Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Äidit jotka liikuitte paljon raskausaikana?

Vierailija
01.04.2006 |

Siis sellaiset jotka liikkuivat paljon, päivittäin, olematta kuitenkaan ns. huippu-urheilijoita trimmattuine lihaksineen.



Minkä kokoisia vauvanne olivat syntyessään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta johtunee koostani myöskin (sekä syntymäkoostani).

Vierailija
2/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo yliaikaisuus kasvatti heitä masussa:). Eka meni vain 6 pv yli ja painoin 3400.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat 3970 g ja 4100 g.

Vierailija
4/4 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuna aikana kummatkin lapset painoivat n. 3kg eli aika sirpakoita olivat, itse olen keskikokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi