Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Kommentit (348)

Vierailija
221/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei selvästikään ole oppinut vielä sitä, että jos tänne palstalle tekee keskustelun niin pitää valehdella haluavansa myös itseään vanhempia naisia tai muuten tulee tylytysviestejä.

Kysyn vain että miksi niitä useita ketjuja missä +40v nainen sanoo tykkäävänsä vain nuorista miehistä ei tuomita?

En voi sanoa lukeneeni kaikkia tuollaisia ketjuja, mutta niissä mitä olen lukenut, se nuorista miehistä tykkäävä nelikymppinen nainen ei ole valittanut kun mistään ei löydy hänestä kiinnostunutta nuorempaa miestä. Yleensä he vaikuttavat aika tyytyväisiltä elämäänsä, joko ovat jo löytäneet mieleisensä miehen tai sitten eivät mitään vakavaa nuorista miehistä haluakaan ja saavat mielestään riittävästi vähemmän vakavia juttuja sellaisten kanssa.

Joskus on joku sellainenkin tullut vastaan, joka ei ole löytänyt mieleistään nuorempaa kumppania, mutta hekin yleensä itse tiedostavat hyvin sen, että ongelma on heissä itsessään jollei oman ikäinen ihminen kumppaniksi kelpaa. Miehissä on sitten enemmän niitä, jotka dissaavat itsensä ikäisiä naisia ja valittavat kun nuoret naiset eivät kiinnostu. He eivät yleensä näe omissa vaatimuksissaan mitään vikaa, mutta syyttävät naisia nirsoiksi ja liian valikoiviksi.

Ap ei nyt mitenkään mahdottoman paljon itseään nuorempaa naista edes toivonut, mutta se tapa jolla hän puhuu itsensä ikäisistä naisista on varsin ruma ja ylimielinen. Itse sovin ap:n määrittelemään ikähaarukkaan, mutta en voisi tosissani kiinnostua miehestä, joka puhuu naisista kuten aloittaja puhuu.

Vierailija
222/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...."Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen...." -M37

Tuossahan se ongelma onkin. Rajaa ikähaarukaksi 35-40v niin voisi onnistuakin. Kenestäkään (miehestä tai naisesta) ei anna hyvää kuvaa se, että ilmoittaa etsivänsä tietoisesti vain itseään nuorempaa. Silloin tulee lukijalle helposti kuva pinnallisesta ja itserakkaasta ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei jotkut vaan tyydy olemaan yksin, kun kerran kenestäkään ei ole kumppaniksi.

Ihmisellä on luontainen taipumus paritella ja pariutua. On hankala taistella kymmeniätuhansia vuosia vanhoja vaistoja vastaan :/

Sitten kannattaa laskea sitä omaa rimaa hiukan lähemmäs maata saadakseen mahdollisuuden pariutia. Tai edes paritella. Luonnossakin on kova taitselu parhaista naaraista, keskiverrot tyytyvät tarjolla olevaan.

Miten miehet voivat enää laskea rimaansa :D

Jos käytän itseäni esimerkkinä niin millaista naista minun pitäisi vielä yrittää?

Tässä esimerkkejä naisista joita olen yrittänyt lähestyä siinä mielessä: pubiruusu joka noukki omasta oksennuksestaan puoliksi polttamansa tupakan baarin röökikopissa... kehitysvammainen nainen... niin iäkäs nainen etten viitsi edes yrittää arvata ikäänsä...

Saanko tiedustella, että miksi sinä lähestyit näitä naisia? Halusitko pelkkää p*llua vai koetko että sinulla oli paljonkin yhteistä henkisellä tasolla näiden naisten kanssa?

Vierailija
224/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkun näkökulmasta tämä ketju on äärimmäisen ahdistavaa luettavaa. Miten parinvalinta voikaan olla näin hemmetin vaikeaa? Olen AP:ta 10 vuotta nuorempi, mutta varmaan samassa tilanteessa vielä vuosikymmenen päästäkin. Raskasta ja ahdistavaa etsiä jotakin neulaa heinäsuovasta koko ajan. Nytkin on kierroksessa periaatteessa hyvä ja ihana mies, mutta ei tunnu täysin oikealta ja olen epävarma. Ei huvittaisi olla näin vaativa, mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa. Ja uskokaa, tätäkin asiaa on työstetty ihan ammattilaisen pakeilla asti.

Vierailija
225/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella sinulla on kokemusta alle 25 v naisiata, jotka opiskelevat korkeakoulussa, haaveilevat ”paremmasta” elämästä (ei arjesta), harrastavat kuntosalia, joilla on pullasudit silmissä, ja jotka postaavat selfieitä Somessa.

Jos mikään muu ei pidä paikkaansa tuossa, niin ikä varmaan pitää. Nuorten arvot tuppaavat olemaan tuollaisia.

En ole seurustellut tai tapaillut kolmeen vuoteen, mutta tätä kolmea vuotta edeltäneet suhteet ja tapailut olivat 25-30v naisten kanssa. Nyttemmin olen arvioinut mielessäni lähinnä päälle kolmekymppisiä (ihastuminen ei jotenkin onnistu enää, kun tulee naisten vaatimukset mieleen). Mielestäni kolmevitosillakin on suunnilleen samat vaatimukset kuin kaksvitosilla. - aloittaja

Ja kuule ihan vielä viisvitosellakin on kovat vaatimukset. Olen etsinyt laajalla kammalla ja huomannut ilmiön. Ei ole ainoastaa mikään nuorten tyttöjen juttu. Aina yhtä vaikeata.

Vierailija
226/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei jotkut vaan tyydy olemaan yksin, kun kerran kenestäkään ei ole kumppaniksi.

Ihmisellä on luontainen taipumus paritella ja pariutua. On hankala taistella kymmeniätuhansia vuosia vanhoja vaistoja vastaan :/

Sitten kannattaa laskea sitä omaa rimaa hiukan lähemmäs maata saadakseen mahdollisuuden pariutia. Tai edes paritella. Luonnossakin on kova taitselu parhaista naaraista, keskiverrot tyytyvät tarjolla olevaan.

Miten miehet voivat enää laskea rimaansa :D

Jos käytän itseäni esimerkkinä niin millaista naista minun pitäisi vielä yrittää?

Tässä esimerkkejä naisista joita olen yrittänyt lähestyä siinä mielessä: pubiruusu joka noukki omasta oksennuksestaan puoliksi polttamansa tupakan baarin röökikopissa... kehitysvammainen nainen... niin iäkäs nainen etten viitsi edes yrittää arvata ikäänsä...

Saanko tiedustella, että miksi sinä lähestyit näitä naisia? Halusitko pelkkää p*llua vai koetko että sinulla oli paljonkin yhteistä henkisellä tasolla näiden naisten kanssa?

No koska haluaisin naisseuraa enkä ole löytänyt ja aina käsketään "laskea rimaa".

Vierailija
227/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla liian kovat vaatimukset, kun ei vammaisten hyväksikäyttäjä kelpaa? No todellakin toivottavasti joka ikisellä naisella on edes sen verran vaatimuksia.

Vierailija
228/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you were a woman and I was a man

would it be so hard to understand..

Vierailija
229/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Jos olis pitkä, tumma ja komea, niin muuta ei vaadita. Olis helppoa.

Voi kuule,aika paljon muutakin olisin vaatinut myös kolmekymppisenä mieheltä kuin ulkonäköä. Olin siihen aikaan aivan hulluna mieheen, joka oli noin 170 cm pitkä, vaalea ja hiusraja jo pahasti vetäytynyt. Itse olin 160/49 ja sain jopa kadulla keskellä kirkasta päivää ihan selvinpäin kulkevilta miehiltä kehuja kropastani. Naamastani olin tosin vain keskiverto (pitkät kiharat hiukset kyllä), joten varmaan sen takia "tyydyin" muuhun kuin pitkään, tummaan ja klassisen komeaan... mikään muuhan sitä ei voi selittää.

Sait siis ananastukilta suoraa positiivista palautetta jo kadulta ;)

Vierailija
230/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla liian kovat vaatimukset, kun ei vammaisten hyväksikäyttäjä kelpaa? No todellakin toivottavasti joka ikisellä naisella on edes sen verran vaatimuksia.

Mitä hyväksikäyttöä siinä olisi jos tykkäisin hänestä ja hänkin olisi seurassani vapaaehtoisesti?? Tietenkin olisin ollut asiassa avoin myös naisen lähipiirille.

Mutta mitäpä sitä nyt jauhamaan. Eipä hänkään kiinnostunut minusta.

Vierailija
231/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit etsiväsi itseäsi nuorempaa kumppania, jotta nainen olisi uteliaampi elämän suhteen kuin ikäisesi naiset. Minusta uteliaisuus on osittain myös luonteenpiirre ja löytyy vanhuksiakin, jotka haluavat oppia uutta. Jos etsit luonteeltaan uteliasta naista niin tuo ikärajaus ei kuulosta kovin toimivalta. Arvelisin että luonteeltaan uteliaat naiset etsivät myös mielellään ikäisiään tai itseään nuorempia miehiä kumppaniksi, samasta syystä kuin sinäkin. Tässä koomista on se, että iältään nuorempi joka etsii vanhempaa miestä/naista saattaa olla ikäistään uraantuneempi elämässään ja sen vuoksi toivoo vanhempaa kumppania jakamaan arjen.

Vierailija
232/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se Tinter, joku deittisivustoko?

Vierailija
233/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetwartti Mahlapää kirjoitti:

Mikä se on se Tinter, joku deittisivustoko?

Tinder on suomen suosituin seuranhakusovellus.

Siellä on vain se huono puoli että 6-7/10 naiset kelpuuttaa vain 8-9/10 miehiä.

Vierailija
234/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyväksikäyttöä siinä olisi jos tykkäisin hänestä ja hänkin olisi seurassani vapaaehtoisesti?? Tietenkin olisin ollut asiassa avoin myös naisen lähipiirille.

Hae apua, et ole terve ihminen. Ja unohda parisuhteet, et selvästikään ymmärrä lainkaan, mistä niissä on kyse.

Vierailija
235/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule,aika paljon muutakin olisin vaatinut myös kolmekymppisenä mieheltä kuin ulkonäköä. Olin siihen aikaan aivan hulluna mieheen, joka oli noin 170 cm pitkä, vaalea ja hiusraja jo pahasti vetäytynyt. Itse olin 160/49 ja sain jopa kadulla keskellä kirkasta päivää ihan selvinpäin kulkevilta miehiltä kehuja kropastani. Naamastani olin tosin vain keskiverto (pitkät kiharat hiukset kyllä), joten varmaan sen takia "tyydyin" muuhun kuin pitkään, tummaan ja klassisen komeaan... mikään muuhan sitä ei voi selittää.

Ei edes ollut ananastukkia siihen aikaan siinä kaupungissa, jossa asuin. Mutta tärkeintähän sinulle olikin yrittää kääntää huomio johonkin muuhun kuin varsinaiseen asiaan eli siihen, että nainen voi olla hulluna ihan toisenlaisiin miehiin kuin niihin, joita sinä itse kuolaat (pitkät, tummat ja sinun mielestäsi komeat).

Vierailija
236/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ne naurettavat vaatimukset?

En usko hetkeäkään että vika on naisissa, vaan omassa naismaussasi.

Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.

Eli vika on sun omassa naismaussa. Itse en ole edes koskaan miettinyt moisia ominaisuuksia. Sama arvomaailma ja yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat ne tärkeimmät kriteerit itselleni.

Trollihan tämä olikin.

Miten vika voi olla AP:n naismaussa, jos lähes kaikki kelpaa (kunhan sokeri sulaa suussa). Eli on mukava ja maanläheinen sekä iältään suurin piirtein sama. AP kertoi vain hieman yleistäen miesmaun koskien suurinta osaa naista. Tämä on ihan totta ja monet naiset etsivät juuri tämän kaltaisia miehiä. Tämä voi myös olla tiedostamatonta. Ei yleistyksissä mitään pahaa ole varsinkin jos siitä osuu suurin osa oikeaan.

Kukaan ei halua miestä, jolle lähes kaikki kelpaa, joten se vika nyt ainakin. Eikä kukaan halua miestä, joka kuvittelee tietävänsä mitä muut ihmiset ajattelevat, ja joka pitää ’naisia’ jonain yhtenäisenä ryhmänä, jolla on jotain yhtenäisiä salaisia haluja.

Vierailija
237/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes ollut ananastukkia siihen aikaan siinä kaupungissa, jossa asuin. Mutta tärkeintähän sinulle olikin yrittää kääntää huomio johonkin muuhun kuin varsinaiseen asiaan eli siihen, että nainen voi olla hulluna ihan toisenlaisiin miehiin kuin niihin, joita sinä itse kuolaat (pitkät, tummat ja sinun mielestäsi komeat).

Niin, täällä on nyt joku, selvästikin mies, jonka mielestä pitkä tumma raamikas mies, jolla on jykevä leuka ja joka on itsevarma, on parasta mitä hän tietää, ja hän ei pysty uskomaan, etteivät kaikki naiset ole samaa mieltä. Homomiehet ehkä tykkäävät Tom of Finland-miehistä, eivät lähellekään kaikki naiset.

Vierailija
238/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae apua, et ole terve ihminen. Ja unohda parisuhteet, et selvästikään ymmärrä lainkaan, mistä niissä on kyse.

Joillekin naisille toivoisi että hekin joutuisivat elämään 30 vuotta ilman mitään kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Ehkä oppisivat hiukan sitäkin näkökulmaa.

Se on naisena niin helppo huudella. Sama kuin Nallen tyylisten kommentit työttömistä "aina voi kerätä käpyjä metsästä" 😁

Ja ei, itse en ole työtön, vaan pärjännyt ihan hyvin kaikilla muilla elämän alueilla paitsi naisasioissa.

Vierailija
239/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelvannut yhdelle neitoselle kun ei pitänyt olkapäistäni ja koska en pitänyt hänen työpaikkansa yhdestä tuotteesta😂

Se juttu saa mut nauramaan vieläkin vaikka siitä on montavuotta jo.😁

Se on vaan niin pienestä kiinni joskus ja pitäähän se ymmärtää että makunsa kullakin.

Yhdelle neidille olin niin komea että punastui kun oltiin kahvilla mutta itse en ollut kiinnostunut hänestä ja toiselle olin surkimus roskapussin jatke ja kuitenkin itse olin kiinnostunut hänestä.

Ja mainittakoon että olivat sokkotreffejä molemmat.

Joten ap:n kuvaus naisista on vähän yleistävää.. siihen muuten jotkut naisetkin sortuvat. Tasapuolisesti😊

Se yleistäminen voi usein johtua siitä kun oikeat ihmiset eivät kohtaa oikeassa tilanteessa ja tulee siis aina takkiin. Menee maku..

Se on yleistä että ujot eivät treffeille usein pääse, jotkut eivät koskaan ja tämä koskee miehiä ja naisia molempia.

Siihen ujouteen löytyy usein syy sieltä lapsuudesta joka heijastuu siihen aikuisuuteen.

Minäkin olen treffeillä käynyt elämässäni vain muutaman kerran. Alle viisi kertaa ja ikää on yli kolmekymmentä jo hyvän matkaa.

Ja ehkä suurin syy löytyy juuri noista mainitsemistani asioista. Mäne ja tiiä :)

Voi, miten ihanasti kirjoitettu :) noinhan se menee.

Vierailija
240/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vaatimukset:

-Samanlaiset arvot, ml. hengellinen vakaumus

-Tykkää kissoista.

-Periaatteen mies, johon pystyy luottamaan. Lojaali ja valmis perheen pääksi.

-Haluaa auttaa ihmisiä ja parantaa heidän elinolojaan.

-Pitää yhdyntäkeskeisestä seksistä.

Pakko kysyä, että liittyykö vaatimus hengellisestä vakaumuksesta vaatimukseen yhdyntäkeskeisestä seksistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi