Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?

Vierailija
08.10.2017 |

Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?

Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!

Itselläni tuli mieleen tällainen:

Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.

Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?

Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.

Kommentit (1173)

Vierailija
581/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kerran kysy kylillä, et onk serkii tai louvoo.

Vierailija
582/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla iso kulli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänikirjatko kysy? Puhuva romaani....

Vierailija
584/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko kysyi, että kävikö vahinko? Kun menimme kihloihin mieheni kanssa. Kai se sitten oli aikaista kun ikää oli vasta 19. Nyt ollaan 40 v. ja edelleen yhdessä, vanhin lapsi 12 v.

Vierailija
585/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänikirjatko kysy? Puhuva romaani....

Mää mutrasi niie työkengille!

Vierailija
586/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö jauhenlihan ennen kypsennystä?

Vierailija
587/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty, että mitä aion tehdä elämälläni. Minulta, joka olen työnantaja, yrittäjä, menestyvä sellainen, seikkailija, oman elämäni herra, elän juuri sellaista elämää kuin haluan ja olen erittäin onnellinen sekä kiitollinen tästä ja vaalin sitä. Ei vaan ole sitä perisuomalaista elämää, eli perhe lapset koira ja farmariauto, ja tämä ilmeisesti ulospäin näyttäytyy sellaisena, etten tee elämälläni mitään. Noh, voivoi. Koirat haukkuu mutta karavaani kulkee silti.

Vierailija
588/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti on udeltu, olenko parisuhteessa ystäväni kanssa, me siis asumme myös yhdessä. Ihan ystäviä todella vain ollaan, asutaan yhdessä kun ollaan pienituloisia ja saadaan yhdessä asua mukavammassa asunnossa kuin yksin asuessa. Monesti ollaan todettu kyselyihin että ei olla parisuhteessa, mutta ei näytä menevän ystäville ja tutuille jakeluun.

Alepeukuttajat: teidänkö mielestänne ei ole röyhkeää arvuutella ja udella minun seksuaalista suuntautumistani ja parisuhdestatustani edes sen jälkeen kun asia on moneen kertaan selitetty?

Vierailija
589/1173 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatanko Sanna Marinia?

Vierailija
590/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin poistumassa kaupasta ja myyjä kysyi röyhkeästi että aiotteko maksaa tuon

Vierailija
591/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti on udeltu, olenko parisuhteessa ystäväni kanssa, me siis asumme myös yhdessä. Ihan ystäviä todella vain ollaan, asutaan yhdessä kun ollaan pienituloisia ja saadaan yhdessä asua mukavammassa asunnossa kuin yksin asuessa. Monesti ollaan todettu kyselyihin että ei olla parisuhteessa, mutta ei näytä menevän ystäville ja tutuille jakeluun.

Alepeukuttajat: teidänkö mielestänne ei ole röyhkeää arvuutella ja udella minun seksuaalista suuntautumistani ja parisuhdestatustani edes sen jälkeen kun asia on moneen kertaan selitetty?

Jostain syystä nämä ovat asioita, joita moni kokee oikeudekseen udella. Eikä se utelu jää aina yhteen kertaan vaan sitä jankataan kerta toisensa jälkeen. Vaikuttaa jotenkin siltä, että suuri osa ihmisistä on itse hukassa seksuaalisuutensa kanssa ja siksi se saa kohtuuttoman suuren painoarvon jokapäiväisessä elämässä. Eihän tuo nyt ole ihan kypsän aikuisen merkki, että jatkuvasti tenttaa ja tökkii toista ihmistä tämän seksuaalisesta suuntautumisesta ja rakkauselämästä. Rajattomuutta tyypillisimmillään. Veikkaan, että median alituinen seksituputus sekä kaiken maailman treffirealityt ovat saattaneet vaikuttaa monien ajatteluun niin, että parisuhdetilanteet ja seksuaaliset suuntautumiset ovat normaaleja small talk -aiheita, joista "pitää" pystyä puhumaan avoimesti. Toisaalta tätä samaa utelua ja painostusta on ollut kautta aikain, mutta se on pysynyt ehkä enemmän perhepiirissä eikä ollut yleinen keskustelun aihe.

Vierailija
592/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kihloissa ulkomaalaisen miehen kanssa. Ihmiset olettaa helposti asioita pelkän kotimaan perusteella. Eräs työmaalta oleva tuttu kysyi ihan pokkana, pakottaako mun mies mua olemaan muslimi. Oli siinä selittämistä että ei kaikki kyseisestä maasta tulevat ole mitään kiihkouskovaisia, vaikka ovatkin muslimiperheessä kasvatettu...

Vierailija
593/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesettekö jauhenlihan ennen kypsennystä?

Tätä en ole kuullutkaan. Ihanko itse keksit?

Vierailija
594/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä keskenmenon jälkeen menin silti urheana sukujuhliin, ajattelin, että saan muuta ajateltavaa sille päivälle. En juonut alkoholia, koska ei huvittanut ja olin autolla. Sukulaismies vihjaili koko tilaisuuden ajan silmää vinkutellen, että taitaa olla pieniin päin, kun ei skumppa maistu!

Vierailija
595/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin ensimmäsitä lastani ja oltiin anopilla kylässä mieheni kanssa. Anoppi siinä heitti kysymyksen, että onko isä nyt sitten varma, ettei tarvitse myöhemmin oikeudessa tapella.

Tästä on aikaa, mutta muistan tän aina. Eronnut olen sekä miehestä että anopista jo

Vierailija
596/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen vuoden yrittämisen ja muutaman viikon takaisen keskenmenon jälkeen työkaveri uteli, koskas meinataan lapsia tehdä ja kuinka sen ikäisenä (25v) jo kannattaisi ne lapset tehdä. Ja samaan syssyyn kertoi, kuinka itse raskautui e-pillereiden läpi parikymppisenä.

En jaksanut avautua tilanteestani, vaan kuuntelin hiljaa ja sanoin jotain epämääräistä, ettei ole sopiva aika vielä. En vaan jaksanut, että kaiken sen paskan keskellä alkaisi vielä työkaverit juoruamaan epäonnestani.

Vierailija
597/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa kysyttiin odottaesani toista lasta, että onko lapsilla sama isä? Öö ei kun postinkantajanha se tää toinen on. Oltiin siinä vaiheessa oltu mieheni kanssa yhdessä yli 15 vuotta ja naimisissakin lähes 10. 🤦🏼‍♀️

Vierailija
598/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepe1 kirjoitti:

Me ollaan lapsettomia, olisi haluttu lapsia. Hoidot vei vaimon sairaalaan kolmeksi viikoksi, toisella kertaa vain kahdeksi viikoksi. No, vaimon siskon lapsen ristiäisissä, pappi, alkoi tivata vaimolta, koska hän on äiti. Vaimo väisteli kysymystä, pappi vain jatkoi ja jatkoi lapsien saamisesta. Vaimolle alkoi tulla jo kyyneleet silmiin, oli paha paikka kaiken juhlaväen kuullen.

Harmi, et tämä naispappi ehti lähteä ennenkuin ehdin antaa palautetta erittäin tahdittomasta käytöksestä. Eihän hän sitä pahalla, koska ei tiedä taustaa, mutta olisi jättänyt asian kun toinen ei halua vastata lapsiasiaan. Moni muukin asiaa uteli eri yhteyksissä, mutta eivät jatkaneet kun asiasta ei halunnut puhua.

Sama kokemus. Jälkikasvusta tivaaminen alkoi, kun kerrottiin, että ollaan menossa naimisiin "Menettekö siksi, että olet raskaana?". En ollut. Oltiin juuri aloitettu IVF-hoidot, kun oltiin miehen veljen  lapsen ristiäisissä. En ehtinyt ottaa kenkiä pois, kun ensimmäinen oli jo tivaamassa, että "milloinkas teille sitä perheenlisäystä tulee?". Tosi kiva siinä hormonihuuruissa, maha mustelmilla hormonipiikeistä, huulta purren "Ei meillä ole kiirettä"... 

Ja sitten vihdoin, neljän vuoden tekemisen jälkeen saatiin tyttö, niin jo alkoi inttäminen "milloin te sitten sen seuraavan teette". "Kyllä se on ihan rangaistus lapselle, jos joutuu ilman sisaruksia kasvamaan" on ehkä ollut "paras" kommentti. Kuuden vuoden päästä saatiin sitten toinen, niin on kyselty, että olenko vaihtanut miestä välissä, kun on niin pitkä ikäero, ja "kai te nyt sen pojan vielä teette?", kun molemmat on tyttöjä. Joo, ei tehdä, ja ihan on tyttöjä toivottu...

Vierailija
599/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen ainakin muutama syömishäiröajoilta:

-Ootko nyt parantunu kun oot lihonu? (Sopersin jotain ja pakenin paikalta itkemään)

-Voisiks antaa jotain laihdutusvinkkejä? (Tästä olin imarreltu mutta aika typerää kysyjiltä)

Oltiin teinejä tällöin mutta joku raja nyt sentään.

Vähän ohi mutta kuulin myös myöhemmin, että oltuani osastolla lopetettuani syömisen oli musta puhuttu paskaa mm etten edes ole laiha jne. Jaa ihan ok tuo on normaalipainoiselta kasvavalla nuorella laihtua puolen vuoden sisään 12 kg...

Vierailija
600/1173 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein röyhkein kysymys on tämän ketjun aloituksessa! Kaikkea Te ilkeättekin kysyä!