Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Erja Lyytinen ja Jannika B parhaimmat.
Eliaaaaas! Nyt lähti. Aikas komia veto. Alan pitää persoonastaan yhä enemmän. Säilyisipä aina tuo poikamainen pilke ja positiivisuus. Andre säväytti myös. Nyt oli ihan omassa meiningissään pitkin biisiä.
Ninna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninna kirjoitti:
Kuvia kehiin ny sitte te hoikemmat ja paremman näköset kuin Nelli. Saadaan kans arvostella. Nämä julkisuuden henkilöt ovat laulajia eikä mitään missejä joten ei oikeuta teitä arvostelemaan heidän vartaloita. Jos oikeuttaa niin sitte vaan rohkeasti kuvianne tänne niin ruvetaan vertaileen. Hyvä siellä törkyturpana huudella näkymättömänä.
Siinä kans yks hölömö! Mitä väliä, jos tavis huutelee vaikka kuinka "törkyturpana", kun eihän hän pyri mihinkään näytille ja esille.
:D Toi onki yleinen puolustus, että saa haukkua kenen tahansa vartaloa miten vaan kun on esillä. Yhtälailla teki tuolla kävelette esillä. Mitäs "tavikset" jotka laulavat karaokea? Jotka pitävät puheita? Johtavat? Heidänkin vartaloa saa kritisoida vapaasti? Laulamista on vähän vaikea tehdä piilossa kaikilta:p
No, itse olen kutakuinkin tämän näköinen:
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/BJ9VUoNhyO7PxTJFdvZWTd…
Ninna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninna kirjoitti:
Kuvia kehiin ny sitte te hoikemmat ja paremman näköset kuin Nelli. Saadaan kans arvostella. Nämä julkisuuden henkilöt ovat laulajia eikä mitään missejä joten ei oikeuta teitä arvostelemaan heidän vartaloita. Jos oikeuttaa niin sitte vaan rohkeasti kuvianne tänne niin ruvetaan vertaileen. Hyvä siellä törkyturpana huudella näkymättömänä.
Siinä kans yks hölömö! Mitä väliä, jos tavis huutelee vaikka kuinka "törkyturpana", kun eihän hän pyri mihinkään näytille ja esille.
:D Toi onki yleinen puolustus, että saa haukkua kenen tahansa vartaloa miten vaan kun on esillä. Yhtälailla teki tuolla kävelette esillä. Mitäs "tavikset" jotka laulavat karaokea? Jotka pitävät puheita? Johtavat? Heidänkin vartaloa saa kritisoida vapaasti? Laulamista on vähän vaikea tehdä piilossa kaikilta:p
No, itse olen kutakuinkin tämän näköinen:
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/BJ9VUoNhyO7PxTJFdvZWTdq...
Ajattelen neutraalisti Nellistä, ei juuri hetkauta suuntaan tai toiseen. Jos taas puhutaan kropasta niin onhan Nellin kroppa selkeästi päärynän mallinen, hieman persjalkainenkin on. Silti hänellä on ihan kaunis kroppa. Ei todellakaan mikään ruma.
Missä sairaalassa Janna mahtaa olla, mainittiinko? Fanit vois lähettää kukkia.
Ei tämä kausi oikein vakuuta. Ei kilpailijoissa mitään vikaa ole, mutta viime vuosina kai tottui niin paljon parempaan. Merimaan jututkaan ei naurata niinkuin ennen. Vierailevat tuomarit on huonoja. Ja kun kilpailijoita tippuu pois milloin minkäkin syyn takia niin ei tule edes sitä kuka tippuu-draamaa. Ilmeisesti ensi viikollakaan ei äänestetä pois ketään? Tylsää, tylsää.
Laura F. on ihana piristävä lisä jo kulahtaneeseen formaattiin. Lauralle oma show!
Erika hehkutetaan seksikkääks!😂 ja ketunvillat siitä on seksikkyys kaukana. Oisko joku joka sanelee mitä lehtiin kirjotetaan. Erja on hot.
Minun mielestä Eerika oli todella surkea! Yritti vaan ittensä hiplaamisella ja karjumisella saada pisteitä. YÄK!
Paras ehdottomasti Mikael ja toiseksi paras Anre.
Erika Vikmanin esitys herätti myötähäpeää. Hän haluaa olla räväkkä, mutta lopputulos on teinimäinen kohtaaminen ja tilannetajuttomuus. Ei ymmärrä esittämäänsä kappaletta tai miten se kuuluisi esittää.
Olisin ottanut tähän mukaan vielä pari vähän vanhempaa esiintyjää, n. 45-55 v. Ois mielenkinntoisempaa, kun näkis miten eri ikäiset saavat itsestään esiin uusia puolia☺ Nyt ohjelmaan jäljelle jääneet ovatkaikki keskenään about saman ikäisiä poikkeuksina Veeti ja Erja.
Vierailija kirjoitti:
Kun katseli tuota Eliaksen raivokasta esitystä, aloin ihmetellä miksi Jenni teki hänestä biisin Turvasana: "oon väsynyt pelkkään hiplailuun"...Eikö pojusta löydy tosipaiassa miestä vaikka lavalla uhoaakin?
Olihan tuo ok esitys, mutta jotenkin tuo vauvan näköinen poitsu ei vakuuta. Ymmärrän kyllä Jenniä että erosivat, haluaa Miehen eikä varovaista hiplailijaa...
Andre oli kokonaisuutena paras, ja Erika onnistui laulussa todella hyvin, vaikka hänen muu esiintyminen nyt oli mitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikaelin kieli lipoo taas... MIKSI
Miks hemmetissä kommentoit joka kerta jostain Mikaelin kielen liikkeistä, ketä kiinnostaa? Itse en ole edes huomannut siinä mitään erikoista vaikka kuinka olen sitä miestä tapittanut taukoamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerontofiili ei ole hullumpi tänään
Repesin 😂
Toivottavasti repesit niin pahasti kahtia ettei korjata vois.
Niin mikä gerontofiili?
Veetin valju ja kotikutoinen Bruce Springsteen-mutaatio oli hirvittävä kokemus. Onko Veetin ääni todellakin tuollainen ohuen piipityksen sekainen käninä, joka on hurjassa ristiriidassa miehen maskuliinisen karisman kanssa?
Minun mielipiteeni: Tätä ohjelmaa odotin ja petyin, koska suurin osa hyvistä artisteista on jo esiintynyt aikaisemmilla kausilla. Vahinko, että heidät tiputettiin liian nopeassa tahdissa pois ohjelmasta ja kilpailu vesitettiin. Tämän kauden pääosin Suomi-viihteen pohjamudista kaavittu esiintyjäkaarti ei ole enää niin kiinnostava, että ohjelmaa jaksaisi seurata saati äänestellä. Lisäksi Leppilammen huutojuonnot pakottavat katsomaan ohjelmaa pikakelauksella.
Minusta Rasmuksen Lauri oli tuomarina suorapuheinen olematta silti ilkeä. Ei koko ajan vaan ylistänyt ja kehunut niin kuin tuomareilla tähän asti on ollut tapana, vaan antoi ihan rakentavaa palautetta. Huumorintajuinen ja miellyttävä esiintyminen!
Iholla-fani kirjoitti:
Laura F. on ihana piristävä lisä jo kulahtaneeseen formaattiin. Lauralle oma show!
Juu ei kiitos. Ei tuonut mitään lisäarvoa saatikka piristävää ohjelmaan.