Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Ei Andren äänenhallinta siltikään riitä.
Minsuta kukaan näistä ei ole täydellinen voittaja. Jos kuuntelee ykkös- tai kakkoskautta laulamisen tasoero on todella suuri.
Vierailija kirjoitti:
ne jotka äänestää jannikaa ja eliasta ei tiedä oikeasta musiikista mitään, ovat mainstream musiikin lampaita, orjia.
Sun kommentti kertoo ihan riittävästi Andren äänestäjistä.
Nyt on epävireistä veisuuta Andrella
Tulee todella ikävä Jari Sillanpäätä, Diandraa, Jarkko Aholaa, Laura Voutilaista, Waltteri Torikkaa ja toisaalta on luojan lykky, että ei ollut oopperajaksoa tässä.
hyi piimää elias kaato naamallee
Ei ollut tänään Andren päivä ei.
Leppilampi on tosi hyvä juontaja, osaa asiansa , on sanavalmis ja hyvä valinta suoriin lähetyksiin koska on ei mene sormi suuhun yllättävissäkään tilanteissa.
Andrealla oli vaikeat biisit. Hänellä on hyvä ääni, pitäisi vain mennä laulutunneille. On joka tapauksessa selkeästi parempi kuin Elias.
Andren oopperan kummitus oli aivan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto huutamisineen on aivan sietämättömän ärsyttävä.
Kuudes.
Yleensä kakkonen.
Sinä olet oman elämäsi kakkonen. Saara on se mistä puhut, mutta sinusta ei puhuta.
Jannika sai väärän kappaleen. Liian korkea, ääni ei yllä. Andre epäonnistui. Kaunis kappale pilattiin. Alkuperäinen löytyy netistä, sen voi kuunnella ennen kuin yrittää omaa tulkintaa. Elias onnistui, helppo kappale.
Vierailija kirjoitti:
andre on kisan äänikuningas, äänestin just 104 äänellä :)
Onnea, haksahdit juuri tuotannon ansaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsikö Marian hölösuusta nyt jotain mitä ei olisi saanut kertoa? Leppilampi vaan näytti vähän siltä kun alettiin TTK:sta puhua. Vai häh?
Suomessa tehdään liikaa viihdeohjelmia, joissa pyörii samat naamat. Kohta ei voi kattoo enää mitään.
Hyvinhän tuo Leppilampi pestinsä hoitaa. Mieluummin sitä katsoo osaavaa juontajaa, kuin sellaisia tönkkö takeltelijoita. Juontajahan on näissäkin ohjelmissa ihan toissijainen asia.
Elias on tässä, ja siinä "me lauletaan rennosti kesäillan ratoksi" -ohjelmassa, jossa muuten on lähes kaikki Vain elämää -tyypit, ja kohta ehkä myös tanssimassa tähteiden kanssa. Liikaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on tosi hyvä juontaja, osaa asiansa , on sanavalmis ja hyvä valinta suoriin lähetyksiin koska on ei mene sormi suuhun yllättävissäkään tilanteissa.
Olen samaa mieltä. Pystyy pelastamaan tässä jaksossa epäpätevän genregurunkin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
andre on kisan äänikuningas, äänestin just 104 äänellä :)
Nyt tiedetään sitten, jos Andre jatkoon pääsee, että mistä se johtuu.
Saaran maanista papatusta. Minä minä minä hihihihiiiiii.
MITEN tää Andre VOI laulaa näitä mitkä Mikael Saari olisi laulanut JA esittänyt täysin suvereenisti?! Tähdet tähdet my f***g arse😂☹
Olis ollu kiva nähdä Mikael Saari tässä jaksossa mukana..
Andrellä vähän kireä veto. Eikä kovin puhdaskaan. Harmi, biisi on kyllä hyvä mutta rentouttaisi kurkkunsa nyt!