Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
3441/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti voi tajuta, miten suomalaiset jaksaa kuunnella prime-time-aikaan näin kammottavaa laulua. Ensin Idols-floppi ja nyt tämä tähteet, tähteet, jossa kilpaillaan vissiin siitä, kuka laulaa eniten nuotin vieressä ja on noloin.

Parasta on Veitolan ja Merimaan piilovttuilu.

Ja minä en voi tajuta miten sinä jaksat kattoa jotain ohjelmaa mistä et yhtään pidä. Ja turha väittää ettet katsoisi koska muuten et tietäisi miten osallistujat laulaa tai mitä Veitola ja Merimaa kommentoi.

Vierailija
3442/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannikan ylivoimaa, Saarakin tajus sen.

Tuomarit näkivät ja kuulivat miten hirveästi pieleen Jannikan tulkinta meni. Saaran imago on olla ylitömyönteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa av-mammaa v.tuttaa ku Jannika A eiku B on kärkinimii

Vierailija
3444/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jannika näki unen voitosta ja uni se vain olikin kun sunnuntai-iltana putosi, ja kamat tähdet tähdet areenalta keräsi, kotona sitten pääsi itku onneksi auttaa pieni tonin litku

Vierailija
3445/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät Erika ja Erja ole tässä osiossa??????????????

Vierailija
3446/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannika sai väärän kappaleen. Liian korkea, ääni ei yllä. Andre epäonnistui. Kaunis kappale pilattiin. Alkuperäinen löytyy netistä, sen voi kuunnella ennen kuin yrittää omaa tulkintaa. Elias onnistui, helppo kappale.

Elias onnistui? Katsottiinko me samaa ohjelmaa...

Eliaksen Stayin Alive oli kelvollinen, muiden roskatasoa, alle karaokebaaritason.

Mitä muuta Eliaksen esitys oli kuin roskatasoa? Just sellainen kuin pikkujouluissa pienessä sievässä mennään poikien kanssa pelleilemään karaokeen laulamalla kovaa ja korkealta vaikka ei osata.

Vierailija
3447/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noi kehuu..ja miks mä katson kun törjeen huonot eiketkään pahoinpitelee maailman upeimpia musikaalisävelmiä. Muistaako kukaan kuinka upean atvokkaasti Johanna Försti veti tän saman, tätä oli karseeta kuunnella. Miks Saara kehuu? Onko se kiinnostunut Janikasta joka ei pysy nuotissa vaikka henki riippuisi siitä. Katastrofi.

Älkää tehkö tätä ohjelmaa enää, ei ole tähtiä nähnytkään.

TÄHTEET TÄHTEET!!

Miksi ei saisi tehdä ohjelmaa mitä toiset tykkää katsoa?

Sulle taas sellainen pieni neuvo ( pitää muuten olla tosi tyhmä ettei tätä itse tajua) ei kannata katsoa sellaisia ohjelmia mistä ei itse pidä!

On paljon kivempaa, kun katsoo vain sellaista mistä itse tykkää.

Vierailija
3448/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias on huonoista vähiten huono. Tuntee laulamansa kappaleet ja saa ne rullamaan ilman että katsoja tuntee myötähäpeää.

Vierailija
3449/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ole musikaaliversio. Mistä lyödään vetoa, että Elias, eipä tietenkään Elias, ei saa siitä kritiikkiä. KOska on päätetty ja pedattu voittaja.

Vierailija
3450/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Elias, sinulla oli hieno kappale, etkä tosiaankaan tehnyt sille kunniaa. Maneerit ovat aivan kammottavat ja lauloi kuin olisi ollut omalla keikallaan. Elias myös meni siitä, missä aita on matalin, valitsi helpoimmat kappaleet eikä silti onnistunut.

Vierailija
3451/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! kirjoitti:

Siks kun laulutaito puuttuu, ni putoo ohjelmasta. Ei siinä auta mikkään kirjaimet, ei isot eikä pienet.

Vierailija
3452/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on huokailua tuokin laulu.

Vierailija
3453/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo naurattaa teijän jutut.

Varsinkin Andren ylistys ja Jannikan dissaus.

Kyllä se vaan Andre oli tänään heikoin lenkki ja sais lähteä kotiin.

Nyttenkin hieno veto Eliakselta!

Vierailija
3454/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksen pehmeä jatsahtava ääni pääsee nyt oikeuksiinsa, kuulostaa hyvältä huutoesitysten jälkeen.

Vierailija
3455/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma kuin baarin karaoke ilta.

Vierailija
3456/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elias on huonoista vähiten huono. Tuntee laulamansa kappaleet ja saa ne rullamaan ilman että katsoja tuntee myötähäpeää.

Minä kyllä tunsin ääretöntä myötähäpeää Stayin aliven kohdalla.

Vierailija
3457/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noi kehuu..ja miks mä katson kun törjeen huonot eiketkään pahoinpitelee maailman upeimpia musikaalisävelmiä. Muistaako kukaan kuinka upean atvokkaasti Johanna Försti veti tän saman, tätä oli karseeta kuunnella. Miks Saara kehuu? Onko se kiinnostunut Janikasta joka ei pysy nuotissa vaikka henki riippuisi siitä. Katastrofi.

Älkää tehkö tätä ohjelmaa enää, ei ole tähtiä nähnytkään.

TÄHTEET TÄHTEET!!

Miksi ei saisi tehdä ohjelmaa mitä toiset tykkää katsoa?

Sulle taas sellainen pieni neuvo ( pitää muuten olla tosi tyhmä ettei tätä itse tajua) ei kannata katsoa sellaisia ohjelmia mistä ei itse pidä!

On paljon kivempaa, kun katsoo vain sellaista mistä itse tykkää.

Hyvä että tykkäät. Toisten mielestä ohjelma on kellaritasoa. Jos julkisesti esiintyy, pitää varautua kritiikkiin. Kauniit kappaleet pilattiin, koska esiintyjät eivät niitä osaa esittää. Syynä vähintään harjoittelun ja taustatyön puute.

Vierailija
3458/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistii kirjoitti:

Apua! kirjoitti:

Siks kun laulutaito puuttuu, ni putoo ohjelmasta. Ei siinä auta mikkään kirjaimet, ei isot eikä pienet.

Eihän tuota ohjelmaa olis kannattanu tehdä ollenkaan, kun kaikki on huonoja.

Vierailija
3459/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei ole musikaaliversio. Mistä lyödään vetoa, että Elias, eipä tietenkään Elias, ei saa siitä kritiikkiä. KOska on päätetty ja pedattu voittaja.

Sama asia ärsytti minuakin. Ei todellakaan ollut musikaaliversio, vaan pelkkää kapakkahönkäilyä. 

Vierailija
3460/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistii kirjoitti:

Apua! kirjoitti:

Salli mun nauraa. Erja ja Erika olivat kisan parhaat naisvokalistit. Erikan ääni taipui kyllä käytännössä mihin vain, jopa Axl Roseen.

Ketju on lukittu.