Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te kauniit tiedätte olevanne hyvännäköisiä?

Vierailija
12.10.2017 |

tätä aina ihmettelen? laitatteko kuvia jatkuvasti johonkin faceen ja keräätte siellä kehuja vai mistä tiedätte että kaikki pitää teitä kauniina?

Kommentit (235)

Vierailija
121/235 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,olen kyllä aina ajatellut olevani kaunis mutta ei minua baarissa iske kuin kaatokänniset miehet eikä kukaan pysäyttele kadulla ja ihmettele kauneuttani. Ihan normaalisti saan elää ja olla,ehkäpä en sitten niin kaunis olekaan.

Vierailija
122/235 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan itse olevani kaunis monestakin eri syystä. Ensinnäkin siitä, että olen hoikka, luomusti isorintainen, pitkäsäärinen ja mallinmittainen nuori nainen. Mulla on myös kauniit kasvot, hyvin hoidetut pitkät kauniit hiukset, hyvä kroppa ja pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi. Saankin paljon, PALJON, ihailevia katseita kaikenlaisilta miehiltä, myös varatuilta miehiltä. Uskallanpa väittää, että saisin kenen tahansa varatunkin miehen itselleni. Mutta mä kelpuutan VAIN kaikkein komeimmat ja parhaimmat miehet. Eli tarkoittaa siis pitkää, isosti varusteltua "sieltä", komeaa, lihaksikasta, vaikutusvaltaisessa työssä olevaa ja rikasta miestä. :)

N23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte että päät kääntyy teidän perään? Käännättekö itse päänne ja tarkistatte asian, kun ei ole silmiä selkäpuolella.

Vierailija
124/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan itse olevani kaunis monestakin eri syystä. Ensinnäkin siitä, että olen hoikka, luomusti isorintainen, pitkäsäärinen ja mallinmittainen nuori nainen. Mulla on myös kauniit kasvot, hyvin hoidetut pitkät kauniit hiukset, hyvä kroppa ja pukeudun naisellisesti ja tyylikkäästi. Saankin paljon, PALJON, ihailevia katseita kaikenlaisilta miehiltä, myös varatuilta miehiltä. Uskallanpa väittää, että saisin kenen tahansa varatunkin miehen itselleni. Mutta mä kelpuutan VAIN kaikkein komeimmat ja parhaimmat miehet. Eli tarkoittaa siis pitkää, isosti varusteltua "sieltä", komeaa, lihaksikasta, vaikutusvaltaisessa työssä olevaa ja rikasta miestä. :)

N23.

Sitten vuosien päästä litkit skumppaa kalsareissa yksiössäsi. Kymmenistä prinssiehdokkaista kukaan ei jäänytkään pidemmäksi aikaa.

Vierailija
125/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa.....oon aina pitänyt itseäni rumana, äiti kehotti menemään missikisoihin nuorena. On myös kotona sanottu kauniiksi ja normaalia kauniimmaksi, äitini oli kauneusalalla töissä.

Olen nuorena kuullut vanhemmilta miehiltä joskus ohikulkumatkalla että olen kaunis, miehet on kehuneet kauniiksi, baarissa on nuorena lähestytty.

Jotkin naiset myös sanoneet mallin näköiseksi, prinsessaksi? ym. harvemmin naiset kyllä kehuu toisia naisia....kateus!

Silti kauneus ei ole suojannut kiusaamkselta eikä masennukselta jonka kanssa painin ja se toi lisäkiloja. Joita yritän nyt saada pois. Näin 40v:nä saa jo olla rauassakin ja antaa nuoremmille ja kauniimmille tilaa taas loistaa.

Mutta jokaisella se vanheneminen on joskus edessä..se tasaa puntit.

ap

Vierailija
126/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomalla peiliin. Moni mies tai nainen on sanonut. Mulla ei ole kuvia netissä.

Vierailija
127/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut poimittiin Seuran Aurinkotytöksi 70-luvun alussa. Sen jälkeen veli ilmoitti missikisaan. En lähtenyt ja tuskin olisin edes menestynyt.

Vierailija
128/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon perään katsomisen huomaa vahingossa ja hieman noloissa tilanteissa.

Kääntyy sanomaan työkaverille jotain ja missäs hänen silmänsä ovatkaan kuin hanurissani. Kääntyy esim valoissa odotellessaan katsomaan viereensä niin taas joku tapittaa takalistoa. Ajat pyörällä ja ikkunasta huudellaan hyvä perse. Tuntemattomat puristelevat persettäsi tungoksessa. Vastaavia tilanteita paljon.

Silloin joskus perse ei niin ollut muodissa ja sitä koitti peitellä. Silti tälläistä oli paljon. Ilmeisesti naisen takapuolen ihailu ei ole koskaan ollut pois muodista miesten keskuudessa.

Vierailija
129/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on usein sanottu, että olen tosi kaunis, tai jopa yksi kauneimmista ihmisistä jonka joku on nähnyt. Sen näkee sanojan ilmeestä kun oikeasti sitä tarkoittaa.

