Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi löytää naisen, joka ei vaadi ihan naurettavia?

Vierailija
08.10.2017 |

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Kommentit (348)

Vierailija
241/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on naisia, jotka sanovat sen myös ääneen. Osa naisista haluaa miehen, joka on pitkä ja menestynyt. Naiset ajattelevat olevan erityisiä, joten heille ei kelpaa kuin erityinen mies. Mieluiten julkimo. Julkimon huomio tai sellaisen kanssa seurustelu nostaa naisen statusta. Moni jakelee julkimolle siksi. 

Toisaalta, jos lasta aiot tehdä, niin silloinhan ulkonäön merkitys korostuu. Ne geenit. Mikäli et, niin kai siinä on vain sitten oma silmänilo takana.

Minullakin on kavereina keskinkertaisia naisia, joilla on isot vaatimukset miehistä. Heillä voi mm. olla ylipainoa 30 kiloa, mutta miehen pitää olla pitkä ja komea. Hee hee. Sääliksi käy myös joitain miehiä, jotka kohtaavat prinsessa-naisen. Osa miehistä on niin kuspäitä, että hyvä jos sellaiseen törmäävätkin, osa taas on normaali kiltti mies. 

En ole itse ollut aina kiltti minäkään. Mies on voinut olla sellainen, että antaa kohdella itseään huonosti. Osa miehistä taas pistää sellaiselle heti stopin. Vähän, miten luonteetkin sopivat yhteen. Vaikka onkin kiltti mies, niin älkää jyrätkö sitä.

Vierailija
242/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei jotkut vaan tyydy olemaan yksin, kun kerran kenestäkään ei ole kumppaniksi.

Ihmisellä on luontainen taipumus paritella ja pariutua. On hankala taistella kymmeniätuhansia vuosia vanhoja vaistoja vastaan :/

Sitten kannattaa laskea sitä omaa rimaa hiukan lähemmäs maata saadakseen mahdollisuuden pariutia. Tai edes paritella. Luonnossakin on kova taitselu parhaista naaraista, keskiverrot tyytyvät tarjolla olevaan.

Miten miehet voivat enää laskea rimaansa :D

Jos käytän itseäni esimerkkinä niin millaista naista minun pitäisi vielä yrittää?

Tässä esimerkkejä naisista joita olen yrittänyt lähestyä siinä mielessä: pubiruusu joka noukki omasta oksennuksestaan puoliksi polttamansa tupakan baarin röökikopissa... kehitysvammainen nainen... niin iäkäs nainen etten viitsi edes yrittää arvata ikäänsä...

Saanko tiedustella, että miksi sinä lähestyit näitä naisia? Halusitko pelkkää p*llua vai koetko että sinulla oli paljonkin yhteistä henkisellä tasolla näiden naisten kanssa?

No koska haluaisin naisseuraa enkä ole löytänyt ja aina käsketään "laskea rimaa".

Kuvailet heitä kuitenkin sen verran ikävään sävyyn, että et vaikuta olleen heistä henkisellä tasolla kovinkaan kiinnostunut. Et myöskään tässä vastauksessasi puhunut mitään sellaista, että olisit halunnut heidän seuraansa siksi, että pidit heistä ihmisinä. Seksiäkö siis olit vailla vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Secunda kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v mies. En väitä olevani mikään saalis, en ole kummoisen näköinen, ja olen joutunut vaihtamaan alaa aikuisiällä, joten omaisuutta ei ole. Olen kuitenkin tehnyt paljon töitä uuden alani eteen, ja uskoisin olevani ihan mukavaa seuraa jollekin vähän introvertimmälle, esimerkiksi kotoilusta ja luonnosta pitävälle naiselle. Olen myös ihan hyvässä kunnossa ikäisekseni, ja vaikka vastalauseita tuleekin, tiedän sen, niin voin sanoa olevani nuorekas. Osa ikäisistäni on todella ukkoutuneita ja akkautuneita, mutta minä en ole.

Olen myös valmis lastentekoon, jos nainen sitä haluaisi - ja siis siinä tapauksessa tekemään uhrauksia joita lastenteko vaatisi, kuten muuttamaan johonkin kaupungin ympärillä olevaan pikkukuntaan, säästämään omassa elämässä paljon, korjaamaan ja remppaamaan asioita itse (olen ihan kohtuullinen kädentaidoissa).

Toisaalta, jos nainen olisi vannoutunut lastenvastustaja, niin lapsetonkin elämä minulle kävisi, tosin mitään bailubailu-pintaliitoelämää en halua. Osa sinkkunaisista tuntuu lähinnä haluavan elämältään tärkeissä "piireissä" elämistä.

Kysymys on, että mistä löytäisin tuollaisen noin 30-35v naisen, jonka kanssa unelmat osuisivat yksiin, ja joka ei vaatisi vaatimasta päästyään? En ole viimevuosina edes jaksanut yrittää etsiä naisia, koska naisten vaatimukset ovat vaikuttaneet niin naurettavilta. Minulla on hyvin vähän vaatimuksia esim. naisen ulkonäölle, tärkeämpänä pidän yhdessä viihtymistä. Olen kuitenkin huomannut, että naiset riippumatta omasta ulkonäöstään, elämäntilanteestaan ja luonteestaan etsivät edelleen päälle kolmekymppisenäkin niitä samoja huippumiehiä, joita kaikki naiset haluavat.

Jos olis pitkä, tumma ja komea, niin muuta ei vaadita. Olis helppoa.

Voi kuule,aika paljon muutakin olisin vaatinut myös kolmekymppisenä mieheltä kuin ulkonäköä. Olin siihen aikaan aivan hulluna mieheen, joka oli noin 170 cm pitkä, vaalea ja hiusraja jo pahasti vetäytynyt. Itse olin 160/49 ja sain jopa kadulla keskellä kirkasta päivää ihan selvinpäin kulkevilta miehiltä kehuja kropastani. Naamastani olin tosin vain keskiverto (pitkät kiharat hiukset kyllä), joten varmaan sen takia "tyydyin" muuhun kuin pitkään, tummaan ja klassisen komeaan... mikään muuhan sitä ei voi selittää.

Sait siis ananastukilta suoraa positiivista palautetta jo kadulta ;)

Ei edes ollut ananastukkia siihen aikaan siinä kaupungissa, jossa asuin. Mutta tärkeintähän sinulle olikin yrittää kääntää huomio johonkin muuhun kuin varsinaiseen asiaan eli siihen, että nainen voi olla hulluna ihan toisenlaisiin miehiin kuin niihin, joita sinä itse kuolaat (pitkät, tummat ja sinun mielestäsi komeat).

Hah haa. Mä en juuri miehiä kattele, kun en ole  niitä miehiä. Tosikkomainen taidat olla kuitenkin. Nyt peli poikki!

Vierailija
244/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on joka ikisellä palstalla viihtyvä noin 42 plus viihtyvä trolli. Ei ne kalat ui noin negatiivisiin verkkoihin. Tunnistetaan jo sut joka palstalla ja naureskellaan boifrendin kanssa. Grow up. Nörttiboi.

Vierailija
245/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla liian kovat vaatimukset, kun ei vammaisten hyväksikäyttäjä kelpaa? No todellakin toivottavasti joka ikisellä naisella on edes sen verran vaatimuksia.

Mitä hyväksikäyttöä siinä olisi jos tykkäisin hänestä ja hänkin olisi seurassani vapaaehtoisesti?? Tietenkin olisin ollut asiassa avoin myös naisen lähipiirille.

Mutta mitäpä sitä nyt jauhamaan. Eipä hänkään kiinnostunut minusta.

Hae apua, et ole terve ihminen. Ja unohda parisuhteet, et selvästikään ymmärrä lainkaan, mistä niissä on kyse.

Joillekin naisille toivoisi että hekin joutuisivat elämään 30 vuotta ilman mitään kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Ehkä oppisivat hiukan sitäkin näkökulmaa.

Se on naisena niin helppo huudella. Sama kuin Nallen tyylisten kommentit työttömistä "aina voi kerätä käpyjä metsästä" 😁

Ja ei, itse en ole työtön, vaan pärjännyt ihan hyvin kaikilla muilla elämän alueilla paitsi naisasioissa.

Minun kokemukseni miehistä on se, että itseäni 40-50 vuotta vanhemmat ja ulkomaalaiset miehet lähestyvät internetissä, sen ulkopuolella minua yrittää iskeä vanhat alkoholistit ehkä n. kerran 2-3 vuodessa. Netissä toisinaan lähestyvät seksin vonkaajat, mutta kun teen heille selväksi etten etsi yhdenillan suhdetta vaan parisuhdetta, he katoavat kuin tuhka tuuleen. Siinäpä se, eli missä on ne realistiset ja porentiaaliset kumppaniehdokkaat? Olisihan sinullekin varmasti tarjolla niitä epähygieenisiä, lihavia ja alkoholisoituneita pubiruusuja mutta he tuskin sinulle kelpaavat, näin otaksun. En oikein allekirjoita tätä yleistä miesten esittämää väittämää, että kaikille naisille olisi tarjolla miehiä ja että me pääsisimme suhteeseen todella helposti. Ai niin, olen muuten 24-vuotias enkä siis ole koskaan seurustellut, jos ei muutaman kuukauden kestänyttä suhdetta minua pettäneeseen mieheen lasketa.  Tästä on aikaa melkein yhdeksän vuotta. 

Vierailija
246/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on joka ikisellä palstalla viihtyvä noin 42 plus viihtyvä trolli. Ei ne kalat ui noin negatiivisiin verkkoihin. Tunnistetaan jo sut joka palstalla ja naureskellaan boifrendin kanssa. Grow up. Nörttiboi.

Mitä mieltä olet niistä naurettavista vaatimuksista? Esimerkiksi miehellä on vääränlaiset/väriset kengät. Tuollaisestakin on raakattu.

Vierailija
247/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat vaatimukset:

-Samanlaiset arvot, ml. hengellinen vakaumus

-Tykkää kissoista.

-Periaatteen mies, johon pystyy luottamaan. Lojaali ja valmis perheen pääksi.

-Haluaa auttaa ihmisiä ja parantaa heidän elinolojaan.

-Pitää yhdyntäkeskeisestä seksistä.

Pakko kysyä, että liittyykö vaatimus hengellisestä vakaumuksesta vaatimukseen yhdyntäkeskeisestä seksistä?

Niinpä, harva mies haluaa 10 lapsen suurperheen isäksi.

Vierailija
248/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen nainen. kirjoitti:

No tottakai on naisia, jotka sanovat sen myös ääneen. Osa naisista haluaa miehen, joka on pitkä ja menestynyt. Naiset ajattelevat olevan erityisiä, joten heille ei kelpaa kuin erityinen mies. Mieluiten julkimo. Julkimon huomio tai sellaisen kanssa seurustelu nostaa naisen statusta. Moni jakelee julkimolle siksi. 

Toisaalta, jos lasta aiot tehdä, niin silloinhan ulkonäön merkitys korostuu. Ne geenit. Mikäli et, niin kai siinä on vain sitten oma silmänilo takana.

Minullakin on kavereina keskinkertaisia naisia, joilla on isot vaatimukset miehistä. Heillä voi mm. olla ylipainoa 30 kiloa, mutta miehen pitää olla pitkä ja komea. Hee hee. Sääliksi käy myös joitain miehiä, jotka kohtaavat prinsessa-naisen. Osa miehistä on niin kuspäitä, että hyvä jos sellaiseen törmäävätkin, osa taas on normaali kiltti mies. 

En ole itse ollut aina kiltti minäkään. Mies on voinut olla sellainen, että antaa kohdella itseään huonosti. Osa miehistä taas pistää sellaiselle heti stopin. Vähän, miten luonteetkin sopivat yhteen. Vaikka onkin kiltti mies, niin älkää jyrätkö sitä.

Just joo, ihan täyttä hevonpaskaa. Nytkin olen ihastunut mieheen joka on lihava (ei sairaalloisen) ja on kasvoistaan ihan tavallinen. Ei kaikilla naisilla ole samanlainen maku miesten suhteen, ei lähellekään.

Vierailija
249/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla liian kovat vaatimukset, kun ei vammaisten hyväksikäyttäjä kelpaa? No todellakin toivottavasti joka ikisellä naisella on edes sen verran vaatimuksia.

Mitä hyväksikäyttöä siinä olisi jos tykkäisin hänestä ja hänkin olisi seurassani vapaaehtoisesti?? Tietenkin olisin ollut asiassa avoin myös naisen lähipiirille.

Mutta mitäpä sitä nyt jauhamaan. Eipä hänkään kiinnostunut minusta.

Hae apua, et ole terve ihminen. Ja unohda parisuhteet, et selvästikään ymmärrä lainkaan, mistä niissä on kyse.

Joillekin naisille toivoisi että hekin joutuisivat elämään 30 vuotta ilman mitään kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen. Ehkä oppisivat hiukan sitäkin näkökulmaa.

Se on naisena niin helppo huudella. Sama kuin Nallen tyylisten kommentit työttömistä "aina voi kerätä käpyjä metsästä" 😁

Ja ei, itse en ole työtön, vaan pärjännyt ihan hyvin kaikilla muilla elämän alueilla paitsi naisasioissa.

Minun kokemukseni miehistä on se, että itseäni 40-50 vuotta vanhemmat ja ulkomaalaiset miehet lähestyvät internetissä, sen ulkopuolella minua yrittää iskeä vanhat alkoholistit ehkä n. kerran 2-3 vuodessa. Netissä toisinaan lähestyvät seksin vonkaajat, mutta kun teen heille selväksi etten etsi yhdenillan suhdetta vaan parisuhdetta, he katoavat kuin tuhka tuuleen. Siinäpä se, eli missä on ne realistiset ja porentiaaliset kumppaniehdokkaat? Olisihan sinullekin varmasti tarjolla niitä epähygieenisiä, lihavia ja alkoholisoituneita pubiruusuja mutta he tuskin sinulle kelpaavat, näin otaksun. En oikein allekirjoita tätä yleistä miesten esittämää väittämää, että kaikille naisille olisi tarjolla miehiä ja että me pääsisimme suhteeseen todella helposti. Ai niin, olen muuten 24-vuotias enkä siis ole koskaan seurustellut, jos ei muutaman kuukauden kestänyttä suhdetta minua pettäneeseen mieheen lasketa.  Tästä on aikaa melkein yhdeksän vuotta. 

Luitkos aiempia viestejä? Nimenomaan epähygieenisia pubiruusujakin oli tavoiteltu.

Vierailija
250/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa oli, ettei mies alistunut täysin tohveliksi. 

Vierailija
251/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap hae 30-35 v naista siksi että haluaa nuoren ja kauniin vaan koska tietää naisten hedelmällisyyden romahtavan 35 v tietämillä. Joku 33-34 v on maksimi jos ajattelee että seurusteluun menisi vuosi. Ap tietää itsekin vanhenvansa ja eikä aikaa ole enää säätöihin hyvin nuorten tai yli ikäisten naisten kanssa. Yhäreillä on tapana uhritua täällä vaikka he tietävät että ani harva sinkku mies jolla ei ole lapsia on valmis säätämään yhärin kanssa. Noissa kuvioissakin pyörivät väkisin exät sun muut.

Vierailija
252/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, joten en tiedä, onko tämä jo mainittu. Minusta kuulostit ihanteelliselta mieheltä, kiinnostaisi kovasti, jos en olisi varattu. Paitsi että olen 37 ja ilmeisesti liian vanha sinulle. Jostain syystä on pakko saada itseä nuorempi 🙄 Pisteesi ropisivat siinä.

Vierailija
253/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ne naurettavat vaatimukset?

En usko hetkeäkään että vika on naisissa, vaan omassa naismaussasi.

Ei niissä kai mitään määrittelemistä ole. Kärjistettynä ja yleistettynä, useimmat naiset haluavat 60 000 vuodessa ansaitsevan, Unicefilla työskentelevän lakimiehen, joka on 185cm tummatukkainen komistus, mutta kuitenkin ihanan maanläheinen kun pelaa sälibändyjoukkueessa paikallissarjassa ja katsoo viikonloppuisin fudista tai lätkää kalja kädessä. Okei tietty sitten tästä on vielä olemassa kouluttamattomampi ja mielllään hiukan brutaalimpi versio, joka vetoaa amiksiin tai muuten koulutuksensa lyhyeen jättäneisiin naisiin. Minä nyt en kuitenkaan ole kumpaakaan näitä vaihtoehtoja lähelläkään.

Ei osunut itsellänikään. Tulot 100000+ vuodessa ja pituutta vain 183

Vierailija
254/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin etsimään vaimoa heti lukion jälkeen ja silloin vaatimukset olivat vielä kovia. Pikku hiljaa ne ovat vähentyneet, kun sopivaa ehdokasta ei kovasta yrityksestä huolimatta ole tullut vastaan. Nyt riittäisi, jos vaimo olisi nainen ja iältään ehkä 40-60. Itse olen jo hieman yli 50 vuotta (57), mutta hyvässä kunnossa. Oma tukka on ja omat hampaat ja työpaikka.

Vierailija
255/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua etusivua pitempään. Mutta naisena minulla oli vaikeuksia löytää tavallinen mies. Halusin miehen, joka ei ryyppää, eikä tissuttele. Haluaa lapsia ja myös olla isä niille. Tykkää kotonaolosta ja on kunnollinen ja tykkää minusta.

Meni reilusti päälle kolmenkymmenen, ennen kuin tällainen aarre tuli vastaan. Ei ole jännittävä alfauros, eikä renttu, joka rakastaisi rajusti ja sitten ihanasti tekisi sovintoa rajun rakkausriidan jälkeen. Tasainen ja rauhallinen mies, joka on ollut hyvä isä lapsille ja ihana mies minulle.

Nyt kun ollaan jo reilusti päälle viisissäkymmenissä, ne kaverit, jotka aikoinaan tuhahti, ettei ikinä ottaisi tuollaista nössykkämiestä, kun miehen pitää olla uljas uros, jonka perässä kaikki naiset pyörii, kadehtii meitä, kun meillä on tasainen ja rauhallinen rakkausavioliitto, missä ei tarvitse tapella ja ei tarvitse sovitella toisia naisia ja miehiä ja erota ja mennä taas yhteen.

Hyvän miehen löysin.

Vierailija
256/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap hae 30-35 v naista siksi että haluaa nuoren ja kauniin vaan koska tietää naisten hedelmällisyyden romahtavan 35 v tietämillä. Joku 33-34 v on maksimi jos ajattelee että seurusteluun menisi vuosi. Ap tietää itsekin vanhenvansa ja eikä aikaa ole enää säätöihin hyvin nuorten tai yli ikäisten naisten kanssa. Yhäreillä on tapana uhritua täällä vaikka he tietävät että ani harva sinkku mies jolla ei ole lapsia on valmis säätämään yhärin kanssa. Noissa kuvioissakin pyörivät väkisin exät sun muut.

Ap.n olisi kannattanut hakea hedelmällistä naista silloin, kun oli itsekin nuori.

Vierailija
257/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsirakas kirjoitti:

Itse aloin etsimään vaimoa heti lukion jälkeen ja silloin vaatimukset olivat vielä kovia. Pikku hiljaa ne ovat vähentyneet, kun sopivaa ehdokasta ei kovasta yrityksestä huolimatta ole tullut vastaan. Nyt riittäisi, jos vaimo olisi nainen ja iältään ehkä 40-60. Itse olen jo hieman yli 50 vuotta (57), mutta hyvässä kunnossa. Oma tukka on ja omat hampaat ja työpaikka.

Jos olisin sinkku ja näkisin ilmoituksesi netissä, en ottaisi sinuun yhteyttä. En ikinä ottanut yhteyttä enkä edes vastannut miehelle, joka haki yli 10 vuotta itseäni nuorempaa naista, VAIKKA olisin mahtunut hänen kriteereihinsä.

Vierailija
258/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjältä, Ukrainasta tai Valko-Venäjältä voisi löytyä naisia, jotka eivät vaadi mahdottomia. Tuolla naisia on aika paljon enemmän kuin miehiä, miespula on tosiasia.

Vierailija
259/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua etusivua pitempään. Mutta naisena minulla oli vaikeuksia löytää tavallinen mies. Halusin miehen, joka ei ryyppää, eikä tissuttele. Haluaa lapsia ja myös olla isä niille. Tykkää kotonaolosta ja on kunnollinen ja tykkää minusta.

Meni reilusti päälle kolmenkymmenen, ennen kuin tällainen aarre tuli vastaan. Ei ole jännittävä alfauros, eikä renttu, joka rakastaisi rajusti ja sitten ihanasti tekisi sovintoa rajun rakkausriidan jälkeen. Tasainen ja rauhallinen mies, joka on ollut hyvä isä lapsille ja ihana mies minulle.

Nyt kun ollaan jo reilusti päälle viisissäkymmenissä, ne kaverit, jotka aikoinaan tuhahti, ettei ikinä ottaisi tuollaista nössykkämiestä, kun miehen pitää olla uljas uros, jonka perässä kaikki naiset pyörii, kadehtii meitä, kun meillä on tasainen ja rauhallinen rakkausavioliitto, missä ei tarvitse tapella ja ei tarvitse sovitella toisia naisia ja miehiä ja erota ja mennä taas yhteen.

Hyvän miehen löysin.

Kelpais mullekkin elämässään viisastunut kaltaisesi tyllerö

Vierailija
260/348 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjältä, Ukrainasta tai Valko-Venäjältä voisi löytyä naisia, jotka eivät vaadi mahdottomia. Tuolla naisia on aika paljon enemmän kuin miehiä, miespula on tosiasia.

Niin on ja tätä olen useammankin kerran palstamiehille suositellut. Jos asuu Etelä-Suomessa ja pääsee LuxExpressillä Pietariin, niin ei maksa paljon käydä siellä treffeillä siihen saakka, että parisuhde muuttuu vakavaksi. Muualla Itä-Suomessa on yhtä halpoja tapoja matkustaa, samoin ymmärtääkseni Lapissa.

Venäläiset naiset ovat yleisesti ottaen kauniita, slaavilaiset piirteet ovat kauniimpia kuin meidän savolais-kainuulaiset pottunokkamme. Naiset tykkäävät myös perinteisistä rooleista. Moni palstamies saisi Venäjältä itselleen hyvän naisen ja ihan vilpittömästi kannustan heitä sieltä hakemaan. Itselläni on useita venäläisiä ystävänaisia, mutta juuri em. kulttuurieron takia (roolit parisuhteessa) itse en koe heitä kovinkaan läheisiksi. Mutta monelle suomalaismiehelle sieltä löytyisi puoliso.

t. Feministi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi