Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu

Vierailija
08.10.2017 |

Kohta alkaa! Kuka on suosikkisi etukäteen?

Kommentit (3857)

Vierailija
3221/3857 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko tajunneet että tää on reilu viikon päästä ohi koko ohjelma!? NOUUUU. Tää on ollut paras kausi tähänasti. Isot saappaat odottaa seuraavan vuoden kokelaita ;)

Niinpä! Surku tulee puseroon kun ei nää enää Andren ja muiden esityksiä:(

"No mulla ei tule ikävä kuin Andrea!"

Kiitos tästä "tärkeästä" täsmennyksestä... Huokaus :D

Vierailija
3222/3857 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias ei kyennyt pitämään edes Jenni Vartiaista joten aika nössöä touhua pojan pelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/3857 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe missä kohtaa esim Andren ja Eliaksen tiet "lähtisivät erkanemaan" siinä, että Elias näyttäytyisi hänen rinnallaan jotenkin poikkeuksellisen kultapojuna. Jos kerta naamavärkillä ei sen kanssa ole mitään tekemistä.

Et edelleenkään vastannut tähän?

Oon eri, mut jos mietin vaikka musiikkia, niin kyllä mun mielestä hevirokkarissa on enemmän särmää kuin iskelmäpopparissa 🤘

Hevirokkari voi olla maailman lempein olemukseltaan ja toisinpäin. Tässä puhuttiin siitä mikä tekee toisesta ”unelma vävyn, mikkihiiren, kiltin ja lempeän” ja ulkonäkö ei kuulemma ollut siinä millään tavalla vaikuttamassa;)

Tietysti voi olla. Mut mähän puhuinkin nimenomaan musiikista, en ulkonäöstä. Itse kannustan kilpaiijoita musatyylin mukaan ja eniten nappaa Andren ja Erjan tuotanto.

Hmm, ehkä hieman erikoiset kriteerit äänestää kun mietitään kuka on ollut paras tässä ohjelmassa :D. Mutta ei siinä, kukin tyylillään...

Vierailija
3224/3857 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe missä kohtaa esim Andren ja Eliaksen tiet "lähtisivät erkanemaan" siinä, että Elias näyttäytyisi hänen rinnallaan jotenkin poikkeuksellisen kultapojuna. Jos kerta naamavärkillä ei sen kanssa ole mitään tekemistä.

Et edelleenkään vastannut tähän?

Oon eri, mut jos mietin vaikka musiikkia, niin kyllä mun mielestä hevirokkarissa on enemmän särmää kuin iskelmäpopparissa 🤘

Hevirokkari voi olla maailman lempein olemukseltaan ja toisinpäin. Tässä puhuttiin siitä mikä tekee toisesta ”unelma vävyn, mikkihiiren, kiltin ja lempeän” ja ulkonäkö ei kuulemma ollut siinä millään tavalla vaikuttamassa;)

Tietysti voi olla. Mut mähän puhuinkin nimenomaan musiikista, en ulkonäöstä. Itse kannustan kilpaiijoita musatyylin mukaan ja eniten nappaa Andren ja Erjan tuotanto.

Hmm, ehkä hieman erikoiset kriteerit äänestää kun mietitään kuka on ollut paras tässä ohjelmassa :D. Mutta ei siinä, kukin tyylillään...

"..kun mietitään kuka on ollut paras tässä ohjelmassa :D" Anteeksi, mutta ethän sä voi yksinvaltiaana päättää muiden puolesta kuka on ollut hjelmassa paras. Jokaisella on omat suosikkinsa. Esim. mä oon tykännyt eniten Erikan esityksistä. Myös Nellillä huikea ääni ja tippui liian aikaisin. Erjaa, Nelliä tai Erikaa olisin toivonut finaaliin.

Vierailija
3225/3857 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä halunnut nähdä Erikan ja Erjan tässä musikaalijaksossa.

Andre , Erika ja Erja ovat mun kärkikolmikossa. No onneksi vielä Andre mukana❤️

Vierailija
3226/3857 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat olleet tässä kisassa yhtä vahvoilla kuin miehet: Erja, joka on hypermusikaalinen (välistä tosin en pitänyt hänen lauluäänestään), ilmiömäinen kameleontti Erika, koskettava Jannika B. Janna oli väärässä kilpalussa; osaa laulaa, mutta yltulkitsee, esitti vain "itseään". Nelli erittäin hyvä laulaja, mutta ei taipunut tässä kisassa muuksi kuin pop-prinsessaksi.

Vierailija
3227/3857 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. ei jaksais oottaa huomiseen:( Ja entäs kun tää ohjelma loppuu kohta kokonaan ,nyyh:(

Alussa mä aattelin että jaahas tulee tylsä ohjelma mutta nyt toivon ettei tää lopu koskaan...

Vierailija
3228/3857 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kausi ollut -ja tasainen. Tai siis oli heti, kun Veeti ja Janna oli pudotettu; hehän molemmat olivat aivan kehnoja ja jotenkin kuutamolla. Jopa Tomi Metsäketoa olisin voinut vielä katsoa muutamien jaksojen asian, oli aika huvittava ilmestys 😃

Vierailija
3229/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa on ihan tyhmä tuo kerrasta poikki pudottamis-konsepti : ( Esim. Mikaelin kehtystä olis ollut kiva seurata vielä parin jakson ajan, Erja "stiplasi" oikeastaan vain euroviisujaksossa ja joutui saman tien jättämään kisan. Missä esim. heitä nyt näkee?? (Jannaa erikoisine artikulaatioineen tänään äiteineen Harkimoissa.)

Vierailija
3230/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa, että Erika stiplasi euroviisuissa. Näin ne kilpailijat on tulleet tutuiksi, että heidät sekoittaa jo kuin omat lapsensa ; )!

Vierailija
3231/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin luettuani tän ketjun läpi (huh huh!): Andre ja Elias ovat mielestäni keskenään ihan yhtä lahjakkaita ja sööttejä ❤ "Smaksak"!!

Vierailija
3232/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääks joku että monelta pitää olla paikanpääl jos on menos tähdet tähdet yleisöön????

Vierailija
3233/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät voi voittaa tällaista ohjelmaa, voi että vituttaa!  Nelli, Erika ja Erja kaikki upeita ja lahjakkaita, mutta naisten kohdalla ollaan aina niin paljon kriittisempiä kuin miesten. 

Kyllä nainenkin tässä vielä voittaa, näyttäisihän se nyt huvittavalta että Suomessa ja tässä kilpailussa on joka kerta liuta naisartisteja eikä kukaan nainen koskaan voita.

Vierailija
3234/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno kausi ollut -ja tasainen. Tai siis oli heti, kun Veeti ja Janna oli pudotettu; hehän molemmat olivat aivan kehnoja ja jotenkin kuutamolla. Jopa Tomi Metsäketoa olisin voinut vielä katsoa muutamien jaksojen asian, oli aika huvittava ilmestys 😃

Miten niin huvittava? Komea mies.

Vierailija
3235/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oon...khuin yö...yö rashkain...khun en... shua nähdä shhhhaa..."

Artikulaatio kuin satavuotiaalla, jolla seilaa proteesit suussa eestaas.

Täydellisen osuva luonnehdinta!!

Minusta on muuten kehittynyt taitava Jannika-imitaattori, kun se laulutyyli ärsyttää niin kovin. Kokeilkaa saada aikaan samanlaista shuhinaa ja honotusta -- se tuntuu suussa varsin mielenkiintoiselta. Ei pysty tajuamaan, miten joku haluaa laulaa niin ja jotkut vielä tykkää siitä.

Jannikalla on aika vahva alipurenta, koita ymmärtää että ihmiset ovat erilaisia ja vaikka sinä et luontaisesti puhu jollain tavalla, jollekin toiselle voi olla mahdotonta yrittää lausua asioita kuin sinä.

Vierailija
3236/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun naiset parempia, mutta finaalissa oltava kaksi Warner-miestä kuten aina. Niin nytkin on ohjailtu äänestämään. Jannika oli paras, mutta aleoituspaikalla ja hillityillä tuomaroinneilla saatiin vaikuttamaan heikommalta. Ja Erjaa taas painettiin alas biisivalintaa epäilemällä.

En tajuu miksi Maria ivasi Erjaa countryssä. Ainoa jolla oli country-ääntä! Ja voihan olla että vahva nainen tykkää vahvoista miehistä.

Miten vahvat miehet ja vahvat naiset liittyvät tähän?

Vierailija
3237/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei Jannika tipu ens kerralla, tapahtuu musiikillinen vääryys.

Se vääryys tapahtui jo ajat sitten, kun Erika, Mikael ja Erja tippuivat ennen häntä. Nyt, kun jäljellä ovat enää kehnot laulajat ja umpitylsät Elias ja Andre, mieluummin katson myös naisen esitystä finaalissa kuin jommankumman noista tylsimyksistä. En muutenkaan ymmärrä mitä tuo joku Andren sekopää ihailija hänessä näkee, ei mikään komea mies, keskinkertainen ääni ja heittäytyminen nolla.

Ei edes osaa analysoida hänen esityksiään vaan kommentoi aina vaan "Ihana Andre ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️"

Vierailija
3238/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika voittoon. Tylsät pikkujätkät jääkööt toiseksi.

Vierailija
3239/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Elias ei ollut mulle tuttu ennen tätä ohjelmaa, niin voisiko joku valaista minua millainen ura hänellä on ollut tähän asti? Ilmeisesti joku hitti ainakin ollut? Viime vuonna Pete Parkkonen oli aivan loistava ja tasoero Eliakseen aivan valtava. Mutta olenkin jo nelikymppinen niin en ymmärrä mikä nuoriin vetoaa. Sääli kun tästä loistavasta ohjelmasta on mainoskanava artisteille, joilla ei lahjojen puolesta olisi mitään asiaa tähdeksi. Tykkäsin tosi paljon Nellistä ja mielestäni hän olisi kuulunut finaalin ennen Eliasta. Meni ihan maku tästä ohjelmasta. 

Tuleepa surkea finaali Jannika vastaan Elias. 

Nelli ei mielestäni kuulu finaaliin koska ei osaa tulla omalta mukavuusalueeltaan pois, eli "shady diva princess" moodi koko ajan päällä. Sen sijaan Erika olisi ehdottomasti ansainnut finaalipaikan.

Vierailija
3240/3857 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andre tulee voittamaan koko shown!

Ei kyllä tule...

Ketju on lukittu.