Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
nyt oli karsea, jannika häviöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on tosi hyvä juontaja, osaa asiansa , on sanavalmis ja hyvä valinta suoriin lähetyksiin koska on ei mene sormi suuhun yllättävissäkään tilanteissa.
Olen samaa mieltä. Pystyy pelastamaan tässä jaksossa epäpätevän genregurunkin monta kertaa.
Kuinka monta kertaa ajattelit vielä kommentoida genregurua?
En oikeasti voi tajuta, miten suomalaiset jaksaa kuunnella prime-time-aikaan näin kammottavaa laulua. Ensin Idols-floppi ja nyt tämä tähteet, tähteet, jossa kilpaillaan vissiin siitä, kuka laulaa eniten nuotin vieressä ja on noloin.
Parasta on Veitolan ja Merimaan piilovttuilu.
jannikalla noussut hattuun menestys...
Jannikan ylivoimaa, Saarakin tajus sen.
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on tosi hyvä juontaja, osaa asiansa , on sanavalmis ja hyvä valinta suoriin lähetyksiin koska on ei mene sormi suuhun yllättävissäkään tilanteissa.
Ja vieläpä komea kuin mikä
Juhani Merimaa. Oon ihan rakastunu häneen!
Miksi on näitä ohjelmia kun kukaan ei osaa oikeasti laulaa. Pelkkää huutamista.
Saara-heitteri on pakkomielteinen. Ei ajatustakaan uhraa itse ohjelmalle, luultavasti katsoikin vain tämän jakson ohjelmasta sen vuoksi, että saara oli siinä. Että pääsisi heittaamaan.
Tämä koko kausi on ollut suuri pettymys. Parasta ohjelmassa ovat Juhani Merimaa ja Mikko Leppilampi.
Ohjelman "laulajat" Vauvapalsta tasoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannika sai väärän kappaleen. Liian korkea, ääni ei yllä. Andre epäonnistui. Kaunis kappale pilattiin. Alkuperäinen löytyy netistä, sen voi kuunnella ennen kuin yrittää omaa tulkintaa. Elias onnistui, helppo kappale.
Elias onnistui? Katsottiinko me samaa ohjelmaa...
Eliaksen Stayin Alive oli kelvollinen, muiden roskatasoa, alle karaokebaaritason.
Miksi noi kehuu..ja miks mä katson kun törjeen huonot eiketkään pahoinpitelee maailman upeimpia musikaalisävelmiä. Muistaako kukaan kuinka upean atvokkaasti Johanna Försti veti tän saman, tätä oli karseeta kuunnella. Miks Saara kehuu? Onko se kiinnostunut Janikasta joka ei pysy nuotissa vaikka henki riippuisi siitä. Katastrofi.
Älkää tehkö tätä ohjelmaa enää, ei ole tähtiä nähnytkään.
TÄHTEET TÄHTEET!!
Kuka on kolmesta pahasta paras?
A) ndre
B) ee Jannika
C) askinen Elias
Tämän päivän äänikuningas:
1. andre
2. elias
Putoaja:
Jannika aina b
Teeskenneltyä paatosta ja huutolaulua Jannikalta.