Mies ei ole enää pitänyt yhteyttä saatuaan seksiä
Kuukauden tuttavuus ja päädyttiin toisella tapaamisella petipuuhiin. Sovittiin, että tavataan vielä, mutta mies ei ole enää pitänyt yhteyttä. Ilmeisesti pettymys.
Kommentit (33)
Miehillä seksinsaaminen on niin helppoa, joten miksi tyytyä yhteen naiseen.
Mulla oli lyhyt suhde miehen kanssa ja mies olikin vain seksin perään. On mennyt yli vuosi ja mies yrittää lähestyä viesteillä ja kuulumisilla edelleen. Vastaan hymiöllä. En todellakaan lämpene hänelle.
Ottaa yhteyttä, kun saa taas seisomaan. Toisilla se vie yllättävän kauan aikaa.
Mites intiimihygienian kanssa oli?
Odottiko miestä rekan yliajama rämemajava?
Tunteettomia pelimiehiä. Hyi oksennus!
Jos ikää yli 30v, niin liian railakas seksi ottaa voimille.
Vierailija kirjoitti:
Se sai jo sen, mitä halusi.
50-50, jos nainenkin sai.
ei ole kiinnostunut sinusta sen enempää. miksi vingut? taisit olla ihastunut
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lyhyt suhde miehen kanssa ja mies olikin vain seksin perään. On mennyt yli vuosi ja mies yrittää lähestyä viesteillä ja kuulumisilla edelleen. Vastaan hymiöllä. En todellakaan lämpene hänelle.
Taitaa olla mies puutteessa niin ajatteli että jos vaikka sais uudelleen
Tästä oppii sen, ettei miehille pidä antaa parastaan liian äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden tuttavuus ja päädyttiin toisella tapaamisella petipuuhiin. Sovittiin, että tavataan vielä, mutta mies ei ole enää pitänyt yhteyttä. Ilmeisesti pettymys.
Taas yksi viiva lisää jännämiehen seinälle, onneksi olkoon olet yksi jännämiehen monista kaadoista.
Tästä mä naatin kun jännämiehet satuttaa naisia.
Miehelle voi kostaa. Kun ehdottaa seuraavaa kertaa , älä avaa ovea. Tai jos avaat, älä avaa housuja.
Ehkä se tapasi jonkun uuden, ja ihastui siihen rajusti.
Turha syytellä liikaa itseä, jotkut ihmiset eivät vain sovi toisilleen. Tarkoitan siten, että molemmat kiintyisivät tarpeeksi toisiinsa.
Unohda se mies. Joskus vain käy noin, eikä se tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa. Jos parisuhdetta haluat, niin löydät kyllä jonkun, jonka kanssa sovitte paremmin yhteen.
Mä oisin onnellinen jos ne välillä jättäis rauhaan.