Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauli Niinistön ja Jenni Haukion vauva OFFICIAL

Vierailija
09.10.2017 |

Tänne kaikki presidenttiparimme vauvaonnesta!

Kommentit (712)

Vierailija
461/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni vaihtaa kohta kaksia vaippoja.

Vierailija
462/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ilahduttaa, että maailmaan syntynee ehkä uusi lapsi, jolla on erityisen hyvät taustat. Jos lapsi saa pitää isänsä parikymmentä vuotta ja hän on kiinnostunut maailman asioista, veikkaan, että keksustelut isän kanssa ovat vähän antoisammat kuin tavispertin isällä ja lapsella. 

Tulevaisuus näyttää, jatkaako Sale työelämässä seuraavan presidenttikauden jälkeen. Jos ei täyspäiväisesti, niin sitten tenavalle jää hyvin aikaa ja sekin on oikein mukava asia se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kritisoivat mammat ovat täällä samaan aikaan sekä tyhmiä että säälittäviä :D Teistä tuskin kukaan on Jennin tasoinen nainen ja satavarmasti teidän luuseri/jännämiehet tai sitten vaikka ihan akateemiset tavismiehenne (vai tuntevatko hekin kaikki maailman johtajat, häh?) ovat aika surkeita tapauksia kun verrataan erääseen Suomen lähihistorian viisaimmista miehistä.

Mutta suhteellisuudentaju on vaikeaa kun älykkyysosamäärä on alle 80.

Ei tarvitse olla älykäs, riittää että on utelias, lukutaitoinen ja ymmärtää lukemaansa tajutakseen että yli nelikymppisenä lapsen siittävä vanhempi on riski lapselle sekä fyysisesti että henkisesti. Varsinkin viimeisimmät tutkimustulokset todellakaan eivät kannusta miehiä lastentekoon vanhemmalla iällä. Presidenttipari saa nyt kuitenkin lapsen ja he varmasti itse ovat siitä onnellisia. He ovat kuitenkin julkisessa asemassa ja ihmisten mielenkiinnon alla. Olen itseasiassa yllättynyt että ihmiset ovat uskaltaneet ottaa asian esiin eikä kaikki keskustelu ole pelkkää tyhjänpäiväistä hymistelyä

Vierailija
464/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tätä uutista jo odotettukin. Onnea! :)

Vierailija
465/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi Jenni ja Sauli vanhemmiksi.

Jos olisin vauva niin tuuri kävisi.

Kontulan vauva en haluaisi olla.

Enkä halua että vanhemmat köyhiä tai ryyppää.

Vierailija
466/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ilahduttaa, että maailmaan syntynee ehkä uusi lapsi, jolla on erityisen hyvät taustat. Jos lapsi saa pitää isänsä parikymmentä vuotta ja hän on kiinnostunut maailman asioista, veikkaan, että keksustelut isän kanssa ovat vähän antoisammat kuin tavispertin isällä ja lapsella. 

Tulevaisuus näyttää, jatkaako Sale työelämässä seuraavan presidenttikauden jälkeen. Jos ei täyspäiväisesti, niin sitten tenavalle jää hyvin aikaa ja sekin on oikein mukava asia se.

Mitkä ovat nämä erityisen hyvät taustat. Presidenttipari on aivan täysin tavallinen ilman mitään suurempaa meriittiä mistään. Ja vanhat vanhemmat eivät ole fyysisesti erityisen hyvä tausta lasten kehitystä ajatellen. Niin että mikä tässä nyt on se erityisen hyvä tausta?

Vierailija
467/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on epäilemättä jo ruvennut lukemaan Vauva-palstaa netissä.

Vierailija
468/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Lipponenkaan mikään nuorukainen ollut, kun alkoi Päivin kanssa lapsia (tekemään).

Ps. Onko tapaus jo uutisoitu Ruotsissa?

Vierailija
469/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kritisoivat mammat ovat täällä samaan aikaan sekä tyhmiä että säälittäviä :D Teistä tuskin kukaan on Jennin tasoinen nainen ja satavarmasti teidän luuseri/jännämiehet tai sitten vaikka ihan akateemiset tavismiehenne (vai tuntevatko hekin kaikki maailman johtajat, häh?) ovat aika surkeita tapauksia kun verrataan erääseen Suomen lähihistorian viisaimmista miehistä.

Mutta suhteellisuudentaju on vaikeaa kun älykkyysosamäärä on alle 80.

Ei tarvitse olla älykäs, riittää että on utelias, lukutaitoinen ja ymmärtää lukemaansa tajutakseen että yli nelikymppisenä lapsen siittävä vanhempi on riski lapselle sekä fyysisesti että henkisesti. Varsinkin viimeisimmät tutkimustulokset todellakaan eivät kannusta miehiä lastentekoon vanhemmalla iällä. Presidenttipari saa nyt kuitenkin lapsen ja he varmasti itse ovat siitä onnellisia. He ovat kuitenkin julkisessa asemassa ja ihmisten mielenkiinnon alla. Olen itseasiassa yllättynyt että ihmiset ovat uskaltaneet ottaa asian esiin eikä kaikki keskustelu ole pelkkää tyhjänpäiväistä hymistelyä

Pidätkö itseäsi fiksuna? Et ole. Kerron miksi. Et ymmärrä, että presidentin lapsella on geeniperimänsä, sosiaalisten verkostojen puolesta ja lähes joka suhteessa parempi asema kuin tavispariskunnalla, jossa mies ja nainen ovat 25 vuotiaita.

Rautalangasta: ei pelkkä ikä ratkaise vaan moni muukin asia. Mitä luulet, kumpi menestyy elämässään paremmin ja elää terveellisemmin, presidenttiparin lapsi vai tavisperheen lapsi?

Vierailija
470/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää 'kuka vaan voi kuolla milloin vaan' -tyypit on kommentteineen naurettavia. Kyllä, näin voi tapahtua. Mutta vanhana ihan oikeasti KUOLLAAN ja se ei enää ole pelkkää leikkiä todennäköisyyksillä. Salen vanhuus on peruuttamaton tosiasia, joka ei koske nuoria isejä. Sale tulee olemaan 89-vuotias siinä vaiheessa kun lapsi pääsee ylioppilaaksi. Miettikää nyt hitto vähän.

Mistä sinä tiedät että pääseekö lapsi koskaan ylioppilaaksi tai elääkö ylipäätään niin vanhaksi että koulu tai opiskelut olisi mahdollista? Eihän Saulinkaan loppuelämän päiviä tiedä, voi olla huomenna tai yli 30 vuoden päästä. Geenit ja elämäntavat hänellä on ainakin kohdillaan.

Vierailija
471/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat nämä erityisen hyvät taustat. Presidenttipari on aivan täysin tavallinen ilman mitään suurempaa meriittiä mistään. Ja vanhat vanhemmat eivät ole fyysisesti erityisen hyvä tausta lasten kehitystä ajatellen. Niin että mikä tässä nyt on se erityisen hyvä tausta?

Sinä olet tyhmä kuin saapas. Tyhmä kuin saapas. Siinä kaikki, mitä kykenen sinulle sanomaan. Älä sinä ainakaan lisäänny, koska lapsesi hidastaisi koko muun luokan oppimista ja kuluttaisi paljon resursseja kun ei kykenisi itselliseen elämään.

Vierailija
472/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valitaan toiselle kaudelle niin ei varmasti jatka enää työelämässä vuonna 2024 eli kun on täyttämässä 76 vuotta.

Vierailija
473/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etenkin Jennin puolesta iloinen.

Vierailija
474/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootin tunnistaa tällaisista sanoista "aivan täysin tavallinen ilman mitään suurempaa meriittiä mistään". Liioittelet järkyttävästi koska hitaasti toimivat aivosi eivät kykene analysoimaan asioita ja asettamaan asioita mittakaavoihin ja antamaan niille merkityksiä. Kuulostat lähinnä jälkeenjääneeltä.

Vierailija
475/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lapsi/teini jaksaa kuunnella Salen jorinoita tai Jennin runoja, kun en minäkään jaksa? Eivät oo tästä ajasta.

N48

Vierailija
476/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki on vauva.

Vierailija
477/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI HYVÄ JUMALA

VOI HYVÄ JUMALA

Vierailija
478/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen taloudellinen tulevaisuus on turvattu, Jenni ja Sauli ovat sivistyneitä ja koulutettuja ihmisiä, jotka osaavat varmasti tulea lasta elämässä ja koulussa paljon paremmin kuin tavallinen sohvalla löhöävä kaljaa kittaava vanhempi. Onhan siitä paljon turkimustietoa, että koulutettujen ja lukevien vanhempien lapset menestyvät elämässään paremmin.

Vierailija
479/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 70v isä ja oon 30v. Menee hermot siihen kun se on hidas ja pihalla kaikesta, netistä ym.

Mun isä on 78-vuotias. On aktiivinen netissä, hoitaa mm. paikallisen selkäyhdistyksen sivustoa ja toimii jäsenyhdistyksen aktiivina. On facebookissa ja käyttää sähköpostia. Hankki älykännykän ennen minua. Hoitaa pankki-asiat netissä.

Vierailija
480/712 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on epäilemättä jo ruvennut lukemaan Vauva-palstaa netissä.

Kohta arvaamme, kenestä on kyse, kun palstalle ilmestyy kysymyksiä tyyliin "mikä olisi paras turvaistuin panssaroituun Mersu 600:een", "voiko kyseessä olla vaipanvaihtovuoron pakoilu, jos mies ilmoittaa lähtevänsä käväisemään valtioneuvoston istunnossa" tai "millaiset verhot sopisivat 50m2 lastenhuoneeseen 1820-luvulla rakennettuun kaupunkitaloon".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi