Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteen pitäisi "edetä" jonnekin?

Vierailija
09.10.2017 |

Olen nyt neljättä vuotta yhdessä erään naisen kanssa, ja minusta meidän suhteemme ei ole muuttunut juuri mitenkään ensimmäisen parin kuukauden jälkeen. Asumme omissa asunnoissamme, näemme kolmesta kuuteen kertaan viikossa, ja teemme yhdessä haukoja juttuja siinä missä suhteen alussakin. Nautimme täysillä toistemme seurasta. Olemme kolmikymppisiä. Kummallekaan ei ole tärkeää olla naimisissa tai hankkia lapsia, mutta välillä mietityttää, pitäisikö suhdetta "viedä eteenpäin", vaikka kaikki tuntuu juuri tällaisena todella hyvältä.

Kommentit (81)

81/81 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minkään asian pitäisi edetä?

Vaikkapa työura. Eihän sen tarvitse edetä, voi jäädä sinne kesätyöpaikalle, jos se on mukavaa ja muuten tyydyttää mieltä. Ei pidä kuitenkaan ihmetellä, jos joku muu kaipaa vaihtelua, uusia haasteita tai elämänmuutoksia.

Harrastus. Ei siinäkään tarvitse edetä alkeiskurssia pidemmälle. Voi vaan käydä joka vuosi sen alkeiskurssin uudestaan halutessaan, jos se tuntuu hyvältä. Jotkut muut ehkä haluaa uusia liikkeitä tai nostaa vaikeusastetta.

Tiedän, että yhdet ihmiset kävi autokoulua ihan vain aikaa tappaakseen. Mikäs siinä, sama kurssi vaan uudestaan ja uudestaan. Mä en kyllä jaksaisi.

Ei sen musiikkimaun tarvitse myöskään edetä titinalle-lauluista ja pikku kakkosesta mihinkään. Voi käydä tuttiritari-konserteissa, jos tykkää. Miksi pitäisikään kuunnella sitä mitä muut kuuntelee, kun muilla saattaa tulla uusia fiiliksiä, esim metallista tai ihan konemusasta.

Omalla kohdalla olen tehnyt pitkän kaaren punkista jazziin. Mutta ei sitä tarvitse muuttaa, voi pysyä aina samassa kohtaa, kuunnella samaa artistia ja samaa biisiäkin, jos se on se juttu.

Kiitos tästä postauksesta, nauroin vedet silmissä! :D

Noi tyypit jotka kävi autokoulua aina vaan huvikseen... apua! 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän