Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ihan ensimmäinen reaktiosi, kun kuulit Presidenttiparin saavan vauvan?

Vierailija
09.10.2017 |

Mä tulin iloiseksi uutisesta. Mutta sitten mietin, että en itse kyllä enää tuossa iässä jaksaisi mitään yöheräilyjä harrastamaan.

Kommentit (521)

Vierailija
321/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää on varmaan joku trolli, eikun tässä on näin monta sivua, katsotaas"

Vierailija
322/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilo.

Seuraavana vähän huoli lapsen puolesta, koska itse olen jäänyt 40-vuotiaana orvoksi ja suvuttomaksi. Toivottavasti onnistuvat rakentamaan hyvät suhteet Saulin vanhempiin lapsiin tai nuorempiin kummeihin tms., jotta lapsella on tukiverkko, kun nuorena aikuisena jää vaille vanhempia/ hoivaa heitä. 

40- vuotias orpo? Minä luulin että vaan lapsi voi olla orpo.

Minulta on isä kuollut ollessani 10 ja äiti kun olin 38. Olen myöskin orpo. Lapsihan se on aikuinenkin lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitimuts kirjoitti:

Olin tosi iloinen. Toki tuleva isä on iäkäs, mutta äiti vielä suhteellisen nuori. Ja kaksi isoveljeäkin läheisinä miehenmalleina. Ei kukaan meistä voi sanoa varmasti näkevänsä edes huomista päivää. Minusta Sauli nimenomaan on epäitsekäs, kun antaa myös puolisonsa kokea vanhemmuuden.

Nelikymppinen nainen ei kyllä ole enää edes suhteellisen nuori.

Onhan hän (40v ) vielä työelämässäkin lähes 30 vuotta ja eläkevuosikymmenet päälle. 70-luvulla syntyneet naiset elävät hyvinkin reippaasti yli 90 vuotiaiksi.

Vierailija
324/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli on nähnyt läheltä miltä 15 ja 20 vuotiaasta tuntuu kun menettää toisen vanhemman ja mitä jäljelle jääneeltä puolisolta vaatii. Johonkin tuohon lapsen ikähaarukkaan se menetys isän tulee todennäköisesti kopsahtamaan. Eli Sauli tietää mihin ryhtyy tästä näkökulmasta. Ehkä tämä aiempi kokemus juuri on yksi syy että ei välitä omasta korkeasta isäiästä, elämä kun vaan on rajallinen. Sekä tsunamikokemus. Mutta eläkkeelle Saulina jäisin ja hoitaisin vauvaa, nauttisin joka hetkestä taas uudessa elämässä.

Vierailija
325/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ilahtuminen :) Melkein tuli itku silmiin kun luin että ovat lasta kauan toivoneet mutta nyt vasta tärpännyt.

Itse lapsettomuutta kärsivänä sen tuskan tietää kun lasta ei tule. Ikää mulla on lähes 15v vähemmän kuin Haukiolla, mutta ilahuttaa kuulla että jos vanhemmallakin iällä voi onnistua niin ei itsekään ehkä ole ihan toivoton tapaus.

Sitten heräsi suru kun ihmisten kommentit on uskomattoman ilkeitä olleet netissä. En vaan voi ymmärtää. Sauli itse on leskeytynyt nuorena kun poikansa olivat vielä nuoria myös. Varmasti ymmärtää elämän realiteetit, mutta ei kuolema katso vain ikää. Ja ei elämää josssitellen kannata elää. 

Kertakaikkiaan ihanaa että onnistuivat, nyt toivon vain niin kovasti että kaikki menisi hyvin :)

Vierailija
326/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- epäuskoinen tyrmistys, mitä he oikein ajattelevat?

- no kiva Jennille sentään

- elämme maassa, jossa nainen voi saada yksinkin hedelmöityshoidon lahja(tai oikeammin osto-)siittiöillä. Ei tämä kai ole sen kummempaa.

Vierailija
327/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus oli "no onhan Sauli vähän vanha pikkuvauvan isäksi, mutta ihanaa".

Vierailija
328/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ajattelin, että eikö Jenni ole liian vanha tuohon touhuun. Sitten ajattelin, että Sauli on kuollut ennen kuin lapsi on 20 v.

Vierailija
329/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää te idiootit haukkujat. Hankkikaa elämä. Eiköhän se ole presidettiparin ihan oma asia päättää hankkia lapsi. Ikä ei ole vielä onneksi este ja heillä on varmasti tarjota rakkautta ja huolenpitoa ehkä enemmänkin kuin parikymppisillä , ehkä ei niin varmoilla vanhemmilla.

Parhaimmat Onnittelut tulevan vauvan johdosta Herra Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.

Pata kattilaa soimaa.

Miten lapsen hankkiminen on vain oma asia? Kyllä siinä pitäisi miettiä syntymättömän lapsen elämää ensisijaisesti eikä omia halujaan. Sinustako sillä ei ole mitään merkitystä, että lapsi jää todennäköisesti hyvin nuorena isättömäksi?  Ymmärrätkö yhtään mitä se tekee lapselle? Uskon kyllä, että kyseinen pari on asiaa miettinyt, mutta omat tarpeet ovat menneet järjen edelle. Valitettavasti lapsi on lopulta asian maksumies.

Vierailija
330/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, mukavaa että pitkä odotus palkitaan. Onnea vaan heille oikein kovasti.

Vierailija
331/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli. Iäkkäät vanhemmat niin riski lapsen terveydestä on suurempi mutta toivon kaikkea hyvää

Vierailija
332/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavallan Presidentti vaihtaa kohta vaippoja.

Kannattaisiko luopua seuraavasta kaudesta?

En äänestä enää Saulia. Lapset ensin.

Vierailija
333/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä vielä mitään mutta jos Haavistot alkaa odottamaan niin sitten en enää kestä. Pekka maha pystyssä kampanjoimassa:(

Vierailija
334/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vihdoinkin!

2. Kauhee ku vanha isukki.

P.S. Presidenttipari ei ole erisnimi.

Vierailija
335/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää te idiootit haukkujat. Hankkikaa elämä. Eiköhän se ole presidettiparin ihan oma asia päättää hankkia lapsi. Ikä ei ole vielä onneksi este ja heillä on varmasti tarjota rakkautta ja huolenpitoa ehkä enemmänkin kuin parikymppisillä , ehkä ei niin varmoilla vanhemmilla.

Parhaimmat Onnittelut tulevan vauvan johdosta Herra Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio.

Pata kattilaa soimaa.

Miten lapsen hankkiminen on vain oma asia? Kyllä siinä pitäisi miettiä syntymättömän lapsen elämää ensisijaisesti eikä omia halujaan. Sinustako sillä ei ole mitään merkitystä, että lapsi jää todennäköisesti hyvin nuorena isättömäksi?  Ymmärrätkö yhtään mitä se tekee lapselle? Uskon kyllä, että kyseinen pari on asiaa miettinyt, mutta omat tarpeet ovat menneet järjen edelle. Valitettavasti lapsi on lopulta asian maksumies.

Ei kyllä ole mikään hetken päähänpisto, jos ovat vuosia lasta jo yrittäneet. Harva sitä miettii lasta hankkiessaan, että millaisen elämän sitä lapselle tarjoaa. Jos noin tarkkaan pohdittaisiin, moni lapsi olisi jäänyt syntymättä. Lapsia hankitaan ihan itsekkäistä syistä, kun halutaan lapsi. Onnea presidenttiparille, joka varmaan pystyy tarjoamaan hyvät lähtökohdat lapselleen.

Vierailija
336/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että eipä ehdi lapsi pitkään isänsä kanssa elämään. En kyllä tuommoista odottanut.

Vierailija
337/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että av:lla yh-mammat ovat varmaan yhteen ääneen huutelemassa isän tärkeydestä lapselle.

Vierailija
338/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin täällä ketjun aiheesta, mutta olin ihan varma että kyseessä on provo. Vasta illalla huvikseen klikkasin ketjuun kun siinä oli niin paljon viestejä. Luin ekaa sivua, ja vaikutti että asiahan on totta. Menin Ilta-Sanomien sivulle katsomaan, ja sieltähän se uutinen heti pomppasi silmille. Todella yllättynyt olin, mutta ihan hyvä uutinenhan tuo on.

Vierailija
339/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä vielä mitään mutta jos Haavistot alkaa odottamaan niin sitten en enää kestä. Pekka maha pystyssä kampanjoimassa:(

Noista kahdesta se on kyllä Antonio kuka tulee raskaaksi.

Vierailija
340/521 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on yksityisasia, eikä tule vaikuttamaan presidentintyön hoitamiseen" = Tämä on vaimon projekti.