Tiedän siis olevani varmaan sitten keskivertoa kauniimpi, mutta faktahan on silti se, että jonkun mielestä voin olla vaikka kouluarvosanoissa 7 ja jonkun toisen mielestä taas 9,5. :)

Vierailija
130/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset päättävät heti kättelyssä olla pitämättä minusta vaikka eivät tunne mitenkään. Tätä tapahtuu suhteellisen usein.

Eli olet heidän mielestään todennäköisesti liian kaunis, koska kauniit naiset saavat muide naisten vitutuskäyrän samantien pomppaamaan maximiin:D

Edellyttäen tietenkin, että olet nainen:)

Vierailija
131/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva nähdä ketkä kaikista kommentoijista on oikeasti kauniita. Sanoihan se Tuksukin että hänelle ollaan kauneudestaan kateellisia tms.

Sit toisaalta taas oma mieheni joka on todella komea ei vaan oikeasti itse sitä ymmärrä ja pitää itseään ihan tavisnäköisenä vaikkei todellakaan sitä ole. Muutaman kerran oon yrittänyt avata sille omaa ulkonäköään ja kuittaa sen lempeästi höpöjuttuna koska mä oon sen vaimo ja rakastan sitä niin siks näen vähän ruusuisesti kuulemma. Eli ei tajua.

Vierailija
132/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voisi olla tietämättä? Paitsi ehkä epävarmana teininä...

Vierailija
133/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin kaunis ja tiesin sen. Minulla on hyvin symmetriset kasvonpiirteet ja kauniit silmät sekä huulet. Sain paljon huomiota ja sanottiin suoraan, että olen kaunis. Nyt olen jo vanhentunut, jäljellä on nuo samat ominaisuuder, mutta vanhentuneissa kasvoissa. Enää ei kukaan enkä itsekään voisi sanoa olevani samalla lailla kaunis. Nauttikaa nuoret kauneudestanne , olette kaikki kauniita nuorena !

On meitäkin, jotka eivät ole. Itse olen todella ruma ja olen saanut siitä kuulla koko ikäni. Vanhempani kohtelevat normaalin näköisiä/viehättäviä sisaruksiani eri tavalla kuin minua. Elämäni olisi niin paljon antoisampaa ja parempaa, jos olisin fyysisesti kaunis. 

Vierailija
134/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23.

:DDD

No moi, olet selkästi miespuolinen trolli

Vierailija
135/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää että mikä on se teidän joidenkin naisten kokema 'paha katse' naisten taholta. Näin resting bitch facen omaavana toivon, etten ole antanut sellaista kenellekään tai toivottavasti sitä ei ainakaan ole tulkittu kateudeksi. :D

Minulla on yksi tosi kaunis kaveri, joka sattuu myös olemaan todella suosittu, MYÖS naisten keskuudessa siis. Syynä on yksinkertaisesti se, että hän on mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Minusta se todistaa, ettei ketään vihata kauneuden takia.

Että pää pois sieltä perseestä, "kaunottaret".

Vierailija
136/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää että mikä on se teidän joidenkin naisten kokema 'paha katse' naisten taholta. Näin resting bitch facen omaavana toivon, etten ole antanut sellaista kenellekään tai toivottavasti sitä ei ainakaan ole tulkittu kateudeksi. :D

Minulla on yksi tosi kaunis kaveri, joka sattuu myös olemaan todella suosittu, MYÖS naisten keskuudessa siis. Syynä on yksinkertaisesti se, että hän on mukava, fiksu ja huumorintajuinen. Minusta se todistaa, ettei ketään vihata kauneuden takia.

En sanonut että mua vihataan. Olen myös rento, huumorintajuinen, mukava, fiksu ja iloinen.

Vierailija
137/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että mua vihataan. Olen myös rento, huumorintajuinen, mukava, fiksu ja iloinen.

Mahdatko silti vähän ylitulkita niitä pahoja katseita? Miksei se kaunis ja fiksu kaverini koe saavansa noita katseita?

Toiset katsovat "pahasti" aina kaikkia, koska perusilme on sellainen, minä mukaanluettuna. Älkää please ylitulkitko jokaista vastaantulevaa ilmettä.

Vierailija
138/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko silti vähän ylitulkita niitä pahoja katseita? Miksei se kaunis ja fiksu kaverini koe saavansa noita katseita?

Toiset katsovat "pahasti" aina kaikkia, koska perusilme on sellainen, minä mukaanluettuna. Älkää please ylitulkitko jokaista vastaantulevaa ilmettä.

Mitä katseita? En ole ap.

Vierailija
139/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä katseita? En ole ap.

Joo ei munkaan viesti ollut AP:lle suunnattu, vaan näille kaunokaisille, jotka kokevat saavansa muilta naisilta pahoja katseita. Ja sinä vastasit siihen, joten oletin sinun olevan yksi niistä.

Vierailija
140/235 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N23.

Vaikutusvaltainen,rikas..ainakaan oman ikäisesi ei varmaan vielä ole sitä:D ja tuskin ne miehet auta vaimoa havittelee keillä on jo vaikutusvaltaa ja rahaa..kyllä ne muun asian perässä ovat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi