Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Kommentit (348)

Vierailija
161/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väittää olevansa avarakatseinen naisten suhteen. 

Sitten alkaa todistella täsmälleen päinvastaista. On ennakkoluuloinen ikäisiään ja vähän vanhempia naisia kohtaan. Ulkonäkövaatimuksia taitaa sittenkin olla? jne. Asenne on se että kaikki erilaisuus ap:hen verrattuna on huonommuutta ja sitä voi myös vähän tölviä. Vaativuus, joustamattomuus ja ilkeys eivät ole kovin viehättäviä ominaisuuksia, ja ap:ssa ne nousevat esiin nopeasti.

Loppujen lopuksi ap:n tutkaan osuu vain murto-osa vapaista naisista, ja "yllättäen" se on se sama murto-osa joka kiinnostaa monia muitakin miehiä.  Osa näistä miehistä ei ole sovinistisia, itsetunto-ongelmaisia ja ikäkriisiä potevia, joten ne vipeltävät ap:n ohi kaljamahoineen, pälvikaljuineen ja työttömyyksineen.

Vierailija
162/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämä olla miesvihan vuoksi aika väärä palsta yrittää keskustella ap:n esittämästä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laaja tuttavapiiri, jossa on naisia ikäskaalalla 20-50v ja en ole tavannut yhtäkään ap:n kuvailemaa naista. Sinkut hakevat miestä, jonka kanssa viihtyy. Ei kukaan ole asettanut ammtillisia vaatimuksia tai ulkonäön / iän suhteen tiukkoja raameja. Jos jotain on turn off, niin liittyy tupakkaan tai alkoholiin.

Tulee tuntu, ettei ap vielä omaa kykyä solmia parisuhdetta. Oman egon korostaminen hehkuu ihan liikaa läpi. 

Vierailija
164/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tämä olla miesvihan vuoksi aika väärä palsta yrittää keskustella ap:n esittämästä asiasta.

Ai siitä, että miten huonoja ihmisiä naiset ovat? Kehtaavat jopa kuvitella, että heillä on oikeus valita puolisonsa.

Vierailija
165/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukematta... Haluaisin sanoa olevani nainen, joka ei vaadi paljoa. En ole tarkka ulkonäön suhteen, miehen työllä ei ole väliä (kunhan on älykäs ja edes kohtalaisen sivistynyt), pukeutumisella ja pituudella ei ole merkitystä, tykkään nörteistä mainosmiehiin jne. Miehen ei myöskään tarvitse olla kiinnostunut samoista asioista kuin minä ole. 

Mutta sitten kun alan tarkemmin miettiä, niin taidan olla aika vaativa. Haluan, että minua pidetään iltaisin kainalossa. Haluan hyvää seksiä. Haluan, että minulle lähetetään sillon tällöin päivälläkin rakkausviestejä. Haluan kokeilla uusia asioita enkä liihotella aina vain marjametsällä. Haluan käydä ravintoiloissa, mutta haluan kokkailla kotonakin. Haluan, ettei miehellä ole isoa mahaa. Haluan, että mies osaa keskustella kaikenlaisista asioista. Haluan, että mies osaa lohduttaa, jos itken. Haluan mieheltäni paljon huomiota. Haluan miehen, joka viihtyy luonnossa, kapakassa, oopperassa kuin rock-konsertissakin. Haluan miehen, joka kestää PMS-oireeni. Haluan, että mieheni saa minut nauramaan vatsa kippurassa. Haluan, että mies haluaa nukkua lusikassa joka yö. Haluan, ettei mies ole kovin romanttinen, mutta tarvittaessa edes vähän.

Niin, että oikeasti taidan olla todella vaativa. Monella naisella (ja miehellä) voi olla harhakuvitelma, ettei ole oikeasti kovin vaativa. Todellisuus voi olla toinen. Vaikka pyydetään ja halutaan pientä, käytännössä se voi tarkoittaa aika paljoa. Onneksi olen löytänyt oman mieheni, sillä taidan olla aika vaativa. Tämä etenkin jos ottaa huomioon, ettei minulla ole tarjottavana juuri muuta kuin sosiaalinen älykkyyteni sekä iso empatiakyky ja hyvä vartalo. 

Kintaalla olisi, että noilla vaatimuksillasi ja vastineillasi kävelisin ovesta ulos:)

Vierailija
166/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siitä, että miten huonoja ihmisiä naiset ovat? Kehtaavat jopa kuvitella, että heillä on oikeus valita puolisonsa.

Ei kukaan kyseenalaista naisten oikeutta valita miehensä.

Se mitä hiukan kyseenalaistetaan on se, että miten todellisia nämä naisten pariutumismarkkinoilla esittämät tiukat vaatimukset ovat. Paljonko niistä juontuu ulkoisista vaikuttimista kuten mediasta, ryhmäpaineesta jne. Henkilökohtaisesti pidän epätodennäköisenä, että naiset olisivat ns. luonnontilassa juurikaan miehiä vaativampia kumppanin suhteen.

Vierailija
167/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kaunis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on siinä ettet ole ulkomaalainen. Kaverini on 10cm lyhyempi, tukeva (lievästi sanottuna), mulkosilmä, minua rutkasti vanhempi ja puoli latino. Itse olen normaalipainoinen ja käyn punttiksella. Arvatkaa ketä naiset lähestyy?

Aika suuri ero kun sitten latinomaissa tuntemattomat naisetkin moikkaavat minua kadulla (hi honey jne). Suomessa viimeisen 5 vuoden aikana minua on lähestynyt tasan yksi tyttö.

Se johtuu paitsi kulttuurierosta, myös siitä että kukaan nainen ei usko että tuollainen komistus kuin sinä voisit olla markkinoilla! Tutustuisin sinuun mielellään, jos sulla olis vaikka vapaa-kyltti kaulassa, että tietäisin...

Ehkä, ehkä ei. Eipä kovin lämmintä vastaanottoa suomalaisilta naisilta tullut kun niitä joskus aikoinaan baareissa lähestyin. Toki onnistuin seurustelemaan myös ihan hyvännäköisten suomalaisten naisten kanssa. Töitä vaan jouduin tekemään sen vuoksi paljon enemmän kuin muualla.

Vierailija
168/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tavallisen näköinen vaatimaton heppu, niin klikkaile sieltä tindestä niitä tavallisen näköisiä vaatimattomia naisia.

Kaunottaret saavat niin paljon postia, että hissukan viesti hukkuu massaan.

Kannattaa miettiä mitä hakee. Upea vauhtimimmi pitkästyy sun kanssa, opettele vähän ihmistuntemusta tai etsi kirjastosta kivaa kotoilunaista.

Vierailija
169/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä hiukan kyseenalaistetaan on se, että miten todellisia nämä naisten pariutumismarkkinoilla esittämät tiukat vaatimukset ovat. Paljonko niistä juontuu ulkoisista vaikuttimista kuten mediasta, ryhmäpaineesta jne. Henkilökohtaisesti pidän epätodennäköisenä, että naiset olisivat ns. luonnontilassa juurikaan miehiä vaativampia kumppanin suhteen.

No se nyt on vain ja ainoastaan sen naisen oma ongelma, jos ei haluamaansa miestä löydä.

Ei sen takia tarvitse jauhaa tätä samaa vauvapalstalla joka ikinen päivä vuositolkulla.

Meillä on oikeus vaatia mitä haluamme, tai olla sinkkuja, jos haluamme. Kenellekään henkisesti terveelle ihmiselle ei kelpaa kuka tahansa, joten tästä on turha jauhaa.

Ainoa asia, jota kannattaa miettiä, on se, mitä itse haluaa. Toisiin tällaisella jankkaamisella ei taatusti ole mitään positiivista vaikutusta.

Lähinnä se opettaa naisia varmasti vielä krantummiksi, kun näiden keskustelujen jälkeen tietää, miten ällöttävä ajatusmaailma joillakin miehillä on.

Vierailija
170/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä, 30-vuotias ystävällinen ja ihan kivannäköinen neljän lapsen äiti. Haluaisin joskus vielä seurustella ihan tavallisen, kivan ja fiksun miehen kanssa.

Tässäkin tapauksessa se tosin olisit sinä, jolle minä en kumppanina kelpaisi. Aika monet tavallisia miehiä hakevat naiset kun ovat jo kerran tavallisen miehen valinneet ja lapset saaneet, ja sitten syystä tai toisesta eronneet.

Vierailija
171/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niissä luontaisia eroja.

Jos naisille annettaisiin samat testosteroni-määrät kuin miehillä on, niin alkaisi tapahtua kummia.

Vierailija
172/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkuri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkuri kirjoitti:

Olen ihan hyvässä kuosissa oleva mies, takana 20 vuoden avioliitto, pari vajaan kahden vuoden seurustelua ja samoin pari lyhyttä tunnustelua. Kaikista näistä olen lähtenyt karkuun sen takia, että kumppanit ovat alkaneet liikaa ja yksipuolisesti vaatia itselleen kaikenlaista huomiota ja maallistakin.

Kun olen korkeasti koulutettu ja monipuolinen osaaja, on minut laitettu kaikenlaisia raskaita remonttejakin tekemään, vaikka molemmat olemme asuneet omissa talouksissamme. Samoin olen leikannut pensasaitoja, tehnyt kirjanpitoa, taittanut opaskirjoja, kärrännyt halkoja, pessyt autoja, vaihtanut talvirenkaita, hoitanut jopa heidän työasioitaankin jne jne jne.

Ei näissä auttamisissa periaatteessa ole mitään väärää, näin parisuhteessa kuuluukin toimia. Mutta kun homma menee niin, että aina pitää olla naista palvelemassa eikä itse saa vastineeksi mitään. Ei voida vaatteitani korjata, vaikka on kalliit koneet hankittu, kun ei nyt tai myöhemminkään jakseta. Ei lähdetä kannustamaan maratonilleni, koska on tympeää neljä tuntia seisoskella jossain kadun varrella. Kuitenkin kaikkiin naisten valintoihin olen lähtenyt mukaan, koska ajattelen niin, tällainen yhteisöllisyys kuuluu parisuhteeseen, vaikkei homma aina itseä kiinnostaisikaan. Olen nämä ongelmat useaan kertaan nätisti tuonut naisilleni esille, mutta eivät asenteet ole keskustemalla valitettavasti muuttuneet.

Lisäksi monia naisia vaivaa jonkinsorttinen yleistyytymättömyys. Luetaan naistenlehtien sankaritarinoita ja katsotaan jotain julkkisten epätodellista tositeeveetä, sitten jurputetaan miksei meillä tehdä näin ja miksei meillä ole tuota. Eli haaveillaan utopistisesta asioista ja koko ajan valitetaan jostain, vaikka todellisuudessa kaikki asiat ovat oikein hyvällä tolalla. Mikään ei kuitenkaan tunnu riittävän...

Kerrottakoon vielä, että seksi ja läheisyys ovat kaikissa näissä suhteissa toimineet hienosti, paitsi avioliiton viimeisinä vuosina. Mutta nämä naisten ylihaaveilut ja palvelijana toimimiset ovat saaneet minut lähtemään karkumatkalle. Perään on sitten tietenkin itketty ja haukuttu julmuriksi! Nyt aion ainakin jonkun aikaa elellä itsekseni ja seksini hankkia jostain lyhytsuhteista, katsotaan innostunko vielä joskus myöhemmin pysyvämpiin juttuihin...

No kyllä minäkin vähän ihmettelisin jos mies haluaisi minun seisoskelevan neljä tuntia tyhjän panttina, jotta olisin muka kannustamassa hänen juoksuaan.

Et sinä siellä tyhjän panttina olisi, ellet niin itse halua kokea. Huolehtisit kisanaikaisista juoma- ja ravintotankkauksistani, kannustamisen lisäksi ottaisit muutaman valokuvan. Kisan jälkeen voisin olla tilapäisesti liikuntakyvytön, toisit minulle varustereppuni sekä kuskaisit kotiin, koska voisin kramppien takia olla tilapäisesti myös ajokyvytön. Tämä parisuhdepalvelu olisi varmaan sinulta itsekkyytesi takia liikaa vaadittu!

Eli haluaisit naisen elämän  pyörivän vain  sinun ja harrastuksesi ympärillä? Juu ei jatkoon. Parisuhdekelvotonta materiaalia. Sinä tässä olet se itsekäs.

Väkisin yrität rakentaa yhdestä harrastusesimerkistä parisuhdeongelmaa, lue koko ketju jos siihen lyhytnäköisyydeltäsi kykenet! Tämä oli vain yksi pieni osa keskustelusta yhteiselon asenteista ja tasavertaisuudesta.

Vierailija
173/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tavallisen näköinen vaatimaton heppu, niin klikkaile sieltä tindestä niitä tavallisen näköisiä vaatimattomia naisia.

Kaunottaret saavat niin paljon postia, että hissukan viesti hukkuu massaan.

Kannattaa miettiä mitä hakee. Upea vauhtimimmi pitkästyy sun kanssa, opettele vähän ihmistuntemusta tai etsi kirjastosta kivaa kotoilunaista.

Nykyään tavallisen ja vaatimattomankin näköisiä naisia pidetään kaunottarina kun on kaikki filtterit somessa ja body positivity -kampanjat.

Vierailija
174/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niiiiin totta! Viisaita sanoja:

vanhamieskurppa kirjoitti:

Onkohan tässä oikeasti kyse henkisestä puolesta? ;) Vai nuorempien naisten ulkonäöstä? Kun minä olin ap:n ikäinen, minusta eivät kiinnostuneet 30-40v naiset. Harvat kiinnostuneet olivat alle 25v ja yli 40v.

Miksi? Uskoakseni koska ne kiinnostuneet eivät hakeneet perheen päätä. Siksi tällainen "nuorekas" lapsellinen mies oli kiinnostava :D Itse en katsellut nuorempia, uskoin olevani heille toivottoman vanha. Mutta jos 24v tai 21v nainen tekee aloitteen, uskottavahan se on.

Nelikymppisissä naisissa on paljon sellaisia jotka eivät ole jämähtäneitä alkuunkaan, kaikkea muuta. Perhe on perustettu ja lapset on kasvatettu, tai sitten on päätetty elää sinkkuna. On aikaa kokeilla uutta, nauttia elämästä. Vaellus ja retkeily on todella suosittua, kansallispuistot ovat täynnä reippaita nelikymppisiä naisia.

Elämänvaihe ja elämänasenne ratkaisee enemmän kuin ikä. Jos minä olisin ap, laittaisin haun laajalla ikähaitarilla ja kertoisin millaisia henkisiä ominaisuuksia etsin. Jos sen sijaan keskityt mollaamaan naisia joita et halua, se on takuuvarma turn-off niillekin joita haluaisit.

Vierailija
175/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei jotkut vaan tyydy olemaan yksin, kun kerran kenestäkään ei ole kumppaniksi.

Ihmisellä on luontainen taipumus paritella ja pariutua. On hankala taistella kymmeniätuhansia vuosia vanhoja vaistoja vastaan :/

Sitten kannattaa laskea sitä omaa rimaa hiukan lähemmäs maata saadakseen mahdollisuuden pariutia. Tai edes paritella. Luonnossakin on kova taitselu parhaista naaraista, keskiverrot tyytyvät tarjolla olevaan.

Vierailija
176/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei jotkut vaan tyydy olemaan yksin, kun kerran kenestäkään ei ole kumppaniksi.

Ihmisellä on luontainen taipumus paritella ja pariutua. On hankala taistella kymmeniätuhansia vuosia vanhoja vaistoja vastaan :/

Sitten kannattaa laskea sitä omaa rimaa hiukan lähemmäs maata saadakseen mahdollisuuden pariutia. Tai edes paritella. Luonnossakin on kova taitselu parhaista naaraista, keskiverrot tyytyvät tarjolla olevaan.

Miten miehet voivat enää laskea rimaansa :D

Jos käytän itseäni esimerkkinä niin millaista naista minun pitäisi vielä yrittää?

Tässä esimerkkejä naisista joita olen yrittänyt lähestyä siinä mielessä: pubiruusu joka noukki omasta oksennuksestaan puoliksi polttamansa tupakan baarin röökikopissa... kehitysvammainen nainen... niin iäkäs nainen etten viitsi edes yrittää arvata ikäänsä...

Vierailija
177/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käytän itseäni esimerkkinä niin millaista naista minun pitäisi vielä yrittää?

Tässä esimerkkejä naisista joita olen yrittänyt lähestyä siinä mielessä: pubiruusu joka noukki omasta oksennuksestaan puoliksi polttamansa tupakan baarin röökikopissa... kehitysvammainen nainen... niin iäkäs nainen etten viitsi edes yrittää arvata ikäänsä...

Minkähän takia minua ei kukaan mies koskaan lähesty jos pubiruusujakin lähestytään. Olen normaalin näköinen ja hoikka. Miehet kyllä katsoo mutta kukaan ei koskaan lähesty. 

Vierailija
178/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa laajennat reviiriä hiukan ? Jos otantasi on ainoastaan ykäävät pubikukat, kehitysvammaiset ja vanhukset, voisit kenties siirtyä muutaman kilomterin päähän kantapaikastasi tai jopa vaihtaa paikkakuntaa. Mikäli sama taso sinua edelleen viehättää, kannattaa aloittaa ryhdistysliikeet itsestäsi.

Vierailija
179/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa laajennat reviiriä hiukan ? Jos otantasi on ainoastaan ykäävät pubikukat, kehitysvammaiset ja vanhukset, voisit kenties siirtyä muutaman kilomterin päähän kantapaikastasi tai jopa vaihtaa paikkakuntaa. Mikäli sama taso sinua edelleen viehättää, kannattaa aloittaa ryhdistysliikeet itsestäsi.

Eli nyt kehotat nostamaan rimaa laskemisen sijaan :D

Vierailija
180/348 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on sentään jotain toiveita naisen suhteen.

Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.

Just siks. Me naiset kun tykkäämme siitä, että mies kokee juuri minussa löytäneen sen, mitä on koko elämänsä etsinyt. Se ei ole ylevää, että huomaa toiselle kaiken kelpaavan.

Idea, että minä olisin jollekin naiselle se paras vaihtoehto on täysin narsistisen naurettava. Miten voi edes perustella itselleen jotain tuollaista ainutlaatuisuutta? Varsinkin jos on joku peruspena/tarja 8-16 duunissa eikä joku nobel-palkinnosta taisteleva astronauttipankkiiri jolle on vielä ulkonäköäkin siunaantunut.

Onko sulle siis ihminen vain osiensa summa? Viihdytkö parhaan ja läheisimmän ystäväsi kanssa koska pidät häntä parhaana kandidaattina tuttavapiirissäsi, kasvottomata listana plussia ja miinuksia? Vai nautitko hänen seurastaan hänen itsensä, hänen persoonallisuutensa ja teidän välisen yhteyden vuoksi? Vaihtaisitko ystäväsi toiseen koska tällä uudella tyypillä on vaikkapa miellyttävämpi nauru? Et varmaan. Sinun ei siis tarvitse olla täydellinen kuvaus naisen ihannemiehestä, ei täyttää jotain absoluuttisen paremmuuden kriteerilistaa, tai olla kaikille naisille paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi