Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Kommentit (348)

Vierailija
201/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sairaus tekee ihmisestä huonon ihmisen? Ihme kokoomusharhaisuutta (diagnoosi F0.0) taas. Oireisiin kuuluu ylimielisyyttä ja kuolemanpelkoa.

Vierailija
202/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoijaa. Kukaan ei ole oikeutettu löytämään yhtään mitään. Jokainen on oikeutettu etsimään, se on kyllä totta. Realismi on silti syytä säilyttää, muuten kaivaa verta nenästään. Turha sitten alkaa itkeä, että pahat valkoiset heteromiehet, yhyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei jotkut vaan tyydy olemaan yksin, kun kerran kenestäkään ei ole kumppaniksi.

Ihmisellä on luontainen taipumus paritella ja pariutua. On hankala taistella kymmeniätuhansia vuosia vanhoja vaistoja vastaan :/

Sitten kannattaa laskea sitä omaa rimaa hiukan lähemmäs maata saadakseen mahdollisuuden pariutia. Tai edes paritella. Luonnossakin on kova taitselu parhaista naaraista, keskiverrot tyytyvät tarjolla olevaan.

Miten miehet voivat enää laskea rimaansa :D

Jos käytän itseäni esimerkkinä niin millaista naista minun pitäisi vielä yrittää?

Tässä esimerkkejä naisista joita olen yrittänyt lähestyä siinä mielessä: pubiruusu joka noukki omasta oksennuksestaan puoliksi polttamansa tupakan baarin röökikopissa... kehitysvammainen nainen... niin iäkäs nainen etten viitsi edes yrittää arvata ikäänsä...

Tuo kertoo sinusta riittävästi. Millainen ihminen yrittää iskeä iäkästä kehitysvammaista vain saadakseen seksiä? Anteeksi, mutta hyi helvetti.

Miten niin vain saadakseen seksiä?

Olen sitoutunut ottamaan tyttöystäväksi kaikki naiset jouta yritän "iskeä". En hae mitään pikapanoja.

PS. esimerkissäni iäkäs ja kehitysvammainen olivat eri henkilöitä.

Niin, ottamaan, hankkimaan vakituiseen käyttöösi kuin esineen!

Normaalisti kehittynyt persoona haluaa aloittaa parisuhteen ihmisen kanssa, jos hänellä on kehittynyt Tunteita ko ihmisyksilöä kohtaan ja hän näkee ko ihmisyksilön mukavana, ainutlaatuisena ja kiinnostavana persoonana, josta pitää.

Näistä ketjun sinkkumiehistä oikein huokuu joka ihohuokosesta se, että he eivät näe naisia ihmisyksilöinä..

Vierailija
204/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, onko kokoomuslaisuudella joku diagnoosi olemassa :D? Ja muutko eivät pelkää kuolemaa? Uskovat vissiin, että ei koske heitä itseään? VÄÄRIN. Kyllä koskee. Kaikki pelkäävät kuolemaa, siksi uskonnot on keksitty. 

Vierailija
205/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei jotkut vaan tyydy olemaan yksin, kun kerran kenestäkään ei ole kumppaniksi.

Ihmisellä on luontainen taipumus paritella ja pariutua. On hankala taistella kymmeniätuhansia vuosia vanhoja vaistoja vastaan :/

Sitten kannattaa laskea sitä omaa rimaa hiukan lähemmäs maata saadakseen mahdollisuuden pariutia. Tai edes paritella. Luonnossakin on kova taitselu parhaista naaraista, keskiverrot tyytyvät tarjolla olevaan.

Jos käytän itseäni esimerkkinä niin millaista naista minun pitäisi vielä yrittää?

Tässä esimerkkejä naisista joita olen yrittänyt lähestyä siinä mielessä: pubiruusu joka noukki omasta oksennuksestaan puoliksi polttamansa tupakan baarin röökikopissa... kehitysvammainen nainen... niin iäkäs nainen etten viitsi edes yrittää arvata ikäänsä...

Tuo kertoo sinusta riittävästi. Millainen ihminen yrittää iskeä iäkästä kehitysvammaista vain saadakseen seksiä? Anteeksi, mutta hyi helvetti.

Olen sitoutunut ottamaan tyttöystäväksi kaikki naiset jouta yritän "iskeä". En hae mitään pikapanoja.

Eli olit syvästi ihastunut mm. kehitysvammaiseen naiseen tai naiseen, joka poimi oksennuksesta tupakantumpin? Ei kai ihminen halua parisuhdetta muuta kuin sellaisen kanssa, johon on jo syvästi ihastunut.

Vierailija
206/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on sentään jotain toiveita naisen suhteen.

Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.

Just siks. Me naiset kun tykkäämme siitä, että mies kokee juuri minussa löytäneen sen, mitä on koko elämänsä etsinyt. Se ei ole ylevää, että huomaa toiselle kaiken kelpaavan.

Voi itku miten lapsellisia pinkkejä prinsessaunelmia:)

Ensinäkin mies ottaa suurinpiirtein sen minkä saa. Kyseessä on sattuma, ajoitus ja sitten jonkun verran sitä aivokemian tunnetta yhteensopivuudesta.

Toiseksi se jolle nainen haluaa olla tämä yksi ja ainoa tulee olla se pitkä, tymma ja komea. Mikä menee yhteen hyvin tuon naiivin prinsessaunelman kanssa

Vierailija
207/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoijaa. Kukaan ei ole oikeutettu löytämään yhtään mitään. Jokainen on oikeutettu etsimään, se on kyllä totta. Realismi on silti syytä säilyttää, muuten kaivaa verta nenästään. Turha sitten alkaa itkeä, että pahat valkoiset heteromiehet, yhyy.

Ei kukaan itkekään. Miehet täällä itkevät, kun edes ne kouvolatukkaiset eivät huoli heitä. Paljon, paljon harvemmin tulee naisilta valituksia siitä, ettei löydy miestä. Ja silloinkin kun tulee, niin he etsivät syytä itsestään, ei miehistä kollektiivisesti.

Kerro minulle, miten se sinun elämääsi liikuttaa, mitä joku sinun mielestäsi vastenmielinen kouvolatukkainen nainen etsii.

Vierailija
208/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olit syvästi ihastunut mm. kehitysvammaiseen naiseen tai naiseen, joka poimi oksennuksesta tupakantumpin? Ei kai ihminen halua parisuhdetta muuta kuin sellaisen kanssa, johon on jo syvästi ihastunut.

Kuule , kyllä monet miehet parisuhdetta etsiessään arvioivat naisia kuin autoja.

Mietitään mihin on varaa ja tutkitaan ominaisuuksia. Makuja on hiukan erilaisia mutta kyllähän tietyt automerkit ovat suosituimpia ja kalleimpia. Samoin kauneimmat naiset olisivat halutuimpia vaan kun kaikilla ei ole värkeissä varaa niin parempi olla järkevä että saa jotain.

Ihastua ehtii sitten myöhemmin jos niikseen tulee.

Uskallan väittää että ihastuminen on enemmän naisten juttu.

Vierailija
209/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään vaatimuksia, mutta enpä ole löytänyt ketään naista. Kuka tahansa kävisi.

Just siks. Me naiset kun tykkäämme siitä, että mies kokee juuri minussa löytäneen sen, mitä on koko elämänsä etsinyt. Se ei ole ylevää, että huomaa toiselle kaiken kelpaavan.

Ensinäkin mies ottaa suurinpiirtein sen minkä saa. Kyseessä on sattuma, ajoitus ja sitten jonkun verran sitä aivokemian tunnetta yhteensopivuudesta.

Toiseksi se jolle nainen haluaa olla tämä yksi ja ainoa tulee olla se pitkä, tymma ja komea. Mikä menee yhteen hyvin tuon naiivin prinsessaunelman kanssa

Voi itku miten lapsellista aleksityymikon ulinaa. Normaali mies ei todellakaan tyydy ottamaan sitä, jonka saa.

Vierailija
210/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suosittelen tutustumaan erilaisiin ja eri-ikäisiin naisiin ennakkoluulottomasti. Ole kiinnostunut heistä enemmän kuin siitä mitä itse odotat heiltä. Saatat yllättyä. Ei ihminen välttämättä tiedä millaisen ihmisen kanssa hänellä oikeasti synkkaa ja menee yksin. Se voi olla erilainen ihminen, mitä on kuvitellut. Ennen kaikkea ole ennakkoluuloton. Sellainen suhtautuminen ja ihmisen kohtaaminen vetoaa useampaan naiseen kuin sellainen, että olet jo niputtanut mielessäsi naiset johonkin ryhmään ja teet arvioitasi sieltä käsin. Jos sinulla siis oikeasti ei ole liian tarkkoja kriteereja niin tämän luulisi onnistuvan.

Vierailija
211/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi itku miten lapsellista aleksityymikon ulinaa. Normaali mies ei todellakaan tyydy ottamaan sitä, jonka saa.

Et ole selvästikään kokeillut miehen elämää 😁

Vierailija
212/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle suosittelen tutustumaan erilaisiin ja eri-ikäisiin naisiin ennakkoluulottomasti. Ole kiinnostunut heistä enemmän kuin siitä mitä itse odotat heiltä. Saatat yllättyä. Ei ihminen välttämättä tiedä millaisen ihmisen kanssa hänellä oikeasti synkkaa ja menee yksin. Se voi olla erilainen ihminen, mitä on kuvitellut. Ennen kaikkea ole ennakkoluuloton. Sellainen suhtautuminen ja ihmisen kohtaaminen vetoaa useampaan naiseen kuin sellainen, että olet jo niputtanut mielessäsi naiset johonkin ryhmään ja teet arvioitasi sieltä käsin. Jos sinulla siis oikeasti ei ole liian tarkkoja kriteereja niin tämän luulisi onnistuvan.

Tässäpä tulikin se, mitä olin tulossa sanomaan: ihmisen kohtaaminen ihmisenä, hyvine ja huonoine puolineen. Jos ne hyvät voittavat huonot, ihastumiseen ja rakastumiseen on mahdollisuus, ja sen jälkeen toivomus/ostoslistoilla saakin heittää vesilintua, sillä mitä niillä enää tekee, kun on löytänyt sopivan?

Meillä on takana 12 vuotta myötä- ja vastamäkiä. Mulla on edelleen ruusunpunaiset lasit silmillä ja mies puhuu symbioosista. :)

Vierailija
213/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tarkentaisin vielä, että b-tason miehen elämää..

Vierailija
214/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta minulla on 39 vuoden kokemus poikien ja miesten kanssa seurustelusta.

Vierailija
215/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei selvästikään ole oppinut vielä sitä, että jos tänne palstalle tekee keskustelun niin pitää valehdella haluavansa myös itseään vanhempia naisia tai muuten tulee tylytysviestejä.

Kysyn vain että miksi niitä useita ketjuja missä +40v nainen sanoo tykkäävänsä vain nuorista miehistä ei tuomita?

Vierailija
216/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelvannut yhdelle neitoselle kun ei pitänyt olkapäistäni ja koska en pitänyt hänen työpaikkansa yhdestä tuotteesta😂

Se juttu saa mut nauramaan vieläkin vaikka siitä on montavuotta jo.😁

Se on vaan niin pienestä kiinni joskus ja pitäähän se ymmärtää että makunsa kullakin.

Yhdelle neidille olin niin komea että punastui kun oltiin kahvilla mutta itse en ollut kiinnostunut hänestä ja toiselle olin surkimus roskapussin jatke ja kuitenkin itse olin kiinnostunut hänestä.

Ja mainittakoon että olivat sokkotreffejä molemmat.

Joten ap:n kuvaus naisista on vähän yleistävää.. siihen muuten jotkut naisetkin sortuvat. Tasapuolisesti😊

Se yleistäminen voi usein johtua siitä kun oikeat ihmiset eivät kohtaa oikeassa tilanteessa ja tulee siis aina takkiin. Menee maku..

Se on yleistä että ujot eivät treffeille usein pääse, jotkut eivät koskaan ja tämä koskee miehiä ja naisia molempia.

Siihen ujouteen löytyy usein syy sieltä lapsuudesta joka heijastuu siihen aikuisuuteen.

Minäkin olen treffeillä käynyt elämässäni vain muutaman kerran. Alle viisi kertaa ja ikää on yli kolmekymmentä jo hyvän matkaa.

Ja ehkä suurin syy löytyy juuri noista mainitsemistani asioista. Mäne ja tiiä :)

Vierailija
217/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule , kyllä monet miehet parisuhdetta etsiessään arvioivat naisia kuin autoja.

Mietitään mihin on varaa ja tutkitaan ominaisuuksia. Makuja on hiukan erilaisia mutta kyllähän tietyt automerkit ovat suosituimpia ja kalleimpia. Samoin kauneimmat naiset olisivat halutuimpia vaan kun kaikilla ei ole värkeissä varaa niin parempi olla järkevä että saa jotain.

Ihastua ehtii sitten myöhemmin jos niikseen tulee.

Uskallan väittää että ihastuminen on enemmän naisten juttu.

Jännästi näyttäisi kumminkin siltä, että nuo autonostajat päätyy valittamaan tänne siitä miten ovat taas jääneet nuolemaan näppejään, ja ihastuvat, rakastuvat ja tunteensa näyttävät miehet elää onnellisissa parisuhteissa. Ehkä nimenomaan tuo kyvyttömyys ihastua on se, mikä rajaa osan miehistä parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Ei rahan tai statuksen puute.

Vierailija
218/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään?

Kokeile seuraavaksi Venäjältä  : )

Vierailija
219/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukematta... Haluaisin sanoa olevani nainen, joka ei vaadi paljoa. En ole tarkka ulkonäön suhteen, miehen työllä ei ole väliä (kunhan on älykäs ja edes kohtalaisen sivistynyt), pukeutumisella ja pituudella ei ole merkitystä, tykkään nörteistä mainosmiehiin jne. Miehen ei myöskään tarvitse olla kiinnostunut samoista asioista kuin minä ole. 

Mutta sitten kun alan tarkemmin miettiä, niin taidan olla aika vaativa. Haluan, että minua pidetään iltaisin kainalossa. Haluan hyvää seksiä. Haluan, että minulle lähetetään sillon tällöin päivälläkin rakkausviestejä. Haluan kokeilla uusia asioita enkä liihotella aina vain marjametsällä. Haluan käydä ravintoiloissa, mutta haluan kokkailla kotonakin. Haluan, ettei miehellä ole isoa mahaa. Haluan, että mies osaa keskustella kaikenlaisista asioista. Haluan, että mies osaa lohduttaa, jos itken. Haluan mieheltäni paljon huomiota. Haluan miehen, joka viihtyy luonnossa, kapakassa, oopperassa kuin rock-konsertissakin. Haluan miehen, joka kestää PMS-oireeni. Haluan, että mieheni saa minut nauramaan vatsa kippurassa. Haluan, että mies haluaa nukkua lusikassa joka yö. Haluan, ettei mies ole kovin romanttinen, mutta tarvittaessa edes vähän.

Niin, että oikeasti taidan olla todella vaativa. Monella naisella (ja miehellä) voi olla harhakuvitelma, ettei ole oikeasti kovin vaativa. Todellisuus voi olla toinen. Vaikka pyydetään ja halutaan pientä, käytännössä se voi tarkoittaa aika paljoa. Onneksi olen löytänyt oman mieheni, sillä taidan olla aika vaativa. Tämä etenkin jos ottaa huomioon, ettei minulla ole tarjottavana juuri muuta kuin sosiaalinen älykkyyteni sekä iso empatiakyky ja hyvä vartalo. 

Olen eri mieltä kanssasi.

Lista voi kuulostaa pitkältä, mutta todellisuudessa sisältää paljon ominaisuuksia jotka eivät ole niin suosittuja kuin luulisi. Kiltteys, huomioiminen, jne. Kuulostaa hyvältä? Monen naisen mielestä sinun miehesi olisi _takertuva_. Useimmille naisille kiltteys ja huomioiminen itsessään ovat arvottomia, se ratkaisee _millainen mies_ huomioi, siis pinnallisin kriteerein mitattuna.

Vaativia kriteerejä ovat sellaiset joista enemmistö kilpailee. Pituus, raamikkuus, komeus, menestys, raha, status, sosiaalinen taitavuus, itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo, jne.

Totuuden naisista tunnistaa vauvapalstalla siitä, että miinuksia satelee heti lukuisia.

Hassua, että "totuuden naisista" kertovat yleensä ne miehet, joilla ei ole ollenkaan (tai on korkeintaan hyvin vähän) kokemusta naisista. Mutta ilmeisesti kaltaisesi miesasiamiehet sitten tietävät naisia paremmin, mitä me (=naiset) haluamme.

Vierailija
220/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet 37 v. Etsi siis 37 v naista. Ei 30-35-vuotiasta. Aika yksinkertaista.

Totta. 37-vuotiaan kannattaa hakea ikähaarukalla 35-40. 

35-40v nainen kelpaa, jos on oikeasti nuorekas olemukseltaan. Suurin osa sen ikäisistä naisista ei ole, vaan jotkut vaikuttavat jo ihan joltain eläkettä odottavilta akkeleilta. Minusta ei tule varmaan tulemaan setämiestä ennen kuin olen vähintään viiskymppinen. En halua naista, joka on keski-ikäisen jämähtänyt ja paatunut, kuten suurin osa näin neljääkymppiä lähestyessä alkaa olla. Kyse ei ole siitä, etteikö saisi olla muutamaa ikäkiloa, enkä myöskään ole tosiaan etsimässä mitään ikibilettäjää. Se on vaan sillä tavalla, että olen itse joutunut niin paljon joustamaan, tsemppaamaan ja olemaan setäytymättä ja ymmärtämään itseäni nuorempien maailmaa, että siitä on tullut varsin suuri osa minua. En pysty kokemaan juuri mitään yhteistä naisen kanssa, joka on jämähtänyt ja paatunut keski-ikäisesti, kuten suurimmalle osalle naisista viimeistään nelikymppisenä käy. Tässä on kyse minusta ja harvoista naiselle esittämistäni vaatimuksista; en pysty ihastumaan tuollaiseen naiseen.

Meni fiilis. Ole hiljaa treffeillä niin joskus voi onnistaa. Lycka till ja sommoro.

Kyllä mies edellä on oikeassa, en itsekään halua mitään asenteiltaan nelikymppistä mummoa! Ei ole kyse mistään ulkonäköjutusta vaan asenteesta elämiseen. Mitään uutta ei haluta kokea tai opetella, pyöritään vain samoissa jämähtäneissä ympyröissä!

Lisäksi treffihaussa ilmoitetaan elämän tärkeimpien asioiden olevan lapset ja lapsenlapset!?! Mihin siellä miestä tarvitaan, talonmieheksikö? Itse haen treffeiltä naista tasavertaiseen ja rikkaaseen parisuhteeseen, jossa läheisyys ja seksikin on tärkeä osa elämää. Tietenkin lapseni ovat itselleni rakkaita, mutta kumppanin pitää olla ihan yhtä tärkeä läheinen!

Jos mun pitäisi Tinderissä kertoa, mitkä asiat ovat minulle elämässä tärkeitä, todennäköisesti kertoisin asioita joita elämääni kuuluu. Näin ollen mainitsisin lapset mutta en kumppania, koska sitä kumppania ei ole. Siksi siellä Tinderissä kai ollaan, että etsitään kumppania?

Lapset ovat minulle elämässäni tärkeintä. Se ei tarkoita sitä, etteikö muuta yhtä tärkeää voisi tulla, mutta en varmaan mainitsisi erikseen sitä, että tottakai pidän kumppanianikin tärkeänä, jos joskus sellaisen löytäisin. Oman kokemukseni mukaan kuitenkin miehissä on paljon niitä, jotka eivät halua osaksi yh-naisen koko elämää, johon ne lapset yleensä kuuluvat erittäin kiinteästi. Monia miehiä ei kiinnosta naisen lapset vaikka nainen kiinnostaisikin. Sellaisen miehen kanssa mulla voisi olla ihan hyväkin kevytsuhde, mutta ei sellainen mies koskaan muodostuisi niin tärkeäksi kumppaniksi, että tärkeysjärjestyksessä pääsisi lähellekään lapsiani. Pidän hyvin tärkeänä tasavertaisuutta, läheisyyttä ja seksiä parisuhteessa, enkä ymmärrä miten se, että elämässäni tärkeintä tällä haavaa ovat lapset, poissulkisi sen. En etsi miestä talonmieheksi, mutta jos mies ei ole halukas sitoutumaan koko pakettiin, johon kuuluu myös lapset, ei hänestä tule yhtä tärkeää ihmistä minulle kuin lapsistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi