Mies ei ole enää pitänyt yhteyttä saatuaan seksiä
Kuukauden tuttavuus ja päädyttiin toisella tapaamisella petipuuhiin. Sovittiin, että tavataan vielä, mutta mies ei ole enää pitänyt yhteyttä. Ilmeisesti pettymys.
Kommentit (33)
Pitää kääntää voitoksi. Jos mies oli hyvä panemaan, ei mennyt hukkaan.
Shoots and scores!
....ja seuraavaan nuppuun.
Vierailija kirjoitti:
Tästä mä naatin kun jännämiehet satuttaa naisia.
En kyllä koskaan saa nautintoa toisten pahasta olosta. Mutta hei. Kyllä tuosta kokemuksesta pääsee yli. Mies oli kusipää ja ei tuosta olisi kunnon miestä saanut. Kyllä sekin saa ajastaan maistaa omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Unohda se mies. Joskus vain käy noin, eikä se tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa. Jos parisuhdetta haluat, niin löydät kyllä jonkun, jonka kanssa sovitte paremmin yhteen.
Just näin. On hyviäkin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No jos se olisi ollut pelkän seksin perään, niin sille varmaan olisi kelvannut seuraavakin pano.
Veikkaanpa, että seksi taisi olla melkoisen huonoa. Ja kun tietää, miten isossa puutteessa suurin osa miehistä elää, niin kokemus taisi olla miehelle suorastaan traumaattinen :DD
Valise siis yksi tai useampi seuraavista:
- Ap on lahna."kuin ruumista panis"
- ei suostunut suuseksiin
- löysä pillu
- ruokkoamaton puska/perskarvat
- pesemätön, kuolemalle löyhkäävä pillu
- paskainen perse
- hirveet raskausarvet/roikkuva nahka
- karvoja siellä, mihin ne eivät kuulu
Niin tämä.
Melkein kaikkiin noista on tullut joskus törmättyä eikä tuossa vaiheessa paljoa huvita alkaa selittämään, että miksi ei sittenkään kiinnosta. Yleensä on tullut vain hoidettua hommat hammasta purren ja sen jälkeen jättänyt vain vastaamatta. Monsu on sen jälkeen jonkun toisen miehen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Jännämiehillä seksinsaaminen on niin helppoa, joten miksi tyytyä yhteen naiseen.
Korjattu.
En ihmettele, jos ei kiinnosta jatkaa ihmisen kanssa joka ei pidä seksistä. Normaali nainen sanoisi "harrastettuamme seksiä". Jos nainen ajattelee, että "mies sai seksiä" ja tämä kieroutunut tapa suhtautua seksiin näkyy päälle päin (ja näkyyhän se), varmaan tulee miehelle houkutus juosta.
Minä tapasin unelmieni miehen, (turvapaikanhakija), hän ei vastaa puhelimeen, vaikka sanoi, että olen ihana. Hän sanoi, että hän pitää lihavista naisista ja ikä ei ole ongelma. En ymmärrä, miksi ei vastaa. Olen aivan onneton. Hän vei sydämeni. Olisin ottanut hänet asumaan luokseni, vaikka olen työtön.
Olisi kannattanut siis panna jo heti ekalla tapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, jos ei kiinnosta jatkaa ihmisen kanssa joka ei pidä seksistä. Normaali nainen sanoisi "harrastettuamme seksiä". Jos nainen ajattelee, että "mies sai seksiä" ja tämä kieroutunut tapa suhtautua seksiin näkyy päälle päin (ja näkyyhän se), varmaan tulee miehelle houkutus juosta.
Suht ankeeta kun ensin on kuukausi tapailtu ja sitten "saa armosta" paskaa seksiä hirveiden odotusten jälkeen. Voisi ehkä hiukan vituttaa koko homma. Saattaisi jopa tulla sellainen fiilis että pitäköön tunkkinsa..
Vierailija kirjoitti:
Monsu?
Monsteri, veikkaisin.
Usein kysytään, mistä voi tietää, onko joku vain seksin perässä? Harrastamalla tietysti seksiä mahdollisimman nopeasti. Se on ainoa keino päästä mahdollisesta kokemusten keräilijästä eroon ja päästä jatkamaan jälleen oikean suhteen etsimistä.
Pihtaamista moni jaksaa kauankin katsella, kun samaan aikaan pyörittää muutamaa muutakin ja aina välillä joku lankeaa.