Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Kommentit (348)

Vierailija
341/348 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat itse todella katkeralta, itseasiassa paljon katkerammalta, kuin yksikään nainen tässä ketjussa. "

-Miten päädyit tuollaiseen johtopäätökseen kirjoituksestani? Olisi aidosti mielenkiintoista kuulla... ;)

Vierailija
342/348 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat itse todella katkeralta, itseasiassa paljon katkerammalta, kuin yksikään nainen tässä ketjussa. "

-Miten päädyit tuollaiseen johtopäätökseen kirjoituksestani? Olisi aidosti mielenkiintoista kuulla... ;)

Ikävä ja aggressivinen sävy, jolla puhut naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/348 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja varmaan jo huomasi jo muutaman kommentin luettuaan mikä suomalaisissa naisissa on perusvikana. Se on miesvihamielisyys. Lähes kaikki kommentit ovat hyvin negatiivisia ja kyllä melko hyvä mielikuvitus pitää miehellä olla todellisen epätoivon lisäksi, että moisista itselleen riesan ottaisi.

Annan hyvän neuvon. Ryhdy etsimään naista vaikka Filippiineiltä. Siellä naiset ovat vielä naisia, todella kunnollisia, hyviä vaimoja ja äitejä. Yleensä vielä tykkäävät että mies on vanhempi. Ja siellähän on kauniita naisia pilvin pimein.

Haha, jopa vitsin murjaisit.

Olen itse naimisissa filippiiniläisen miehen kanssa ja voin sanoa etteivät filippiiniläiset naiset ole mitään tossukoita vaan aikamoisia pirttihirmuja. Jos jokin asia ei miellytä, he kyllä sanovat siitä eivätkä alistu.

Minä olen naimisissa filippiiniläisen naisen kanssa ja ainakin hänen koko suvun naiset ovat ystävällisiä ja suku on todella laaja. Myös vaimoni kaikki kaverit ovat todella loistavia naisia.

Mutta kai niin suureen joukkoon (yli 100milj. asukasta) myös muutama pirttihirmukin saattaa mahtua, mutta se on todella harvinaista. Kasvatuksestahan se on paljon kiinni. Suomalaista naista kun kukaan ei kasvata hyville tavoille eikä kunnioittamaan toisia ihmisiä, niin lopputuloksen näemme joka päivä esimerkiksi tällaisilla keskusteluareenoilla, joilla enemmistö on naisia.

Jaa no minä olen naimisissa filippiiniläisen kylän kanssa ja kaikki on oikein kivoja naisia ja miehiä, osa oikein loistavia. Täällä on oikeastaan vain neljä sertifioitua pirttihirmua, mutta ne meinasimme jättää tänne. Viisumeita odotellessa. 

Vierailija
344/348 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkuri kirjoitti:

Olen ihan hyvässä kuosissa oleva mies, takana 20 vuoden avioliitto, pari vajaan kahden vuoden seurustelua ja samoin pari lyhyttä tunnustelua. Kaikista näistä olen lähtenyt karkuun sen takia, että kumppanit ovat alkaneet liikaa ja yksipuolisesti vaatia itselleen kaikenlaista huomiota ja maallistakin.

Kun olen korkeasti koulutettu ja monipuolinen osaaja, on minut laitettu kaikenlaisia raskaita remonttejakin tekemään, vaikka molemmat olemme asuneet omissa talouksissamme. Samoin olen leikannut pensasaitoja, tehnyt kirjanpitoa, taittanut opaskirjoja, kärrännyt halkoja, pessyt autoja, vaihtanut talvirenkaita, hoitanut jopa heidän työasioitaankin jne jne jne.

