita. Kukaan ei pysty kaikkia miellyttämään ulkonäönkään suhteen.

Vierailija
194/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niinsanotusti klassisen kaunis, lähinnä erikoisen näköinen; minulla on suuret vihreät silmät, punertavat hiukset, ja erittäin selkeät, kaartuvat huulet. Vartalo on kuin hieman isompikokoisella Dita Von Tease:llä (syynä lienee rakkauteni ruoanlaittoon ja punaviinin). En ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, mutta seksikkäänä kylläkin. Vaikka eihän näin tietenkään saisi sanoa.

Näin 45-vuotiaana, eronneena ja iloisena naisena treffipyyntöjä on tullut kaikenikäisiltä, myös naisilta. Eli taidan minä olla ihmisten silmään ihan mukavan näköinen.

Vierailija
195/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pankaa meikit menemään tai kuolen ikävään, tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niin kuin ennenkin...

Vierailija
196/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niinsanotusti klassisen kaunis, lähinnä erikoisen näköinen; minulla on suuret vihreät silmät, punertavat hiukset, ja erittäin selkeät, kaartuvat huulet. Vartalo on kuin hieman isompikokoisella Dita Von Tease:llä (syynä lienee rakkauteni ruoanlaittoon ja punaviinin). En ole koskaan pitänyt itseäni kauniina, mutta seksikkäänä kylläkin. Vaikka eihän näin tietenkään saisi sanoa.

Näin 45-vuotiaana, eronneena ja iloisena naisena treffipyyntöjä on tullut kaikenikäisiltä, myös naisilta. Eli taidan minä olla ihmisten silmään ihan mukavan näköinen.

No mun makuun kuullostat täydelliseltä!

Vierailija
197/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Joko olet kaunis tai tavallinen, ja vaikka miten laitat itsesi se ei muuta asiaa mikä olet oikeasti. Ja monesti onkin niin, että jos oikeasti on tosi kaunis, ei miehet uskalla edes lähestyä, varsinkin jos näytät kopealta. Ne tavallisen nätit iloisen ja helposti lähestyttävän oloiset naiset keräävät huomion sitten itseensä kun miehet voivat olla rennosti omana itsenään.

Vierailija
198/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se korkein ja ylin tuomio naisen ulkonäön tasosta saapuu HOMOMIEHELTÄ tietenkin.

Jos homo noteeraa ja kehuu, tiedät olevasi toudella hyvä, lähes täydellinen. Haha. Homomies on jostain syystä yleensä erittäin kehittynyt kauneudentajussaan.

Vierailija
199/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on sanottu kauniiksi, harvemmin suoraan mutta muilta kuullut että nain on sanottu.

Itse en näe itseäni kauniina.  Näen ihan normaalinnäköisen naisen,  ja itse pidän itseäni yleisestä kauneusihanteesta poikkeavaksi. Siksi en voi siis kaikkien mielestä olla kaunis.

En ole "Elovena-tyttö" pyöreine naamoineen ja sinisine silmineen ja kultakiharoineen.  Ja itse en sellaista pidä kauniina joten tässäkin näkee että mielipidettä on niin monta kuin katsojaakin.

Olen liian tumma, minulla on karakteeriset piirteet,  tummat silmät,  tyypillistä suomalaista tummempi iho. Me olemme koko pereh ja suku tummia ja tummatukkaisia, ilmeisesti geenit jostain missä tämä ulkonäkö on vallitseva.  Isäni tosin vaalea sinisilmä.

En ajattele siis itseäni kauniina mutta pidän itsestäni paljon enkä vaihtaisi kenenkään kanssa. 

Ei elovenatytöllä ole pyöreät posket: hoikka, vaalea

Pyöreät posket ei tarkoita lihavaa.

Vierailija
200/235 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet melko varmasti kaunis (tai et ainakaan ruma), jos

- koet olevasi "automaattisesti" hyväksytty ja pidetty

- ihmisiin tutustuminen on helppoa, sillä he ovat mielellään aloitteellisia kanssasi

- huomaat ihmisten yrittävän tehdä sinuun vaikutusta

- miehet ovat kohteliaampia kuin naiset

- koet olevasi yhtä arvokas kuin muut, vaikka epäonnistuisit jossain (itsetuntosi on saavutuksistasi riippumatonta), etkä tiedä millaista on kärsiä alemmuuskompleksista.

En tiedä onko asiat kellään noin mahtavasti, mutta JOS on, ei takuulla tarvitse murehtia ulkonäöstään tippaakaan. Jos on jotain pieniä "kauneusvirheitä", on turha miettiä niitä, jos ne ei vaikuta mihinkään.

Olen hieman eri mieltä noista.

Jos olet todella kaun

Joo, tästä samaa mieltä. Mut sitte jos on oikein superkaunis, eivät miehetkään uskalla lähestyä - koska eivät usko olevansa riittävän "korkeatasoisia" niin kaunille naiselle..

Tällä yritin selittää itselleni sitä, kun nuorena jäin illanvietoissa aina ylimääräiseksi, kun kavereille tultiin juttelemaan, kysymään puhelinnumeroa, hakemaan tanssimaan jne.

Tunnun saavan kyllä pitkiä katseita, mutta otaksun tämän johtuvan ennemmin siitä, että vaate- ja meikkimakuni on aivan karsea.

Mua katsotaan, koska mulla on iso nenä, ei siksi että olisin kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan