Oletko varastanut työpaikaltasi?
Kommentit (17)
Olen lainannut kynän, jonka palautin.
Olen lainannut toimistotarvikkeita, työtuolin, nimikyltin, tietokoneen ja tietokoneen näytön. Juon myös muiden kahveja ja syön muiden ruokia jääkaapista. Vessasta otan toisinaan paperia kun en jaksa mennä kauppaan. Ja vessaharjaa olen lainannut myös viimeiset puoli vuotta.
En ole. Ei siellä edes ole mitään varastettavaa, jos jollakin tekisi mieli varastaa.
Onko sinulla incelli ikinä ollut oikeaa työpaikkaa?
Pro tip: sano, että hajosi niin saat uuden ja vanhan voi viedä kotiin
En ole. Tykkään valita omat kulutustavarani.
Teen töitä kotona, omilla työvälineilläni. Hassu olisin, jos itseltäni varastaisin.
Käsipaperia että saan pyyhittyä pyöränistuimen.
En nykyään, mutta nuorena tuli varastettua ihan kunnolla. :(
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! :DDD
Vierailija kirjoitti:
Varastin 800 rullaa wc paperia.
Uuh 🤤
Joo, permanenttitussin. Oli työvaatteiden taskussa, kun laitoin vaatteet pesuun, enkä ikinä palauttanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen lainannut toimistotarvikkeita, työtuolin, nimikyltin, tietokoneen ja tietokoneen näytön. Juon myös muiden kahveja ja syön muiden ruokia jääkaapista. Vessasta otan toisinaan paperia kun en jaksa mennä kauppaan. Ja vessaharjaa olen lainannut myös viimeiset puoli vuotta.
No hyi tuo vessaharja! Toivottavasti jäät kiinni ,ja joku säälistä ostaa sulle oman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää! :DDD
Mitä tässä nyt kertomista.. Olin nuori sain vähän palkkaa ja sitten sain päähäni, että kun olen ruokakaupassa töissä, niin enhän mä nälkään ainakaan kuole. Otin välllä ruokaa ja juomaa...
Hulluintahan tässä on se, että tuonna aikana kaksi työkaveria jäi varastamisesta kiinni. Potkut saivat ja toisen kauppias vei oikeuteen, kun oli kuulemma jo pidempään varastellut. Hän oli seurannut. Mä tahvo vaan jatkoin touhujani siinä vaiheessa vielä. Jossain vaiheessa omatunto sitten iski ja otin loparit, kun hävetti.
Sen jälkeen en ole väärin tehnyt.
Sähköä, vettä, veeseepaperia, kyniä, tulostuspaperia, teepusseja, kahvimukeja kuppeja edustusviinit olen plokannut ennen muita. Jos en minä, niin muut olisivat ne vieneet muutenkin.
Mikä ero on näpistyksellä ja varkaudella? Koen että olen näpistäny, en varastanut.