Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö Marian hölösuusta nyt jotain mitä ei olisi saanut kertoa? Leppilampi vaan näytti vähän siltä kun alettiin TTK:sta puhua. Vai häh?
Suomessa tehdään liikaa viihdeohjelmia, joissa pyörii samat naamat. Kohta ei voi kattoo enää mitään.
Hyvinhän tuo Leppilampi pestinsä hoitaa. Mieluummin sitä katsoo osaavaa juontajaa, kuin sellaisia tönkkö takeltelijoita. Juontajahan on näissäkin ohjelmissa ihan toissijainen asia.
Elias on tässä, ja siinä "me lauletaan rennosti kesäillan ratoksi" -ohjelmassa, jossa muuten on lähes kaikki Vain elämää -tyypit, ja kohta ehkä myös tanssimassa tähteiden kanssa. Liikaa mulle.
Kai tiedät ettei niitä kaikkia ohjelmia ole pakko katsoa? Itse olen nähnyt Eliaksen ainoastaan tässä ohjelmassa.
Hirrrrrrveetä pee askaa!! Nyt Janika raiskaa I dreamed a drram..eeiiiiiii!!!!!😭😭
Vierailija kirjoitti:
Tulee todella ikävä Jari Sillanpäätä, Diandraa, Jarkko Aholaa, Laura Voutilaista, Waltteri Torikkaa ja toisaalta on luojan lykky, että ei ollut oopperajaksoa tässä.
Toisaalta jos olisi ollut Erikaa, erjaa ja Mikaelia tässä, olisi oopperajakso voinut olla loistava.
Vierailija kirjoitti:
Saaran maanista papatusta. Minä minä minä hihihihiiiiii.
Kukakohan täällä on maaninen?
Päin v**tua menee nyt Jannika!!!!
Jannikan Les Mis yritelmä ei sovi äänialaltaan. Tarinaa ei osaa kertoa. Virkkeet, tarina, juoni hukassa.
Joka sanoi että andre on paska niin kyllä tämä b-luokan jannika on paskista paskin.
Mä en jaksa noita Jannikan loppukiekauksia! Argh!
Hyvä Jannika! Tykkään.
Andre ulos tänään.
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on tosi hyvä juontaja, osaa asiansa , on sanavalmis ja hyvä valinta suoriin lähetyksiin koska on ei mene sormi suuhun yllättävissäkään tilanteissa.
Leppilampi luulee olevansa hauska ja nokkela.
On kuitenki parempi kuin honottava Hautala.
jannika epäonnistui kaksi kertaa, andre vain yhden. jannika tipppuu
Korviin koskee nämä huutolaulajat andre ja jannika nyt ensinmäisenä. karmeeta kuultavaa, ei pysty katsomaankaan.
Tää ei taida kyllä nyt olla kenenkään päivä :D Mikael olis varmaan loistanut tässä jaksossa, kun on paljon musikaalikokemusta.
En kestä, kun Jannika meni pilaamaan täysin hienon kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Jannika sai väärän kappaleen. Liian korkea, ääni ei yllä. Andre epäonnistui. Kaunis kappale pilattiin. Alkuperäinen löytyy netistä, sen voi kuunnella ennen kuin yrittää omaa tulkintaa. Elias onnistui, helppo kappale.
Elias onnistui? Katsottiinko me samaa ohjelmaa...
Apua, nyt sattuu korviin tämä Jannikan laulu. Ei hyvä. Niin kaunis kappale, mutta kuulosti kamalalta.
Nyt oli hieno, Jannika voittoon!
Siis onko tässä enää nämä huonoimmat laulajat jäljellä? Ohhoh. – Tarkoitukseni ei ole loukata ketään, sanoinpahan vain oman mielipiteeni.