Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Pojista polvi... kirjoitti:
Eliaaaaas! Nyt lähti. Aikas komia veto. Alan pitää persoonastaan yhä enemmän. Säilyisipä aina tuo poikamainen pilke ja positiivisuus. Andre säväytti myös. Nyt oli ihan omassa meiningissään pitkin biisiä.
Eliaksella on tosi hyvän näköinen kroppa. Pitkä ja raamikas. Tykkään tuon näköisestä vartalosta miehellä. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikaelin kieli lipoo taas... MIKSI
Miks hemmetissä kommentoit joka kerta jostain Mikaelin kielen liikkeistä, ketä kiinnostaa? Itse en ole edes huomannut siinä mitään erikoista vaikka kuinka olen sitä miestä tapittanut taukoamatta.
En mäkään muuta huomannut kuin sen kun hän vilautti vähän vampyyri-kulmahampaitaan siinä yhdessä kohdassa, kun sanottiin että hän voisi ruveta laulamaan vampyyrirokkia. Söpö olis kyllä vampyyrina.
"Sori mut sun kroppas ei oo hieno! Liian muodoton. Seksikkyys kaukana."
Jännä juttu, hyvin näyttää tämä "seksikkyydestä kaukana oleva" ja "epähieno kroppa" kelpaavan maailman suosituimmalle alusvaatemerkille kuitenkin esiteltäväksi mainoksiin ja catwalkille. Heitäpä sinäkin esimerkki omasta kropastasi, jos on varaa sanoa muille huippumallin kaltaisten vartaloiden omaaville että "sori mut sun kroppas ei oo hieno!" Sitä paitsi, puhuttiinkohan nyt samasta henkilöstä? Katsopa joitain Bellan kuvia, kyllä löytyy muotoja ja seksikkyyttä. Tarkoitus oli esittää vain jonkinlainen malli vartalotyypistä, eli pitkähkö ja hoikka. En missään vaiheessa väittänyt että vartaloni olisi täsmälleen samanlainen. Aika suuret puheet sinulla kun tämän hetken yhdestä suosituimmasta huippumallista on varaa sanoa että kroppa ei ole hieno. Itse et kuitenkaan taida yltää edes kymmenesosaan yhtä hyvästä vartalosta! Teit itsestäsi juuri naurunalaisen.
Mutta taisitkin vain Nellin puolustelukiihkoissasi väkisin yrittää etsiä jotain pahaa sanottavaa muiden paremmista vartaloista ja yrittää painaa itsetuntoa alas, vaikka tiedät itsekin että puhut täyttä shaissea.
Tiesitkös, että sinun ei tarvitse puolustella täällä tasapaksua ja pökkelöä vartaloa haukkumalla muita, vaan voit ihan asiallisestikin vaikka kehua sitä. Lapsellista yrittää painaa muita alas nostaakseen jalustalle jotain itselleen mieleistä. Taisi kalikka kalahtaa kun itselläsi on yhtä ruma kroppa? No niin arvelinkin.
Tai sitten olet Nelli itse.
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikmanin esitys herätti myötähäpeää. Hän haluaa olla räväkkä, mutta lopputulos on teinimäinen kohtaaminen ja tilannetajuttomuus. Ei ymmärrä esittämäänsä kappaletta tai miten se kuuluisi esittää.
Teinimäinen kohtaaminen ja tilannetajuttomuus? Millä tavalla esittäessään tuota biisiä voi olla tilannetajuton? Ehkä siinä tilanteessa, jos alkaisi kyseistä biisiä esittämään balladina. Erika veti todella hienosti ja paljon paremmin kuin odotin. Osasi muuntaa äänensäkin genreen sopivaksi toisin kuin vaikka Nelli. Näytäpä vaikka edes kaksi henkilöä jotka ovat coveroineet Erikaa paremmin Welcome to the junglen.
Enkä todellakaan ole mikään Erikan fani, mutta I give credit where credit is due. Tuossa biisissä ei voi vetää yli mutta ali voi vetää, ja Erika veti yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninna kirjoitti:
Kuvia kehiin ny sitte te hoikemmat ja paremman näköset kuin Nelli. Saadaan kans arvostella. Nämä julkisuuden henkilöt ovat laulajia eikä mitään missejä joten ei oikeuta teitä arvostelemaan heidän vartaloita. Jos oikeuttaa niin sitte vaan rohkeasti kuvianne tänne niin ruvetaan vertaileen. Hyvä siellä törkyturpana huudella näkymättömänä.
Siinä kans yks hölömö! Mitä väliä, jos tavis huutelee vaikka kuinka "törkyturpana", kun eihän hän pyri mihinkään näytille ja esille.
:D Toi onki yleinen puolustus, että saa haukkua kenen tahansa vartaloa miten vaan kun on esillä. Yhtälailla teki tuolla kävelette esillä. Mitäs "tavikset" jotka laulavat karaokea? Jotka pitävät puheita? Johtavat? Heidänkin vartaloa saa kritisoida vapaasti? Laulamista on vähän vaikea tehdä piilossa kaikilta:p
No, itse olen kutakuinkin tämän näköinen:
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/BJ9VUoNhyO7PxTJFdvZWTdq...
Nelli paljon seksikkäämpi. Tuolla on roikkuvat selluliittiperse ja rinnat, treenaamaton laihaläski. Et ole yhtään sen parempi.
Hahhahhaa, vai että VS-mallilla roikkuvat selluliittiperse- ja rinnat? Justiinsa joo. Kyllä suomalainen tasapaksu Nelli Matula aina Bella Hadidin voittaa, eikös niin! Ja luulet tosissasi, ettei VS- ja catwalk-mallien pidä treenata?
https://i.pinimg.com/736x/ec/87/ce/ec87cec45c8bf5c7aa61a5a781454de6--bi…
Mutta mutta kuten aiemminkin, jauhat vain pelkkää sheissea ja onneksi tiedät sen itsekin.
Ehdotan että perustatte oman ketjun Nellin vartalolle, jatketaan me muut esitysten arviointia.
Sinä itsestäsi epävarma Matula-dissaaja, mene nyt jo tyhjänpäiväisine kroppapuheinesi hiiteen. Sait huomiosi. Kuka jaksaa sivutolkulla lukea sinun kroppasi paremmuudesta Matulaan verrattuna. Olet nobody, ketä kiinnostaa?
No niin, jatketaanko me muut otsikon aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä itsestäsi epävarma Matula-dissaaja, mene nyt jo tyhjänpäiväisine kroppapuheinesi hiiteen. Sait huomiosi. Kuka jaksaa sivutolkulla lukea sinun kroppasi paremmuudesta Matulaan verrattuna. Olet nobody, ketä kiinnostaa?
No niin, jatketaanko me muut otsikon aiheesta.
En kyllä ole itsestäni epävarma. Millä perusteella olen, jos minun vartalotyyppäni haukutaan sivutolkulla, enkö saa puolustautua naurettavia väitteitä vastaan?
Ja jos luulet että joku Matula on sitten jotain ja minä nobody... Juupa juu. Minulla on kyllä paremmat tulot ja ura edessä kuin jollain tähdenlennolla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninna kirjoitti:
Kuvia kehiin ny sitte te hoikemmat ja paremman näköset kuin Nelli. Saadaan kans arvostella. Nämä julkisuuden henkilöt ovat laulajia eikä mitään missejä joten ei oikeuta teitä arvostelemaan heidän vartaloita. Jos oikeuttaa niin sitte vaan rohkeasti kuvianne tänne niin ruvetaan vertaileen. Hyvä siellä törkyturpana huudella näkymättömänä.
Siinä kans yks hölömö! Mitä väliä, jos tavis huutelee vaikka kuinka "törkyturpana", kun eihän hän pyri mihinkään näytille ja esille.
:D Toi onki yleinen puolustus, että saa haukkua kenen tahansa vartaloa miten vaan kun on esillä. Yhtälailla teki tuolla kävelette esillä. Mitäs "tavikset" jotka laulavat karaokea? Jotka pitävät puheita? Johtavat? Heidänkin vartaloa saa kritisoida vapaasti? Laulamista on vähän vaikea tehdä piilossa kaikilta:p
No, itse olen kutakuinkin tämän näköinen:
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/BJ9VUoNhyO7PxTJFdvZWTdq...
Nelli paljon seksikkäämpi. Tuolla on roikkuvat selluliittiperse ja rinnat, treenaamaton laihaläski. Et ole yhtään sen parempi.
Hahhahhaa, vai että VS-mallilla roikkuvat selluliittiperse- ja rinnat? Justiinsa joo. Kyllä suomalainen tasapaksu Nelli Matula aina Bella Hadidin voittaa, eikös niin! Ja luulet tosissasi, ettei VS- ja catwalk-mallien pidä treenata?
https://i.pinimg.com/736x/ec/87/ce/ec87cec45c8bf5c7aa61a5a781454de6--bi…
Mutta mutta kuten aiemminkin, jauhat vain pelkkää sheissea ja onneksi tiedät sen itsekin.
Mene linkkaamasta kuikeloasi, kuikelo. Mun mielipide on mikä on ja voit täten pitää pääsi kiinni.;) joten argumenttisi on invalidi.
Hanki elämä, luuseri.
Uliuli voi mennä takaisin ylilaudalle kuolaamaan Ö-luokan naisia kuten Nelliä ja salkkareiden naisia.
Minua harmittaa muiden Erikan kanssa samanaikaisesti tangomarkkinoilla kilpailleiden puolesta. Voiton ja näkyvyyden olisi ansainnut mieluummin joku, jolla on oikeasti paloa tanssimusiikin ja iskelmän pariin. Julkisuushakuinen Erika keksi Tangomarkkinat ponnahduslaudakseen vasta, kun Idolsissa ei tärpännyt. Voitto tulikin lopulta kotiin, taustajoukkojen vahvalla tuella, mutta sen jälkeen esillä on oltu enemmän bikinikuvien, tositv:n ja Ison Deen kautta kuin laulunlahjoilla.
Miksi jonkun jankkaajan piti mennä pilaamaan tämä ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikmanin esitys herätti myötähäpeää. Hän haluaa olla räväkkä, mutta lopputulos on teinimäinen kohtaaminen ja tilannetajuttomuus. Ei ymmärrä esittämäänsä kappaletta tai miten se kuuluisi esittää.
Teinimäinen kohtaaminen ja tilannetajuttomuus? Millä tavalla esittäessään tuota biisiä voi olla tilannetajuton? Ehkä siinä tilanteessa, jos alkaisi kyseistä biisiä esittämään balladina. Erika veti todella hienosti ja paljon paremmin kuin odotin. Osasi muuntaa äänensäkin genreen sopivaksi toisin kuin vaikka Nelli. Näytäpä vaikka edes kaksi henkilöä jotka ovat coveroineet Erikaa paremmin Welcome to the junglen.
Enkä todellakaan ole mikään Erikan fani, mutta I give credit where credit is due. Tuossa biisissä ei voi vetää yli mutta ali voi vetää, ja Erika veti yli.
Hyvin sanottu. Närkästyjät voisivat katsoa vaikka pari Axl live-esitystä Youtubesta. Mielestäni tuo oli aivan hyvä Axl Rose imitaatio ja erityisesti Vikmanin soundi sopi yllättävän hyvin tuohon biisiin. Ennakko-odotuksiin nähden tämä esitys oli mielestäni illan paras. Joku viisas on tosiaan joskus sanonut mieluummin överit kuin vajarit ja tuossa se överi toimi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee matskua hoikasta ja upeasta Nellistä. Varautukaa!
Hei painukaa nyt oikeesti koteihinne kasvamaan ja hankkikaa itsetunto. Tänne asti haisee teiniangstinne. Ei vois oikeesti vähemmän kiinnostaa kuka panis ja ketä ja minkälaiset häppärit (ja reidet) itse kullakin on.
Ihme rageemista täysin asian vierestä. Puhutaanko vaikka musiikista?
Onko Laura Friman Rainerille sukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se Erikan esitys laulun puolesta ok mutta ainakin minua häiritsi Axel-lookin kopiointi. Kysymyshän oli genrestä eikä jonkun yhtyeen yksittäisen jäsenen matkimisesta. Yhä edelleen Erikalta puuttuu oma persoonallisuus kun yrittää joka kerta olla joku muu.
Jos vaikka vertaa Andreen tai Eliakseen niin genre tuli selväksi eikä siinä yritetty esittää Ian Gilania tai Jon Bon Jovia.
Vierailija kirjoitti:
Kun katseli tuota Eliaksen raivokasta esitystä, aloin ihmetellä miksi Jenni teki hänestä biisin Turvasana: "oon väsynyt pelkkään hiplailuun"...Eikö pojusta löydy tosipaiassa miestä vaikka lavalla uhoaakin?
Eihän missään ole kai sanottu/kirjoitettu, että Jenni on biisin juuri Eliaksesta kirjoittanut... ? tämähän on ilmeisesti vain joidenkin kuulijoiden omaa tulkintaa.
Artistien biisit tai kirjailijoiden romaanit eivät kovinkaan usein kerro ainakaan suoraan heidän omasta elämästään, vaikka vastaanottajat niin usein nähtävästi haluaisivat ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katseli tuota Eliaksen raivokasta esitystä, aloin ihmetellä miksi Jenni teki hänestä biisin Turvasana: "oon väsynyt pelkkään hiplailuun"...Eikö pojusta löydy tosipaiassa miestä vaikka lavalla uhoaakin?
Eihän missään ole kai sanottu/kirjoitettu, että Jenni on biisin juuri Eliaksesta kirjoittanut... ? tämähän on ilmeisesti vain joidenkin kuulijoiden omaa tulkintaa.
Artistien biisit tai kirjailijoiden romaanit eivät kovinkaan usein kerro ainakaan suoraan heidän omasta elämästään, vaikka vastaanottajat niin usein nähtävästi haluaisivat ajatella.
Mutta Eliashan vain hössötti ympäri lavaa. Ei siinä ollut mitään kovin miehekästä.
Niinniin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se Erikan esitys laulun puolesta ok mutta ainakin minua häiritsi Axel-lookin kopiointi. Kysymyshän oli genrestä eikä jonkun yhtyeen yksittäisen jäsenen matkimisesta. Yhä edelleen Erikalta puuttuu oma persoonallisuus kun yrittää joka kerta olla joku muu.
Jos vaikka vertaa Andreen tai Eliakseen niin genre tuli selväksi eikä siinä yritetty esittää Ian Gilania tai Jon Bon Jovia.
No Elias oli kyllä hiuksia lukuunottamatta 1=1 Ian Gillanin 1970-luku vermeissä siellä lavalla. Näki että ainakaan ei ole yhtää omia tai lähellekään lähellä omaa artistimänää se look. Eikä Andrekaan ollut oma itsensä, vaan suoraan teatteripuvustuksen "hair metal" laarista. Kyllä Jon Bon Jovikin kasarilla vastaavia käytti, vaikka tämä olikin mikkiständin sifonkihuiveineen ehkä myös esimerkiksi Aerosmithin Stven Tyleriin kallellaan. Mutta tsekkaa kuitenkin ensin ne Gillanin 1970-l jaJon Bon Jovin kasarikuvat ennenkuin alat pätemään.
Tällä kaudella on hienoa se, että ruutuaikaa on annettu myös vähemmän tunnetuille laulajille. Ihan loistavaa heittäytymistä ja esiintymistä on nähty jo useammaltakin tähdeltä. Hyvä, että nämä lahjakkaat artistit tulevat ohjelman myötä myös suuremmille joukoille tutuimmiksi, esim. Erja, Mikael, Elias, Nelli.
Mielenkiintoista on myös seurata Erikan Vikmanin kehitystä. Hän on ravistellut tangokuningattaren kruunun päästään loistavalla heittäytymisellä eri genreissä. Hän on osoittanut olevansa paljon paljon muutakin kuin Dannyn tyttöystävä.