Ei näissä auttamisissa periaatteessa ole mitään väärää, näin parisuhteessa kuuluukin toimia. Mutta kun homma menee niin, että aina pitää olla naista palvelemassa eikä itse saa vastineeksi mitään. Ei voida vaatteitani korjata, vaikka on kalliit koneet hankittu, kun ei nyt tai myöhemminkään jakseta. Ei lähdetä kannustamaan maratonilleni, koska on tympeää neljä tuntia seisoskella jossain kadun varrella. Kuitenkin kaikkiin naisten valintoihin olen lähtenyt mukaan, koska ajattelen niin, tällainen yhteisöllisyys kuuluu parisuhteeseen, vaikkei homma aina itseä kiinnostaisikaan. Olen nämä ongelmat useaan kertaan nätisti tuonut naisilleni esille, mutta eivät asenteet ole keskustemalla valitettavasti muuttuneet.

Lisäksi monia naisia vaivaa jonkinsorttinen yleistyytymättömyys. Luetaan naistenlehtien sankaritarinoita ja katsotaan jotain julkkisten epätodellista tositeeveetä, sitten jurputetaan miksei meillä tehdä näin ja miksei meillä ole tuota. Eli haaveillaan utopistisesta asioista ja koko ajan valitetaan jostain, vaikka todellisuudessa kaikki asiat ovat oikein hyvällä tolalla. Mikään ei kuitenkaan tunnu riittävän...

Kerrottakoon vielä, että seksi ja läheisyys ovat kaikissa näissä suhteissa toimineet hienosti, paitsi avioliiton viimeisinä vuosina. Mutta nämä naisten ylihaaveilut ja palvelijana toimimiset ovat saaneet minut lähtemään karkumatkalle. Perään on sitten tietenkin itketty ja haukuttu julmuriksi! Nyt aion ainakin jonkun aikaa elellä itsekseni ja seksini hankkia jostain lyhytsuhteista, katsotaan innostunko vielä joskus myöhemmin pysyvämpiin juttuihin...

No kyllä minäkin vähän ihmettelisin jos mies haluaisi minun seisoskelevan neljä tuntia tyhjän panttina, jotta olisin muka kannustamassa hänen juoksuaan.

Minua ei tarvitse tulla kannustamaan maratonille . Sen sijaan toivon että nainen ymmärtäisi että jos maratonille aikoo niin se tarkoittaa että mies on muutaman kerran viikossa 1-3 tuntia "tien päällä". Siitä ei saa tulla mustasukkaiseksi. Yksi suhde meni pilalle koska naista ärsytti liikaa tämä harjoittelu - käytetty aika olisi siis pitänyt viettää "yhdessä" eli suomeksi TVn ääressä sarjoja katsellen. -M39-

Vierailija
345/348 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua. Naisille ei oikeesti kelpaa mikään, ihan turha edes yrittää.

https://www.demi.fi/keskustelut/suhteet/turn-offit-miehissa

https://www.demi.fi/keskustelut/suhteet/totaalinen-turn-miehen-ulkonaos…

Vierailija
346/348 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vanhaa ketjua. Naisille ei oikeesti kelpaa mikään, ihan turha edes yrittää.

Tiedätkö minkäikäiset "naiset" tuota linkkaamaasi Demiä lukevat?  Lehti (ja palsta) on suunnattu 12-vuotiaasta ylöspäin oleville teineille. Silloin kun mä olin 12, halusin Dingon Neumanin, eikä kukaan muu kiinnostanut. Kokeile aikuisten palstoja seuraavaksi.

Vierailija
347/348 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö minkäikäiset "naiset" tuota linkkaamaasi Demiä lukevat?  Lehti (ja palsta) on suunnattu 12-vuotiaasta ylöspäin oleville teineille. Silloin kun mä olin 12, halusin Dingon Neumanin, eikä kukaan muu kiinnostanut. Kokeile aikuisten palstoja seuraavaksi.

Samaa paskaa täälläkin on ja kirjoittelijat iältään 30+.

Vierailija
348/348 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjien keski-ikä on 19v.

https://www.demi.fi/keskustelut/oma-planeetta/demin-keski-ika-tulokset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme