Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?

Vierailija
08.10.2017 |

Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?

Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!

Itselläni tuli mieleen tällainen:

Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.

Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?

Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.

Kommentit (1173)

Vierailija
1081/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin kaverini taaperoa ja otin pikkuisen mukaan kirpputorille. Lapsen isä on intialainen ja moni ihasteli söpöä pikkutyttöä mustine hiuspehkoineen, tuohon aikaan vielä joku pinkki tutti toi kivaa kontrastia. Vanhempi nainen kumartui katsomaan lasta ja odotin lässytystä, mutta sen sijaan tulikin töykeä kysymys" Ja mikäs vika on suomalaisissa miehissä?" Luulin kuulleeni väärin ja pyysin toistamaan, toisti ja halusi tietää puhuuko lapsen isä edes suomea!  Keitti niin pahoin että kumarruin ja kuiskasin naiselle "Ei puhu mutta iso muna sillä on!" Nainen meni  punaiseksi  ja luikki karkuun.

Vierailija
1082/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun pyörätuolissa minulle teini-ikäisenä tapahtuneen onnettomuuden johdosta koska olen alaraajahalvaantunut. Hämmästyttävän monet ihmiset luulevat yhä, että jos ihminen istuu pyörätuolissa niin hän on automaattisesti kehitysvammainen. Minulta on kysytty ties kuinka monta kertaa, että olenko kehitysvammainen, osaanko esimerkiksi lukea tai kirjoittaa, minkälaisessa kehitysvammaisten asuntolassa asun ja jos olen jonkun toisen ihmisen kanssa liikkeellä, niin häneltä kysytään usein, että onko hän minun avustajani tai minulle tarkoitetut kysymykset osoitetaan sille mukanani olleelle ihmiselle. Monesti on käynyt sellaisessa tilanteessa, että kun seurassani ollut ihminen on käskenyt kysyä asiaa minulta itseltäni, niin kysyjä on hämmästyneenä kysynyt, että ymmärränkö minä todella puhetta ja osaan vastata kysymyksiin vaikka itstun pyörätuolissa.

Onko kysyjinä naiset vai miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan hienon, tummapuisen antiikkipöydän, josta maksoin kauan sitten paljon. Edellisessä muutossani pihalle muuttoa seuraamaan lehahti paikalle tuntematon talon asukas, joka alkoi taivastelemaan muuttoauton vieressä lastausta odottanutta pöydää ja tivaamaan, että mitä tuo pöytä maksaa. Kun sanoin, ettei se ole kaupan, ostajakokelas alkoi paasaamaan, että luulenko ettei hänellä rahaa ole, sanot vaan hinnan niin maksan! Tämä rajaton vanha rouva jäi pihalle mekastamaan, kun pakkasimme loputkin tavarat ja lähdimme.

Vierailija
1084/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulta, mutta tuttu juttu tuo pyörätuoli-homma. Siskoni on pyörätuolissa ja hämmentävän moni, usein vanhempi nainen puhuu hänelle oikein korostetun selkeästi ja hitaasti. Tai jos liikun siskon kanssa jossain, hänelle puhutaan minun kauttani. "Mitäs Eevalle tänään kuuluu" ja katsekontakti otetaan minuun.

Vierailija
1085/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulta, mutta tuttu juttu tuo pyörätuoli-homma. Siskoni on pyörätuolissa ja hämmentävän moni, usein vanhempi nainen puhuu hänelle oikein korostetun selkeästi ja hitaasti. Tai jos liikun siskon kanssa jossain, hänelle puhutaan minun kauttani. "Mitäs Eevalle tänään kuuluu" ja katsekontakti otetaan minuun.

Siis käsittämätöntä miten junttia porukkaa voi olla 🙄 vaikka siis itsekin aspana olen joskus joutunut miettimään kummalle puhun, jos se mukana oleva henkilökin on tullut siihen tiskille ihan lähelle eikä jäänyt selkeästi kauemmas. Mutta kyllähän nyt suurin osa pyörätuolin käyttäjistä on ihan normaaliälyisiä, ainakin ne jotka liikkuu kaupungilla ja käy kaupoissa ym.

Vierailija
1086/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon: Heitä kakskymppiä

Vierailija
1087/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaani on usein kysyneet kollegat ja kaverit.

En vastaa mielellään.

Vierailija
1088/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun pyörätuolissa minulle teini-ikäisenä tapahtuneen onnettomuuden johdosta koska olen alaraajahalvaantunut. Hämmästyttävän monet ihmiset luulevat yhä, että jos ihminen istuu pyörätuolissa niin hän on automaattisesti kehitysvammainen. Minulta on kysytty ties kuinka monta kertaa, että olenko kehitysvammainen, osaanko esimerkiksi lukea tai kirjoittaa, minkälaisessa kehitysvammaisten asuntolassa asun ja jos olen jonkun toisen ihmisen kanssa liikkeellä, niin häneltä kysytään usein, että onko hän minun avustajani tai minulle tarkoitetut kysymykset osoitetaan sille mukanani olleelle ihmiselle. Monesti on käynyt sellaisessa tilanteessa, että kun seurassani ollut ihminen on käskenyt kysyä asiaa minulta itseltäni, niin kysyjä on hämmästyneenä kysynyt, että ymmärränkö minä todella puhetta ja osaan vastata kysymyksiin vaikka itstun pyörätuolissa.

Et taida itse tietää mitä kehitysvammainen tarkoittaa! Jos olisit halvaantunut raskauden aikana, sinut luokiteltaisiin kehitysvammaiseksi.

Vierailija
1089/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entinen kioskitäti kirjoitti:

Kioskillä yksi tummahipiäinen englantia puhuva mies tuli ostamaan kondomeja. Kysyi minulta mitä hänelle suosittelisin. En osannut suositella mitään. Sitten kysyi enkö käytä kondomeja. No hitsi, en oikein osannut sanoa mitään kun punastelin vaan. Aikuinen nainen. Mutta muut siinä jonossa odottivat kieli pitkällä miten osaan vastata. En osannut. 

No siis täähän on ollu seksuaalista ahdistelua, tarkoituksena saada kohde hämmentymään tai jotain. Törkeää joka tapauksessa.

Noihin pitäisi aina vastata, ettei käytä koska olen nunna, eikä minulla ole edes vehjettä mihin sitä asentaa tms..

Jos taas oli myyjänä niin vetoaa hinta/ laatusuhteeseen.

Törkeä kysymys joka tapauksessa.

Sulle sopii varmaan tää parhaiten (näyttää pienintä kokoa)!

Vierailija
1090/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet kotoisin?,

Vierailija
1091/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nuori nainen, tai ainakin naiselta näyttävä kysyi: Joko olet tunnistanut etuoikeutuksesi ja olet pyytänyt anteeksi Suomen kolonialistista historiaa.

Vierailija
1092/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laktosix kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapset syntyneet aika pienellä ikäerolla. Päiväkodin hoitaja kysyi , että ovatko samalle isälle? Olin aika hämmentynyt ja näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut valituksen aika.

Todella outo kysymys. Jos pieni ikäero, niin tietysti todennäköistäkin, että isä on sama.

Sitä se oli, tosin lapset olivat hyvin erinäköisiä, toinen blondi ja toinen ruskeatukkainen. Johtui ehkä siitä.

Meillä olisi ollut tuo päikkytäti tosi ihmeissään, kun tytöt on tummia minun mukaani ja pojat täysblondeja isäänsä. Vuorotellen (tyttö. poika jne) syntyneet. Olisiko kysynyt, olenko vaihdellut kahta miestä parin vuoden välein.

veljelläni on kolme tytärtä: punapää, blondi ja tummahko. yksi on äidin äitinsä ilmetty kuva, toinen isän äitinsä, yki muistuttaa pirusti isänisänäitiä.

Yksikään ei muustuta äitiä tai isää?

Vähän aikea uskoa.

Oletko kuullut genetiikasta? Koulutus vois auttaa, vaikka ihan peruskoulu.

Vierailija
1093/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea rodullistettu apache kirjoitti:

Mistä päin olet kotoisin?,

Kysyin yhdeltä tummahkolta nuorelta naiselta tuota. Vasta jälkeenpäin tajusin että ehkä hän oli ymmärtänyt kysymykseni erilailla kuin mitä tarkoitin. Osoittautui naapurin tytöksi. Ihan hauskaa meillä oli sen aikaa kun sitä kesti.

Vierailija
1094/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen ollut sunnuntaina töissä, on aloja jotka eivät muuten toimi.

Taidat olla melko ymmärtämätön!

Vierailija
1095/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä venepakolainen, kysyi eräs ruotsalainen minulta -70 luvulla. Asun Tukhomassa. 

Vierailija
1096/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhytkasvuinen aikuinen ja näen säännöllisesti erään miehen jonka tunnen vain ulkonäöltä. Ensimmäisen kerran minut nähdessään hän kysyi minulta, että olenko minä kää piö (tuo sana piti jakaa kahtia koska muuten viesti menisi tarkistukseen eikä sitä julkaistaisi jos kirjoittaisin sen yhteen). Sen jälkeen hän on joka kerta minut nähdessään sanonut vähintään kerran, että minun pitää ottaa "kasvuainetta" että kasvaisin pitemmäksi". Minä en tosin tiedä mitään sellaista ainetta tai lääkettä joka saisi aikuisen kasvamaan pituutta eikä minun omasta mielestäni pidä kasvaa koska olen itse tyytyväinen itseeni tällaisena. Mutta tuo mies joka on sentään ainakin 50-vuotias on minusta vähän kummallinen kun hän selvästi luulee, että lääkärit saavat aikuisen ihmisen kasvamaan pituutta.

Vierailija
1097/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen kysyi minulta sukujuhlissa vuosia sitten: "Oletko pysynyt kaidalla tiellä?"

Mitäpä tuohon voisi vastata :D

Vierailija
1098/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen työkaveri kysyi minulta suoraan, että mennäänkö n...maan.  Ei menty. Eikä oltu työkavereita enää. Hän sai lähteä ja vikkelään.

Vierailija
1099/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin pari kesää sitten muutaman viikon ajan erästä miestä, joka kunnostautui erilaisilla moukkamaisuuksilla (isommilla ja pienemmillä). Räikein tilanne tuli eräänä aamuna, kun makoilimme hänen sängyllään alasti ja juttelimme niitä näitä. "Oletko koskaan harkinnut silikonirintoja?"

Kysymys ei romuttanut itsetuntoani, kun olen todella tyytyväinen rintojeni kokoon ja muihinkin niiden ominaisuuksiin, mutta kyllä tuon luokan junttimaisuus muutti käsitystäni tästä kaverista. Oli muuten DI :D

Oliko Juha-Matti? :D

Vierailija
1100/1173 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin mistä olen kotoisin - siis uskomatonta! Olen valkoinen, kantasuomalainen, kuvitteli kai että olen joku savolainen tai turkulainen. Röyhkimys! Edelleen kärsin tuosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi